- Особливості викладання філологічних дисциплін у 2020-2021 н.р. згідно з методичними рекомендаціями МОН України. Навчальні програми, підручники на новий навчальний рік.
- Планування роботи МО вчителів іноземної мови
- Про роботу з обдарованими учнями
- Огляд нормативних документів .
- Ведення шкільної документації.
- Перевірка учнівських зошитів.
- Критерії оцінювання учнів з усіх видів мовленнєвої діяльності.
- Планування роботи з учнями які мають початковий рівень навчання.
- Про порядок закінчення 2020- 2021 н. р. та про ведення ДПА та ЗНО.
З теоретичних питань виступали:
Яковенко Т.В. « Підготовка до ЗНО на дистанційному навчанні»
Абрамович І.В. « Опрацювання нового стандарту базової середньої освіти» .
Костецька Т.В. « Форми роботи з учнями які мають початковий рівень навчання»
Зубова В.В. « Онлайн уроки в період дистанційного навчання. Переваги та недоліки».
Якісний склад МО : 1 учитель – спеціаліст вищої категорії, 4 учителя – спеціаліст І категорії, 2 учителя – спеціаліст.
Протягом дистанційного навчання уроки проводилися на платформах: Google classroom,та Zoom.
Квітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |