Дата проведення педради – 30.10.2017
Місце проведення – актова зала.
Порядок денний педради:
1. Інформація про виконання рішень педагогічної ради від 28.112016 (протокол №9) – Бандалет О.О.
2. Аналіз роботи методичних об’єднань –Короткова Н.Б.
Хід педради
Вступне слово директора.
Психологічна вправа
Психолог: Для правильного налаштування на змістовну роботу пропоную виконати вправу «Сніжинка».
Учасники за вказівкою:
¯ складають аркуш навпіл;
¯ складають ще раз навпіл;
¯ відривають правий верхній кут;
¯ відривають лівий нижній кут;
¯ складають навпіл;
¯ відривають правий нижній кут.
¯ Розгортають
Обговорення. Чому, виконуючи однакові команди, учасники отримали різні результати?
Психологічний зміст вправи.
Вправа доводить, що люди мають різні погляди, інтереси, одну й ту саму ситуацію оцінюють по – різному. Ми всі різні, бо маємо різний хист, різні вподобання, різні погляди, але всі унікальні – творчі, завзяті, активні (кожен по-своєму) і креативні.
І питання порядку денного: Інформація про виконання рішень педагогічної ради від 28.112016 (протокол №9) – Бандалет О.О.
ІІ питання порядку денного:Роль методичного об’єднання у розвитку компетентного учителя, здатного сформувати в учня високий рівень творчого, морального і фізичного розвитку.
1. Аналіз роботи методичних об’єднань –Короткова Н.Б.
Співдоповаідачі:
Майстер – клас:
- « Ділова гра» - Фудар О.І. (Войтковська І.М.)
- « Методичний аукціон» - Лебеденко Г.М.
Обмін досвідом:
- Система неперервної освіти педагогів МО учителів художньо-естетичного циклу - Куценко О.М.
- Алгоритм роботи над методичною проблемою - Кречко Н.І.
- Участь у міжнародному проекті – Костецька Т.О.
- « Роль МО у моєму зростанні» - Жуковська В.В.
- « Роль МО в моїй фаховій діяльності»- Унтілова О.М.
Довідка Короткової +виступи
Директор школи:
До вашої уваги пропонується наступний проект рішення педради:
1. Рішення педради від 28.112016 (протокол № 9) зняти з контролю як таке, що в основному виконане.
2. Керівникам шкільних методичних об’єднань:
2.1. Розробити план взаємовідвідувань уроків учителями циклу
предметів, які входять до методоб’єднання на 2017/2018 н.р. та надалі що семестру, з урахуванням наступності між початковою і середньою, середньою і старшою ланками.
Термін: до 10.11 .2018 та щороку
до 01 вересня і до 10 січня
2.2. Під час планування роботи методоб’єднання віддавати
перевагу практичним видам спільної діяльності учасників об’єднання (практикуми, діалоги, педагогічні майстерні тощо).
Термін: до 10.01.2018 та щороку
до 01 вересня і до 10 січня
2.3. Готувати для учителів список рекомендованої актуальної
літератури для самостійного опрацювання.
Термін: щороку до 01 вересня
2.4. Систематизувати роботу методоб’єднання над методичною
проблемою (план, проміжні результати, накопичувальний матеріал, кінцевий методичний продукт).
Термін: до 25.05.2017
та на момент завершення
терміну реалізації теми
2.5. Розробити алгоритм моніторингових досліджень в рамках
методоб’єднання.
Термін: до 10.01.2017
2.6. Забезпечити ведення та дієвість діагностично-моніторингових
досліджень, спрямованих на відслідковування динаміки розвитку кожного учня.
Термін: щороку до 01червня
2.7. Здійснити SWOT-аналіз діяльності методичного об’єднання за
2017/2018 н.р. з метою виявлення невикористаних можливостей учасників кожного окремого методичного об’єднання та виявлення факторів, які впливають на розвиток методичного об’єднання як творчої групи.
Термін: до 01.06.2017
3. Учителям:
3.1. Усистематизувати власну діяльність по реалізації обраної
методичної проблеми ( план реалізації, накопичувальний матеріал, фіксація проміжних результатів, кінцевий результат).
Термін: до 10.01.2018
3.2. Продовжувати практику ведення обліку самоосвіти.
Термін: 2017/2018 н.р. і постійно
4. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Коротковій Н.Б. тримати на контролі діяльність шкільних методичних об’єднань; надавати консультативну допомогу керівникам методичних об’єднань щодо ведення документації.
Термін: 2017/2018 н.р. і постійно
Психолог. Вправа «До побачення»
В руках директора м’яч. Кидаючи м’яч комусь із учителів, директор висловлює при цьому побажання на завтрашній день. Вчителі кидають м’яч (кому хочуть). Той, кому кинули м’яч, кидають іншому і озвучують побажання.
Квітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |