Шляхи реалізації проблеми.
1. Вивчити нормативні документи та методичні рекомендації , що регламентують викладання іноземної мови.
2. Ознайомитися з новими методичними ідеями.
3. Удосконалювати методику проведення різних типів уроків, інтерактивних та не традиційних.
4. Стимулювати навчальну діяльність учнів на уроках шляхом застосування проблемних та пошукових форм роботи.
5. Запровадити інноваційні технології в навчально – виховному процесі на уроках іноземної мови.
6. Забезпечити комплексність уроків через збалансоване та раціональне поєднання усіх аспектів мовленнєвої діяльності.
7. Поєднувати навчальну роботу на уроці з позакласною.
8. Організовувати та вдосконалювати роботу з обдарованими дітьми.
9. Організовувати роботу в початковій та середній школах з урахуванням вимог зазначених у концепції НУШ.
10 Удосконалювати індивідуальну самостійну роботу вчителя з самоосвітньої проблеми .
11 Організовувати роботу з невстигаючими учнями.
12 Систематично вивчати утруднення дітей. Здійснювати моніторинг процесу навчання.
Квітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |