ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ за 07.04.20

Клас або урокТемаФормат проведеного урокуВикористані методики,технологііІндивідуальна робота з унямиРезультат засвоєння матеріалу(взаємозв*язок)Перевірка робіт
Бандалет О.О.
10-А Символізм як вихід за межі буденності, прагнення не описати , а оспівати стан душі (М. Вороний). Філософська основа ( оглядово) Ж. Мореас, Маніфест символізму (1886). Символізм в українській літератрурі. Творчість В. Винниченка, П. Тичини. Дистанційний, з використанням платформи Coogle classroom, на урок
  1. Тестування .Код доступу 852879, відкривши посилання join.naurok.ua
  2. Пошуковий за підручником та презентацією .
  3. Перегляд відеоматеріалів , складання інтелект - карти:
  • Микола Вороний, біографія (3.39 хв) https://www.youtube.com/ watch?v=f9JQNIq4Z3E
  • Музичні твори на слова Миколи Вороного Микола Лисенко — „Нічого, нічого”
  • Олександр Олесь — лірик, співець кохання, патріот” (6. 35 хв.) https://www.youtube.com/watch?v=j-Mmhi07Lvw
  • . Павло Тичина. Сторінки з життя (Біографія) (9.28 хв) https://www.youtube.com/watch?v=uF_uQWY3yi4
Надання консультацій, відповіді на питання Здані інтелект – карти, 12 робіт
Маріянчук Н.П. 1-А
1-АРослини рідного краюОнлайн урокІндивідуалізо-ване навчання, відео презентаціїголосові повідомлення, роз'яснення у телефонному режиміВідео зв'язок, голосові повідомлення, робота у друкованих зошитахПеревірка і аналіз скрін фото
1-АУтворюємо числа другого десяткаОнлайн уроквідео презентаціїІндивідуалізо-ване навчання, Відео зв'язок, голосові повідомлення,роз'яснення у телефонному режиміВідео зв'язокголосові повідомленняПеревірка і аналіз скрін фото
1- АЧитаю вірші про пори року Ф.Петров «Від зими і до зими»Онлайн уроквідео презентації, словесне повідомленняІндивідуалізо-ване навчанняВідео зв'язок, голосові повідомлення,роз'яснення у телефонному режиміВідео зв'язокголосові повідомленняПерегляд і аналізВідео
1 –АСклад. Поділ слів на склади. Вибіркове списуванняОнлайн уроквідео презентаціїІндивідуалізо-ване навчання, Відео зв'язок, голосові повідомлення роз'яснення у телефонному режимі.Відео зв'язокголосові повідомленняПеревірка і аналіз скрін фото
Бондаренко О.В. 1-В
1 - В1. ЧитанняТема: Апостроф. Роль апострофа в українській мові. Вимова і написання слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. Урок - консультаціяВайбер, голосові повідомленняІндивідуальне консультуванняСлухання виразного читання вірша напам’ять у відео повідомленнях32 роботи в зошитах з читання
2. Українська моваТема: Написання слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. Урок – пояснення та консультуванняВайбер; телефонний зв’язок; голосові повідомленняРозбір та коментування помилокПеревірка робіт індивідуально із коментуванням помилок32 роботи
3. МатематикаТема: Записуємо числа другого десятка. Віднімання чисел 6, 7, 8, 9.Урок – пояснення, консультуванняВайбер; додаткові завдання на Мій класРозбір та коментування помилокПеревірка робіт індивідуально із коментуванням помилок32 учнів
4.ЯДСТема: Які матеріали використовує людина у повсякденному життіУрок - консультаціяВайбер Фото робіт у зошитах32 учнів
Запорожченко Т.В. 2-Б
ЯпсАтмосфера. Шари атмосфери.Он-лайнскайпВідео та телефонний зв’язокПеревірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення28
Япс (матем)Нумерація трицифрових чисел. Додавання трицифрових чисел з переходом через розряд. Квадрат.Он-лайнскайпВідео та телефонний зв’язокПеревірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення28
Укр. мова.ЧитанняБудова слова. Префікс. Правопис префіксів. Особливості драматичних творів. Читання за ролями початку драми Л. Українки «Лісова пісня»Он-лайнскайпВідео та телефонний зв’язокПеревірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення28
ІнформатикаІнформаційна модельОн-лайнвайбертелефонний зв’язок, голосові повідомлення
Кривалап І.Ю. 2-В
ЯдсЯ в театрі. Пальчиковий театр.Он-лайнСкапВідео та телефонний зв’язокФотозвіт30 учнів
ДітПришиваємо ґудзики.Он-лайнВайберІндивідуальне консультування по вайберу.Фотозвіт30 учнів
Укр. моваСкладання речень за малюнком. Розпізнавання і побудова речень різних за метою висловлювання.Он-лайнСкапВідео та телефонний зв’язокПеревірка у аналіз робіт y вайбер і голосове повідомлення30 учнів
ЧитанняВолодимир Лучук «Білий вірш», «Дикий мак»Он-лайнСкапВідео та телефонний зв’язокСлухання виразного читання у режимі скайп
Англ.моваВідвідування зоопарку.Урок-консультаціяВайбер. Голосові повідомлення.Індивідуальне консультування. Розбір та коментування помилокПояснення уроку Вайбер. Відеоролики. Відеопрезентація. Відеозв'язок через вайбер.10 учнів
Фудар О.І. 2-Г
2-г1.Читання.В.Сухомлинський.Хлопчик і Конвалія.Пояснення нового матеріалу.Дослідницькі,інтерактивні, ігрові.Голосові повідомлення,роз*яснення у телефонному режимі.Відео зв*язок, голос. повідомлення.Вербальне формувальне оцінювання.
2.Укр.мова.Окличні речення.Складання розповіді за малюнПояснення нового матеріалу.Ситуація успіху,елементи гри,Самоперевірка.Самооцінювання .Відео зв*язок,голосові повідомлення .Перевірка і аналіз скрін фото.
3.Англ.мова.Самопідготовка до уроків.Підготовка завдань..
4.Матем.Табл.ділення на 7.Задачі.Повт.табл.на 5 і 6 .Урок пояснення нового матеріалу.Елементи гри,ситуація успіху,відео презентація.Голосові повідомлення,роз*яснення у телефонному режимі.Коментар помилок ,подяка за гарні роботи.Перевірка по вайберу ,відео розп.табл на 7.
5.ДІТ.Ми перукарі-модельєри .Створення перук.Пояснення,консультація.Елементи гри(рольові),ситуація успіху,відео презентація.Голосові повідомлення,телефонний режим.Фото матеріали,коментар робіт.Перевірка і аналіз скрін фото
13:15-14:40Консультації учням,батькам.Підготовка до уроків.Освітній проєкт «На урок».
Войтковська І.М. 3-А
ЧитанняПозакласне читання.Ян Бжехва «Академія пана Ляпки»Презентація, перегляд відеоматеріалуІнтелект карти, перегляд відеоматеріалу, слухання поезії(пояснювально-ілюстративний)Онлайн-консультації, телефонний зв'язок (за потреби) 19
Людина і світРівнини світуВідеоурок,, відеоматеріал, тестуванняПроблемне навчання, , дослідження,ІКТОнлайн-консультації, телефонний зв'язок ( за потреби) 21
Українська моваУзагальнення вивченого про дієсловоПрезентаціятестуванняІКТ, Техногогія індивідуалізації процесу навчанняОнлайн-консультації, телефонний зв'язок (за потреби) 22
МатематикаЗвичайний дріб. Порівняння дробів. Множення двоцифрових чисел.Презентація ,відеоматеріалПрограмоване навчання ІКТОнлайн-консультації, телефонний зв’язок (за потреби) 19
МистецтвоПрирода і людина єдиніВідео «Веснянок»Слухання В.Сокальський «У гаю»
Барбенягре Р.А. 4-А
4-АМатематикаЗакріплення ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові кругліТелефон, вайбер, youtube. Голосові повідомлено, відео уроки, відеороликиІндивідуалізоване навчання, індивідуальні консультацііВідеоповідомлення, фотоповідомлення, голосові повідомленняПеревірено і оцінено 30 робіт
Фіз.вихованняКомплекс ранкової гімнастики. Вправи для запобігання плоскостопості. Прокоментовано
Літ. читанняГ.Чубач «Найрідніші голоси» С.Жупанин «Намалюю вітер» Л.Костенко «Якщо не можеш…» Перевірено і оцінено 30 робіт
ПриродознавствоПриродні зони Украіни. Карта природних зон. Прокоментовано
Я у світіЗаочна мандрівка «Подорожуємо краінами світу» Прокоментовано
Жуковська В.В. 4-Б
Математика Множення трицифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження числа за двома різницямиКонспект з поясненнямРозповідь – пояснення.Відеоролики.Платформа «Мій клас» Розгорнутий конспектПротягом дня в телефоному режимі та відеозв’язок з усімаФотозвіт дитячих робіт27
Фізкультура Комплекс ранкової гімнастики. Рухливі вправиПосилання на відеоролик
Українська моваПовторення вивченого про дієслово.Розгорнутий конспект. Відео з поясненням28
Природознавство Контрольна робота. Природа УкраїниКартки з завданнями 28
Нагога С.В.
4-ВМатематика Відео урокПовторення множення двоцифрових чисел на двоцифровіВідео урок, голосові повідомлення,текстові повідомлення,Індивідуальні консультації в телефонному режиміФотозвіт, голосові повідомленняПеревірено і оцінено 29 робіт
Укр. МоваВідео урокЗмінювання дієслів минулого часу за родами і числамиВідео урок, вайбер, текстові повідомленняІндивідуальні консультації в телефонному режиміФотозвіт, голосові повідомленняПеревірено і оцінено 29 робіт
ПриродознавствоПриродні зони УкраїниВайбер, відеоролик, текстові повідомленняІндивідуальні консультації в телефонному режиміФотозвіт, голосові повідомленняПеревірено і оцінено 29 робіт
Християнська етика Благовіщення Відеоролик, текстове повідомленя самопідготовка
Зубова В.В.
2-А07.04. Світ диких тварин .Повторення: модальне дієслово can.Інтегрований урок ,урок засвоєння знань.Інтерактивні методи , розвиток критичного мислення.Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики.Відеопрезентація.Відеозв'язок через вайбер. Дистанційні завдання на платформі.Фото зошита.Голосове повідомлення.12 робіт.
1-В07.04.Вчимо букви. Їжа та напої. Повторення: ABC.Інтегрований урок, урок засвоєння знань.Розвивати критичне мислення.Пояснення, відповіді на питання. Вайбер. Відеоролики.Читання за диктором.Відеозв'язок через вайбер.Дистанційні завдання на платформі.Фото зошита.Голосове повідомлення.13 робіт.
2-Г 1грп.07.04.Відвідування зоопарку. Повторення I have got….Інтегрований урок.Інтерактивні методи , розвиток критичного мислення.Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики.Відеопрезентація.Відеозв'язок через вайбер.Дистанційні завдання на платформі.Фото зошита.Голосове повідомлення.13 робіт.
3-А07.04.Погода. Одяг.Повторення :My Day.Інтегрований урок.Розвивати критичне мислення.Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики.Відеопрезентація.Відеозв'язок через вайбер.Дистанційні завдання на платформі.Перегляд відео,завдань.Фото зошита.Голосове повідомлення.14 робіт.Відеоролик .
2- Б07.04.Історія про дівчинку Джейн та велетня.Повторення: to be.Інтегрований урок, урок повторення.Інтерактивні методи , розвиток критичного мислення.Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики.Читання за диктором.Відеозв'язок через вайбер.Дистанційні завдання на платформі.Фото зошита.Голосове повідомлення.14 робіт.
Бурдюг О.С.
1-ВЇжа та напоїОнлайнВайберВідео та телефонний зв'язокФотозвіт, перевірка робіт у Google classroom8
5-БПлануємо відпочинокОн-лайнВайберВідео та телефонний зв’язокПеревірка робіт у Google classroom, відеоролик7
5-ГПлануємо відпочинокОн-лайнВайберВідео та телефонний зв’язокПеревірка у аналіз робіт y google classroom та viber10
Спусканюк К.В.
Міста УкраїниУрок - поясненняДистанційно, платформа classroom.google.comКонсультації з учнями через ViberФотозвіти виконаних робіт5 (ще надсилають)
ТранспортВідеороликДистанційно, платформа classroom.google.comКонсультації з учнями через ViberФотозвіти виконаних робіт2 (ще надсилають)
9А (I-II група)АвстріяПрезентаціяДистанційно, платформа classroom.google.comКонсультації з учнями через ViberФотозвіти виконаних робіт4 (ще надсилають)
Шутило О.І.
3 –В(1гр.) Наші мрії . Повторення назв місяців, пір рокуЗасвоєння нових знаньІнтерактивні методи. Розвиток критичного мисленняВідповіді на запитання у Viber, на платформі Google Class room, телефонний зв`язок Дистанційні завдання на платформіФото зошита. 13 робіт
Гузенко М.А.
6-в(л)Леся Воронина .Роль сім'ї у формуванні життєвих переконань людини. Стосунки між різними поколіннями в родині.Дистанційноплатформа classroomРобота з підручником, тести Консультації у вайберфотозвіт25 учнів
6-а(м)Відмінювання порядкових числівників( тренувальні вправи).Дистанційноплатформа classroomПерегляд відеоуроку,Робота з підручником Консультації у вайберфотозвіти 5 учнів
6-г(л)Леся Воронина .Роль сім'ї у формуванні життєвих переконань людини. Стосунки між різними поколіннями в родині.Дистанційноплатформа classroomРобота з підручником, тести Консультації у вайберфотозвіт 13 учнів
6-а(л)Леся Воронина .Роль сім'ї у формуванні життєвих переконань людини. Стосунки між різними поколіннями в родині.Дистанційноплатформа classroomРобота з підручником, тести Консультації у вайберфотозвіт 18 учнів
Ткачук В.С.
7-ВСполучник, як службова частина мови. Види сполучників за будовою, походженням. Використання сполучників у простому і складному реченнях:сполучники сурядності і підрядності.ПоясненняВайбер,"Мій клас"КонсультаціяФотозвіт виконаних робіт14
Мельник КРозділові знаки при звертанні: кома, знак оклику.ПоясненняВайбер КонсультаціяФотозвіт виконаної роботи1
8-ВСкладання допису дискусійного характеру до блога " Чи переможе книжку комп'ютер, а бібліотеку -інтернет" з використанням відокремлених обставин.ПоясненняВайбер КонсультаціяФотозвіт виконаних робіт5
8-АСкладання допису дискусійного характеру до блога " Чи переможе книжку комп'ютер, а бібліотеку -інтернет" з використанням відокремлених обставин.ПоясненняВайбер КонсультаціяФотозвіт виконаних робіт6
8-АРМ Написання фанфіків на основі повісті "Шпага Славка Беркути"ПоясненняВайбер Консультація,бесідаФотозвіт виконаних робіт4
7-ВМ. Павленко "Русалонька із 7-В , або Прокляття роду Кулаківських". Добро і зло в повісті, у сучасному світі та в людині. Образи дітей та дорослих, аналіз їхніх вчинків.БесідаВайбер Розповідь,консультаціїФотозвіт виконаних робіт7
Мельник КВасиль Чухліб " Прилетіли ластівки", "Найвище дерево"РозповідьВайбер БесідаФотозвіт виконаної роботи1
Черепенько А.О.
6-БУкраїнська моваУзагальнення і систематизація з теми "Числівник"Дистанційна робота(онлайн платформа Google Classroom)Тестові завдання онлайнНадання індивідуальних консультацій (Viber , Google Classroom) Перевірка тестових завданьПеревірено: 28 робіт
5-А Українська мова Вставні слова, виділення їх на письмі комамиДистанційна робота(онлайн платформа Google Classroom)Відео презентація, робота з підручником, презентація, творча роботаНадання індивідуальних консультацій (Viber , Google Classroom) Перевірка завданьПеревірено: 14 робіт
7-АУкраїнськалітератураОлег Ольжич. Українські національні герої, лицарі духу. Проблема людської волі в поезії «Захочеш – і будеш…»Дистанційна робота(онлайн платформа Google Classroom)Відео презентація, повідомлення, конспектування, словникова робота, ідейно-тематичний аналіз вірша, творча роботаНадання індивідуальних консультацій (Viber , Google Classroom) Перевірка завданьПеревірено: 3 роботи
7-БУкраїнськалітератураОлег Ольжич. Українські національні герої, лицарі духу. Проблема людської волі в поезії «Захочеш – і будеш…» Відео презентація, повідомлення, конспектування, словникова робота, ідейно-тематичний аналіз вірша, творча робота Перевірка завданьПеревірено:5 робіт
Шевченко Н.В.
11моваЧислівник. займенникГолосовий чат Дискорд Дистанційно, платформа classroom Перегляд відео- презентації,Робота з підручникомРозбір тестових завданьКонсультації у вайберфотозвіти Само-перевір.
10-В літ-раДрама-феєрія «Лісова пісня»Дистанційно, платформа classroomВідеоурок,Складання паспорту творуКонсультації у вайберфотозвіти 6 учнів
8-БмоваВідокремлене уточненняДистанційно, платформа classroomВідеоурок,Опрацюван. матеріалу підручника, виконання вправКонсультації у вайберфотозвіти 6 учнів
10-В моваПрикметник. Розряди. Ступені порівняння. Правопис Дистанційно, платформа classroomВідеоурок,Складання схеми-опориопрацюван. матеріалу довідника, виконання вправКонсультації у вайберфотозвіти 6 учнів
10-АмоваВиконання тренувальних вправДистанційно, платформа classroomТестування Консультації у вайберфотозвіти 27 учнів
Волкова О.О.
07.04.9-БГеометрія9-ВгеометріяПеретворення подібностіДистанційнеОнлайн-консультаціі,відео-уроки з каналу Стас Вольвач (у ютубі),платформа Google Клас код класу umn2udКоментарі на платформі,консультаціі у Вайбері(відео ,аудіо) в Zoom,Скайп.Виконані роботи,які прислані на платформу ,тестуванняВиконані роботи,які прислані на платформу ,тестування
07.04.208-АГеометрія8-БгеометріяПлоща трапеціі,ромбаДистанційнеОнлайн-консультаціі,відео-уроки з каналу Стас Вольвач (у ютубі),платформа Google Клас код класу ynja6qrКоментарі на платформі,консультаціі у Вайбері(відео ,аудіо) в Zoom,Скайп.Виконані роботи,які прислані на платформу ,тестуванняВиконані роботи,які прислані на платформу ,тестування
07.04.2010-АЗаворотнюк С.алгебраНайпростіші тригонометричні рівнянняДистанційноВідео зв*язок через СкайпКоментарі ,обмін відео файлами аудіо спілкування у ВайберіПрислані роботи ,усні відповіді Виконані роботи,які прислані на платформу ,тестуванняСвітлана зареєструвалася на платформу
Кавака Л.Г.
8-Б2 урок ФізикаТеплова дія струму. Закон Джоуля – Ленца. Електронагрівальні пристрої. Запобіжники.Он-лайн урок (ZOOM- відеоконференція)- вивчення теоретичного матеріалу;- супровід пояснення презентацією до теми; - використання онлайн дошки з двостороннім зв’язком. - практичне використання нагрівальних пристроїв, історична довідка;- питання енергозбереження;- розв’язування задач середнього і достатнього рівняДЗ § 34, 35 – опрацювати.впр. 34 (1, 2) - письмовоВідповіді на запитання учнів під час уроку Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 07.04 23.5920
10-Б4 урокФізикаКількість теплоти. Рівняння теплового балансуОн-лайн урок (ZOOM- відеоконференція)
  • Розв’язування задач на визначення кількості теплоти під час теплообміну
  • Запис рівняння теплового балансу для теплових процесів без зміни агрегатного стану.
ДЗ 2 задачі на платформі Google клас
Відповіді на запитання учнів під час уроку та в Вайбері.Консультації по телефонуФотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 07.04 23:5920
115 урокФізикаМаса, енергія і імпульс фотонаВикористання записів он-лайн трансляцій для пояснення матеріалуhttps://www.youtube.com/watch?v=u3MUU2KCBkc Зразок розв’язування задач з ЗНО минулих років: https://www.youtube.com/watch?v=z5jD5CvPpUA (з 3 хв.)
  • Вивчення нового матеріалу
  • запис розв’язку задачі за зразком;
візуалізація формули (використання мультфільму)https://www.youtube.com/watch?v=f4echY8Wzgs
  • фізики жартують https://www.youtube.com/watch?v=Ym2IO1kWPsA (жарт Е=mс2)
ДЗ задачі зі збірника Кирика – стор. 133 (№ 5-7 с, 4 д.)пр. 36 (4 а, б )
Консультаці у Вайбері та по телефону Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 07.04 23:5915
9-Б6 урокФізикаРозв’язування задач на закон збереження імпульсуОн-лайн урок (ZOOM- відеоконференція)
  • Практичне застосування алгоритму розв’язування задач з теми «Закон збереження імпульсу»
  • коментований запис розвязку задачі;
  • використання он-лайн дошки в двосторонньому режимі.
ДЗ впр. 36 (4 а, б )
Консультація в режимі он-лайн під час уроку (ZOOM – конференція), у Вайбері Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 08.04 23:5915
9-В7 урокФізикаРозв’язування задач на закон збереження імпульсуВідеосупровід розв’язування задач https://www.youtube.com/watch?v=zisIBKdWoKg
  • Практичне застосування алгоритму розв’язування задач з теми
  • Самостійна робота з застосування знань у практичній діяльності
ДЗ 2 задачі на платформі Google клас
Консультація в Вайбері. Залучення учнів до завантаження програми ZOOM Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 08.04 23:5915
Сабірова О.Є.
Знаходження відсотків від числаУрок засвоєння знаньІнтерактивні методи, розвиток критичного мисленняПояснення матеріалуGoogle-classroom,VIber, голосові повідомленняДистанціцні завдання на платформіФото зошита(15 робіт домашнього завдання)
7А,7Б,7ВРозвязування лінійних рівнянь з однією змінною Урок застосування знань , умінь та навичокТехнології інтерактивного навчанняПояснення матеріалуGoogle-classroom,VIber, Використання уроку Всеукраїнської школи он-лайнДистанціцні завдання на платформі.Консультації окремим учням Фото зошита(22 робіт- 7А)(18 робіт-7Б)(24 робіт-7В)
Основні властивості рівняньУрок застосування знань , умінь та навичок, урок контролю(самостійна робота)Технологія особистісно-орієнто-ваного навчанняПояснення матеріалуGoogle-classroom,VIber, Використання уроку Всеукраїнської школи он-лайнДистанціцні завдання на платформі.Голосові повідомленняФото зошита(19 робіт)
11Теорія ймовірностей..Комбінаторика.Статистика.Узагальнення матеріалу.Диферен-ційоване навчанняРоз яснення завдань.Google-classroom,VIber, відеоматеріалиДистанційні завдання на платформіФото зошита(12 робіт)
Мартинюк В.В.
10 -А П.Коельйо. значення творчості для сучасності.Дистанційн.Проблемно –пошуковий,пояснювально – спонукальний,відеопереглядКонсультації,вайбер,телефон. дзвінкиОпрацювати біографію письменника, дати відповіді на запитання ..7
Інд.навч Постмодернізм Дистанційн.Проблемно –пошуковий,пояснювально – спонукальний, тестові завданняКонсультації,вайбер,телефон. дзвінки1.Конспект2.ТестиВ.Чорноус
9-В Р. Бредбері «451* за Фаренгейтом»Дистанційн.Проблемно –пошуковий,пояснювально – спонукальний, тестові завданняКонсультації,вайбер,телефон. дзвінкиОпрацювання біографія,скласти план.Прочитати Ічастину твору-
8-в Підготовка К.р. «Бароко і класицизм»Дистанційн.Проблемно –пошуковий,пояснювально – спонукальний, тестові завданняКонсультації,вайбер,телефон. дзвінкиПовторення вивченого матеріалу29
6-В Р.Шеклі «Запах думок». Утвердження сили людської думки.Дистанційн.Проблемно –пошуковий,Опитування,Буктрейлер. Консультації,вайбер,телефон. дзвінкиОпрацювати біографію письменника,Прочитати твір Р.Шеклі «Запах думок»,дати відповіді на запитання .-
Гардецька С.Ю.
Форми поведінки тварин: репродуктивна, соціальнаПлатформа classroomОпрацювання відео та робота з підручникомКонсультація вайбер, телефоні дзвінкиОпорна схема, завдання.(термін до 09.04)3
Форми поведінки тварин: репродуктивна, соціальнаПлатформа classroomОпрацювання відео та робота з підручникомКонсультація вайбер, телефоні дзвінкиОпорна схема, завдання. (термін до 09.04)5
Практична робота №3" Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин"Платформа classroomТеорія, робота з підручникомКонсультація вайбер, телефоні дзвінкиТестування, виконання практичної роботи11 (тести)
Практична робота №3" Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин"Платформа classroomТеорія, робота з підручникомКонсультація вайбер, телефоні дзвінкиТестування, виконання практичної роботи5
Озон. Озоновий шар.Платформа classroomОпрацювання відеоКонсультація вайбер, телефоні дзвінкиВиконання опорної схеми-
Комарист Ю.С.
10БСША. Особливості сучасного постіндустріального розвитку. ГосподарствоЦифровий: платформа Google classroomДистанційний відео-урок, робота з підручникомСидоров, Ткаченко, ВоробйоваДиференційовані завдання, звіт14
Дослідження «Здійснення уявної подорожі Євразією»Цифровий: платформа Google classroomДистанційна онлайн-консультація, «Картографічний практкум» Бондаренко, Савенко, Мороз, ГірникПроєкт, звіт10
10ВСША. Особливості сучасного постіндустріального розвитку. ГосподарствоЦифровий: платформа Google classroomДистанційна онлайн-консультація, робота з підручникомЧорнаДиференційовані завдання, звіт13
УрбанізаціяЦифровий: платформа Google classroomДистанційний відео-урокПоловийДиференційовані завдання, звіт8
Міське і сільське населенняЦифровий: платформа Google classroomДистанційна онлайн-консультація, робота з підручникомДівущак, Пастушок, БолтуновДиференційовані завдання, звіт9
Міські і сільські населені пунктиЦифровий: платформа Google classroomДистанційна онлайн-консультація, робота з підручникомКанєвскийКонспект, звіт8
Білецька О.В.
8-В1 урокГеометріяРозв’язування задач на тему « Площа трикутника»1. «Виконуємо разом». Опрацювання розв’язків завдань №918; №920; № 923 (за підручником «Математика 8 клас» Істер) описаних на фотодокументах, які додаються на платформі Google клас2. Домашнє завдання № 919; № 921; № 924 (за підручником «Математика 8 клас» Істер)Наочний метод: ілюстраціяПрактичний метод: розв’язування задач Технології: диференційованого навчання; створення ситуації успіху.Матеріали уроку розміщені на платформі Google клас qgaeq2f Консультації: аудіо та відеоконсультації;бесіди у ВайберіФотозвіти на платформі Google клас (8)Термін здачі четвер 9 квітня8 робіт
10-Б2 урокГеометріяРозв’язування задач на тему «Координати і вектори в просторі»Розв’язування задач у тестовій формі. (12 диференційованих завдань)Практичний метод: розв’язування задачТехнології: диференційованого навчання; створення ситуації успіху.Матеріали уроку розміщенні на платформі Google клас tksdfntКонсультації: аудіо та відеоконсультації;бесіди у ВайберіЗвіт Google клас у розділі Google форми (21) 21 робота
Чорноус В. (інд. 11 клас)3 урокАлгебраЕлементи математичної статистики. Вибіркові характеристики1.Вивчення теоретичного матеріалу.Опрацювання § 17 підручника. Перегляд відео уроку за посиланням. 2. «Виконуємо разом» . Опрацювати розв’язування завдань з коментуванням на фото №17.3; 17.13; №17.19 (за підручником «Математика 11 клас» Істер). Завдання розміщено на Вайбер2. Домашнє завдання № 17.4 №17.14; №17.20 (за підручникомРобота з підручником: прочитати, вивчити.Відео метод: перегляд пояснення теоретичного матеріалу:https://www.youtube.com/watch?v=t4gmv8Q4nLo&feature=youtu.beПрактичний метод: розв’язування задачНаочний метод: ілюстраціяРобота з підручникомТехнологія створення ситуації успіху. Консультації у ВайберіФотозвіт на платформі Вайбер1 робота
6-Б4 урок6-В6 урокМатематикаРозв’язування рівнянь. Основні властивості рівнянь1. Опрацювання теоретичного матеріалу з теми: «Розв’язування рівнянь. Основні властивості рівнянь»:- опрацювати §48 підручника «Математика 6 клас» Істер (прочитати, вивчити правила);- переглянути відео урок за посиланням, що додається.2. «Виконуємо разом». Опрацювання розв’язків завдань №1334 і № 1336 (1-5) (за підручником «Математика 6 клас» Істер) описаних на фотодокументах, які додаються на платформі Google класДомашнє завдання № 1335 і № 1337 (1,3,5)Робота з підручником: прочитати, вивчити. Відео метод: перегляд пояснення теоретичного матеріалу:https://www.youtube.com/watch?v=9zI2p3IWJbg Наочний метод: ілюстраціяПрактичний метод: розв’язування задач Технології: диференційованого навчання; створення ситуації успіху.Матеріали уроку розміщенні на платформі Google клас 6-Б код fvc2hih6-В код ycswlqrКонсультації: аудіо та відеоконсультації;бесіди у Вайбері6-БФотозвіти на платформі Google клас (11)Термін здачі середа 08.04 6-ВФотозвіти на платформі Google клас (7)Термін здачі середа 08.04.11 робіт 7 робіт
Кiлькiсть переглядiв: 760

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Квітень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930