/Files/images/3_berezen_2018/IMG_20180216_090824.jpg

Інтелектуальна Україна 1-А клас

«Талант – це розвиток природних схильностей»

Оноре де Бальзак

Ми повинні з вами пам’ятати, що наші діти зовсім на нас не схожі і не схожі на тих першокласників, які навчались у 1 класі 5-6 років тому. Адже змінилось суспільство, змінились відносини між людьми, змінилась природа і час.

Фізіологічна особливість дитини в тому, що вона як губка вбирає в себе найменші зміни в середовищі, що її оточує: на сьогоднішній день це стрімкий розвиток інформаційних технологій, всепоглинаюча мережа Інтернет. Тому, коли дитина приходить до школи, то вона очікує і хоче бачити всі принади навколишнього сучасного світу і в школі – це яскраві ілюстрації, фільми, електронні ігри, спілкування з іншими однолітками в мережі Інтернет.

І коли в школі цього не має, то в дитини втрачається інтерес до навчання. А це найстрашніше, що може бути у молодшому шкільному віці. Адже саме початкова школа закладає фундамент для здобуття будь-якої освіти.»

Якщо Ви вважаєте, що Ваша дитина допитлива й розумна, – створюйте умови для розкриття потенціалу учнів, виховання творчої особистості і реалізації обдарованості в дорослому житті. Адже саме початкова школа закладає фундамент для здобуття будь-якої освіти.

Сутність науково-педагогічного проекту «Інтелект України», організаційно-управлінські аспекти та особливості впровадження Проекту в умовах навчально-виховного комплексу.

«Дуже важливо, щоб кожна дитина повірила у власні сили, раділа кожному шкільному дню, кожній зустрічі з педагогом, кожному дзвінку на урок. Принципово важливо, щоб шкільне життя стало для кожного учня сенсом його власного життя». Шалва Амонашвілі

Ми живемо в період інтенсивного розвитку інформаційно-комунікаційних технологій, які міцно увійшли в наше життя. Інформатизація суспільства є перспективним шляхом до економічного, соціального та освітнього розвитку. Нові форми організації діяльності і управління, нові види технологій охоплюють різні сфери життєдіяльності людства. Тому сучасна молода людина повинна вміти швидко і успішно адаптуватися до навколишнього середовища, до соціальних змін. Актуальним завданням сучасної системи освіти України є підвищення рівня якості знань учнів. Сьогодення вимагає, щоб освіта давала дітям нові життєві стратегії, життєву компетентність, сприяла мобільності їх соціальної поведінки, тому що саме це дозволяє особистостям долати кризові ситуації, обирати свій шлях у майбутньому.

Діти – найдорожче багатство кожної родини та кожної людини, вони – надія на щасливе майбутнє нації. Сьогодні у школі навчається покоління дітей, яке живе в інформаційному суспільстві, у цифровому середовищі і тому важливо переосмислити самоцінність знань та самодостатність учителя, як джерела інформації. Вчитель повинен творити, а не бути науковцем. Освітяни визначають майбутнє через якісну освітню траєкторію. Місія школи – становлення України як Батьківщини вільних і талановитих людей. Майбутнє країни, її соціально-економічне та духовне піднесення, забезпечення конкурентоспроможності на світовій арені за обдарованою молоддю, її майбутньою елітою, поколінням, здатним навчатися впродовж життя, створювати і розвивати цінності громадянського суспільства. Саме тому дуже важливо створити середовище та дати інструментарій для розвитку творчого потенціалу учителя, який сформує необхідні життєві компетенції у вихованців.

У ЗОШ І-ІІІ ст. №4 м.Первомайська забезпечено рівний доступ до якісної освіти усіх категорій дітей відповідно до їхніх потреб.

Проект дає ґрунтовні знання, міцний фундамент для розвитку інтелекту та майбутньої реалізації дітей у соціумі. Впровадження у навчальний процес науково-педагогічного проекту «Інтелект України» дозволяє підвищити якість навчання й освіти, відкриває можливості впровадження абсолютно нових методів викладання.

Сутність науково-педагогічного проекту «Інтелект України» полягає не в насиченні дитини поглибленими знаннями, а у набутті нею, насамперед, необхідних навичок роботи з інформацією, аналізу, гнучкого творчого мислення, самоконтролю та самооцінки, у розвитку процесів пізнання (сприйняття, пам’яті, мислення, уяви й уваги) та вихованню таких важливих якостей особистості як цілеспрямованість, працелюбність, організованість, наполегливість, воля тощо.

Практика показала, що поєднання класичної та інноваційної систем навчання, розроблених авторами науково-педагогічного проекту «Інтелект України», сприяють розвитку кожної дитини. Всеукраїнський науково-педагогічний проект «Інтелект України» спрямований на реалізацію державної цільової програми роботи з обдарованою молоддю і передбачає створення системи виховання інтелектуальної еліти нації, без якої неможливим є розв’язання складних завдань розбудови сильної, конкурентоспроможної на світовій арені держави. Метою Всеукраїнського науково-методичного проекту «Інтелект України» є впровадження в освітній простір України системи пошуку, розвитку та педагогічної підтримки не тільки інтелектуально-здібних дітей. Проект передбачає створення системи супроводу навчання, виховання та розвитку академічно обдарованих дітей. Методи, форми, завдання Проекту спрямовані на високий рівень інтелекту дитини. Але, як показала практика впровадження даних методик навчання, така система дає унікальний результат, сприяє максимальному розвитку творчого потенціалу середньостатистичного школяра. Навчаючись за цим Проектом учні не отримують знання у готовому вигляді, а здобувають їх шляхом відкриття, через самостійну і практичну діяльність, де кожен учень постійно перебуває у стані пошуку, уміє знайти необхідну інформацію, щоб вирішити проблему.

Важливим призначенням Проекту є формування в процесі навчання позитивного емоційного стану дитини. Цьому сприяє добірка різноманітних видів завдань: спів під мелодію пісні, читання казок способом стеження за диктором презентації, озвучення фрагменту мультфільму, виконання інтерактивних вправ. У процесі навчання використовуються авторськіметодики з розвитку пам’яті, зорової пам’яті, логічного мислення, навчання читати. Досвід показує, що особливо ефективними є завдання на розвиток зорової пам’яті, уваги, спостережливості, кмітливості, формулювання припущень, встановлення послідовності певних дій, актуалізації самооцінки. Виконання пошуково-дослідницьких завдань сприяють розвитку творчих здібностей та пізнавальної активності школярів. Учні, які навчаються за цією методикою не тільки не втрачають інтересу до навчання чи бажання читати, а й засвоюють матеріал швидко та з цікавістю.До кожного уроку розроблено систему чіткого контролю за якістю засвоєння знань.

Таким чином, форми організації навчання виконують ряд важливих функцій:

- виховну;

- психологічну;

- організаційну;

- координуючу;

- стимулюючу;

- систематизуючу;

- структуруючу.

Школа – це простір життя дитини: тут вона не лише готується до життя, а й повноцінно живе. Ми переконані, що кожна дитина талановита та обдарована. Саме тому вся діяльність навчального закладу націлена на те, щоб сприяти становленню особистості як творця і проектувальника власного життя. Найхарактернішою особливістю системи навчання у ЗОШ І-ІІІ ст. №4 м.Первомайська є співіснування двох стратегій організації навчання – традиційної та інноваційної. Інноваційне навчання спрямоване на вирішення якісно нових вимог сучасності – формування готовності особистості до динамічних змін у соціумі за рахунок розвитку творчих здібностей, різноманітних форм мислення, а також здатності до співпраці з іншими людьми. І сьогодні першокласники нашого навчального закладу, які навчаються за методиками програми вже демонструють значні досягнення:

- опановують досить швидко знання і запам’ятовують їх (засвоюють головне, швидко й відповідно реагують, критично оцінюють інформацію і ставлять запитання, застосовують вивчене в новій ситуації);

- виробляють, перетворюють і передають ідеї, думки: логічно думають,послуговуються багатим словником, тому їхнє мовлення добірне, гнучке;

- мають високі показники абстрактного мислення.

Англійська мова в цьому класі йде на рівні спец. школи. Незважаючи на велику кількість завдань, які потрібно виконати на уроці, кожній дитині вчитель приділяє достатньо уваги.

Уважно спостерігаючи за успіхами дитини, можемо зробити висновок, що проект себе виправдовує. Він справді вирізняється з-поміж інших традиційних та авторських методик темпами здобуття учнями знань, ілюстративністю, науковістю, доступністю поданої інформації. Діти ходять до школи з превеликим задоволенням, щодня діляться тим, що вже засвоїли.

Було проведено шкільне свято на тему: «Вірші та казки англійською мовою». Учні 1-А класу вивчили слова казки: «Ріпка», презентували її з великим успіхом. Вони вчать вірші і пісні, активні учасники у всіх святах.

Вчителі англійської мови

Ірина Володимирівна Абрамович

Віта Володимирівна Зубова

Кiлькiсть переглядiв: 1390

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Квітень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930