Аналіз роботи МО в 2020 – 2021 н.р.

Методичне об’єднання вчителів історії складають вчителі Кречко Н.І., Унтілова О.М., Лучко Н.В. та Слободенюк С.П. МО працює з 2020 року. Всі вчителі мають вищу освіту і достатній стаж педагогічної діяльності і викладацької роботи.

Протягом минулого навчального року вчителі працювали за навчальними програмами 2017 року, оновленими відповідно до наказу МОН України від 21.02.2019 № 236.

Головною метою роботи МО було виховання і навчання громадянина України, формування в учнів історичних компетентностей, національної свідомості і самосвідомості, соціально – зрілої особистості, творчо – працюючої людини, здатної вміти самостійно знаходити, та індивідуально сприймати інформацію; оптимально застосовувати потрібний вид розумової діяльності, вміти визначити проблему; різносторонньо аналізувати отриману інформацію та приймати рішення; мати особисту незалежну думку та вміти коректно та аргументовано її відстояти; уміти застосовувати здобуті знання на практиці. Одним словом бути соціально активними громадянами і вміти критично мислити, що, в свою чергу, є необхідною умовою досягнення успіху в їх майбутньому житті.

Складність роботи вчителів МО полягає в тому, що кількість годин на вивчення історії в класах, особливо з непрофільним навчанням є недостатньою, особливо в паралелях десятих і одинадцятих класів.

В 10-В та 11-В класах історію України учні вивчали за програмою профільного рівня, що дозволило сформувати в учнів повноцінні історичні компетентності про міжвоєнний період історії нашої держави.

Матеріально-технічна база історичного кабінету створена вчителями історії та учнями під керівництвом зав. кабінетом Кречко Н.І. В кабінеті зібраний хороший дидактичний і роздатковий матеріал, гарна науково-популярна і методична література з історії та методики викладання предмету, придбані нові історичні карти. А також придбаний комп’ютер і монітор, що дозволяє використовувати інформаційно-комп’ютерні технології на уроках історії та правознавства.

Всі вчителі кафедри історії ЗОШ № 4 у 2019-2020 навчальному році працювали стабільно, наполегливо, творчо, віддаючи свої знання і творчий потенціал справі навчання і виховання учнів.

Так, Кречко Н.І. учитель вищої категорії вже котрий рік працює надпроблемою використання опорних схем на уроках історії. Крім того Надія Іванівна залучає учнів до створення художньо-опорних конспектів, що є досить ефективним у вивченні історії.

Для досягнення загальної мети вчитель з допомогою складання логічних схем і опорних конспектів вміє організовувати пізнавальну діяльність учнів. Вчитель навчає дітей не тільки самостійно здобувати знання, а й творчо застосувати їх в житті.

Унтілова О.М., учитель вищой категорії, протягом останніх років працює над проблемою «Активізація пізнавальної діяльності учнів шляхом застосування технологій критичного мислення на уроках та в позаурочній роботі з суспільствознавчих предметів»

Для досягнення загальної мети вчитель підходить до навчання диференційовано, індивідуально. Головною умовою ефективності у вивченні історії вона вважає саме диференційований, виокремлений підхід. Олена Михайлівна є прихильником принципу наступності при вивчені історії з п’ятого до одинадцятого класу, знає здатність і можливості своїх учнів, рівень їх організовуваності в навчанні та бажання вчити предмет. Тому вона завжди готує на кожен урок індивідуальні завдання, чим домагається

максимальної активності учнів в навчальному процесі. Позитивні результати в її роботі дають нестандартні уроки, її учні є призерами другого туру Всеукраїнської Олімпіади з правознавства.

Слободенюк С.П. вчитель вищої категорії, працює в школі по-сумісництву і викладала історію тільки в 10-11-му класі. Вчитель підтримує тісний професійний контакт з колегами. Для формування в учнів світового бачення історії і виховання у них високих етичних норм вчитель багато працює над прищепленням інтересу до вивчення предметів взагалі і, особливо, до вивчення вітчизняної історії, застосовуючи при цьому різноманітні форми і методи викладання предмету. Уроки Світлани Пилипівни відрізняються вмінням чітко поставити завдання, чітко визначити об’єм роботи і досягти бажаного результату. Уроки високо наукові, високопрофесійні, цікаві, неординарні.

Важливо відмітити відповідність оцінювання знань старшокласників вчителями МО з результатами Зовнішнього Незалежного оцінювання.

Протягом минулого навчального року вчителі історії систематично проводили свої засідання в рамках МО і виробничі наради, на яких обговорювали проблемні питання історичного характеру та методики викладання, а також новинки літератури як предметної так і методичної. Було проведено ряд взаємовідвідувань уроків.

МО підготували і провели цікаві заходи в рамках предметного тижня: відкриті уроки, “Детективне агенство”, “Історичний п’єдестал”, “Незвичайна подорож джури на Запорозьку Січ ”, вікторини, конкурси політичного плаката та плакатів на тему “Ні війні”, “Трагедія України - голодомор”, “ Історична карикатура.

Крім того вчителі історії в минулому навчальному році долучилися до виховного процесу школи: підготували і провели ряд загальношкільних заходів, приурочених до 100-річчя Української Революції (1917-1921 рр.), провели низку екскурсій в Музеях, підтримували зв’язок і організовували зустрічі з науковцями місцевих ВНЗ, а також з представниками ветеранських організацій.

Кожен вчитель МО протягом року працював над вдосконаленням педмайстерності, вивчав і впроваджував в практику роботи досвід передових вчителів новаторів.

При необхідності всі вчителі надавали один одному методичну допомогу і рекомендації, обмінювалися досвідом, методичною літературою та історичними джерелами.

Серед вчителів МО панує атмосфера взаєморозуміння, взаємодопомоги і взаємопідтримки.

Кiлькiсть переглядiв: 78

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Квітень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930