ВЕБ - КВЕСТ

«Медіаосвіта та медіаграмотність»

Автор(укладач):

Короткова Наталія Борисівна

заступник директора з навчально-виховної роботи

Первомайської ЗОШ І-ІІІ ст.. № 4

Обґрунтування вибору проблеми

Людство постійно розвивається. До того ж темп змін невпинно пришвидшується. І для людини, і для країни стає дедалі важливіше вміти реагувати на ці зміни, щоб не залишитися осторонь прогресу. Нашу добу недаремно називають інформаційною.

Сучасна людина для успішної життєдіяльності не може бути осторонь інформаційних потоків. Головна складність нині не в тому, щоб отримати певну інформацію, а

в тому, щоб визначити, яка інформація потрібна. Величезний надлишок інформаційної пропозиції призводить до того, що сучасна людина ризикує «потонути» в інформаційному морі. До цього додається загроза повірити брехливій інформації. На жаль, багато сучасних медіа не перевіряють достовірність оприлюднених даних. Але, звичайно, це зовсім не означає, що треба ховатися в мушлю та ізолюватися від інформаційних потоків. Тепер таке і неможливо. Треба вміти працювати з інформацією. У багатьох країнах (США, Великій Британії, Німеччині, Австралії, країнах Північної Європи ) вже кілька десятиріч уроки з медіа грамотності стали частиною шкільної програми. Нарешті, до цього руху приєднується й Україна. Ми маємо готувати дітей до вдалого освоєння світу. А сьогодні найважливіший складник цього опанування — вміння грамотно працювати з інформацією. І, щоб навчити цьому дітей, маємо уміти самі.

Шановні колеги! З 01 березня у педагогічному колективі школи стартував веб-квест «Медіаосвіта та медіаграмотність». Квест в освітньо-педагогічному середовищі – це одна із найсучасніших інтерактивних форм роботи з педагогічними працівниками, що дає змогу створити інформаційний простір, де кожен педагог може самостійно набувати знань і навичок, сприяє підвищенню його фахової майстерності. Квест поєднує в собі ідеї проектного методу та ігрових технологій, перетворює педагогів із пасивних об’єктів навчальної діяльності в її активних суб’єктів, підвищує не лише мотивацію до процесу «добування» знань, а й відповідальність за результати цієї діяльності та їх презентацію.

Закликаю всіх до участі у квесті. ОБЕРІТЬ ГРУПУ І ВКЛЮЧАЙТЕСЬ В РОБОТУ.

Шановні колеги, тема нашого веб-квесту носить інформативний пізнавальний характер, тому не буде оцінювання і призового фонду, як передбачають ігрові квести. Фінішом нашого квесту буде вироблення ряду рекомендацій учасникам навчально-виховного процесу для використання в роботі.

Призовим фондом будемо вважати Ваше уміння донести отримані тут знання до інших учасників навчально-виховного процесу, а головне, використати їх у свої діяльності.

Тема квесту: Медіаосвіта та медіаграмотність.

Мета квесту: підвищити знання педагогів про медіаосвіту та медіаграмотність як основні освітні категорії та розширити можливості впровадження медіаосвіти у навчально-виховний процес

Учасники: педагогічні процівники школи.

Інформаційне джерело: «Медіаосвіта та медіа грамотність» - підручник / Ред.-упор. В. Ф.Іванов, О. В. Волошенюк; За науковою редакцією В. В. Різуна.— Київ: Центр вільної преси, 2012. — 352 с.

Завдання квесту:

· формувати уміння будувати конструктивні відносини в групі, визначати своє місце в ній, уникати конфліктів, розв’язувати їх, шукати компроміси, прагнути до діалогу;

· формувати культуру роботи з інформацією, її сприйняття і оцінку;

· аналізувати широкий спектр думок, більший масив інформації щодо проблеми, з якої приймається рішення, творчо підходити до шляхів її розв’язання; урізноманітнюючи їх;

· розширити можливості впровадження медіаосвіти у навчально-виховний процес;

· знаходити спільне розв’язання проблеми;

· розвивати в членів колективу почуття спільності, єдності, відповідальності за прийняття рішення та його виконання.

Група 1.Медіаосвіта та медіаграмотність це...

1. Поняття про масову комунікацію.

2. Правові основи функціонування медіа у суспільстві. Авторське право та суміжні права у медіапросторі .

3. Професійні стандарти в медіа та маніпулювання при їх порушенні.

Джерело інформації - www.aup.com.ua/uploads/momg.pdf

Презентація.

Група 2.Види медіа.

1. Телебачення. Кінематограф. Газети. Журнали. Радіо. Відеоігри.

2. Загальні тенденції в сфері нових медіа. Інтернет.

Джерело інформації - www.aup.com.ua/uploads/momg.pdf

Презентація.

Група 3. Вплив медіа.

1. Вплив медіа на розвиток особистості.

2. Маніпуляції в медіа.

3. Реклама як інструмент маніпуляції.

4. Використання мотивів підсвідомого впливу.

Джерело інформації - www.aup.com.ua/uploads/momg.pdf

Презентація веб-квест

Презентація І-група

Презентація ІІ-група

Презентація ІІІ-група


Електронний підручник

Кiлькiсть переглядiв: 926

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Квітень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930