Добрий день , шановна освітянська громадо.

Відповідно до статті 30 Закону України « Про освіту» для забезпечення прозорості та інформаційної відкритості закладу освіти заклад має інформувати громаду про свою діяльність й оприлюднювати її. Порядок звітування визначає Примірне положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та громадськістю, затверджене наказом МОН від 23.03.2005 № 178.

Мета звітування директора перед громадськістю:

-утверджувати відкриту й демократичну державно-громадську систему управління освітою,

- забезпечувати прозорість, відкритість і демократичність управління закладами освіти ,

- сприяти поєднанню державного та громадського контролю за прозорістю прийняття і виконання управлінських рішень,

Завдання звітування директора перед громадськістю :

- заохочувати громадськість впливати на процеси ухвалення та виконання відповідальних рішень у сфері управління освітніми закладами,

- втілювати колегіальну етику управлінської діяльності у закладах освіти

Шановні учасники нашого поважного зібрання . Кожен навчальний рік для окремого взятого навчального закладу особливий . Для нашого закладу особливий, бо ми вперше змінили тип навчального закладу, ми вперше працювали так довго дистанційно, ми вперше живемо і працюємо у період війни. Так як ми педагоги, у нас для освітнього процесу у більшості випадків є лише СЛОВО, то згадаю висловлювання В.Сухомлинського «Словесна творчість – це могутній засіб розумового розвитку людини, перед якою відкривається світ. З того часу, як слово стає для дитини інструментом, за допомогою якого твориться нова краса, дитина піднімається на нову сходинку бачення світу, досягає якісно нового етапу у своєму, духовному розвитку. Їй хочеться у слові виразити своє захоплення, свій подив перед красою світу».

Для висвітлення аналізу роботи нашого навчального закладу я обрала метод Сторітеллінг ( ви використовуєте цей метод навчання на уроках )

Сторітеллінг (у перекладі з англійської story означає історія, а telling – розповідати; отже, сторітеллінг – це розповідь історій) – це мистецтво захоплюючої розповіді та передачі за її допомогою необхідної інформації з метою впливу на емоційну, мотиваційну, когнітивну сфери слухача. Ця методика була розроблена та успішно випробувана на особистому досвіді Девідом Армстронгом, головою міжнародної компанії Armstrong International.

У процесі створення сторітеллінга Девід Армстронг врахував відомий психологічний фактор: історії значно легше сприймаються, вони більш захоплюючі та цікаві, ніж правила або директиви.

Історія освітнього процесу у Первомайському ліцеї « Престиж» у 2021-2022 н.р. стосується кожного, бо ми є ОДНОЧАСНО і авторами, і героями – персонажами освітньої історії , які в різних ситуаціх виконують то головну , то другорядну роль, ми в той же час є ілюстраторами . Тобто кожен учасник ( учень, педагог, батько, працівник ліцею) створювали , писали, намагалися редагувати історію Ще одного навчального року для всіх учасників освітнього процесу « Первомайського ліцею « Престиж». У нашому аналізі за законами оповідного жанру я намагалася дати відповідь « Що відбувалося? Як відбувалося? Хто все це здійснював та яка роль кожного?»

Як і в будь – якій історії є вступ, основна частина та заключна.

Тож, розпочинаємо .

Первомайський ліцей « Престиж» не виник просто нізвідки, він переродився із Первомайської ЗОШ №4 ( яка бере свій початок з 1913 року) за рішенням Первомайської міської ради від 24. 06.2021 року №12. Зміна типу навчального закладу дійсно нами виборена , бо були залучені адміністрація, найактивніші педагоги закладу, батьки , депутат, меценат Є.М.Дирдін. На початок навчального року було розроблено та затверджено нову редакцію СТАТУТу ПЕРВОМАЙСЬКОГО ЛІЦЕЮ «ПРЕСТИЖ»

( наказ управління освіти Первомайської міської ради від 16.08.2021 року №149)

У цьому році були визначені пріоритетні напрямки розвитку закладу ( слайд)

- Підвищення кваліфікації педагогічного колективу, упровадження інноваційних технологій, методик, форм організації освітнього процесу для задоволення потреб спільноти в одержанні повноцінних освітніх послуг;

- Виховання громадянина України, соціально компетентної особистості, здатної здійснювати самостійний вибір і приймати відповідальні рішення у різноманітних життєвих ситуація;

- Створення освітнього середовища, де формується творча, гармонійно розвинена, адаптована до умов сучасності особистість. Збереження і зміцнення морального, фізичного, психічного здоров’я вихованців;

- Надання можливості батькам бути залученими до процесу прийняття рішень щодо якості освіти їх дітей та участі в житті школи

Стан і розвиток мережі ліцею

Педагогічним колективом закладу проведено певну роботу щодо збереження й розвитку мережі закладу . На початку 2021/2022 навчального року в закладі було відкрито36 класів з чисельністю 1018 учнів , із низ 1-4-х-1 3 класів – 388 учнів, 5-7 -х-10 класів – 391 учень., 8- 11 класів – 13 класів- 238 класів. Мова навчання – українська. Середня наповнюваність учнів у класах складала 28,3 на початок року ; 28, 4 на кінець року. Не зважаючи на ситуацію , протягом 2021/2022 навчального року із закладу вибуло лише 9 учнів, а прибуло – 13 учнів : причиною переходу до інших шкіл, виїзд за кордон . Режим роботи закладу – п’ятиденний робочий тиждень, очна форма навчання у поєднанні з дистанційним навчанням. У цьому році лише 30 % навчалися очно.

Кадрове забезпечення

Протягом року навчальний заклад був забез­печений кадрами. У 2021/2022 навчальному році кількісний склад становив 60 основних педагогів та 3 сумісники. За штатним розписом у нашому навчальному закладі визначено 71 педагогічна ставка. Керують ліцеєм : я – директор, три заступники директора з НВР та заступник директора з АГР. Повністю укомплектовано педагогічний колектив соціально- психологічною службою, педагогом – організатором, бібліотекарем, асистентами учителів

На початок навчального року ми мали вакансію учителів фізики та математики. З листопада 2021 року вакансії було закрито повністю. У ІІ півріччі з’явилася вакансія учителя мистецтва, яка успішно була закрита з 1 лютого.

( слайд) Аналіз якісного складу педагогічного колективу у порівнянні з минулим роком засвідчує, що колектив стабільний, з високим кваліфікаційним рівнем: спеціалістів 59- 96%, магістр – 1 – 2%, кандидат педагогічних наук -1 – 2%

( слайд) Колектив має високий кваліфікаційний рівень : спеціалістів І категорії – 15- 25%,спеціалістів вищої кваліфікаційної категорії -29 – 48 %. Звання педагогічне є у 8- 13% осіб – старший учитель, 7 – 12 % - учитель – методист . Даний аналіз засвідчує, що 73 % педагогів мають високий рівень професійної підготовки, майстерності, педагогічних навиків та вмінь. У порівнянні з попереднім роком кваліфікаційний рівень змінився у вищій категорії : збільшився на 12 %

( слайд) Аналіз вікового складу колективу за останні 2 роки засвідчує , що колектив має майже однакову пропорційну вікову категорію: до 30 років – 14%, до 40 років – 23%, до 50 років – 23%, до 55 років – 16%, до 60 років – 24 %. Можна з упевненістю казати, що у колективі поєднуються різні вікові категорії, здійснюється взаємовплив, взаємонавчання, передача досвіду. І хочу зазначити, що ми давно відійшли від традиції : що найстарші повинні навчати, зараз мудріші за методикою навчаються у молодих у використанні інтернер – ресурсів, гаджетів, хмарних технологій; натомість молоді вчаться щоденній буденній роботі – дисциплінованості у оформленні документації, відповідальності , буденній важкій , але цікавій роботі педагога.

( слайд)Аналіз педагогічного стажу працівників також засвідчує певну пропорційність : до 3 років –2 педагоги- 3 %, до 10 років -8 учителів -13%, до 20 – 19 педагогів - 32%, до 30- 14 учителів -23%, до 40 – 16 осіб – 27 %, до 50 -1 особа - 2 %.

Особистісний ріст кожного вчителя як мета та результат педагогічного процесу ( слайд)

Протягом 2021-2022 навчального року 62 педагоги пройшли курси підвищення кваліфікації. 1 педагог не пройшов курси підвищення за 2021 рік. Курси стосувалися таких питань: «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти», «Недискримінаційний підхід у навчанні», «Особливості викладання в НУШ», Курси учителів, які забезпечуватимуть реалізацію Державного стандарту базової середньої освіти (5-6 класи), «Проєкт «Інтелект України», «Академічна доброчесність», «Цифрові компетентності педагога в умовах нової української школи». Рішенням педагогічної ради затверджено 137 сертифікатів та посвідчень про підвищення кваліфікації учителів.

Адже сучасний педагог : креативний , добрий, дисциплінований, демократичний, позитивно налаштований, професійно успішний, сміливий ( слайд)

Освітній процес – це невтомна праця кожного педагога

( слайд)

Напрямки роботи нашого навчального закладу наступні : участь у творчих конкурсах; розповсюдження передового досвіду; робота з обдарованими дітьми; професійне зростання; психологічна підтримка; використання інноваційних технологій ; науково- методичне забезпечення .

Нашими здобутками у 2021-2022 н.р. стали

- - свята першого дзвоника та Новорічних привітань ( педагог- організатор, заступник директора, учні класних колективів 1-х, 11- х, 9- х класів);

- 10 учнів- переможці міських спортивних змагань ( учні ліцею, педагоги та батьки)

- 9 учнів - переможці творчих конкурсів ;

- 7 учнів - переможці в творчо-інтелектуальних конкурсів;

- 33 учні - переможці ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад

- 3 учні - переможці ІІІ етапу Всеукраїнських предметних олімпіад.

- благодійне новорічне вітання учнями 9-А вихованців ДНЗ №16;

- участь учнів4,9, 11-х класів та класних керівників у записі власного та міського відеопривітання з нагоди останнього дзвоника.

- проведення засідання Школи молодого спеціаліста соціально-психологічною службою ліцею

- 43 учні нагороджені Похвальними листами;

- 1 учениці 11 класу нагороджена Золотою медаллю ;

- завершили освітній процес в 11 класах на високий рівень 6 учнів;

- 3 учениці отримають свідоцтва з відзнакою.

Реалізація ідей Нової української школи ( слайд)

Одним із ключових компонентів НУШ є сучасне освітнє середовище. У нашому закладі створено такі кабінети, у яких умови для навчання дітей спрямовані на розвиток дитини та її мотивації до навчання. Тут є мобільні робочі місця, які легко трансформуються для групової, командної та проєктної роботи. У кожному класі є зона пізнавально-навчальної діяльності, творчі осередки, змінні тематичні та комунікативні зони, читальний куточок, осередок гри, юного дослідника, зона відпочинку, зона вчителя. За цей час ліцей отримав сучасні технічні засоби (ламінатори, ноутбуки , комп'ютери ), які допомагають підвищити якість навчання. У наявності набори геометричних фігур, ігрові набори для дітей, конструктори LEGO, рахункові палички Кюізенера, навчальні таблиці.

Дистанційне навчання – непросте випробування для всіх учасників освітнього процесу

У цьому навчальному році 70 % навчального часу ми працювали дистанційно. Спочатку через карантинні обмеження, а потім через воєнний стан в країні педагогічний колектив в більшості ( 80 %) працював на платформі безкоштовного веб-сервісу Google Classroom , хтось з педагогів ( 10 %) використовув « Мій клас», хтось ( 2%) власний блог, поодинокі випадки ( 2%) лише соціальну мережу Viber, поодинокі педагоги ( 10%) створювали свої власні відеоуроки самостійно або з допомогою батьків. Багато учителів ( 60 %) проводили онлайн уроки за допомогою сервісів ZOOM та Mitl .У всіх ( 100%) класних колективах для спілкування були створені групи у Viber . Зв'язок з учнями та їх батьками було забезпечено . Хочу відзначити мобільність наших учнів: вони зуміли зорієнтуватися та уміли приєднуватися до всіх інтернет – ресурсів, а також активність батьків, які стали справжніми партнерами в освітньому процесі.

Результати роботи з обдарованими дітьми ( слайд, може у таблицю, а може є фото)

Робота з обдарованими у цьому навчальному році проводилась на належному рівні. Заступником директора Балабан Ю.Є. створено Банк обдарованих за результатами 2021/2022 н. р. У порівнянні з минулим роком з’явились переможці спортивних змагань: команда шахістів: Пчельніков Артем, Крючков Ростислав, Суходольська Анна(10-Б) – ІІ м., ХХІ міські Спортивні ігри з шахів (уч. Овчинников Д.В.); команда тенісистів: Терлецька Дар’я(7-А), Романенко Вадим (9-Б), Балинський Максим(10- Б ) - ІІІ м., ХХІ міські Спортивні ігри з тенісу (уч. Гладілін Ю.В.); команда: Дівущак Катерина (10-Б), Савко Андрій (9-А), Постоутенко Дмитро(8-В), Ластівка Ілля (7-В), Ім., у міських змаганнях зі спортивного орієнтування), уч. Комарист Ю.С. -10 учнів.

У минулому році мали 13 переможців творчих конкурсів, у цьому році їх 9:

Мигульова Ксенія (11-Б) - І м. у Всеукраїнському фотоконкурсі «Що для менеУкраїна». Тіторенко Антоніна(9-В), І м., Конкурс «Сучасний український сувенір»(ІІ етап), уч. Починок Н.В.

Ткаченко Аріна, (4-Г), ІІ м., Конкурс «Сучасний український сувенір»(ІІ етап), уч. Фудар О.І.

Починок Артем, (4-Г), І м., Новорічна картина, уч. Фудар О.І.

Краєвська Анна,( 4-Г), ІІ м., Новорічна картина;

Починок Артем(7-Г), І м., Конкурс новорічно-різдвяних композицій "Ялинка New-Style-2022", уч. Починок Н.В.

Ткаченко Тетяна (7-Б), ІІІ м., Конкурс новорічно-різдвяних композицій "Ялинка New-Style-2022",

Творчий колектив під кер. Починок Н.В., І м., Конкурс новорічно-різдвяних композицій "Ялинка New-Style-2022",

Тіторенко Антоніна(9-В), І м., у Конкурсах «Все буде Україна» та «Ми з України», уч. Боровська В.І.

Хоча кількість зменшилась, однак, результати вагомі.

Переможців творчо-інтелектуальних конкурсів у попередньому році було 5, у цьому -7:

Колеснікова Анна, (10-В), ІІІ м., міський етап конкурсу «Поетична пристань», уч.Шостак Н.І.; Тимофєєв Іван ( 7-А ). І м., міський конкурс буктрейлерів з нагоди ювілею М. Вінграновського, уч. ЧерепенькоА.О. Буйновська Світлана, (9-Б), ІІІ м., в обласному конкурсі сучасної патріотичної поезії ім. В. Бойченка, уч. Сіваченко І.С.;

Драганова Вероніка, (9-Б), ІІІ м., в обласному конкурсі сучасної патріотичної поезії ім. В. Бойченка;

Савко Андрій (9-А), Диплом департаменту освіти за участ в обласному конкурсі STEM –ідея. Сіваченко Олександра (7-В), ІІІ м., Конкурс знавців творчості Т. Шевченка (ІІ етап), уч. Гузенко М.А./Черепенько А.О. Пержинська Анастасія (11-А), ІІІ м., Конкурс знавців творчості Т. Шевченка (ІІ етап), уч. Шевченко Н.В.

Хоча учасників було більше, і роботи були якісні, проте і конкуренція була гідна.

90 учнів склали команду учасників ІІ етапу предметних олімпіад. У порівнянні з позаминулим роком результат знизився на 11 %, кількісно переможців у позаминулому році було 37, у цьому -33, що свідчить про або недостатньо якісний відбір учасників, або недостатній рівень підготовки. У цьому році слабше виступила команда 6-9-х класів, і достатньо сильно – 10-11-х класів. Слід зазначити, що в порівнянні з минулим роком підтвердилися і покращилися результати участі команди ліцею з наступних предметів: фізика, астрономія, математика, трудове навчання, біологія, історія, хімія, екологія. Найбільшу кількість призових місць отримали учні:

3 призових місця здобула Єфімова Катерина(10-Б).

2 призових місця мають учні Драганова Вероніка (9-Б), Суходольська Анна (10-Б), Кавака Надія, Моклюк Максим, Сабіров Олег, Николайчук Ігор, Ісаєнко Дар'я (11-Б).

Перше місце з декількох предметів здобули: Кавака Надія (11-Б) – фізика, астрономія; Єфімова Катерина (10-Б) – з хімії, астрономії. Ці учні входять в число 10 призових місць, що складає 24% від загальної кількості учасників обласного етапу (41).

Найбільшу кількість переможців міських олімпіад у 2021/2022 н.р. підготували Кавака Л.Г. – 9 переможців, із них три – перше місце; Волкова О.О. - 4 переможці; Унтілова О.М., Журавльов Д.С. – по 3 переможці, із них одне – перше місце; Комарист Ю.С. – два переможці; Марциновська О.В. – 3 переможці, одне – перше місце.

Слід відзначити ефективну діяльність вчителів у профільних класах ліцею «Престиж» – історичний профіль (10 кл. – І місце, 11 кл. – ІІІ місце); фізичний профіль (з посиленням математики) – 10 кл. – ІІІ місце, 11 кл. – І,ІІ місце – фізика, 10 кл. – ІІ,ІІ,ІІІ місця – математика; 11 кл. – І,ІІ, ІІІ місця – астрономія. У той же час відстежено й низький рівень олімпіадних робіт в учнів 11 класу з хімії; з історії в учнів 9 класу, з географії (8, 11 класи), з російської мови (9 клас).

Забезпечення рівних прав громадян України у здобутті освіти . Організація індивідуального навчання

За індивідуальною формою (педагогічний патронаж) у початковій школі навчалося 2 учнів: учні 4-Б та 2-А класів . Навчання цих учнів проводилося за програмами загальноосвітнього навчального закладу, зокрема за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Савченко О. ( для учня 2- А класу); - за Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти, що працюють за науково-педагогічним проєктом «Інтелект України» ( для учня 4- Б класу). Кожен учень мав 10 годин тижневого навантаження. Розклад занять був складений з урахуванням потреб учнів. Для учня 4-Б класу проведено формувальне оцінювання.

У 5- 11 класах індивідуальне навчання здійснювалося для 6 учнів ( 7- Г, 9- В. 10- А, 10- Б, 11- Б). Навчання саме для цих дітей здійснювалося за окремими навчальними планами, які розроблені на основі Типових навчальних планів згідно наказів МОН України від 20.04.2018 р. №405, таблиці №1, 10, 12, та від 20.04.2018 р. №408 ( у редакції наказу МОН України від 28.11.2019 №1493 зі змінами, внесеними наказом МОН України від 31.03.20 №464) таблиці №2,3) . Їхнє тижневе навантаження було згідно Положення про індивідуальну форму навчання : відповідно до класу : 14- 16 годин.

Класні керівники всіх класів співпрацювали з батьками учнів, які навчалися за індивідуальною формою з метою забезпечення нормальних умов навчання. Скарг з боку батьків не надходило.

Організація інклюзивної форми навчання

У 2021/2022 н.р. на підставі заяв батьків та висновків ІРЦ для 5 учнів нашого ліцею було організовано інклюзивне навчання ( 1-Б, В, 3- А, 9-В класи.) Навчальні програми з предметів були адаптовані або модифіковані педагогами. З кожною дитиною постійно працювали асистенти вчителя, практичний психолог, соціальний педагог. На жаль, логопеда та вчителя-дефектолога у ліцеї немає, а батьки не водили своїх дітей на рекомендовані заняття до фахівців ІРЦ. Система оцінювання навчальних досягнень для учениці 9- В класу була стимулюючою. Команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами склали для кожної дитини індивідуальну програму розвитку, яку погоджували з батьками учнів та затверджували у директора ліцею О.О.Бандалет. Два рази на рік проводили засідання команд психолого-педагогічного супроводу, де були присутні фахівці КУ “ІРЦ”, які надали допомогу у складанні нової ІПР відповідно до нового Порядку організації інклюзивного навчання. Проводилися корекційно-розвиткові заняття психологом практичним Курдіною О.В. та спеціалістом- дефектологом і логопедом Майоровою А.О. Фахівці у своїй роботі використовували різноманітні методи, які допомагали в реалізації поставлених завдань: переконання, прилади, стимулювання поведінки й діяльності. На ІІ засіданні Команд психолого-педагогічного супроводу було встановлено, що простежується певна динаміка розвитку навчальної, емоційно-вольової та пізнавальної сфер дітей. Командою супроводу було надано кожній дитині рекомендації.

Підводимо підсумки ( слайд)

Аналіз звітів вчителів про успішність учнів 3-4 класів показав, що із 206 учнів високий рівень знань з усіх предметів робочого навчального плану мають 20 учнів, що становить 10 %; достатній рівень продемонстрували 104 учні (50%); середній рівень мають 74 учня (34 %); оцінки початкового рівня за рік має 8 учнів (6%).

( таблиця із наказу) Якісний показник навченості з української мови учнів 3-4 класів становить 63%. Всі класи забезпечують Державний стандарт, крім 4-А . (ЯП- 28%.)

( таблиця із наказу) Якісний показник навченості з читання учнів 3-4 класів становить 73%.

( таблиця із наказу) Якісний показник з математики становить ??? . Державний стандарт забезпечують всі класи , крім 4-А (ЯП становить 24%).

( таблиця із наказу) Державний стандарт якості освіти з англійської мови виконується у всіх класах. Якісний показник становить 70%.

( таблиця з наказу або презентації)Аналіз якості освітнього процесу в 5-11 класах показав, що на кінець 2021/2022 навчального року в 5-11 класах навчалося 634 учнів. З них високий рівень мають 44 учні- 7%, достатній рівень – 247 учнів -39% , середній рівень – 291 учень - 46%, початковий рівень показали 52 учні - 8% . Якісний показник - 46%, що свідчить про виконання Державного стандарту освіти.

( таблиця з наказу або презентації У порівнянні з результатами за І семестр 2021/2022 навчального року якісний показник рівня навченості збільшився на 9% (з 37% до 46%). Кількість учнів, що мають високий рівень збільшилась з 4% до 7% (з 24 до 44 учнів); достатній рівень збільшився з 33% до 39% (з 209 до 247 учнів); середній - зменшився на 6% (з 52% до 46%). Кількість учнів початкового рівня зменшилась на 3 % (з 11% до 8%).

Спортивне життя ліцею ( слайд із фото)

Спортивно - масова робота - одним із ключових пріоритетів роботи закладу загалом, адже це активність, це спосіб продемонструвати свої фізичні можливості, це робота по удосконаленню свого здоров’я.

У ліцеї викладали уроки фізкультури 14 учителів; уроки фізкультури проводилися або на спортивному майданчику або у двох спортивних залах, розклад складено відповідно до рекомендацій; функціонувало два спортивних гуртки «Волейбол» та «Баскетбол» під керівництвом учителя фізкультури Підберецького О.Й.; спортивні змагання відбувалися згідно усіх Календарних планів; учні ліцею протягом року взяли участь у спортивних змаганнях: шахи - ІІ м. туристсько-краєзнавчі змагання - І м.; теніс - ІІІ м. Близько 300 здобувачів освіти ліцею( як і в попередні роки) відвідують спортивні секції та гуртки. За уроками фізкультури ведеться МПК з боку адміністрації, медичного працівника та класних керівників, що фіксується у відповідному журналі та актах МПК.

Протягом олімпійського тижня усі учителі фізкультури провели під час уроків та в позаурочний час різноманітні змагання, конкурси. До Дня захисника Вітчизни та Дня збройни Сил України проведені спортивні розваги та змагання. Продовжили традицію у проведенні загальношкільного «Дня здоров’я» , у цьому році проведені по класах виставки досягнень здобувачів освіти, переглянуті та обговорені тематичні відее. Учителі фізкультури , зокрема 1-4 класів частіше брали участь у вебінарах, практикумах, зустрічах, що проводилися МОІППО щодо розвитку фізкультури та удосконалення уроків фізкультури в онлайн- та офлайн-режимах. Заступником директора Балабан Ю.Є. у квітні узагальнено роботу колективу щодо формування здорового способу життя, на що написано відповідний наказ.

Методична робота ( слайди фото методичних заходів)

У 2021/2022 навчальному році педагогічний колектив ліцею продовжив роботу над методичною проблемою «Удосконалення традиційних форм навчання і виховання та використання нових методик і технологій з метою забезпечення школярів сучасною якісною освітою» (ІІІ етап- апробаційно-впроваджувальний) .

У ліцеї дієвими були педагогічна рада та методична . Було проведено 13 засідань педагогічної ради. Розглянуто та прийнято рішення з 52 питань. На більшості засідань педрад висвітлювалися питання щодо виконання рішень попередніх педрад, затверджувалися положення ( про структурні підрозділи ліцею, про ВСЯО, про педраду, про Всеукраїнські учнівські олімпіади). Систематично затверджувалися результати проходження курсів підвищення кваліфікації. Два рази на рік здійснювався аналіз якості освіти за структурними підрозділами ( початкова школа, базова та профільна), якості проведеного МПК за уроками фізкультури, аналіз результатів відвідування учнями ліцею , роботи ліцею зі зверненнями громадян , роботи соціально – психологічної служби , роботи бібліотеки, організації харчування відповідно до НАСС. Затверджувався вибір підручників для 9, 5 класів, претенденти на нагородження золотою та срібною медалями, Похвальними листами та грамотами. Погоджувався план проходження курсів підвищення кваліфікації на рік.

На засіданнях методичної ради виносились питання: Моніторинговий супровід ефективності адаптації дітей до змін освітнього середовища (1, 5, 10 класи); Про результати роботи з обдарованими учнями; Аналіз роботи закладу над реалізацією науково-методичної проблеми.

Заступниками директора проведено семінар «Професійний стандарт вчителя», на якому розглянули загальні поняття, компетентності та трудові функції педагога .Заступником директора Марциновською О.В. здійснювався систематичний контроль за курсами підвищення кваліфікації ( замовлення, реєстрація).

Протягом року діяло 9 методичних об’єднань вчителів-предметників. Було наказом по ліцею визначено керівників з числа досвідчених педагогів. Не було ШМО класних керівників , бо не адміністрація не знайшла достойного, хто міг би очолити цю ланку роботи.

Робота методичних об’єднань була спрямована на удосконалення методичної підготовки, фахової майстерності вчителя, удосконалення методики проведення уроку. Проводилися засідання методичних об’єднань, на яких обговорювалися як організаційні питання , так і науково-методичні питання ( критерії оцінювання учнів усіх структур, державний стандарт, професійний стандарт вчителя початкової школи, реалізація Концепції НУШ , вибір модельних програми для 5- х класів, вибір підручників).

Згідно з річним планом роботи проводилися предметні тижні початкових класів, історії та правознавства. Найцікавішим для учнів були конкурс-виставка виробів з природних матеріалів, малюнків «Україна очима дітей», фестиваль талантів; лицарський турнір між 9-ми класами. Проведення цих предметних тижнів висвітлено на сайті закладу.

Оскільки тривалий час учні були на дистанційному навчання, заплановані тижні (української мови, математики, англійської мови, екології) не проводились.

У цьому році учитель початкових класів Шутило О.І. успішно пройшла сертифікацію педагогічних працівників відповідно до професійного стандарту «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти» , а вчитель музичного мистецтва Куценко О.М. брала участь у обласному конкурсі педагогічної майстерності «Учитель року». Всі етапи конкурсу не завершилися через війну в Україні.

10 педагогів ліцею пройшли атестацію підвищення кваліфікації. З них 1 – присвоєна кваліфікаційна категорія «спеціаліст ІІ категорії», 1 – присвоєна кваліфікаційна категорія «спеціаліст І категорії», 3 – присвоєна кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії», 5 – підтверджена кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії», 1 – підтверджено звання «Вчитель-методист», 2 – підтверджено звання «Старший вчитель». В ході атестації було проведено показові уроки вчителями, які атестувалися.

Управлінська діяльність

Адміністрацією ліцею складено річний план ліцею, графік моніторингів забезпечення якості освіти ( контрольні роботи, стан викладання предметів, стан виховного процесу, якість інклюзивної освіти, якість індивідуальної освіти, забезпечення підручниками). Адміністрацією ліцею здійснюється аналіз та контроль усіх аспектів діяльності навчального закладу. За цей навчальний рік написано наказів з кадрових питань – 317, з господарчих питань- 10, з учнівських – 70, з основної діяльності- 429, серед яких розпорядчих та організаційних 369, узагальнюючих – 60. Загалом по ліцею за цей рік- 826 наказів. Протягом жовтня-листопада проводилося вивчення стану викладання математики. Матеріали за результатами перевірки були узагальнені в наказі , обговорені на засіданнях методичних об'єднань вчителів-предметників, намічені заходи щодо підвищення результативності роботи педагогів. Вивчення стану викладання історії не проводилось у зв'язку із введенням військового стану в Україні.

Учнівське самоврядування

У 2021-2022 н. р. у ліцеї «Престиж» продовжили створювати сприятливі умови для розвитку та формування особистісних здібностей кожної дитини в умовах пандемії та війни. Учнівська організація «ФОРТ» працювала згідно плану. Учні долучалися до рейдів-перевірок «Урок!», «Дрес-код», «Тютюнопаління». Результати рейдів-перевірок висвітлювалися у щомісячній шкільній газеті «ВІСНИК ФОРТу».

Учні разом з педагогом-організатором Грушецькою О.О., класними керівниками провели наступні заходи: свято Першого дзвоника, традиційне вітання педагогічному колективу з Днем працівника освіти, звітну конференцію лідерів учнівського самоврядування "ФОРТ" ( було представлено склад новообраного парламенту), місячник безпеки дорожнього руху ( були зустрічі з представниками УС). Долучилися до благодійної акції «#Монетки_дітям» ( на допомогу онкохворим дітям) , до проведення ІІ Всеукраїнського уроку доброти, присвяченого Всесвітньому дню захисту тварин «Щаслива лапа» - за що й отримали Сертифікати , учні 10- Б долучилися до Всеукраїнського фестивалю мистецтв "Військові обереги Святого Миколая" ( посилання на відеопривітання https://youtu.be/k-VX9sZrfX0), Міжнародної акції Всесвітнього дня прибирання «World Cleanup Day» . Брали участь у конкурсі-фотовиставці до Дня соборності України, конкурсі фотоаматорів «Дякую тобі, рідна мати», в ХХV Міжнародному конкурсі шкільних медіа. Президентом ліцею "Престиж" Єфімовою Катериною та педагогом-організатором О.О. Грушецькою брали участь у конкурсі « Лідер року» : надано банер "Обличчя конкурсанта", відеовізитівку "Я – дію!" (посилання на відеоролик https://www.youtube.com/watch?v=ts3uYiU371k), інформаційні матеріали "Мій стартап" - отримали ІІІ призове місце. Учні, учителі та батьки створили емблему ліцею. Проводили інформаційні п’ятихвилинки до Дня вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС. Було продовжено традиції – розповсюдження вогню миру скаутським об’єднанням «Руєвіт», учнями 10-Б класу під керівництвом Волкової О.О. та Грушецької О.О. проведено театралізоване дійство «Ходить світом Миколай», учнями 9-А клас (кл.кер. Абрамович І.В.) під керівництвом Грушецької О.О. вітали вихованців ДНЗ №16 "Калинонька". Діти творили добро, дарували один одному любов та хороший настрій.

Було оновлено стенди «Гордість школи»«Сторінками шкільного життя» , «Історія школи», «Родинне дерево». Постійно оновлювалася інформація на шкільному сайті та сторінці у Фейсбуці.

Життя ліцею висвітлювалося на сторінках газети «ВІСНИК ФОРТу»,

Творчим колективом учнів, педагогів та батьків було створено відеоролики до Дня вишиванки, до свята Останнього дзвоника. Посилання на ролики розміщено на сайті ліцею та сторінці у Фейсбуці.

Таким чином, учні ліцею протягом навчального року брали активну участь у багатьох заходах, конкурсах та акціях.

Гурткова робота ( фото)

Позакласна та позаурочна робота представлена через систему гуртків, які діють на базі ліцею та за його межами. Дієвими були: гурток народної творчості під керівництвом Ольховської Л.М. гуртки природничого спрямування у початковій школі : «Світ дивовижних рослин», керівники: Коваль Л.В., Дегтяренко Л.Г., Барбенягре Р.А., Корабліна Н.Г. на базі 3-Б, 1-Б, 2-А та 4-А класів. Під час занять здобувачі освіти теоретично знайомилися з рідкісними рослинами світу, здійснювали відеомандрівки мальовничими куточками світу. Гуртки спортивного спрямування «Волейбол» та «Баскетбол» під керівництвом Підберецький О.Й. Ліцеїсти із задоволенням відвідували заняття і не тільки у визначений час, бо на них можна проявляти фізичну активність, удосконалювати навички гри. Ліцеїсти ( їх близько 300) активно відвідували заклади позашкільної освіти до початку карантинних обмежень та війни. Вихованці і їхні наставники ставали переможцями конкурсів, змагань, фестивалів.

Соціальна та психологічна служби

Протягом року робота соціально – психологічної служби здійснювалася. Діагностичними дослідженнями було охоплено 368 учнів, які взяли участь в анкетуваннях «Моє ставлення до шкідливих звичок», «Що я знаю про торгівлю людьми», «Що я знаю про СНІД», «Мій клас» та «Чи конфліктна ти особистість?». Разом з тим здійснювався моніторинг готовності до уроків учнів, що перебувають на внутрішньо шкільному контролі, та рейд «Паління».

Найбільший об’єм роботи здійснювався за профілактично-просвітницьким напрямком. Переважна більшість інтерактивних занять, тренінгових занять, годин спілкування, бесід відбувалися під час очного навчання, але все ж таки в умовах дистанційного навчання деякі заплановані заходи були розміщені у класних та батьківських групах Вайбера. : лекція «Булінг. Як його розпізнати» - 5-6 класи; інтерактивне спілкування «Я та мій клас. Як побудувати дружні взаємовідносини в класі» - 3-4 класи; «Конфліктні ситуації та способи їх вирішення» - 7-В клас, відеолекторій «Порушення прав дитини: експлуатація та торгівля» - 8-9 класи; година спілкування «Торгівля людьми: як вберегтися від небезпеки» - 5-6 класи.

За період дистанційного навчання в учнівських та батьківських групах розміщувалася інформація, основна мета якої профілактика негативних звичок, формування здорового способу життя та запобігання усім видам насилля у тому числі і домашньому насиллю : перегляд відео контенту «Що таке дискримінація. Чому вона існує» - 10 класи; квест «Безпечне працевлаштування» - 11 класи; мультфільм «Як боротися з булінгом. Поради для дітей» - 1-4 класи; відео контент «Шкідливий вплив тютюну» та «Чи безпечніші електронні цигарки і кальян, ніж звичайне куріння цигарок» - 7-11 класи; Поради батькам щодо безпеки дітей в інтернеті; Пам’ятка «5 фактів про домашнє насильство» та презентація «Попередження насильства в сім’ї» - 8-11 класи.

В рамках Всеукраїнської акції «16 днів проти насилля» було проведено онлайн-урок «Зупинимо насилля разом», відео лекторій «Ми проти насилля», 5-6 класи; година спілкування «Попередження ВІЛ/СНІДу та венеричних захворювань», 7 класи; інтерактивне заняття «Захист дітей від насилля і жорстокого поводження», 9-В клас; онлайн-тестування для батьків щодо обізнаності та розуміння проявів домашнього насилля, пам’ятка «Тілесні покарання – хибний шлях виховання дітей»

Під час воєнного стану інформація розміщувалася в учнівських та батьківських групах за допомогою сервісу Вайбер. : пам’ятка «Що робити у випадку сексуального насильства» та «Як покращити адаптацію дитини до іншого місця проживання під час вимушеного переселення», поради експертів «Як захистити себе і дитину в інформаційному просторі під час війни» та «Поради щодо запобігання торгівлі людьми» від Ла-Страда, буклет для батьків «Як розпізнати домашнє насилля», відео лекторії для дітей «Як впізнати в мережі бот» та «Як безпечно публікувати фото в інтернеті», мультфільми для найменших школярів «Лісовий скарб (про мінну безпеку)» та «Сирена – моя помічниця».

Разом з класними керівниками протягом 1 семестру було здійснено 7 обстежень умов проживання учнів, про що складено відповідні акти.

Збереження життя та здоров’я

У закладі розроблений та затверджений “План заходів з попередження дитячого травматизму та формування здорового способу життя під час освітнього процесу у Первомайському ліцеї «Престиж» на 2021-2026 р. р класними керівниками проводиться вступний інструктаж з усіх видів травматизму з учнями 1 – 11 класів, бесіди з профілактики дитячого травматизму у побуті , під час перерв , під час усіх канікул. контролюється організація проведення рухливих ігор під час прогулянок Учителем ОБЖ Шпильовою І.О. під час вивчення курсу «Основи здоров’я» звертається увага на поведінку на вулиці, у транспорті, у громадських місцях.. Бібліотекаром Чмир І.О. оформляються виставки методичних матеріалів з даної проблеми. Завідуючими кабінетами проводяться вступні та цільові інструктажі з техніки безпеки в природничих кабінетах (хімія, фізика, біологія), кабінеті інформатики, майстерні, кабінеті праці, спортивних залах на початку уроку. Учителі фізичної культури проводять цільові інструктажі перед початком спортивних змагань, перед кожним новим модулем, що вивчається. Учителем образотворчого мистецтва Починок Н.В. проводяться виставки малюнків соціального спрямування. Регулярно сестрою медичною Бондар В.Д. здійснюється медичне обслуговування учнів закладу, проводилася перевірка санітарно -гігієнічного стану класних кімнат, спортивних залів, їдальні, а також роз’яснювальна робота щодо небезпечності колючих, ріжучих, вибухонебезпечних предметів та отруйних речовин і заборону користуватися ними .

Бібліотека

У 2021-2022 навчальному році бібліотека ліцею вичтупає як інформаційний центр:

- вивчення інформаційних потреб та запитів читачів;

- повноцінне забезпечення навчально-виховного процесу.

Бібліотекою велось інформаційне обслуговування на абонементі та в читальній залі; підбір літератури для написання рефератів, повідомлень, доповідей; допомога в підготовці до загальношкільних і класних заходів; проведення індивідуальних і групових бібліотечних занять; оформлення виставок на актуальні теми; індивідуальна робота з підбору додаткового матеріалу для проведення відкритих уроків та класних годин.Підбір матеріалів з питань впровадження Концепції НУШ, матеріалів по інклюзивній освіті.

У бібліотеці наявний паспорт, ведеться 23 інвентарні книги,сумарні книги підручників та художньої літератури. Також зберігаються накладні на отримані книги та підручники, акти на списання.

Станом на 01.06.2022 року фонд бібліотеки ліцею нараховує:

Підручників – 18085 екз.

Художньої літератури – 9202 екз.

Книжковий фонд розміщено на абонементі та в читальній залі. У режимі відкритого доступу вчителі та учні мають змогу краще вивчити розміщення та склад книжкового фонду . Вчителі та учні мали змогу звертатися до виставок краєзнавчої тематики: «Мій рідний край, моя земля», «Письменники – земляки», «Знайомтесь! Я – нова книга!».

Бібліотекарем Чмир І.О. внесено дані про отримані підручники для 1-11 класів до програми «Курс: Школа та Державної інформаційної системи освіти». Отримано та оприбутковано підручників та посібників для 4 та 8 класів в кількості 2332 екземплярів та 39 екземплярів художньої літератури. Здійснено відбір електронних версій підручників для 5 та 9 класів. Зроблено звірку з бухгалтерією по надходженню підручників та художньої літератури.

Матеріально- технічна база:

За цей навчальний рік за кошти благодійного фонду ( кошти батьків) ( 38935 грн) було здійснено ремонт у коридорі старого корпусу, придбано матеріали для санітарної обробки приміщень ліцею ( мило, пакети, чистящі засоби, мишоловки, ), матеріали для обслуговування навчальних меблів ( крючки, електроди, гвозді, шурупи, кути, наждачний папір), для харчоблоку( електроплита), електросушарки (4 шт), інвентар для прибирання ( відра, віники, ганчірки, мітли, совки, лопати). За кошти батьків куплено електросушарки ( 4 шт) , шкільні меблі ( стінка), принтер на суму 22600 грн.

Посилання на презентацію:

Кiлькiсть переглядiв: 288

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Квітень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930