СХВАЛЕНО педагогічною радою Первомайського ліцею «Престиж» Протокол № 1 від 31 .08.2021 року Голова педагогічної ради ____________ О.О.Бандалет підпис ініціали, прізвище М.П. | ЗАТВЕРДЖЕНО наказом по Первомайському ліцею «Престиж» Наказ № 4 від 01 .09.2021 Директор _____________ О.О.Бандалет підпис ініціали, прізвище М.П. |
ПОГОДЖЕНО радою Первомайського ліцею «Престиж» Протокол № 1 від 01 .09.2021 Голова ради закладу _______________ В.В.Мартинюк підпис ініціали, прізвище |
Клас | Назва галузі |
1-Б, 1-В, 2-А, 2-В, 2-Г, 3-А, 3-Б, 3-В, 4-А, 4-В, 4-Г | Мовно-літературна (мова і література) Іншомовна Математична Природнича, громадянська, історична, соціальна, здоров’язбережувальна Мистецька Технологічна Інформатична Фізкультурна |
4-Б, 1-А класи | Мовно- літературна Математична Природнича Суспільна і здоров’язбережувальна Громадянська та історична Мистецька Технологічна Фізкультурна Інформатична |
Клас | К-ть учнів | Предмет/ к-ть груп/основа поділу | ||
Англійська мова | К-ть груп | Основа поділу | ||
1-А | 27 | - | - | \- |
1-Б | 31 | + | 2 | на пропорційній основі |
1-В | 31 | + | 2 | на пропорційній основі |
2-А | 32 | + | 2 | на пропорційній основі |
2-Б | 33 | + | 2 | на пропорційній основі |
2-В | 30 | + | 2 | на пропорційній основі |
3-А | 29 | + | 2 | на пропорційній основі |
3-Б | 30 | + | 2 | на пропорційній основі |
3-В | 32 | + | 2 | на пропорційній основі |
4-А | 29 | + | 2 | на пропорційній основі |
4-Б | 25 | - | - | - |
4-В | 29 | + | 2 | на пропорційній основі |
4-Г | 30 | + | 2 | на пропорційній основі |
ü Забезпечення приміщеннями навчального призначення, іншими
приміщеннями, спортивними майданчиками: класних кімнат – 13; кабінет інформатики – 1; спортивна зала – 2; актова зала – 1; читальна зала – 1; їдальня – 1; стадіон – 1; спортивних майданчиків – 3; обладнання класних кімнат (відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2018 № 283).
· якість проведення навчальних занять забезпечується учителями
відповідно до обраних форм уроків, методів і прийомів роботи з дітьми, підходів до організації освітнього процесу. Контроль за якістю навчальних занять обумовлений графіком внутрішкільного контролю.
· моніторинг досягнення учнями результатів навчання
(компетентностей): з метою аналізу рівня засвоєння учнями 1-4 класів навчального матеріалу у розрізі навчальних предметів, рівня сформованності ключових компетентностей запровадити систему моніторингів:
ü моніторинг рівня навченості учнів 3-4 класів (щосеместру);
ü моніторинг якості знань учнів у розрізі навчальних предметів (що семестру);
ü Моніторингові дослідження рівня сформованості ключових компетентностей учнів у розрізі класів та ключових компетентностей (у кінці року).
Завдання системи внутрішнього забезпечення якості освіти:
оновлення методичної бази освітньої діяльності;
контроль за виконанням навчальних планів та освітньої програми, якістю знань, умінь і навичок учнів, розробка рекомендацій щодо їх покращення;
моніторинг та оптимізація соціально-психологічного середовища закладу освіти;
створення необхідних умов для підвищення фахового кваліфікаційного рівня педагогічних працівників.
Очікувані результати навчання здобувачів освіти. Відповідно до мети та загальних цілей, окреслених у Державному стандарті, визначено завдання, які має реалізувати вчитель/вчителька у рамках кожної освітньої галузі. Результати навчання повинні робити внесок у формування ключових компетентностей учнів.
Такі ключові компетентності, як уміння вчитися, ініціативність і підприємливість, екологічна грамотність і здоровий спосіб життя, соціальна та громадянська компетентності можуть формуватися відразу засобами усіх предметів. Виокремлення в навчальних програмах таких наскрізних ліній ключових компетентностей як «Екологічна безпека й сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Здоров’я і безпека», «Підприємливість і фінансова грамотність» спрямоване наформування в учнів здатності застосовувати знання й уміння у реальних життєвих ситуаціях.
Необхідною умовою формування компетентностей є діяльнісна спрямованість навчання, яка передбачає постійне включення учнів до різних видів педагогічно доцільної активної навчально-пізнавальної діяльності, а також практична його спрямованість. Доцільно, де це можливо, не лише показувати виникнення факту із практичної ситуації, а й по можливості перевіряти його на практиці й встановлювати причинно-наслідкові зв’язки. Формуванню ключових компетентностей сприяє встановлення та реалізація в освітньому процесі міжпредметних і внутрішньопредметних зв’язків, а саме: змістово-інформаційних, операційно-діяльнісних і організаційно-методичних. Їх використання посилює пізнавальний інтерес учнів до навчання і підвищує рівень їхньої загальної культури, створює умови для систематизації навчального матеріалу і формування наукового світогляду. Учні набувають досвіду застосування знань на практиці та перенесення їх в нові ситуації.
Освітня програма закладу початкової освіти передбачає досягнення учнями результатів навчання (компетентностей), визначених Державним стандартом.
Дана освітня повинна бути схвалена педагогічною радою закладу освіти та затверджена директором.
Дана освітня програма оприлюднюються на веб-сайті закладу освіти (у разі його відсутності – на веб-сайті його засновника).
На основі освітньої програми заклад складає та затверджує навчальний план закладу освіти, що конкретизує організацію освітнього процесу.
Додаток 1
УХВАЛЕНО ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням педагогічної ради наказом
Первомайського ліцею «Престиж» Первомайського ліцею «Престиж»
(Протокол № від .05.2021) від .05.2021 №
Навчальний план початкової школи
Первомайського ліцею «Престиж»
на 2021/2022 навчальний рік з навчанням українською мовою
(згідно з типовим навчальним планом заТиповою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Савченко О. Я.1 - 2 клас : наказ Міністерства освіти і науки України від 08.10.2019 року № 1272)
Освітні галузі | Навчальні предмети | ||||
1-Б | 1-В | ||||
Інваріантний складник: | |||||
Мовно-літературна (мова і література; іншомовна) | Українська мова та література | 7 | 7 | ||
Іноземна мова | 2 | 2 | |||
Математична | Математика | 4 | 4 | ||
Природнича, громадянська, історична, соціальна, здоров’я- збережувальна | Я досліджую світ | 3 | 3 | ||
Мистецька | Музичне мистецтво | 1 | 1 | ||
Образотворче мистецтво | 1 | 1 | |||
Технологічна | Дизайн і технології | 1 | 1 | ||
Фізкультурна | Фізична культура | 3 | 3 | ||
Усього | 22 | 22 | |||
Варіативний складник: Додаткові години для вивчення предметів освітніх галузей, проведення індивідуальних консультацій та групових занять Навчання грамоти (українська мова) | 1 | 1 | |||
Загальна кількість навчальних годин | 23 | 23 | |||
Гранично допустиме тижневе навчальне навантаження на учня | 20 | 20 | |||
Директор ліцею
«Престиж» О.О.Бандалет
Додаток 2
УХВАЛЕНО ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням педагогічної ради наказом
Первомайського ліцею «Престиж» Первомайського ліцею «Престиж»
(Протокол № від .05.2021) від .05.2021 №
Навчальний план початкової школи
Первомайського ліцею «Престиж»
на 2021/2022 навчальний рік з навчанням українською мовою
(згідно з типовим навчальним планом заТиповою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Савченко О. Я.1 - 2 клас : наказ Міністерства освіти і науки України від 08.10.2019 року № 1272)
Освітні галузі | Навчальні предмети | ||||||
2-А | 2-Б | 2-В | |||||
Інваріантний складник: | |||||||
Мовно-літературна (мова і література) | Українська мова та література | 7 | 7 | 7 | |||
Іноземна мова | 3 | 3 | 3 | ||||
Математична | Математика | 4 | 4 | 4 | |||
Природнича, громадянська, історична, соціальна, здоров’я- збережувальна | Я досліджую світ | 3 | 3 | 3 | |||
Мистецька | Музичне мистецтво | 1 | 1 | 1 | |||
Образотворче мистецтво | 1 | 1 | 1 | ||||
Технологічна | Дизайн і технології | 1 | 1 | 1 | |||
Інформатична | Інформатика | 1 | 1 | 1 | |||
Фізкультурна | Фізична культура | ||||||
3 | 3 | 3 | |||||
Усього | 24 | 24 | 24 | ||||
Варіативний складник: Додаткові години для вивчення предметів освітніх галузей, проведення індивідуальних консультацій та групових занять Курс «Логіка» | 1 | 1 | 1 | ||||
Гранично допустиме тижневе навчальне навантаження учня | 22 | 22 | 22 | ||||
Загальнорічна кількість навчальних годин | 25 | 25 | 25 | ||||
Директор
Первомайської ЗОШ І-ІІІ ст. № 4 О.О.Бандалет
Додаток 3
УХВАЛЕНО ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням педагогічної ради наказом
Первомайського ліцею «Престиж» Первомайського ліцею «Престиж»
(Протокол № від .05.2021) від .05.2021 №
Навчальний план початкової школи
Первомайського ліцею «Престиж»
на 2021/2022 навчальний рік відповідно до Типового навчального плану загальноосвітніх навчальних закладів І ступеню з навчанням українською мовою, які працюють за науково – педагогічним проектом « Інтелект України»
( згідно таблиці 1 Типового навчального плану початкової школи з українською мовою навчання для закладів загальної середньої освіти, що працюють за науково-педагогічним проектом «Інтелект України» , зі змінами лист МОН від 25.05.2018 № 1/9-344)
Освітні галузі | Навчальні предмети | |||
4-Б | ||||
Інваріантна складова: | ||||
Мовно-літературна (українська мова) | Українська мова | 6 | ||
Математична | Математика | 4 | ||
Мовно-літературна (література) | Я пізнаю світ | 8 | ||
Математична | ||||
Природнича | ||||
Соціальна і здоров’язбережувальна | ||||
Громадянська та історична | ||||
Технологічна | ||||
Фізкультурна | ||||
Мистецька | ||||
Іншомовна освіта | Іноземна мова (англійська) | 3 | ||
Інформатична | Інформатика | 1 | ||
Мистецька | Мистецтво | 1 | ||
Фізкультурна | Фізична культура | 2 | ||
Додаткові години на вивчення предметів інваріантної складової, курсів за вибором, проведення індивідуальних консультацій та групових занять ЯПС | 1 | |||
Гранично допустиме тижневе навчальне навантаження на учня | 23 | |||
Сумарна кількість годин інваріантної і варіативної складових | 26 |
Директор ліцею О.О.Бандалет
Додаток 4
УХВАЛЕНО ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням педагогічної ради наказом
Первомайського ліцею «Престиж» Первомайського ліцею «Престиж»
(Протокол № від .05.2021) від .05.2021 №
Навчальний план початкової школи
Первомайського ліцею «Престиж»
на 2021/2022 навчальний рік відповідно до Типового навчального плану загальноосвітніх навчальних закладів І ступеню з навчанням українською мовою, які працюють за науково – педагогічним проектом « Інтелект України»
( згідно таблиці 1 Типового навчального плану початкової школи з українською мовою навчання для закладів загальної середньої освіти, що працюють за науково-педагогічним проектом «Інтелект України» , зі змінами лист МОН від 25.05.2018 № 1/9-344)
Освітні галузі | Навчальні предмети | |||
1-А | ||||
Інваріантна складова: | ||||
Мовно-літературна (українська мова) | Українська мова | 6 | ||
Математична | Математика | 3 | ||
Мовно-літературна | Я пізнаю світ | 8 | ||
Математична | ||||
Природнича | ||||
Соціальна і здоров’язбережувальна | ||||
Громадянська та історична | ||||
Технологічна | ||||
Фізкультурна | ||||
Інформатична | ||||
Мистецька | ||||
Мовно-літературна | Іноземна мова (англійська) | 2 | ||
Мистецька | Мистецтво | 1 | ||
Фізкультурна | Фізична культура | 2 | ||
Додаткові години на вивчення предметів інваріантної складової, курсів за вибором, проведення індивідуальних консультацій та групових занять Іноземна мова (англійська) | 1 | |||
Гранично допустиме тижневе навчальне навантаження на учня | 20 | |||
Сумарна кількість годин інваріантної і варіативної складових | 23 |
Директор ліцею О.О.Бандалет
Додаток 5
УХВАЛЕНО ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням педагогічної ради наказом
Первомайського ліцею «Престиж» Первомайського ліцею «Престиж»
(Протокол № від .05.2021) від .05.2021 №
Навчальний план початкової школи
Первомайського ліцею «Престиж»
на 2021/2022 навчальний рік з навчанням українською мовою
(згідно з типовим навчальним планом заТиповою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Савченко О. Я.3 - 4 клас : наказ Міністерства освіти і науки України від 08.10.2019 року № 1273)
Освітні галузі | Навчальні предмети | ||||||
3-А | 3-Б | 3- В | |||||
Інваріантний складник: | |||||||
Мовно-літературна (мова і література) | Українська мова та література | 7 | 7 | 7 | |||
Іноземна мова | 3 | 3 | 3 | ||||
Математична | Математика | 5 | 5 | 5 | |||
Природнича, громадянська, історична, соціальна, здоров’я- збережувальна | Я досліджую світ | 3 | 3 | 3 | |||
Мистецька | Музичне мистецтво | 1 | 1 | 1 | |||
Образотворче мистецтво | 1 | 1 | 1 | ||||
Технологічна | Дизайн і технології | 1 | 1 | 1 | |||
Інформатична | Інформатика | 1 | 1 | 1 | |||
Фізкультурна | Фізична культура | ||||||
3 | 3 | 3 | |||||
Усього | 25 | 25 | 25 | ||||
Варіативний складник: Додаткові години для вивчення предметів освітніх галузей, проведення індивідуальних консультацій та групових занять Курс «Я і енергія» Курс «Поетика» | 0,5 | 1 | 1 | ||||
Загальнорічна кількість навчальних годин | 25,5 | 26 | 26 | ||||
Гранично допустиме тижневе навчальне навантаження учня | 23 | 23 | 23 | ||||
Директор ліцею О.О.Бандалет
Додаток 6
УХВАЛЕНО ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням педагогічної ради наказом
Первомайського ліцею «Престиж» Первомайського ліцею «Престиж»
(Протокол № від .05.2021) від .05.2021 №
Навчальний план початкової школи
Первомайського ліцею «Престиж»
на 2021/2022 навчальний рік з навчанням українською мовою
(згідно з типовим навчальним планом заТиповою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Савченко О. Я.3 - 4 клас : наказ Міністерства освіти і науки України від 08.10.2019 року № 1273)
Освітні галузі | Навчальні предмети | ||||||
4-А | 4-В | 4- Г | |||||
Інваріантний складник: | |||||||
Мовно-літературна (мова і література) | Українська мова та література | 7 | 7 | 7 | |||
Іноземна мова | 3 | 3 | 3 | ||||
Математична | Математика | 5 | 5 | 5 | |||
Природнича, громадянська, історична, соціальна, здоров’я- збережувальна | Я досліджую світ | 3 | 3 | 3 | |||
Мистецька | Музичне мистецтво | 1 | 1 | 1 | |||
Образотворче мистецтво | 1 | 1 | 1 | ||||
Технологічна | Дизайн і технології | 1 | 1 | 1 | |||
Інформатична | Інформатика | 1 | 1 | 1 | |||
Фізкультурна | Фізична культура | ||||||
3 | 3 | 3 | |||||
Усього | 25 | 25 | 25 | ||||
Варіативний складник: Додаткові години для вивчення предметів освітніх галузей, проведення індивідуальних консультацій та групових занять Курс «Азбука споживача» | 0,5 | 0,5 | 0,5 | ||||
Загальнорічна кількість навчальних годин | 25,5 | 25,5 | 25,5 | ||||
Гранично допустиме тижневе навчальне навантаження учня | 23 | 23 | 23 | ||||
Директорліцею О.О.Бандалет
Додаток 7
Перелік програм
для вивчення предметів інваріантної складової навчального плану
1-4 класів Первомайської ЗОШ І-ІІІ ст. № 4
у 2021/2022 навчальному році
№ з/п | Клас | Назва програми | Автор | Коли і ким надано гриф | Назва предметів |
1 | 4-Б | «Освітня програма для 1–2 (1-4) класів закладів загальної середньої освіти «Інтелект України» | І. В. Гавриш | лист Державної служби якості освіти від 24.05.2018 №01-21/329, лист МОН України від 25.05.2018 №1/9-344 | Українська мова, читання; Математика, Мистецтво; Фізкультура Англ..мова Я пізнаю світ Інформатика |
2 | 1-А | «Освітня програма для 1–2 (1-4) класів закладів загальної середньої освіти «Інтелект України» | І. В. Гавриш | лист Державної служби якості освіти від 24.05.2018 №01-21/329, лист МОН України від 25.05.2018 №1/9-344 | Українська мова, читання; Математика, Мистецтво; Фізкультура Англ..мова Я пізнаю світ |
3 | 1-Б, 1-В, 2-і класи | Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти під керівництвом Савченко О.Я. | Савченко О.Я | наказ МОН України від 08.10.2019 № 1272 | Всі предмети |
4 | 3-ті та 4-А, 4-В, 4-Г класи | Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти під керівництвом Савченко О.Я. | Савченко О.Я | наказ МОН України від 08.10.2019 № 1273 | Всі предмети |
Директор
ліцею О.О.Бандалет
Додаток 8
Перелік програм
для вивчення предметів варіативної складової навчального плану 1-4 класів Первомайської ЗОШ І-ІІІ ст. № 4
у 2021/2022 навчальному році
№ з/п | Клас | Назва програми (тип курсу, назва, класи) | Автор | Коли і ким надано гриф/схвалення | Кількість годин | |
за програмою | Фактично | |||||
1 | 1-Б, 1-В класи | Додаткова година на вивчення інтегрованого курсу «навчання грамоти» | За програмою курсу «Навчання грамоти» за типовою програмою під керівництвом Савченко О.Я. | наказ МОН України від 21.03.2018 № 268 | 7+1 (на кожен клас) | 1 (на кожен клас) |
2 | 1-А | Додаткова година на вивчення англійської мови | Освітня програма для 1-2 класів закладів загальної середньої освіти «Інтелект України | наказ МОН України зі змінами від 24.07.19 № 688) | 2+1 | 1 |
2 | 2-А, 2-Б, 2-В класи | Курс за вибором «Логіка» | Програма курсів за вибором для загальноосвітніх навчальних закладів. Автор: О.Митник | Лист МОН України від 02.07.2019 №22.1/2-Г-528 | 1 | 1(на кожен клас) |
3-Б, 3-В класи | Курс за вибором «Поетика» | Програма курсів за вибором для загальноосвітніх навчальних закладів. Автор: Т.Петровська | Лист МОН України від 02.07.2019 №22.1/2-Г-528 | 1 | 1(на кожен клас | |
3-А | Курс за вибором «Я і енергія» | Програма курсів за вибором для загальноосвітніх навчальних закладів. Автор:І. Андрусенко, Т. Малявська, Г. Древаль, П. Колосов | Лист МОН України від 02.07.2019 №22.1/2-Г-528 | 0,5 | 0,5 | |
4-Б | Додаткова година на вивчення інтегрованого курсу «Я пізнаю світ» | Освітня програма для 1-4 класів закладів загальної середньої освіти «Інтелект України» | наказ МОН України зі змінами від 24.07.19 № 688); | 1 | 1 | |
4-А, 4-В, 4-Г класи | Курс за вибором «Азбука споживача» | Програма курсів за вибором для загальноосвітніх навчальних закладів. Автори: Н.Бородачова, Г.Лаврентьєва | Лист МОН України від 02.07.2019 №22.1/2-Г-528 | 0,5 | 0,5 (на кожен клас) |
Директор
ліцею О.О.Бандалет
Квітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |