Створювали власні групи , в яких учні брали активну участь у процесі уроку. Вчителі МО частіше використовували пояснювальні, репродуктивні методи . Складали тестові завдання повторюючи тим самим граматичні форми.
Вчителі іноземних мов вимагали від учнів дотримання орфографічного режиму та регулярно перевіряли зошити. У наявності були зошити з класних та домашніх робіт. Зошити перевірялися систематично згідно з вимогами МОН України .Словникова робота на уроках проводилася постійно.
Вчителі МО вели постійний методичний пошук , спрямований на утвердження особистого зорієнтованого спілкування з учнями, розвиток комунікативної компетенції , стимулювання інтересу до читання, формування самостійної , творчої особистості. Розвивали творчі здібності, критичне мислення, навички аргументованого оцінювання прочитаного, розвиток мовленнєвих вмінь та навичок.
Завдання перед сучасним вчителем – це створити конкурентноспроможну, життєво компетентну особистість. Шляхи досягнення цієї мити різні, традиційні чи не традиційні, зумовлені характером та специфікою предмету. Вчителі іноземної мови застосовували найновіші методи і технології ведення уроку. Спрямовували уміння учнів оволодіти спілкуванням в усній і писемній формі. Це мовленнєві ситуації та групова робота , тощо.
Вчителі працювали за чинними програмами. Програмний матеріал виконано.
Формування і розвиток інформаційної культури засобами іноземної мови посилює увагу до розвитку комунікативно – когнитивних умінь в процесі вивчення іноземних мов. Але в реалізації саме цього питання відчувалися труднощі.Квітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |