• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Навчальні плани і програми
  • Звіт про виконання освітньої програми Первомайської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4 для школи ІІІ (профільна школа )ступеня 10 класи за 2020/2021 навчальний рік  
СХВАЛЕНО педагогічною радою Первомайської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4 Протокол № 12 від 17.05.2021 Голова педагогічної ради _____________________/_О.О.Бандалет підпис ініціали, прізвище М.П. ЗАТВЕРДЖЕНО наказом по Первомайській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №4 Наказ № 119 від 19.05.2021 Директор _____________________/_ О.О.Бандалет / підпис ініціали, прізвище М.П.
ПОГОДЖЕНО радою Первомайської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4 Протокол № 4 від 17.05.2021 Голова ради закладу _____________________/_В.В.Мартинюк/ підпис ініціали, прізвище

Звіт про виконання освітньої програми Первомайської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4 для школи ІІІ (профільна школа ) ступеня 10 класи за 2020/2021 навчальний рік

Загальні положення освітньої програми

Освітня програма Первомайської загальноосвітньої школи для школи ІІІ (профільна середня освіта) ступеня навчання розроблена на виконання Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 № 1392 «Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти» та на підставі типової освітньої програми, затвердженої наказом МОН України від 20.04.2018 № 408 «Про затвердження типових освітніх програм закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня».

Профільна середня школа в системі повної загальної середньої освіти забезпечує всебічний розвиток, виховання і соціалізація особистості, яка здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору, самореалізації, відповідальності, трудової діяльності та громадянської активності.

Зміст освітньої програми дав можливість формування у здобувачів освіти таких ключових компетентностей:

1) спілкування державною мовою;

2) спілкування іноземними мовами;

3) математична компетентність;

4) компетентності в природничих науках і технологіях;

5) інформаційно-комунікаційна компетентність;

6) уміння вчитися впродовж життя;

7) соціальні та громадянські компетентності;

8) підприємливість;

9) загальнокультурна грамотність;

10) екологічна грамотність і здорове життя, а також наскрізних вмінь:

екологічна безпека і сталий розвиток, громадянська відповідальність, здоров’я і безпека, підприємливість і фінансова грамотність

Школа ІІІ ступеня (10 клас, профільна школа) у 2020/2021 н.р. працювала в режимі 5-денного навчального (робочого) тижня.

Вимоги до осіб, які можуть розпочинати здобуття базової середньої освіти.

У 2020/2021 н.р. у 10-х класах навчалося 78 учнів. Відсутні учні, які навчаються за індивідуальною формою.

Загальний обсяг навчального навантаження та тривалість і можливі взаємозв’язки освітніх галузей, предметів, дисциплін.

Відповідно до освітньої програми загальний обсяг навчального навантаження для учнів 10-х класів склав 3657,5 годин/навчальний рік: -

- для 10-А класу – 1225 годин/навчальний рік,

- для 10-Б класу – 1260 годин/навчальний рік,

- для 10-В класу – 1172,5 годин/навчальний рік.

Інваріантна складова навчального плану реалізована у повному обсязі.

Профільне навчання, відповідно до Концепції профільного навчання у старшій школі (наказ МОН України від 11.09.2009 № 854) в 10-х класах за вибором учнів та батьків згідно з рішенням педагогічної ради (протокол №6 13.05.2019) здійснювалось шляхом диференціації навчального процесу.

-

Клас Напрям Профіль
10-А філологічний українська філологія
10-Б природничо-математичний фізичний
10-В суспільно-гуманітарний історичний

Навчальне навантаження організоване і здійснювалося відповідно до детального розподілу навчального навантаження на тиждень, окресленого у робочому навчальному плані (додаток 1 освітньої програми: навчальний план школи ІІІ ступеня для учнів 10 класу, згідно з таблицями №2,3 наказу МОН України від 20.04.2018 р. №408).

Робочий навчальний план для 10-А класу (Філологічний профіль) розроблено відповідно до Державного стандарту. Він містить загальний обсяг навчального навантаження та тижневі години на вивчення базових предметів, вибірково-обов’язкових предметів, профільних предметів.

Зміст профілю навчання реалізувалася через систему окремих предметів і курсів:

- базові та вибірково-обов’язкові предмети, що вивчалися на рівні стандарту;

- профільні предмети (Українська мова, українська література), що вивчалися на профільному рівні.

Навчальний план реалізувався через вивчення базових предметів, який включає окремі предмети суспільно-гуманітарного та математично-природничого циклів.

До базових предметів належать: «Українська мова», «Українська література», «Зарубіжна література», «Іноземна мова», «Історія України», «Всесвітня історія», «Громадянська освіта», «Математика», «Фізика і астрономія», «Біологія і екологія», «Хімія», «Географія», «Фізична культура», «Захист Вітчизни».

Кількість тижневих годин на вивчення базових предметів забезпечив досягнення результатів навчання учнів згідно з державними вимогами Державного стандарту.

Реалізація змісту освіти, визначеного Державним стандартом, також забезпечувався вибірково-обов’язковими предметами («Інформатика» та «Мистецтво»), що вивчалися на рівні стандарту.

Робочий навчальний план для 10-Б класу (Фізичний профіль) розроблено відповідно до Державного стандарту. Він містить загальний обсяг навчального навантаження та тижневі години на вивчення базових предметів, вибірково-обов’язкових предметів, профільних предметів.

Зміст профілю навчання реалізувалася через систему окремих предметів і курсів:

- базові та вибірково-обов’язкові предмети, що вивчалися на рівні стандарту;

- профільний предмет (фізика), що вивчався на профільному рівні.

Навчальний план реалізувався через вивчення базових предметів, який включає окремі предмети суспільно-гуманітарного та математично-природничого циклів.

До базових предметів належать: «Українська мова», «Українська література», «Зарубіжна література», «Іноземна мова», «Історія України», «Всесвітня історія», «Громадянська освіта», «Математика», «Фізика і астрономія», «Біологія і екологія», «Хімія», «Географія», «Фізична культура», «Захист Вітчизни».

Кількість тижневих годин на вивчення базових предметів забезпечив досягнення результатів навчання учнів згідно з державними вимогами Державного стандарту.

Реалізація змісту освіти, визначеного Державним стандартом, також забезпечувався вибірково-обов’язковими предметами («Інформатика», «Технології» та «Мистецтво»), що вивчалися на рівні стандарту.

Робочий навчальний план для 10-В класу (Історичний профіль) розроблено відповідно до Державного стандарту. Він містить загальний обсяг навчального навантаження та тижневі години на вивчення базових предметів, вибірково-обов’язкових предметів, профільних предметів.

Зміст профілю навчання реалізувалася через систему окремих предметів і курсів:

- базові та вибірково-обов’язкові предмети, що вивчалися на рівні стандарту;

- профільний предмет (історія України), що вивчався на профільному рівні.

Навчальний план реалізувався через вивчення базових предметів, який включає окремі предмети суспільно-гуманітарного та математично-природничого циклів.

До базових предметів належать: «Українська мова», «Українська література», «Зарубіжна література», «Іноземна мова», «Історія України», «Всесвітня історія», «Громадянська освіта», «Математика», «Фізика і астрономія», «Біологія і екологія», «Хімія», «Географія», «Фізична культура», «Захист Вітчизни».

Кількість тижневих годин на вивчення базових предметів забезпечив досягнення результатів навчання учнів згідно з державними вимогами Державного стандарту.

Реалізація змісту освіти, визначеного Державним стандартом, також забезпечувався вибірково-обов’язковими предметами («Інформатика» та «Мистецтво»), що вивчалися на рівні стандарту.

Заняття з курсу "Захист Вітчизни" проводилися у всіх 10-х класах з використанням навчально-методичної бази Первомайської ЗОШ І-ІІІ ступенів №12.

Гранично допустиме навчальне навантаження учнів встановлено відповідно до вимог Закону України «Про загальну середню освіту» з урахуванням санітарно-гігієнічних норм.

Години фізичної культури не враховані при визначенні гранично допустимого навантаження, що передбачено Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 № 1392.

Поділ класів на групи при вивченні окремих предметів здійснювався відповідно до нормативів, затверджених наказом Міністерства освіти і науки від 20.02.2002 № 128.

-

Клас Кількість учнів Предмети
Технології (на гендерній основі) Англійська мова (на пропорційній основі) Інформатика (на пропорційній основі) Фізкультура (на гендерній основі)
10-А 21 - - 2 групи -
10-Б 25 - - 2 групи -
10-В 30 - 2 групи 2 групи 2 групи

Всі предмети інваріантної складової навчальних планів викладалися у встановленій програмами послідовності.

Якість виконання навчальних програм детально проаналізована у відповідному аналітичному наказі по школі (додаток 1).

Форми організації освітнього процесу. Основними формами організації освітнього процесу у 2020/2021 н.р. були різні різні типи уроку, екскурсії, віртуальні подорожі, спектаклі, квести, які вчителі організовували у межах уроку або в позаурочний час.

Вибір форм і методів навчання вчитель визначав самостійно, враховуючи конкретні умови роботи, забезпечуючи водночас досягнення конкретних очікуваних результатів, зазначених у навчальних програмах окремих предметів.

Аналіз системи внутрішнього забезпечення якості освіти.

Система внутрішнього забезпечення якості у 2020/2021 н.р. складалася з наступних компонентів:

кадрове забезпечення освітньої діяльності: освітній процес у школі ІІІ ступеня забезпечували 19 учителів-предметників. Вищу освіту мають 19 заявлених педагогів (100%). Спеціалістів вищої кваліфікаційної категорії - 9, це 47%; І кваліфікаційну категорію мають 7 (37%) учителів; ІІ кваліфікаційну категорію мають 2 (11%) педагогів та 1 (5%) учитель – спеціаліст; 2 педагогів (11%) мають звання «учитель-методист», 3 (16%)- «старший учитель».

· навчально-методичне забезпечення освітньої діяльності:

Навчальні програми для 10-11 класів загальноосвітніх шкіл, затверджені Наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року.

ü Підручники для 10 класів: стан забезпечення- 100%.

ü додаткові засоби навчання, посібники, рекомендовані до використання Міністерством освіти і науки України (зошити з друкованою основою, таблиці, бліц-картки тощо);

ü додаткові засоби навчання – надбання минулих років (проекти, інтелект-карти, дидактичний роздатковий матеріал тощо;

ü інформаційне забезпечення освітньої діяльності: бібліотека; підключення закладу до мережі Інтернет.

· матеріально-технічне забезпечення освітньої діяльності:

ü Забезпечення приміщеннями навчального призначення, іншими

приміщеннями, спортивними майданчиками: класних кімнат – 20; кабінет інформатики – 1; спортзал – 2; актова зала – 1; читальна зала – 1; їдальня – 1; стадіон – 1; спортивних майданчиків – 3; обладнання класних кімнат (відповідно до вимог наказу Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 № 704).

· якість проведення навчальних занять забезпечувалася учителями

відповідно до обраних форм уроків, методів і прийомів роботи з дітьми, підходів до організації освітнього процесу. Контроль за якістю навчальних занять забезпечувався адміністрацією школи відповідно до плану внутрішньошкільного контролю.

· моніторинг досягнення учнями результатів навчання (компетентностей): з метою аналізу рівня засвоєння учнями 10-х класів навчального матеріалу у розрізі навчальних предметів, рівня сформованності ключових компетентностей діяла система моніторингів:

ü моніторинг рівня навченості учнів 10-х класів (щосеместру);

ü моніторинг якості знань учнів у розрізі навчальних предметів (що семестру);

ü моніторингові дослідження рівня сформованості ключових компетентностей учнів у розрізі класів та ключових компетентностей (у кінці року).

Результати вказаних моніторингів описані в аналітичних наказах. Рівень навченості проаналізовано в аналітичному наказі по школі «Про рівень навченості учнів 5-11 класів» (додаток 2).

Аналіз очікуваних результатів навчання здобувачів освіти.

Навчальні досягнення здобувачів освіти у 10-х класах здійснювалися у бальному оцінюванні, яке передбачало зіставлення навчальних досягнень здобувачів з конкретними очікуваними результатами навчання, визначеними освітньою програмою.

Різні способи аналізу (відвідування уроків адміністрацією, співбесіди з учителями, звіти про результати навченості тощо) свідчать, що результати навчання зробили значний внесок у формування ключових компетентностей учнів.

Такі ключові компетентності, як уміння вчитися, ініціативність і підприємливість, екологічна грамотність і здоровий спосіб життя, соціальна та громадянська компетентності формувалися відразу засобами усіх предметів. Виокремлення в навчальних програмах таких наскрізних ліній ключових компетентностей як «Екологічна безпека й сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Здоров’я і безпека», «Підприємливість і фінансова грамотність» спрямоване наформування в учнів здатності застосовувати знання й уміння у реальних життєвих ситуаціях.

Значною мірою реалізована діяльнісна спрямованість навчання, яка передбачає постійне включення учнів до різних видів педагогічно доцільної активної навчально-пізнавальної діяльності, а також практична його спрямованість. Формуванню ключових компетентностей сприяло встановлення та реалізація в освітньому процесі засад інтеграції, міжпредметних і внутрішньопредметних зв’язків, використання яких посилює пізнавальний інтерес учнів до навчання і підвищує рівень їхньої загальної культури, створює умови для систематизації навчального матеріалу і формування цілісного світогляду.

Висновок: Освітня програма школи ІІІ ступеня (профільна школа) Первомайської ЗОШ І-ІІІ ст. № 4 у 2020/2021 н.р. в цілому виконана.

Кiлькiсть переглядiв: 1071

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Квітень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930