Засвоєнню учнями навчального матеріалу .

Створювали власні групи , в яких учні брали активну участь у процесі уроку. Вчителі МО частіше використовували пояснювальні, репродуктивні методи . Складали тестові завдання повторюючи тим самим граматичні форми.

Вчителі іноземних мов вимагали від учнів дотримання орфографічного режиму та регулярно перевіряли зошити. У наявності були зошити з класних та домашніх робіт. Зошити перевірялися систематично згідно з вимогами МОН України .Словникова робота на уроках проводилася постійно.

Вчителі МО вели постійний методичний пошук , спрямований на утвердження особистого зорієнтованого спілкування з учнями, розвиток комунікативної компетенції , стимулювання інтересу до читання, формування самостійної , творчої особистості. Розвивали творчі здібності, критичне мислення, навички аргументованого оцінювання прочитаного, розвиток мовленнєвих вмінь та навичок.

Завдання перед сучасним вчителем – це створити конкурентноспроможну, життєво компетентну особистість. Шляхи досягнення цієї мити різні, традиційні чи не традиційні, зумовлені характером та специфікою предмету. Вчителі іноземної мови застосовували найновіші методи і технології ведення уроку. Спрямовували уміння учнів оволодіти спілкуванням в усній і писемній формі. Це мовленнєві ситуації та групова робота , тощо.

Вчителі працювали за чинними програмами. Програмний матеріал виконано.

Формування і розвиток інформаційної культури засобами іноземної мови посилює увагу до розвитку комунікативно – когнитивних умінь в процесі вивчення іноземних мов. Але в реалізації саме цього питання відчувалися труднощі.
Кiлькiсть переглядiв: 92

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Квітень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930