• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Навчальні плани і програми
  • Освітня програма школи ІІ ступеня Первомайської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. № 4 Первомайської міської ради Миколаївської області на 2019–2020 навчальний рік
СХВАЛЕНО педагогічною радою Первомайської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4 Протокол №6 від 13.05.2019 Голова педагогічної ради _____________________/_О.О.Бандалет підпис ініціали, прізвище М.П. ЗАТВЕРДЖЕНО наказом по Первомайській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №4 Наказ № 191 від _14.05.2019 Директор _____________________/_ О.О.Бандалет / підпис ініціали, прізвище М.П.
ПОГОДЖЕНО радою Первомайської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4 Протокол №5 від 13.05.2019 Голова ради закладу _____________________/_В.В.Мартинюк / підпис ініціали, прізвище

Освітня програма школи ІІ ступеня

Первомайської загальноосвітньої

школи І-ІІІ ст. № 4

Первомайської міської ради Миколаївської області

на 2019–2020 навчальний рік

Загальні положення освітньої програми

Освітня програма Первомайської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4для школи ІІ (базова середня освіта) ступеня навчання розроблена на виконання Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 № 1392 «Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти» та на підставі типових освітніх програм, затверджених наказом МОН України від 20.04.2018 №№ 405 «Про затвердження типових освітніх програм закладів загальної середньої освіти».

Освітня програма базової загальної середньої освіти (далі - освітня програма) окреслює підходи до планування й організації закладом освіти єдиного комплексу освітніх компонентів для досягнення учнями обов’язкових результатів навчання, визначених Державним стандартом базової загальної середньої освіти (далі – Державний стандарт).

Дана освітня програма визначає:

загальний обсяг навчального навантаження, орієнтовну тривалість і можливі взаємозв’язки окремих предметів, факультативів, курсів за вибором тощо, а також логічної послідовності їх вивчення які натепер подані в рамках робочих навчальних планів;

очікувані результати навчання учнів подані в рамках навчальних програм, затверджених наказом МОН від 07.06.2017 № 804;

форми організації освітнього процесу та інструменти системи внутрішнього забезпечення якості освіти;

вимоги до осіб, які можуть розпочати навчання за цією освітньою програмою.

Загальний обсяг навчального навантаження та орієнтовна тривалість і можливі взаємозв’язки освітніх галузей, предметів, дисциплін.

Орієнтовна кількість класів: 17.

Орієнтовна кількість учнів: 481.

Гранична наповнюваність класів встановлюється відповідно до Закону України «Про загальну середню освіту» (ст. 14).

Середня наповнюваність класів складає: 28,8.

Загальний обсяг навчального навантаження для учнів 5–9-х класів складає 5845 годин/навчальний рік: -

- для 5-х класів – 1050 годин/навчальний рік,

- для 6-х класів – 1155 годин/навчальний рік,

- для 7-х класів – 1172,5 годин/навчальний рік,

- для 8-х класів – 1207,5 годин/навчальний рік,

- для 9-х класів – 1260 годин/навчальний рік.

Детальний розподіл навчального навантаження на тиждень окреслено у навчальних планах (далі – навчальний план):

-додаток 1 – навчальний план школи ІІ ступеня (5-А, 5-Б, 5-В, 5-Г класи, згідно з таблицею 1 наказу МОН України від 20.04.2018 № 405);

додаток 2– навчальний план школи ІІ ступеня (6-А, 6-Б, 6-В, 6-Г, згідно з таблицями 1,10,12 наказу МОН України від 20.04.2018 № 405);

додаток 3 – навчальний план школи ІІ ступеня (7-А, 7-Б, 7-В, згідно з таблицями 10,12 наказу МОН України від 20.04.2018 № 405);

додаток 4 – навчальний план школи ІІ ступеня (8-А, 8-Б, 8-В, згідно з таблицями 1,12 наказу МОН України від 20.04.2018 № 405);

додаток 5 – навчальний план школи ІІ ступеня (9-А, 9-Б, 9-В, 9 згідно з таблицями 10,12 наказу МОН України від 20.04.2018 № 405);

Навчальний план дає цілісне уявлення про зміст і структуру другого рівня освіти, встановлює погодинне співвідношення між окремими предметами за роками навчання, визначає гранично допустиме тижневе навантаження учнів. Навчальні плани основної школи передбачають реалізацію освітніх галузей навчального плану Державного стандарту через окремі предмети.

Навчальні плани містять інваріантну складову, сформовану на державному рівні, обов'язкову для всіх класів, та варіативну, в якій передбачено додаткові години на вивчення предметів інваріантної складової, курси за вибором, факультативні курси.

З метою забезпечення виконання Державного стандарту базової загальної середньої освіти забезпечено викладання предметів інваріантної складової, що визначені Типовими освітніми програмами для кожного класу, в повному обсязі.

У навчальних планах конкретизовано варіативну складову, враховано особливості регіону та індивідуальні освітні потреби учнів кожного класу. Повноцінність базової загальної середньої освіти забезпечується реалізацією як інваріантної, так і варіативної складових, які в обов'язковому порядку фінансуються з відповідних бюджетів.

Години варіативної складової передбачено на :

- факультативний курс «Основи хімічних знань» ( 1 година – 5-ті класи);

- факультативний курс «Основи хімічних знань» ( 1 година – 6-ті класи);

- курс за вибором «Корисні навички» ( 1 година – 5-ті класи);

- курс за вибором «Міфологія стародавнього світу» ( по 1 годині – 6-А, 6-Г класи);

- факультативний курс «Сучасна українська літературна мова: морфологія» ( 0,5 години – 7- класи);

- факультативний курс « Синтаксис простого та простого ускладненого речення» ( 0,5 години – 8 класи);

- факультативний курс « Синтаксис складного речення» ( 0,5 години – 9 класи).

Варіативна складова навчальних планів використовується на запровадження курсів за вибором та факультативних курсів з метою підготовки до вивчення профільних предметів (у 7-9 класах курси за вибором з української мови, у 6-А, 6-Г – історії України). Також з метою формування життєвих компетентностей у 5-6 класах запроваджено факультативний курс «Основи хімічних знань», у 5 – «Корисні навички».

Освітня галузь «Мови і літератури» з урахуванням вікових особливостей учнів у навчальних планах реалізується у 5-9 класах через окремі предмети: у 5-х, 6-А та 8-Б класах через предмети «Українська мова», «Українська література», «Зарубіжна література» та «Іноземна мова»; 6-В, 7-Б, 7-В, 8-А, 8-В класах через предмети «Українська мова», «Українська література», «Зарубіжна література», «Іноземна мова» та «Мова національної меншини (російська)»; у 6-Б, 6-Г, 7-А, 9-В класах через предмети «Українська мова», «Українська література», «Зарубіжна література», «Перша іноземна мова (англійська)», «Друга іноземна мова (німецька)» та «Мова національної меншини (російська)»; у 9-А, 9-Б, класах через предмети «Українська мова», «Українська література», «Зарубіжна література», «Перша іноземна мова (англійська)», «Друга іноземна мова (німецька)» .

Освітня галузь "Суспільствознавство" реалізується у 5 класах через предмет «Історія України (Вступ до історії)», у 6-х класах - інтегрований курс «Всесвітня історія. Історія України», у 7-9 класах через окремі предмети «Історія України», «Всесвітня історія», у 9 класах додається предмет «Правознавство».

Освітня галузь "Мистецтво" реалізується у 5-7 класах окремими предметами "Образотворче мистецтво" і "Музичне мистецтво", у 8-9 класах – інтегрованим курсом «Мистецтво».

Освітня галузь "Математика" реалізується у 5-6 класах через предмет - "Математика", у 7-9 окремі предмети «Алгебра» та «Геометрія».

Освітня галузь "Природознавство" реалізуються у 5 класах через однойменний предмет, "Природознавство", в 6-9 класах – через окремі предмети «Біологія», «Географія», а в 7-9 – «Фізика» та «Хімія» .

Освітня галузь «Технології» у 5-9 класах реалізується через окремі предмети «Трудове навчання та "Інформатика".

Освітня галузь "Здоров'я і фізична культура" реалізується у 5-9 класах окремими предметами "Основи здоров'я" та «Фізична культура».

Гранично допустиме навчальне навантаження учнів встановлено відповідно до вимог Закону України «Про загальну середню освіту» з урахуванням санітарно-гігієнічних норм.

Години фізичної культури не враховуються при визначенні гранично допустимого навантаження, що передбачено Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 № 1392.

Збереження здоров’я дітей належить до головних завдань школи. Тому формування навичок здорового способу життя та безпечної поведінки здійснюється не лише в рамках предметів "Фізична культура" та "Основи здоров'я", а інтегрується у змісті всіх предметів інваріантної та варіативної складових навчальних планів. Змістове наповнення предмета «Фізична культура» формує вчитель, який викладає предмет, з варіативних модулів відповідно до статево-вікових особливостей учнів, їх інтересів, матеріально-технічної бази навчального закладу, регіональних та народних традицій. Через варіативні модулі можуть реалізовуватись не лише окремі види спорту, а й ритміка, хореографія, пластика, тощо.

Модулі обираються спільно на засіданні шкільного методичного об’єднання учителів фізичної культури до 01.09.2019 року, з фіксацією у протоколі засідання.

У 2019/2020 навчальному році визначено такий порядок викладання предметів інваріантної та варіативної складових, на які виділено не цілу (дробову: 0,5; 1,5; 2,5 тощо) кількості годин:

№ з/п Назва навчального предмету, спецкурсу Спрямування Клас Кількість годин за навчальним планом Кількість годин
І семестр ІІ семестр
1 Українська мова Навчальний предмет інваріантної складової 5-6 3,5 4 3
2 Українська мова Навчальний предмет інваріантної складової 7 2,5 3 2
3 Хімія Навчальний предмет інваріантної складової 7 1,5 1 2
4 Історія України Навчальний предмет інваріантної складової 8-9 1,5 1 2
5 Географія Навчальний предмет інваріантної складової 9 1,5 2 1
6 Сучасна українська літературна мова: морфологія Навчальний предмет варіативної складової 7 0,5 0 1
7 Синтаксис простого та простого ускладненого речення Навчальний предмет варіативної складової 8 0,5 0 1
8 Синтаксис складного речення Навчальний предмет варіативної складової 9 0,5 0 1

У школі ІІ ступеня здійснюється поділ класів на групи при вивченні окремих предметів відповідно до чинних нормативів (наказ Міністерства освіти і науки України від 20.02.2002 р. № 128, зареєстрований в Міністерстві юстиції України від 06.03.2002 за № 229/6517).

Поділ на групи при вивченні інформатики здійснюється у всіх 5-9 класах на пропорційній основі.

Клас Кількість учнів Предмети
Технології (на гендерній основі) Англійська мова (на пропорційній основі) Друга іноземна мова чи мова національних меншин (на пропорційній основі) Фізкультура (на гендерній основі)
5-А 24 - - - 2 групи
5-Б 29 2 групи 2 групи - 2 групи
5-В 28 2 групи 2 групи - 2 групи
5-Г 26 - - - 2 групи
6-А 30 2 групи 2 групи - 2 групи
6-Б 30 2 групи 2 групи 2 групи 2 групи
6-В 29 2 групи 2 групи - 2 групи
25 - - 2 групи 2 групи
7-А 31 2 групи 2 групи 2 групи -
7-Б 32 2 групи 2 групи - -
7-В 32 2 групи 2 групи - -
8-А 28 2 групи 2 групи - -
8-Б 28 2 групи 2 групи - -
9-А 28 2 групи 2 групи 2 групи -
9-Б 30 2 групи 2 групи 2 групи -
9-В 30 2 групи 2 групи 2 групи -

Навчальні плани зорієнтовані на роботу основної школи за 5-денним навчальними тижнем.

Вимоги до осіб, які можуть розпочинати здобуття базової середньої освіти.

Базова середня освіта здобувається після початкової освіти.

Перелік освітніх галузей.

Освітню програму в 5-9 класах укладено за такими освітніми галузями:

Мови і літератури

Суспільствознавство

Мистецтво

Математика

Природознавство

Технології

Здоров’я і фізична культура

Логічна послідовність вивчення предметів розкривається у відповідних навчальних програмах (перелік програм у додатку 6,7).

Форми організації освітнього процесу. Основними формами організації освітнього процесу є різні типи уроку, екскурсії, віртуальні подорожі, спектаклі, квести, які вчитель організує у межах уроку або в позаурочний час.

Форми організації освітнього процесу можуть уточнюватись та розширюватись у змісті окремих предметів за умови виконання державних вимог Державного стандарту та окремих предметів протягом навчального року.

Вибір форм і методів навчання вчитель визначає самостійно, враховуючи конкретні умови роботи, забезпечуючи водночас досягнення конкретних очікуваних результатів, зазначених у навчальних програмах окремих предметів.

Опис та інструменти системи внутрішнього забезпечення якості освіти. Система внутрішнього забезпечення якості складається з наступних компонентів:

· кадрове забезпечення освітньої діяльності: освітній процес у

школі ІІ ступеня забезпечують 38 учителів-предметників. Вищу освіту мають 100% педагогів. Спеціалістів вищої кваліфікаційної категорії - 15, це 39%; І кваліфікаційну категорію мають 13 (34%) учителів; ІІ кваліфікаційну категорію мають 5 (13%) педагогів та 5 (13%) учителів – спеціалісти; 9 (24%)) педагогів мають педагогічні звання: 4 (11%) - «учитель-методист», 5 (13%)- «старший учитель».

· навчально-методичне забезпечення освітньої діяльності:

Навчальні програми для 5-9 класів загальноосвітніх шкіл, затверджені наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804.

ü Підручники для 5-9 класів: 5 класи - стан забезпечення: 90%,

6-9 класи- стан забезпечення: 100%.

ü додаткові засоби навчання, посібники, рекомендовані до використання Міністерством освіти і науки України (зошити з друкованою основою, таблиці, бліц-картки тощо);

ü додаткові засоби навчання – надбання минулих років (проекти, інтелект-карти, дидактичний роздатковий матеріал тощо;

ü інформаційне забезпечення освітньої діяльності: бібліотека; підключення закладу до мережі Інтернет.

· матеріально-технічне забезпечення освітньої діяльності:

ü Забезпечення приміщеннями навчального призначення, іншими

приміщеннями, спортивними майданчиками: класних кімнат – 20; кабінет інформатики – 1; спортзал – 2; актова зала – 1; читальна зала – 1; їдальня – 1; стадіон – 1; спортивних майданчиків – 3; обладнання класних кімнат (відповідно до вимог наказу Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 № 704, із змінами і доповненнями, внесеними наказом Міністерства освіти і науки України від 14 липня 2017 року N 1036).

· якість проведення навчальних занять забезпечується учителями

відповідно до обраних форм уроків, методів і прийомів роботи з дітьми, підходів до організації освітнього процесу.

· моніторинг досягнення учнями результатів навчання (компетентностей): з метою аналізу рівня засвоєння учнями 5-9 класів навчального матеріалу у розрізі навчальних предметів, рівня сформованності ключових компетентностей запровадити систему моніторингів:

ü моніторинг рівня навченості учнів 5-9 класів (щосеместру);

ü моніторинг якості знань учнів у розрізі навчальних предметів (що семестру);

ü Моніторингові дослідження рівня сформованості ключових компетентностей учнів у розрізі класів та ключових компетентностей (у кінці року).

Завдання системи внутрішнього забезпечення якості освіти:

оновлення методичної бази освітньої діяльності;

контроль за виконанням навчальних планів та освітньої програми, якістю знань, умінь і навичок учнів, розробка рекомендацій щодо їх покращення;

моніторинг та оптимізація соціально-психологічного середовища закладу освіти;

створення необхідних умов для підвищення фахового кваліфікаційного рівня педагогічних працівників.

Інструменти для здійснення моніторингу системи внутрішнього забезпечення якості освіти регламентовано окремим (окремими) наказом (наказами) по школі.

Очікувані результати навчання здобувачів освіти. Відповідно до мети та загальних цілей, окреслених у Державному стандарті, визначено завдання, які має реалізувати вчитель/вчителька у рамках кожної освітньої галузі. Результати навчання повинні робити внесок у формування ключових компетентностей учнів.

Такі ключові компетентності, як уміння вчитися, ініціативність і підприємливість, екологічна грамотність і здоровий спосіб життя, соціальна та громадянська компетентності можуть формуватися відразу засобами усіх предметів. Виокремлення в навчальних програмах таких наскрізних ліній ключових компетентностей як «Екологічна безпека й сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Здоров’я і безпека», «Підприємливість і фінансова грамотність» спрямоване наформування в учнів здатності застосовувати знання й уміння у реальних життєвих ситуаціях.

Необхідною умовою формування компетентностей є діяльнісна спрямованість навчання, яка передбачає постійне включення учнів до різних видів педагогічно доцільної активної навчально-пізнавальної діяльності, а також практична його спрямованість. Доцільно, де це можливо, не лише показувати виникнення факту із практичної ситуації, а й по можливості перевіряти його на практиці й встановлювати причинно-наслідкові зв’язки. Формуванню ключових компетентностей сприяє встановлення та реалізація в освітньому процесі міжпредметних і внутрішньопредметних зв’язків, а саме: змістово-інформаційних, операційно-діяльнісних і організаційно-методичних. Їх використання посилює пізнавальний інтерес учнів до навчання і підвищує рівень їхньої загальної культури, створює умови для систематизації навчального матеріалу і формування наукового світогляду. Учні набувають досвіду застосування знань на практиці та перенесення їх в нові ситуації.

Освітня програма закладу базової загальної середньої освіти передбачає досягнення учнями результатів навчання (компетентностей), визначених Державним стандартом.

Дана освітня повинна бути схвалена педагогічною радою закладу освіти та затверджена директором.

Дана освітня програма оприлюднюються на веб-сайті закладу освіти (у разі його відсутності – на веб-сайті його засновника).

На основі освітньої програми заклад складає та затверджує навчальний план закладу освіти, що конкретизує організацію освітнього процесу.

Додаток 1

Навчальний план Первомайської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4

з навчанням українською мовою

на 2019/2020 навчальний рік

(згідно з таблицею 1 до наказу Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018 р. №405)

Освітні галузі Предмети 5-А 5-Б 5-В 5-Г
Мови і літератури Українська мова 3,5 3,5 3,5 3,5
Українська література 2 2 2 2
Іноземна мова (англ.) 3 3 3 3
Зарубіжна література 2 2 2 2
Суспільствознавство Історія України 1 1 1 1
Всесвітня історія - - - -
Основи правознавства - - - -
Мистецтво Музичне мистецтво 1 1 1 1
Образотворче мистецтво 1 1 1 1
Математика Математика 4 4 4 4
Алгебра - - - -
Геометрія - - - -
Природознавство Природознавство 2 2 2 2
Біологія - - - -
Географія - - - -
Фізика - - - -
Хімія - - - -
Технології Трудове навчання 2 2 2 2
Інформатика 1 1 1 1
Здоров’я і фізична культура Основи здоров’я 1 1 1 1
Фізична культура 3 3 3 3
Разом 23,5+3 23,5+3 23,5+3 23,5+3
Додатковий час на профільне і поглиблене вивчення навчальних предметів, введення курсів за вибором, факультативів 2,5 2,5 2,5 2,5
Факультативний курс «Основи хімічних знань» 1 1 1 1
Курс «Корисні навички» 1 1 1 1
Гранично допустиме навантаження на учня 28 28 28 28
Всього 25,5+3 25,5+3 25,5+3 25,5+3

Директор школи _____________________ /_О.О.Бандалет_/

підпис ініціали, прізвище

МП

Додаток 2

Навчальний план школи ІІ ступеня Первомайської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4

з навчанням українською мовою

Наказ МОН України від 20.04.2018 р. №405, таблиці №1,10,12

Освітні галузі Предмети 6-А 6-Б (рос./нім) 6-В (рос.м.) 6-Г (рос./нім)
Мови і літератури Українська мова 3,5 3,5 3,5 3,5
Українська література 2 2 2 2
Перша іноземна мова (англ.) 3 2 2 2
Друга іноземна мова та мова національної меншини (нім., нім./ рос.) - 2 2 2
Зарубіжна література 2 2 2 2
Суспільствознавство Історія України 1 1 1 1
Всесвітня історія 1 1 1 1
Основи правознавства - - - -
Мистецтво Музичне мистецтво 1 1 1 1
Образотворче мистецтво 1 1 1 1
Математика Математика 4 4 4 4
Алгебра - - - -
Геометрія - - - -
Природознавство Природознавство - - - -
Біологія 2 2 2 2
Географія 2 2 2 2
Фізика - - - -
Хімія - - - -
Технології Трудове навчання 2 2 2 2
Інформатика 1 1 1 1
Здоров'я і фізична культура Основи здоров'я 1 1 1 1
Фізична культура 3 3 3 3
Разом 26,5+3 27,5+3 27,5+3 27,5+3 3
Додатковий час на предмети, факультативи, індивідуальні заняття та консультації 3,5 3,5 3,5 3,5
Курс «Міфологія стародавнього світу» 1 - - 1
Факультативний курс «Основи хімічних знань» 1 1 1 1
Гранично допустиме навантаження на учня 31 31 31 31
Всього 28,5+3 28,5+3 28,5+3 29,5+3

Директор школи _____________________ /_О.О.Бандалет_/

підпис ініціали, прізвище

МП

Додаток 3

Навчальний план школи ІІ ступеня Первомайської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4

з навчанням українською мовою

Наказ МОН України від 20.04.2018 р. №405, таблиці №10,12

Освітні галузі Предмети 7-А (рос/нім) 7-Б (рос.м) 7-В (рос. м)
Мови і літератури Українська мова 2,5 2,5 2,5
Українська література 2 2 2
Перша іноземна мова (англ.) 2 2 2
Друга іноземна мова та мова національної меншини (рос./нім., рос.) 2 2 2
Зарубіжна література 2 2 2
Суспільствознавство Історія України 1 1 1
Всесвітня історія 1 1 1
Основи правознавства - - -
Мистецтво Музичне мистецтво 1 1 1
Образотворче мистецтво 1 1 1
Математика Математика - - -
Алгебра 2 2 2
Геометрія 2 2 2
Природознавство Природознавство - - -
Біологія 2 2 2
Географія 2 2 2
Фізика 2 2 2
Хімія 1,5 1,5 1,5
Технології Трудове навчання 1 1 1
Інформатика 1 1 1
Здоров'я і фізична культура Основи здоров'я 1 1 1
Фізична культура 3 3 3
Разом 29+3 29+3 29+3
Додатковий час на профільне і поглиблене вивчення навчальних предметів, введення курсів за вибором, факультативів 3 3 3
Факультативний курс «Сучасна українська літературна мова: морфологія» 0,5 0,5 0,5
Гранично допустиме навантаження на учня 32 32 32
Всього 29,5+3 29,5+3 29,5+3

Директор школи _____________________ /_О.О.Бандалет_/

підпис ініціали, прізвище

МП

Додаток 4

Навчальний план школи ІІ ступеня Первомайської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4

з навчанням українською мовою

Наказ МОН України від 20.04.2018 р. №405, таблиці №1,12

Освітні галузі Предмети 8-А (рос.м) 8-Б 8-В (рос. м)
Мови і літератури Українська мова 2 2 2
Українська література 2 2 2
Перша іноземна мова (англ.) 2 3 2
Мова національної меншини ( рос.) 2 - 2
Зарубіжна література 2 2 2
Суспільствознавство Історія України 1,5 1,5 1,5
Всесвітня історія 1 1 1
Основи правознавства - - -
Мистецтво Мистецтво 1 1 1
Образотворче мистецтво - - -
Математика Математика - - -
Алгебра 2 2 2
Геометрія 2 2 2
Природознавство Природознавство - - -
Біологія 2 2 2
Географія 2 2 2
Фізика 2 2 2
Хімія 2 2 2
Технології Трудове навчання 1 1 1
Інформатика 2 2 2
Здоров'я і фізична культура Основи здоров'я 1 1 1
Фізична культура 3 3 3
Разом 29,5+3 28,5+3 29,5+3
Додатковий час на профільне і поглиблене вивчення навчальних предметів, введення курсів за вибором, факультативів 3,5 3,5 3,5
Факультативний курс « Синтаксис простого та простого ускладненого речення» 0,5 0,5 0,5
Гранично допустиме навантаження на учня 33 33 33
Всього 30+3 29+3 31+3

Директор школи _____________________ /_О.О.Бандалет_/

підпис ініціали, прізвище

МП

Додаток 5

Навчальний план школи ІІ ступеня Первомайської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4

з навчанням українською мовою

Наказ МОН України від 20.04.2018 р. №405, таблиці №10,12

Освітні галузі Предмети 9-А ( нім.м) 9-Б (нім.м) 9-В (рос. м/нім)
Мови і літератури Українська мова 2 2 2
Українська література 2 2 2
Перша іноземна мова (англ.) 2 2 2
Друга іноземна мова та мова національних меншин (нім., нім/рос.) 2 2 2
Зарубіжна література 2 2 2
Суспільствознавство Історія України 1,5 1,5 1,5
Всесвітня історія 1 1 1
Основи правознавства 1 1 1
Мистецтво Мистецтво 1 1 1
Образотворче мистецтво - - -
Математика Математика - - -
Алгебра 2 2 2
Геометрія 2 2 2
Природознавство Природознавство - - -
Біологія 2 2 2
Географія 1,5 1,5 1.5
Фізика 3 3 3
Хімія 2 2 2
Технології Трудове навчання 1 1 1
Інформатика 2 2 2
Здоров'я і фізична культура Основи здоров'я 1 1 1
Фізична культура 3 3 3
Разом 31+3 31+3 31+3
Додатковий час на профільне і поглиблене вивчення навчальних предметів, введення курсів за вибором, факультативів 2 2 2
Факультативний курс « Синтаксис складного речення» 0,5 0,5 0,5
Гранично допустиме навантаження на учня 32 32 32
Всього 31,5+3 31,5+3 31,5+3

Директор школи _____________________ /_О.О.Бандалет_/

підпис ініціали, прізвище

МП

Додаток 6

Перелік програм

для вивчення предметів інваріантної складової навчального плану Первомайської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів у 2019/2020 навчальному році

№ з/п Клас Назва програми Автор Коли і ким надано гриф Кількість годин
за програмою фактично
Основна школа
1 5-6 Українська мова - Наказ МОН України від 07.06.2017 № 804 3,5 3,5
2 7 Українська мова - Наказ МОН України від 07.06.2017 № 804 2,5 2,5
3 8-9 Українська мова - Наказ МОН України від 07.06.2017 № 804 2 2
4 5-9 Українська література - Наказ МОН України від 07.06.2017 №804 2 2
5 5-9 Зарубіжна література - Наказ МОН України від 07.06.2017 № 804 2 2
6 5-7 Історія України - Наказ МОН України від 07.06.2017 № 804. 1 1
7 8-9 Історія України - Наказ МОН України від 07.06.2017 № 804. 1,5 1,5
8 5-9 Всесвітня історія - Наказ МОН України від 07.06.2017 № 804. 1 1
9 Правознавство Наказ МОН України від 22.09.2018 №1136
10 5-9 Англійська мова наказ МОН України від 07.06.2017№ 804. 2 2
11 7-Б Англійська мова наказ МОН України від 07.06.2017№ 804. 3 3
12 5-9 Німецька мова наказ МОН України від 07.06. 2017 № 804. 2 2
13 5-9 Російська мова наказ МОН України від 07.06. 2017 № 804. 2 2
14 6-8 Географія наказ МОН України від 07.06. 2017 № 804. 2 2
15 9 Географія наказ МОН України від 07.06. 2017 № 804. 1,5 1,5
16 5 Природознавство наказ МОН України від 07.06. 2017 № 804. 2 2
17 6-9 Біологія Наказ МОН України від 07.06.2017 № 804. 2 2
18 7-8 Фізика Наказ МОН України від 07.06.2017 № 804. 2 2
19 9 Фізика Наказ МОН України від 07.06.2017 № 804. 3 3
20 7 Хімія Наказ МОН України від 07.06.2017 № 804. 1,5 1,5
21 8-9 Хімія Наказ МОН України від 07.06.2017 № 804. 2 2
22 5-7 Інформатика Наказ МОН України від 07.06.2017 № 804. 1 1
23 8-9 Інформатика Відповідає вимогам Державного стандарту базової загальної середньої освіти, затв. Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 №1392 2 2
24 5-7 Музичне мистецтво наказ МОН України від 07.06. 2017 № 804. 1 1
25 5-7 Образотворче мистецтво наказ МОН України від 07.06. 2017 № 804. 1 1
26 8-9 Мистецтво наказ МОН України від 07.06. 2017 № 804. 1 1
27 5-6 Трудове навчання наказ МОН України від 07.06. 2017 № 804. 2 2
28 7-9 Трудове навчання наказ МОН України від 07.06. 2017 № 804. 1 1
29 5-9 Фізична культура Наказ МОН України від 23.10.2017 № 1407 3 3
30 5-9 Основи здоров’я наказ МОН України від 07.06. 2017 № 804 1 1

Директор школи _____________________ /_О.О.Бандалет_/

підпис ініціали, прізвище

МП

Додаток 7

Перелік програм

для вивчення предметів варіативної складової навчального плану Первомайської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4 у 2018/2019 навчальному році

№ з/п Клас Назва програми (тип курсу, назва, класи) Автор Коли і ким надано гриф/схвалення Кількість годин
за програмою Фактично
Основна школа
1 7А,Б,В Факультативний курс «Сучасна українська літературна мова: морфологія » Береш О.І. Гнаткович Т.Д. Ківеджій О.В., Шкурда М.І. Лист ІІТЗО МОН України від 06.04.2015 №14.1/12-Г-214 0,5 0,5
2 8А,Б,В Факультативний курс «Синтаксис простого та простого ускладненого речення » Береш О.І. Гнаткович Т.Д. Ківеджій О.В., Шкурда М.І. Лист ІІТЗО МОН України від 06.04.2015 №14.1/12-Г-214 0,5 0,5
3 9А,Б,В Факультативний курс «Синтаксис складного речення» Береш О.І. Гнаткович Т.Д. Ківеджій О.В., Шкурда М.І. Лист ІІТЗО МОН України від 06.04.2015 №14.1/12-Г-214 0,5 0,5
4 6А,Г Курс за вибором «Міфологія стародавнього світу» Лівун Н., Островський В. Лист МОН України від 29.08.2016 №1/11-11414 1 1
5 5А,Б, В,Г Факультативний курс «Основи хімічних знань» Кушнір Г., Сірко І. Лист ІІТЗО МОН України від 18.02.2014 №14.1/12-Г-137 1 1
6 6А,Б, В,Г Факультативний курс «Основи хімічних знань» Кушнір Г., Сірко І. Лист ІІТЗО МОН України від 18.02.2014 №14.1/12-Г-137 1 1
7 5А,Б,В Курс за вибором «Корисні навички» Кавака Л.Г., Кисільова Л.В. Схвалено НМР МОІППО Протокол №5 від25.06.2015 1 1

Директор школи _____________________ /_О.О.Бандалет_/

підпис ініціали, прізвище

МП

Кiлькiсть переглядiв: 677

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Квітень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930