• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Навчальні плани і програми
  • Освітня програма школи І ступеня Первомайської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. № 4 Первомайської міської ради Миколаївської області на 2019/2020 навчальний рік
СХВАЛЕНО педагогічною радою Первомайської ЗОШ І-ІІІ ст. № 4 Протокол № ____ від ____.____.2018 року Голова педагогічної ради ____________ О.О.Бандалет підпис ініціали, прізвище М.П. ЗАТВЕРДЖЕНО наказом по Первомайській ЗОШ І-ІІІ ст. № 4 Наказ № _______ від ________________ Директор _____________ О.О.Бандалет підпис ініціали, прізвище М.П.
ПОГОДЖЕНО радою Первомайської ЗОШ І-ІІІ ст. № 4 Протокол № _______ від ________________ Голова ради закладу _______________ В.В.Мартинюк підпис ініціали, прізвище

Освітня програма школи І ступеня

Первомайської загальноосвітньої

школи І-ІІІ ст. № 4

Первомайської міської ради Миколаївської області

на 2019/2020 навчальний рік

Загальні положення освітньої програми

Освітня програма для школи І ступеня Первомайської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст.. № 4 розроблена на виконання Закону України «Про освіту» (ст.33 та ст.15 Прикінцевих Положень Закону) та постанови Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2011 року № 462 «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти»; на основі Типової освітньої програми загальної середньої освіти І ступеня, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018 № 407.

Початкова школа в системі повної загальної середньої освіти забезпечує становлення особистості дитини, її фізичний, інтелектуальний, соціальний розвиток; формує здатність до творчого самовираження, критичного мислення, виховувала ціннісне ставлення до держави, рідного краю, української культури, пошанування своєї гідності та інших людей, збереження здоров’я.

Зміст освітньої програми дає можливість формування у здобувачів освіти таких ключових компетентностей:

1) вільне володіння державною мовою;

2) здатність спілкуватися українською та англійською мовами;

3) математична компетентність;

4) компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій;

5) інноваційність;

6) екологічна компетентність;

7) інформаційно-комунікаційна компетентність;

8) навчання упродовж життя;

9) громадянські та соціальні компетентності;

10) культурна компетентність;

11) підприємливість та фінансова грамотність,

а також наскрізних вмінь: читання з розумінням, уміння висловлювати власну думку усно і письмово, критичне та системне мислення, творчість, ініціативність, здатність логічно обґрунтовувати позицію, вміння конструктивно керувати емоціями, оцінювати ризики, приймати рішення, розв'язувати проблеми, співпрацювати з іншими особами.

Освітня програма початкової освіти (далі - освітня програма) окреслює підходи до планування й організації закладом освіти єдиного комплексу освітніх компонентів для досягнення учнями обов’язкових результатів навчання, визначених Державним стандартом початкової загальної освіти (далі – Державний стандарт).

Дана освітня програма визначає:

загальний обсяг навчального навантаження, орієнтовну тривалість і можливі взаємозв’язки окремих предметів, факультативів, курсів за вибором тощо, зокрема їх інтеграції, а також логічної послідовності їх вивчення які натепер подані в рамках робочих навчальних планів;

очікувані результати навчання учнів подані в рамках навчальних програм, затверджених наказами МОН України: від 20.04.2018 № 407 (1-2 класи); від 29.05.2015 № 584 (3-4 класи);

форми організації освітнього процесу та інструменти системи внутрішнього забезпечення якості освіти;

вимоги до осіб, які можуть розпочати навчання за цією освітньою програмою.

Загальний обсяг навчального навантаження та орієнтовна тривалість і можливі взаємозв’язки освітніх галузей, предметів, дисциплін.

Загальний обсяг навчального навантаження для учнів 1-4-х класів закладу складає 11200 годин /навчальний рік:

1-А, 1-Б,1-В – по 805 годин/навчальний рік;

2-А,2-Б, 2-В – по 875 годин/навчальний рік;

3-А – 910 годин/навчальний рік;

3-Б – 875 годин/навчальний рік;

3-В – 840 годин/навчальний рік;

4-А, 4-Б – по 875 годин/навчальний рік;

4-В – 910 годин/навчальний рік.

Детальний розподіл навчального навантаження на тиждень окреслено у робочих навчальних планах (далі –навчальний план):

-додаток 1 – навчальний план початкової школи (1-А, 1-Б, 1-В класи, за типовою навчальною програмою О.Савченко;

-додаток 2 – навчальний план початкової школи (2-Б клас) в рамках проекту «Інтелект України», згідно з додатком 1 наказу МОН України від 04.12.2014 № 1439);

- додаток 3 - навчальний план початкової школи (2-А, 2-В класи, за типовою навчальною програмою О.Савченко;

- додаток 4 - навчальний план початкової школи (3-А клас) в рамках проекту «Інтелект України», згідно з додатком 1 наказу МОН України від 04.12.2014 № 1439);

- додаток 5 - навчальний план початкової школи (3-Б, 3-В класи) згідно з таблицею 1 до наказу МОН України від 20.04.2018 № 407;

- додаток 6 - навчальний план початкової школи (4-А, 4-Б, 4-В класи) згідно з таблицею 1 до наказу МОН України від 20.04.2018 № 407;

Навчальний план дає цілісне уявлення про зміст і структуру першого рівня освіти, встановлює погодинне співвідношення між окремими предметами за роками навчання, визначає гранично допустиме тижневе навантаження учнів. Навчальні плани початкової школи передбачають реалізацію освітніх галузей Базового навчального плану Державного стандарту через окремі предмети.

Навчальні плани містять інваріантну складову, сформовану на державному рівні, обов'язкову для всіх класів, та варіативну, в якій передбачено додаткові години на вивчення предметів інваріантної складової, курси за вибором, індивідуальні та групові заняття, консультації:

З метою забезпечення виконання Державного стандарту загальної початкової освіти забезпечено викладання предметів інваріантної складової, що визначені Типовими навчальними планами для кожного класу, в повному обсязі.

У навчальних планах конкретизовано варіативну складову, враховано особливості регіону та індивідуальні освітні потреби учнів кожного класу. Повноцінність початкової освіти забезпечується реалізацією як інваріантної, так і варіативної складових, які в обов'язковому порядку фінансуються з відповідних бюджетів.

Варіативна складова навчальних планів забезпечена наступним чином:

- Додаткові години для підсилення вивчення інтегрованого курсу

«Навчання грамоти» - 1-А (1 год); 1-Б (1 год); 1-В (1 год) – всього 3 год;

- Додаткова 1 год. (+1 год.– поділ класу на групи) на підсилення мовно-літературної галузі (англ.мова) у 2-Б класі.

- Курс «Культура добросусідства»: програма № 3 «Учимося, працюємо, відпочиваємо разом» - 3-Б (1 год);

- Курс за вибором «Християнська етика в українській культурі» - 4-А (1 год); 4-Б (1 год); 4-В (1 год);

- Курс «Логіка» - 2-А (1 год); 2-Б (1 год); 2-В (1 год); 4-В (1 год).

Розподіл годин фіксується у календарному плані, який затверджується директором закладу освіти, погоджується його заступником. Вчитель зазначає проведені уроки у частині класного журналу, відведеного для предмета, на підсилення якого використано зазначені години.

Перелік освітніх галузей. Освітню програму укладено за такими освітніми галузями:

Клас Назва галузі
1-А, 1-Б, 1-В класи 2-А, 2-В, 2-Г Мовно-літературна (мова і література; іншомовна) Математична Природнича, громадянська, історична, соціальна, здоров’я- збережувальна Мистецька Технологічна Інформатична Фізкультурна
2-Б, 3-А класи Мови і літератури (мовний і літературний компоненти) Математика Природознавство, суспільствознавство Мистецтво Технології Здоров'я і фізична культура
3 – 4-ті класи Мови і літератури Суспільствознавство Мистецтво Математика Природознавство Технології Здоров’я і фізична культура

Освітня галузь "Мови і літератури" з урахуванням вікових особливостей учнів у навчальних планах реалізується через інтегрований курс «навчання грамоти» у 1-х та 2-А, 2-В, 2-Г класах; через окремі предмети "Українська мова (мова і читання)" та "Іноземна мова" – у 2-4 класах.

Освітні галузі "Математика", "Природознавство" реалізуються через однойменні окремі предмети, відповідно, - "Математика", "Природознавство".

Освітня галузь "Суспільствознавство" реалізується у 3-А класах через інтегрований курс «Людина і світ», у 3-4 класах – предметом "Я у світі".

Освітня галузь "Здоров'я і фізична культура" реалізується у 1-4 класах окремими предметами "Основи здоров'я" та "Фізична культура", а освітня галузь «Фізкультурна» реалізується у 1-2-х класах через предмет «Фізкультура».

Освітня галузь «Технологічна» у 1-х; 2-А, 2-В, 2-Г класах реалізується через інтегрований курс «Дизайн і технології», а освітня галузь "Технології" реалізується у 2-Б класі через предмет "Трудове навчання"; у 3-4-х класах – через окремі предмети «Трудове навчання та "Інформатика".

Освітня галузь "Мистецтво" («мистецька») реалізується у 1-х; 2-А, 2-В, 2-Г ; 3-4 класах окремими предметами "Образотворче мистецтво" і "Музичне мистецтво" . У 2-Б, 3-А класах інтегрованим курсом «Мистецтво».

У початковій школі здійснюється поділ класів на групи при вивченні окремих предметів відповідно до чинних нормативів (наказ Міністерства освіти і науки України від 20.02.2002 р. № 128, зареєстрований в Міністерстві юстиції України від 06.03.2002 за № 229/6517).

Клас К-ть учнів Предмет/ к-ть груп/основа поділу
Англійська мова К-ть груп Основа поділу
1-А 30 + 2 на пропорційній основі
1-Б 30 + 2 на пропорційній основі
1-В 30 + 2 на пропорційній основі
2-А 28 + 2 на пропорційній основі
2-Б 30 + 2 на пропорційній основі
2-В 30 + 2 на пропорційній основі
2-Г 30 + 2 на пропорційній основі
3-А 32 + 2 на пропорційній основі
3-Б 34 + 2 на пропорційній основі
3-В 26 - - -
4-А 32 + 2 на пропорційній основі
4-Б 29 + 2 на пропорційній основі
4-В 30 + 2 на пропорційній основі

При визначенні гранично допустимого навантаження учнів ураховані санітарно-гігієнічні норми та нормативну тривалість уроків у 2-4 класах – 40 хвилин.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2011 року № 462 «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти» години фізичної культури не враховуються при визначенні гранично допустимого навантаження учнів у 3-4 класах.

Варіативність змісту початкової освіти реалізується також через запровадження в навчальних програмах резервного часу, що створює простір для задоволення освітніх потреб учнів, вирівнювання їх досягнень, розвитку наскрізних умінь тощо – 20% програмового матеріалу.

Механізм обліку резервного часу випрацьовується на засіданні шкільного методичного об’єднання учителів початкових класів до 01.09.2019 року, з фіксацією у протоколі засідання.

Збереження здоров’я дітей належить до головних завдань школи. Тому формування навичок здорового способу життя та безпечної поведінки здійснюється не лише в рамках предметів "Фізична культура" та "Основи здоров'я", а інтегрується у змісті всіх предметів інваріантної та варіативної складових навчальних планів. Змістове наповнення предмета «Фізична культура» формує вчитель, який викладає предмет, з варіативних модулів відповідно до статево-вікових особливостей учнів, їх інтересів, матеріально-технічної бази навчального закладу, регіональних та народних традицій. Через варіативні модулі можуть реалізовуватись не лише окремі види спорту, а й ритміка, хореографія, пластика, тощо.

Модулі обираються спільно на засіданні шкільного методичного об’єднання учителів початкових класів до 01.09.2019 року, з фіксацією у протоколі засідання.

Гранична наповнюваність класів встановлюється відповідно до Закону України "Про освіту" (ст.14 прикінцевих Положень)- до 30 учнів у класі.

Навчальні плани зорієнтовані на роботу початкової школи за 5-денним навчальними тижнем.

Поділ класів при вивченні окремих предметів здійснюється згідно з чинними нормативами (наказ Міністерства освіти і науки від 20.02.2002 № 128) і передбачає поділ на групи:

Вимоги до осіб, які можуть розпочинати здобуття базової середньої освіти.Початкова освіта здобувається, як правило, з шести років (відповідно до Закону України «Про освіту»). Діти, яким на 01 вересня 2018 року виповнилося сім років, мають розпочинати здобуття початкової освіти у 2018 році. Діти, яким на 01 вересня 2018 року не виповнилося шести років, можуть розпочинати здобуття початкової освіти за бажанням батьків, але при умові, що дитині виповниться 6 років до 01 грудня 2019 року.

Особи з особливими освітніми потребами можуть розпочинати здобуття базової середньої освіти з іншого віку, залежно від особливості фізичних потреб (діагнозу).

Логічна послідовність вивчення предметів розкривається у відповідних навчальних програмах (перелік програм у додатках 7,8)

Форми організації освітнього процесу. Основними формами організації освітнього процесу є різні типи уроку, екскурсії, віртуальні подорожі, спектаклі, квести, які вчитель організує у межах уроку або в позаурочний час.

Форми організації освітнього процесу можуть уточнюватись та розширюватись у змісті окремих предметів за умови виконання державних вимог Державного стандарту та окремих предметів протягом навчального року.

Вибір форм і методів навчання вчитель визначає самостійно, враховуючи конкретні умови роботи, забезпечуючи водночас досягнення конкретних очікуваних результатів, зазначених у навчальних програмах окремих предметів.

Опис та інструменти системи внутрішнього забезпечення якості освіти. Система внутрішнього забезпечення якості складається з наступних компонентів:

· кадрове забезпечення освітньої діяльності: при доборі

педагогічних кадрів директор школи керується чинними документами: Конституцією України, КзПП України, Правилами внутрішнього трудового розпорядку. Освітній процес у школі І ступеня забезпечують 16 учителів початкових класів і 6 учителів-предметників, всі – фахівці. Вищу освіту мають 21 із 22 заявлених педагогів (95%); спеціалістів вищої кваліфікаційної категорії -10, це 45%; І кваліфікаційну категорію мають 5 (23%) учителів; ІІ кваліфікаційну категорію мають 4 (18%) педагогів та 3 учителів – спеціалісти; 2 педагогів (9%) мають звання «учитель-методист», 4 (18%)- «старший учитель».

· навчально-методичне забезпечення освітньої діяльності:

ü 3-4 класи- навачальні програми для 1-4 класів затверджених наказом

МОН від 29.05.2015 № 584 (оновлені у 2016 році (наказ МОН України від 05.08.2016№948);

ü 2-Б і 3-А класи, які працюють за науково-педагогічним проектом

«Інетелект України» - програмне забезпечення згідно з наказом МОН України від 02.11.2016 № 1319 «Про проведення всеукраїнського експерименту за темою «Реалізація компетентнісного підходу в науково-педагогічному проекті «Інтелект України» (всі предмети, крім англ..мови); англ..мова - програма для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов у 1-4 класах, затверджена Міністерство освіти і науки України від 07.06.2017 № 804;

ü Підручники для 1; 3-4 класів: стан забезпечення:– 100%; 2-і класи – 0%;

ü додаткові засоби навчання, посібники, рекомендовані до використання Міністерством освіти і науки України (зошити з друкованою основою, таблиці, бліц-картки тощо);

ü додаткові засоби навчання – надбання минулих років (проекти, інтелект-карти, дидактичний роздатковий матеріал тощо;

ü інформаційне забезпечення освітньої діяльності: бібліотека; підключення закладу до мережі Інтернет.

· матеріально-технічне забезпечення освітньої діяльності:

ü Забезпечення приміщеннями навчального призначення, іншими

приміщеннями, спортивними майданчиками: класних кімнат – 14; кабінет інформатики – 1; спальня – 1; спортзал – 2; актова зала – 1; читальна зала – 1; їдальня – 1; стадіон – 1; спортивних майданчиків – 3; обладнання класних кімнат (2-4 класи відповідно до вимог наказу Міністерства освіти і науки України від 15.09.2006 № 264; 1-і класи відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2018 № 283).

· якість проведення навчальних занять забезпечується учителями

відповідно до обраних форм уроків, методів і прийомів роботи з дітьми, підходів до організації освітнього процесу. Контроль за якістю навчальних занять обумовлений графіком внутрішкільного контролю.

· моніторинг досягнення учнями результатів навчання

(компетентностей): з метою аналізу рівня засвоєння учнями 1-4 класів навчального матеріалу у розрізі навчальних предметів, рівня сформованності ключових компетентностей запровадити систему моніторингів:

ü моніторинг рівня навченості учнів 3-4 класів (щосеместру);

ü моніторинг якості знань учнів у розрізі навчальних предметів (що семестру);

ü Моніторингові дослідження рівня сформованості ключових компетентностей учнів у розрізі класів та ключових компетентностей (у кінці року).

Завдання системи внутрішнього забезпечення якості освіти:

оновлення методичної бази освітньої діяльності;

контроль за виконанням навчальних планів та освітньої програми, якістю знань, умінь і навичок учнів, розробка рекомендацій щодо їх покращення;

моніторинг та оптимізація соціально-психологічного середовища закладу освіти;

створення необхідних умов для підвищення фахового кваліфікаційного рівня педагогічних працівників.

Очікувані результати навчання здобувачів освіти. Відповідно до мети та загальних цілей, окреслених у Державному стандарті, визначено завдання, які має реалізувати вчитель/вчителька у рамках кожної освітньої галузі. Результати навчання повинні робити внесок у формування ключових компетентностей учнів.

Такі ключові компетентності, як уміння вчитися, ініціативність і підприємливість, екологічна грамотність і здоровий спосіб життя, соціальна та громадянська компетентності можуть формуватися відразу засобами усіх предметів. Виокремлення в навчальних програмах таких наскрізних ліній ключових компетентностей як «Екологічна безпека й сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Здоров’я і безпека», «Підприємливість і фінансова грамотність» спрямоване наформування в учнів здатності застосовувати знання й уміння у реальних життєвих ситуаціях.

Необхідною умовою формування компетентностей є діяльнісна спрямованість навчання, яка передбачає постійне включення учнів до різних видів педагогічно доцільної активної навчально-пізнавальної діяльності, а також практична його спрямованість. Доцільно, де це можливо, не лише показувати виникнення факту із практичної ситуації, а й по можливості перевіряти його на практиці й встановлювати причинно-наслідкові зв’язки. Формуванню ключових компетентностей сприяє встановлення та реалізація в освітньому процесі міжпредметних і внутрішньопредметних зв’язків, а саме: змістово-інформаційних, операційно-діяльнісних і організаційно-методичних. Їх використання посилює пізнавальний інтерес учнів до навчання і підвищує рівень їхньої загальної культури, створює умови для систематизації навчального матеріалу і формування наукового світогляду. Учні набувають досвіду застосування знань на практиці та перенесення їх в нові ситуації.

Освітня програма закладу початкової освіти передбачає досягнення учнями результатів навчання (компетентностей), визначених Державним стандартом.

Дана освітня повинна бути схвалена педагогічною радою закладу освіти та затверджена директором.

Дана освітня програма оприлюднюються на веб-сайті закладу освіти (у разі його відсутності – на веб-сайті його засновника).

На основі освітньої програми заклад складає та затверджує навчальний план закладу освіти, що конкретизує організацію освітнього процесу.

Додаток 1

Навчальний план початкової школи

Первомайської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4

на 2019/2020 навчальний рік

(згідно з типовим навчальним планом за типовою освітньою програмою для закладів середньої освіти під керівництвом Савченко О.Я.)

Освітні галузі Навчальні предмети
1-А 1-Б 1-В
Інваріантна складова:
Мовно-літературна (мова і література; іншомовна) Навчання грамоти 7 7 7
Іноземна мова 2 2 2
Математична Математика 4 4 4
Природнича, громадянська, історична, соціальна, здоров’я- збережувальна Я досліджую світ 3 3 3
Мистецька Музичне мистецтво 1 1 1
Образотворче мистецтво 1 1 1
Технологічна Дизайн і технології 1 1 1
Інформатична Інформатика - - -
Фізкультурна Фізична культура 3 3 3
Усього 22 22 22
Варіативний складник: Додаткові години для вивчення предметів освітніх галузей, проведення індивідуальних консультацій та групових занять 1 1 1
Загальна кількість навчальних годин 23 23 23
Гранично допустиме тижневе навчальне навантаження на учня 20 20 20
Сумарна кількість годин інваріантної і варіативної складових 23 23 23

Директор

Первомайської ЗОШ І-ІІІ ст. № 4 О.О.Бандалет

Додаток 2

Навчальний план початкової школи (2-Б клас)

Первомайської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4

на 2019/2020 навчальний рік

(згідно з таблицею 1 листа МОН України від 25.05.2018 № 1/9-344)

(в рамках проекту «Інтелект України»)

Освітні галузі Навчальні предмети
2-Б
Інваріантна складова:
Мовно-літературна (українська мова) Українська мова 6
Математична Математика 3
Мовно-літературна (література) Я пізнаю світ 9
Математична
Природнича
Соціальна і здоров’язбережу-вальна
Громадянська та історична
Технологічна
Фізкультурна
Мистецька
Іншомовна освіта Іноземна мова (англійська) 2
Інформатична Інформатика 1
Мистецька Мистецтво 1
Фізкультурна Фізична культура 2
Додаткові години на вивчення предметів інваріантної складової, курсів за вибором, проведення індивідуальних консультацій та групових занять 1 (+1)

Разом

22+3
Гранично допустиме тижневе навчальне навантаження на учня 22
Сумарна кількість годин інваріантної і варіативної складових 26

Примітка: 1 год. варіативної складової використано на вивчення іноземної (англ) мови, тому до сумарної кількості годин додається 1 год. (поділ класу на групи).

Директор

Первомайської ЗОШ І-ІІІ ст. № 4 О.О.Бандалет

Додаток 3

Навчальний план початкової школи (2-А, 2-В, 2-Г класи)

Первомайської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4

на 2018/2019 навчальний рік

(згідно з типовим навчальним планом за типовою освітньою програмою для закладів середньої освіти під керівництвом Савченко О.Я.)

Освітні галузі Навчальні предмети
2-А 2-В 2-Г
Інваріантна складова:
Мовно-літературна (мова і література) Українська мова 4 4 4
Читання 4 4 4
Іншомовна Іноземна мова 2 2 2
Математична Математика 4 4 4
Природнича, громадянська, історична, соціальна, здоров’я- збережувальна Я досліджую світ 3 3 3
Мистецька Музичне мистецтво 1 1 1
Образотворче мистецтво 1 1 1
Технологічна Дизайн і технології 1 1 1
Інформатична Інформатика 1 1 1
Фізкультурна Фізична культура
3 3 3
Усього 24 24 24
Варіативний складник: Додаткові години для вивчення предметів освітніх галузей, проведення індивідуальних консультацій та групових занять
Курс «Логіка» 1 1 1
Сумарна кількість годин інваріантної і варіативної складових 25 25 25

Директор

Первомайської ЗОШ І-ІІІ ст. № 4 О.О.Бандалет

Додаток 4

Робочий навчальний план початкової школи (3-А клас)

Первомайської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4

на 2019/2020 навчальний рік

(згідно з додатком 1 наказу МОН України від 04.12.2014 № 1439)

(в рамках проекту «Інтелект України»)

Освітні галузі Навчальні предмети
3-А
Інваріантна складова:
Мови і літератури (мовний і літературний компоненти) Українська мова, читання 7
Іноземна мова 3
Математика Математика 4
Еврика 1
Природознавство, суспільствознавство Людина і світ 3
Навчаємося разом 2
Мистецтво Мистецтво 1
Технології Трудове навчання 0,5
Сходинки до інформатики 1
Здоров'я і фізична культура Основи здоров'я 0,5
Фізична культура 3

Разом

23+3
Гранично допустиме тижневе навчальне навантаження на учня 23
Варіативна складова:
Сумарна кількість годин інваріантної і варіативної складових 26

Директор

Первомайської ЗОШ І-ІІІ ст. № 4 О.О.Бандалет

Додаток 5

Навчальний план початкової школи (3-Б, 3-В класи)

Первомайської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4

на 2019/2020 навчальний рік

(згідно з таблицею 1 до наказу МОН України від 20.04.2018 № 407)

Освітні галузі Навчальні предмети
3-Б 3-В
Мови і літератури (мовний і літературний компоненти) Українська мова, читання 7 7
Іноземна мова 2 2
Математика Математика 4 4
Природознавство Природознавство 2 2
Суспільствознавство Я у світі 1 1
Мистецтво Музичне мистецтво 1 1
Образотворче мистецтво 1 1
Технології Трудове навчання 1 1
Інформатика 1 1
Здоров'я і фізична культура Основи здоров'я 1 1
Фізична культура 3 3

Усього

21 + 3 21 + 3
Гранично допустиме тижневе навчальне навантаження на учня 23 23
Додаткові години на вивчення предметів інваріантної складової, курсів за вибором, проведення індивідуальних консультацій та групових занять:
Курс «Культура добросусідства»: програма № 3 «Учимося, працюємо, відпочиваємо разом» 1
Сумарна кількість годин інваріантної і варіативної складових 25 24

Директор

Первомайської ЗОШ І-ІІІ ст. № 4 О.О.Бандалет

Додаток 6

Навчальний план початкової школи (4-А, 4-Б, 4-В класи)

Первомайської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4

на 2019/2020 навчальний рік

(згідно з таблицею 1 до наказу МОН України від 20.04.2018 № 407)

Освітні галузі Навчальні предмети
4-А 4-Б 4-В
Мови і літератури (мовний і літературний компоненти) Українська мова, читання 7 7 7
Іноземна мова 2 2 2
Математика Математика 4 4 4
Природознавство Природознавство 2 2 2
Суспільствознавство Я у світі 1 1 1
Мистецтво Музичне мистецтво 1 1 1
Образотворче мистецтво 1 1 1
Технології Трудове навчання 1 1 1
Інформатика 1 1 1
Здоров'я і фізична культура Основи здоров'я 1 1 1
Фізична культура 3 3 3

Усього

21 + 3 21 + 3 21 + 3
Гранично допустиме тижневе навчальне навантаження на учня 23 23 23
Додаткові години на вивчення предметів інваріантної складової, курсів за вибором, проведення індивідуальних консультацій та групових занять:
Курс за вибором «Християнська етика в українській культурі» 1 1 1
Курс «Логіка» 1
Сумарна кількість годин інваріантної і варіативної складових 25 25 26

Директор

Первомайської ЗОШ І-ІІІ ст. № 4 О.О.Бандалет

Додаток 7

Перелік програм

для вивчення предметів інваріантної складової навчального плану

1-4 класів Первомайської ЗОШ І-ІІІ ст. № 4

у 2019/2020 навчальному році

№ з/п Клас Назва програми Автор Коли і ким надано гриф Назва предметів
1 2-Б «Освітня програма для 1–2 (1-4) класів закладів загальної середньої освіти «Інтелект України» І. В. Гавриш лист Державної служби якості освіти від 24.05.2018 №01-21/329, лист МОН України від 25.05.2018 №1/9-344 Українська мова, читання; Математика, Еврика; Сходинки до інформатики; Людина і світ; Навчаємось разом; Мистецтво; Трудове навчання; Основи здоров’я. Фізкультура Англ..мова
2 3-А Навчально-тематичний план курсів для проектних класів початкової школи І. В. Гавриш Наказ МОН України від 18.05.2017 № 714 Українська мова, читання; Математика, Еврика; Сходинки до інформатики; Людина і світ; Навчаємось разом; Мистецтво; Трудове навчання; Основи здоров’я. Фізкультура Англ..мова
3 1-А, 1-Б, 1-В класи Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти під керівництвом Савченко О.Я. Савченко О.Я наказ МОН України від 21.03.2018 № 268 Всі предмети
4 2-А, В, Г та 3-4-ті класи Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти під керівництвом Савченко О.Я. Савченко О.Я наказ МОН України від 21.03.2018 № 268 Всі предмети
3-Б, В – 4-ті класи Навчальні програми для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів (зі змінами) наказ МОН України від 05.08.2016 № 948 Всі предмети

Директор

Первомайської ЗОШ І-ІІІ ст. № 4 О.О.Бандалет

Додаток 8

Перелік програм

для вивчення предметів варіативної складової навчального плану 1-4 класів Первомайської ЗОШ І-ІІІ ст. № 4

у 2019/2020 навчальному році

№ з/п Клас Назва програми (тип курсу, назва, класи) Автор Коли і ким надано гриф/схвалення Кількість годин
за програмою Фактично
1 1-А, 1-Б, 1-В класи Додаткова година на вивчення інтегрованого курсу «навчання грамоти» За програмою курсу «Навчання грамоти» за типовою програмою під керівництвом Савченко О.Я. наказ МОН України від 21.03.2018 № 268 7+1 (на кожен клас) 1 (на кожен клас)
2 2-А, 2-В, 2-Г 4-В класи Курс за вибором «Логіка» Митник О. Логіка. 2 -4 класи. Програми курсів за вибором для загальноосвітніх навчальних за - кладів. Л.Ф. Щербакова, Г.Ф. Древаль. – Тернопіль: Мандрівець, Лист МОН України від 05.03.2014 № 14.1/12 - Г317 1 1(на кожен клас)
3 3-Б Курс «Культура добросусідства»: програма № 3 «Учимося, працюємо, відпочиваємо разом» Програма курсу «Культура добросусідства» (1-12 класи) лист МОН від 28.01.2018 № 1/9-45 "Про впровадження курсу "Культура добросусідства"). 1 1
3 4-А, 4-Б, 4-В класи Курс за вибором «Християнська етика в українській культурі» Програма «Основи християнської етики» (В.М.жуковський) Лист МОН України від 16.07.2015 № 1/11-10027 1 1 (на кожен клас)

Директор

Первомайської ЗОШ І-ІІІ ст. № 4 О.О.Бандалет

Кiлькiсть переглядiв: 686

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Квітень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930