1. Прогнозуйте, які знання й уміння матимуть учні під час виконання
завдань; визначайте критерії їх оцінювання.
2. Формулюйте завдання так, аби учні розуміли їх зміст та
усвідомлювали сутність.
3. Стежте за тим, аби завдання були тісно пов’язані зі змістом
навчального матеріалу.
4. Доповнюйте завдання конкретними прикладами та відомостями,
щоб ознайомити учнів з науковими фактами, методами пізнання природи.
5. Добирайте завдання так, аби вони грунтувалися на засвоєних раніше
знаннях і відповідали можливостям учнів певної вікової групи.
6. Досліджуйте конкретні об’єкти та явища; стежте за тим, аби вхідні й
кінцеві величини, запитання й відповіді були однозначні.
7. Формулюйте завдання так, щоб у них розкривався зв’язок у
системах «природа — людина», «природа — техніка», «людина — техніка».
8. Добирайте систему задач із завданнями, під час виконання яких учні
навчалися б моделювати різні виробничі й життєві ситуації.
9. Практикуйте завдання, які учні можуть розв’язувати різними
методами.
10. Мотивуйте учнів застосовувати математичний апарат і прийоми
науково-дослідницької роботи під час виконання компетентнісно орієнтованих завдань. Так ви сформуєте обчислювальні, експериментальні, творчі й дослідницькі компетенції учнів.
Заступник директора з НВР Короткова Н.Б.
Квітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |