Клас або урок | Тема | Формат проведеного уроку | Використані методики,технологіі | Індивідуальна робота з унями | Результат засвоєння матеріалу(взаємозв*язок) | Перевірка робіт |
Бандалет О.О. |
10-А | Символізм як вихід за межі буденності, прагнення не описати , а оспівати стан душі (М. Вороний). Філософська основа ( оглядово) Ж. Мореас, Маніфест символізму (1886). Символізм в українській літератрурі. Творчість В. Винниченка, П. Тичини. | Дистанційний, з використанням платформи Coogle classroom, на урок | - Тестування .Код доступу 852879, відкривши посилання join.naurok.ua
- Пошуковий за підручником та презентацією .
- Перегляд відеоматеріалів , складання інтелект - карти:
- Микола Вороний, біографія (3.39 хв) https://www.youtube.com/ watch?v=f9JQNIq4Z3E
- Музичні твори на слова Миколи Вороного Микола Лисенко — „Нічого, нічого”
- Олександр Олесь — лірик, співець кохання, патріот” (6. 35 хв.) https://www.youtube.com/watch?v=j-Mmhi07Lvw
- . Павло Тичина. Сторінки з життя (Біографія) (9.28 хв) https://www.youtube.com/watch?v=uF_uQWY3yi4
| Надання консультацій, відповіді на питання | Здані інтелект – карти, | 12 робіт |
Маріянчук Н.П. 1-А |
1-А | Рослини рідного краю | Онлайн урок | Індивідуалізо-ване навчання, відео презентації | голосові повідомлення, роз'яснення у телефонному режимі | Відео зв'язок, голосові повідомлення, робота у друкованих зошитах | Перевірка і аналіз скрін фото |
1-А | Утворюємо числа другого десятка | Онлайн урок | відео презентаціїІндивідуалізо-ване навчання, | Відео зв'язок, голосові повідомлення,роз'яснення у телефонному режимі | Відео зв'язокголосові повідомлення | Перевірка і аналіз скрін фото |
1- А | Читаю вірші про пори року Ф.Петров «Від зими і до зими» | Онлайн урок | відео презентації, словесне повідомленняІндивідуалізо-ване навчання | Відео зв'язок, голосові повідомлення,роз'яснення у телефонному режимі | Відео зв'язокголосові повідомлення | Перегляд і аналізВідео |
1 –А | Склад. Поділ слів на склади. Вибіркове списування | Онлайн урок | відео презентаціїІндивідуалізо-ване навчання, | Відео зв'язок, голосові повідомлення роз'яснення у телефонному режимі. | Відео зв'язокголосові повідомлення | Перевірка і аналіз скрін фото |
Бондаренко О.В. 1-В |
1 - В | 1. ЧитанняТема: Апостроф. Роль апострофа в українській мові. Вимова і написання слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. | Урок - консультація | Вайбер, голосові повідомлення | Індивідуальне консультування | Слухання виразного читання вірша напам’ять у відео повідомленнях | 32 роботи в зошитах з читання |
| 2. Українська моваТема: Написання слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. | Урок – пояснення та консультування | Вайбер; телефонний зв’язок; голосові повідомлення | Розбір та коментування помилок | Перевірка робіт індивідуально із коментуванням помилок | 32 роботи |
| 3. МатематикаТема: Записуємо числа другого десятка. Віднімання чисел 6, 7, 8, 9. | Урок – пояснення, консультування | Вайбер; додаткові завдання на Мій клас | Розбір та коментування помилок | Перевірка робіт індивідуально із коментуванням помилок | 32 учнів |
| 4.ЯДСТема: Які матеріали використовує людина у повсякденному житті | Урок - консультація | Вайбер | | Фото робіт у зошитах | 32 учнів |
Запорожченко Т.В. 2-Б |
Япс | Атмосфера. Шари атмосфери. | Он-лайн | скайп | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення | 28 |
Япс (матем) | Нумерація трицифрових чисел. Додавання трицифрових чисел з переходом через розряд. Квадрат. | Он-лайн | скайп | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення | 28 |
Укр. мова.Читання | Будова слова. Префікс. Правопис префіксів. Особливості драматичних творів. Читання за ролями початку драми Л. Українки «Лісова пісня» | Он-лайн | скайп | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення | 28 |
Інформатика | Інформаційна модель | Он-лайн | вайбер | телефонний зв’язок, голосові повідомлення | | |
Кривалап І.Ю. 2-В |
Ядс | Я в театрі. Пальчиковий театр. | Он-лайн | Скап | Відео та телефонний зв’язок | Фотозвіт | 30 учнів |
Діт | Пришиваємо ґудзики. | Он-лайн | Вайбер | Індивідуальне консультування по вайберу. | Фотозвіт | 30 учнів |
Укр. мова | Складання речень за малюнком. Розпізнавання і побудова речень різних за метою висловлювання. | Он-лайн | Скап | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка у аналіз робіт y вайбер і голосове повідомлення | 30 учнів |
Читання | Володимир Лучук «Білий вірш», «Дикий мак» | Он-лайн | Скап | Відео та телефонний зв’язок | Слухання виразного читання у режимі скайп | |
Англ.мова | Відвідування зоопарку. | Урок-консультація | Вайбер. Голосові повідомлення. | Індивідуальне консультування. Розбір та коментування помилок | Пояснення уроку Вайбер. Відеоролики. Відеопрезентація. Відеозв'язок через вайбер. | 10 учнів |
Фудар О.І. 2-Г |
2-г | 1.Читання.В.Сухомлинський.Хлопчик і Конвалія. | Пояснення нового матеріалу. | Дослідницькі,інтерактивні, ігрові. | Голосові повідомлення,роз*яснення у телефонному режимі. | Відео зв*язок, голос. повідомлення. | Вербальне формувальне оцінювання. |
| 2.Укр.мова.Окличні речення.Складання розповіді за малюн | Пояснення нового матеріалу. | Ситуація успіху,елементи гри, | Самоперевірка.Самооцінювання . | Відео зв*язок,голосові повідомлення . | Перевірка і аналіз скрін фото. |
| 3.Англ.мова. | Самопідготовка до уроків.Підготовка завдань.. | | | | |
| 4.Матем.Табл.ділення на 7.Задачі.Повт.табл.на 5 і 6 . | Урок пояснення нового матеріалу. | Елементи гри,ситуація успіху,відео презентація. | Голосові повідомлення,роз*яснення у телефонному режимі. | Коментар помилок ,подяка за гарні роботи. | Перевірка по вайберу ,відео розп.табл на 7. |
| 5.ДІТ.Ми перукарі-модельєри .Створення перук. | Пояснення,консультація. | Елементи гри(рольові),ситуація успіху,відео презентація. | Голосові повідомлення,телефонний режим. | Фото матеріали,коментар робіт. | Перевірка і аналіз скрін фото |
| 13:15-14:40 | Консультації учням,батькам. | Підготовка до уроків.Освітній проєкт «На урок». | | | |
Войтковська І.М. 3-А |
Читання | Позакласне читання.Ян Бжехва «Академія пана Ляпки» | Презентація, перегляд відеоматеріалу | Інтелект карти, перегляд відеоматеріалу, слухання поезії(пояснювально-ілюстративний) | Онлайн-консультації, телефонний зв'язок (за потреби) | | 19 |
Людина і світ | Рівнини світу | Відеоурок,, відеоматеріал, тестування | Проблемне навчання, , дослідження,ІКТ | Онлайн-консультації, телефонний зв'язок ( за потреби) | | 21 |
Українська мова | Узагальнення вивченого про дієслово | Презентаціятестування | ІКТ, Техногогія індивідуалізації процесу навчання | Онлайн-консультації, телефонний зв'язок (за потреби) | | 22 |
Математика | Звичайний дріб. Порівняння дробів. Множення двоцифрових чисел. | Презентація ,відеоматеріал | Програмоване навчання ІКТ | Онлайн-консультації, телефонний зв’язок (за потреби) | | 19 |
Мистецтво | Природа і людина єдині | Відео «Веснянок»Слухання В.Сокальський «У гаю» | | | | |
| | | | | | |
Барбенягре Р.А. 4-А |
4-А | Математика | Закріплення ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові круглі | Телефон, вайбер, youtube. Голосові повідомлено, відео уроки, відеоролики | Індивідуалізоване навчання, індивідуальні консультаціі | Відеоповідомлення, фотоповідомлення, голосові повідомлення | Перевірено і оцінено 30 робіт |
| Фіз.виховання | Комплекс ранкової гімнастики. Вправи для запобігання плоскостопості. | | | | Прокоментовано |
| Літ. читання | Г.Чубач «Найрідніші голоси» С.Жупанин «Намалюю вітер» Л.Костенко «Якщо не можеш…» | | | | Перевірено і оцінено 30 робіт |
| Природознавство | Природні зони Украіни. Карта природних зон. | | | | Прокоментовано |
| Я у світі | Заочна мандрівка «Подорожуємо краінами світу» | | | | Прокоментовано |
Жуковська В.В. 4-Б |
Математика | Множення трицифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження числа за двома різницями | Конспект з поясненнямРозповідь – пояснення.Відеоролики.Платформа «Мій клас» | Розгорнутий конспект | Протягом дня в телефоному режимі та відеозв’язок з усіма | Фотозвіт дитячих робіт | 27 |
Фізкультура | Комплекс ранкової гімнастики. Рухливі вправи | Посилання на відеоролик | |
Українська мова | Повторення вивченого про дієслово. | Розгорнутий конспект. Відео з поясненням | 28 |
Природознавство | Контрольна робота. Природа України | Картки з завданнями | 28 |
Нагога С.В. |
4-В | Математика Відео урок | Повторення множення двоцифрових чисел на двоцифрові | Відео урок, голосові повідомлення,текстові повідомлення, | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | Фотозвіт, голосові повідомлення | Перевірено і оцінено 29 робіт |
| Укр. МоваВідео урок | Змінювання дієслів минулого часу за родами і числами | Відео урок, вайбер, текстові повідомлення | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | Фотозвіт, голосові повідомлення | Перевірено і оцінено 29 робіт |
| Природознавство | Природні зони України | Вайбер, відеоролик, текстові повідомлення | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | Фотозвіт, голосові повідомлення | Перевірено і оцінено 29 робіт |
| Християнська етика | Благовіщення | Відеоролик, текстове повідомленя | | самопідготовка | |
Зубова В.В. |
2-А07.04. | Світ диких тварин .Повторення: модальне дієслово can. | Інтегрований урок ,урок засвоєння знань. | Інтерактивні методи , розвиток критичного мислення. | Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики.Відеопрезентація.Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита.Голосове повідомлення.12 робіт. |
1-В07.04. | Вчимо букви. Їжа та напої. Повторення: ABC. | Інтегрований урок, урок засвоєння знань. | Розвивати критичне мислення. | Пояснення, відповіді на питання. Вайбер. Відеоролики.Читання за диктором.Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита.Голосове повідомлення.13 робіт. |
2-Г 1грп.07.04. | Відвідування зоопарку. Повторення I have got…. | Інтегрований урок. | Інтерактивні методи , розвиток критичного мислення. | Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики.Відеопрезентація.Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита.Голосове повідомлення.13 робіт. |
3-А07.04. | Погода. Одяг.Повторення :My Day. | Інтегрований урок. | Розвивати критичне мислення. | Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики.Відеопрезентація.Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі.Перегляд відео,завдань. | Фото зошита.Голосове повідомлення.14 робіт.Відеоролик . |
2- Б07.04. | Історія про дівчинку Джейн та велетня.Повторення: to be. | Інтегрований урок, урок повторення. | Інтерактивні методи , розвиток критичного мислення. | Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики.Читання за диктором.Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита.Голосове повідомлення.14 робіт. |
Бурдюг О.С. |
1-В | Їжа та напої | Онлайн | Вайбер | Відео та телефонний зв'язок | Фотозвіт, перевірка робіт у Google classroom | 8 |
5-Б | Плануємо відпочинок | Он-лайн | Вайбер | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка робіт у Google classroom, відеоролик | 7 |
5-Г | Плануємо відпочинок | Он-лайн | Вайбер | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка у аналіз робіт y google classroom та viber | 10 |
Спусканюк К.В. |
6Б | Міста України | Урок - пояснення | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 5 (ще надсилають) |
7А | Транспорт | Відеоролик | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 2 (ще надсилають) |
9А (I-II група) | Австрія | Презентація | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 4 (ще надсилають) |
Шутило О.І. |
3 –В(1гр.) | Наші мрії . Повторення назв місяців, пір року | Засвоєння нових знань | Інтерактивні методи. Розвиток критичного мислення | Відповіді на запитання у Viber, на платформі Google Class room, телефонний зв`язок | Дистанційні завдання на платформі | Фото зошита. 13 робіт |
| | | | | | |
Гузенко М.А. |
6-в(л) | Леся Воронина .Роль сім'ї у формуванні життєвих переконань людини. Стосунки між різними поколіннями в родині. | Дистанційноплатформа classroom | Робота з підручником, тести | Консультації у вайбер | фотозвіт | 25 учнів |
6-а(м) | Відмінювання порядкових числівників( тренувальні вправи). | Дистанційноплатформа classroom | Перегляд відеоуроку,Робота з підручником | Консультації у вайбер | фотозвіти | 5 учнів |
6-г(л) | Леся Воронина .Роль сім'ї у формуванні життєвих переконань людини. Стосунки між різними поколіннями в родині. | Дистанційноплатформа classroom | Робота з підручником, тести | Консультації у вайбер | фотозвіт | 13 учнів |
6-а(л) | Леся Воронина .Роль сім'ї у формуванні життєвих переконань людини. Стосунки між різними поколіннями в родині. | Дистанційноплатформа classroom | Робота з підручником, тести | Консультації у вайбер | фотозвіт | 18 учнів |
Ткачук В.С. |
7-В | Сполучник, як службова частина мови. Види сполучників за будовою, походженням. Використання сполучників у простому і складному реченнях:сполучники сурядності і підрядності. | Пояснення | Вайбер,"Мій клас" | Консультація | Фотозвіт виконаних робіт | 14 |
Мельник К | Розділові знаки при звертанні: кома, знак оклику. | Пояснення | Вайбер | Консультація | Фотозвіт виконаної роботи | 1 |
8-В | Складання допису дискусійного характеру до блога " Чи переможе книжку комп'ютер, а бібліотеку -інтернет" з використанням відокремлених обставин. | Пояснення | Вайбер | Консультація | Фотозвіт виконаних робіт | 5 |
8-А | Складання допису дискусійного характеру до блога " Чи переможе книжку комп'ютер, а бібліотеку -інтернет" з використанням відокремлених обставин. | Пояснення | Вайбер | Консультація | Фотозвіт виконаних робіт | 6 |
8-А | РМ Написання фанфіків на основі повісті "Шпага Славка Беркути" | Пояснення | Вайбер | Консультація,бесіда | Фотозвіт виконаних робіт | 4 |
7-В | М. Павленко "Русалонька із 7-В , або Прокляття роду Кулаківських". Добро і зло в повісті, у сучасному світі та в людині. Образи дітей та дорослих, аналіз їхніх вчинків. | Бесіда | Вайбер | Розповідь,консультації | Фотозвіт виконаних робіт | 7 |
Мельник К | Василь Чухліб " Прилетіли ластівки", "Найвище дерево" | Розповідь | Вайбер | Бесіда | Фотозвіт виконаної роботи | 1 |
Черепенько А.О. |
6-БУкраїнська мова | Узагальнення і систематизація з теми "Числівник" | Дистанційна робота(онлайн платформа Google Classroom) | Тестові завдання онлайн | Надання індивідуальних консультацій (Viber , Google Classroom) | Перевірка тестових завдань | Перевірено: 28 робіт |
5-А Українська мова | Вставні слова, виділення їх на письмі комами | Дистанційна робота(онлайн платформа Google Classroom) | Відео презентація, робота з підручником, презентація, творча робота | Надання індивідуальних консультацій (Viber , Google Classroom) | Перевірка завдань | Перевірено: 14 робіт |
7-АУкраїнськалітература | Олег Ольжич. Українські національні герої, лицарі духу. Проблема людської волі в поезії «Захочеш – і будеш…» | Дистанційна робота(онлайн платформа Google Classroom) | Відео презентація, повідомлення, конспектування, словникова робота, ідейно-тематичний аналіз вірша, творча робота | Надання індивідуальних консультацій (Viber , Google Classroom) | Перевірка завдань | Перевірено: 3 роботи |
7-БУкраїнськалітература | Олег Ольжич. Українські національні герої, лицарі духу. Проблема людської волі в поезії «Захочеш – і будеш…» | | Відео презентація, повідомлення, конспектування, словникова робота, ідейно-тематичний аналіз вірша, творча робота | | Перевірка завдань | Перевірено:5 робіт |
Шевченко Н.В. |
11мова | Числівник. займенник | Голосовий чат Дискорд Дистанційно, платформа classroom | Перегляд відео- презентації,Робота з підручникомРозбір тестових завдань | Консультації у вайбер | фотозвіти | Само-перевір. |
10-В літ-ра | Драма-феєрія «Лісова пісня» | Дистанційно, платформа classroom | Відеоурок,Складання паспорту твору | Консультації у вайбер | фотозвіти | 6 учнів |
8-Бмова | Відокремлене уточнення | Дистанційно, платформа classroom | Відеоурок,Опрацюван. матеріалу підручника, виконання вправ | Консультації у вайбер | фотозвіти | 6 учнів |
10-В мова | Прикметник. Розряди. Ступені порівняння. Правопис | Дистанційно, платформа classroom | Відеоурок,Складання схеми-опориопрацюван. матеріалу довідника, виконання вправ | Консультації у вайбер | фотозвіти | 6 учнів |
10-Амова | Виконання тренувальних вправ | Дистанційно, платформа classroom | Тестування | Консультації у вайбер | фотозвіти | 27 учнів |
Волкова О.О. |
07.04.9-БГеометрія9-Вгеометрія | Перетворення подібності | Дистанційне | Онлайн-консультаціі,відео-уроки з каналу Стас Вольвач (у ютубі),платформа Google Клас код класу umn2ud | Коментарі на платформі,консультаціі у Вайбері(відео ,аудіо) в Zoom,Скайп. | Виконані роботи,які прислані на платформу ,тестування | Виконані роботи,які прислані на платформу ,тестування |
07.04.208-АГеометрія8-Бгеометрія | Площа трапеціі,ромба | Дистанційне | Онлайн-консультаціі,відео-уроки з каналу Стас Вольвач (у ютубі),платформа Google Клас код класу ynja6qr | Коментарі на платформі,консультаціі у Вайбері(відео ,аудіо) в Zoom,Скайп. | Виконані роботи,які прислані на платформу ,тестування | Виконані роботи,які прислані на платформу ,тестування |
07.04.2010-АЗаворотнюк С.алгебра | Найпростіші тригонометричні рівняння | Дистанційно | Відео зв*язок через Скайп | Коментарі ,обмін відео файлами аудіо спілкування у Вайбері | Прислані роботи ,усні відповіді | Виконані роботи,які прислані на платформу ,тестуванняСвітлана зареєструвалася на платформу |
Кавака Л.Г. |
8-Б2 урок | ФізикаТеплова дія струму. Закон Джоуля – Ленца. Електронагрівальні пристрої. Запобіжники. | Он-лайн урок (ZOOM- відеоконференція) | - вивчення теоретичного матеріалу;- супровід пояснення презентацією до теми; - використання онлайн дошки з двостороннім зв’язком. - практичне використання нагрівальних пристроїв, історична довідка;- питання енергозбереження;- розв’язування задач середнього і достатнього рівняДЗ § 34, 35 – опрацювати.впр. 34 (1, 2) - письмово | Відповіді на запитання учнів під час уроку | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 07.04 23.59 | 20 |
10-Б4 урок | ФізикаКількість теплоти. Рівняння теплового балансу | Он-лайн урок (ZOOM- відеоконференція) | - Розв’язування задач на визначення кількості теплоти під час теплообміну
- Запис рівняння теплового балансу для теплових процесів без зміни агрегатного стану.
ДЗ 2 задачі на платформі Google клас | Відповіді на запитання учнів під час уроку та в Вайбері.Консультації по телефону | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 07.04 23:59 | 20 |
115 урок | ФізикаМаса, енергія і імпульс фотона | Використання записів он-лайн трансляцій для пояснення матеріалуhttps://www.youtube.com/watch?v=u3MUU2KCBkc Зразок розв’язування задач з ЗНО минулих років: https://www.youtube.com/watch?v=z5jD5CvPpUA (з 3 хв.) | - Вивчення нового матеріалу
- запис розв’язку задачі за зразком;
візуалізація формули (використання мультфільму)https://www.youtube.com/watch?v=f4echY8Wzgs- фізики жартують https://www.youtube.com/watch?v=Ym2IO1kWPsA (жарт Е=mс2)
ДЗ задачі зі збірника Кирика – стор. 133 (№ 5-7 с, 4 д.)пр. 36 (4 а, б ) | Консультаці у Вайбері та по телефону | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 07.04 23:59 | 15 |
9-Б6 урок | ФізикаРозв’язування задач на закон збереження імпульсу | Он-лайн урок (ZOOM- відеоконференція) | - Практичне застосування алгоритму розв’язування задач з теми «Закон збереження імпульсу»
- коментований запис розвязку задачі;
- використання он-лайн дошки в двосторонньому режимі.
ДЗ впр. 36 (4 а, б ) | Консультація в режимі он-лайн під час уроку (ZOOM – конференція), у Вайбері | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 08.04 23:59 | 15 |
9-В7 урок | ФізикаРозв’язування задач на закон збереження імпульсу | Відеосупровід розв’язування задач https://www.youtube.com/watch?v=zisIBKdWoKg | - Практичне застосування алгоритму розв’язування задач з теми
- Самостійна робота з застосування знань у практичній діяльності
ДЗ 2 задачі на платформі Google клас | Консультація в Вайбері. Залучення учнів до завантаження програми ZOOM | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 08.04 23:59 | 15 |
Сабірова О.Є. |
5Г | Знаходження відсотків від числа | Урок засвоєння знань | Інтерактивні методи, розвиток критичного мислення | Пояснення матеріалуGoogle-classroom,VIber, голосові повідомлення | Дистанціцні завдання на платформі | Фото зошита(15 робіт домашнього завдання) |
7А,7Б,7В | Розвязування лінійних рівнянь з однією змінною | Урок застосування знань , умінь та навичок | Технології інтерактивного навчання | Пояснення матеріалуGoogle-classroom,VIber, Використання уроку Всеукраїнської школи он-лайн | Дистанціцні завдання на платформі.Консультації окремим учням | Фото зошита(22 робіт- 7А)(18 робіт-7Б)(24 робіт-7В) |
6Г | Основні властивості рівнянь | Урок застосування знань , умінь та навичок, урок контролю(самостійна робота) | Технологія особистісно-орієнто-ваного навчання | Пояснення матеріалуGoogle-classroom,VIber, Використання уроку Всеукраїнської школи он-лайн | Дистанціцні завдання на платформі.Голосові повідомлення | Фото зошита(19 робіт) |
11 | Теорія ймовірностей..Комбінаторика.Статистика. | Узагальнення матеріалу. | Диферен-ційоване навчання | Роз яснення завдань.Google-classroom,VIber, відеоматеріали | Дистанційні завдання на платформі | Фото зошита(12 робіт) |
Мартинюк В.В. |
10 -А | П.Коельйо. значення творчості для сучасності. | Дистанційн. | Проблемно –пошуковий,пояснювально – спонукальний,відеоперегляд | Консультації,вайбер,телефон. дзвінки | Опрацювати біографію письменника, дати відповіді на запитання .. | 7 |
Інд.навч | Постмодернізм | Дистанційн. | Проблемно –пошуковий,пояснювально – спонукальний, тестові завдання | Консультації,вайбер,телефон. дзвінки | 1.Конспект2.Тести | В.Чорноус |
9-В | Р. Бредбері «451* за Фаренгейтом» | Дистанційн. | Проблемно –пошуковий,пояснювально – спонукальний, тестові завдання | Консультації,вайбер,телефон. дзвінки | Опрацювання біографія,скласти план.Прочитати Ічастину твору | - |
8-в | Підготовка К.р. «Бароко і класицизм» | Дистанційн. | Проблемно –пошуковий,пояснювально – спонукальний, тестові завдання | Консультації,вайбер,телефон. дзвінки | Повторення вивченого матеріалу | 29 |
6-В | Р.Шеклі «Запах думок». Утвердження сили людської думки. | Дистанційн. | Проблемно –пошуковий,Опитування,Буктрейлер. | Консультації,вайбер,телефон. дзвінки | Опрацювати біографію письменника,Прочитати твір Р.Шеклі «Запах думок»,дати відповіді на запитання . | - |
Гардецька С.Ю. |
7А | Форми поведінки тварин: репродуктивна, соціальна | Платформа classroom | Опрацювання відео та робота з підручником | Консультація вайбер, телефоні дзвінки | Опорна схема, завдання.(термін до 09.04) | 3 |
7В | Форми поведінки тварин: репродуктивна, соціальна | Платформа classroom | Опрацювання відео та робота з підручником | Консультація вайбер, телефоні дзвінки | Опорна схема, завдання. (термін до 09.04) | 5 |
6В | Практична робота №3" Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин" | Платформа classroom | Теорія, робота з підручником | Консультація вайбер, телефоні дзвінки | Тестування, виконання практичної роботи | 11 (тести) |
6Г | Практична робота №3" Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин" | Платформа classroom | Теорія, робота з підручником | Консультація вайбер, телефоні дзвінки | Тестування, виконання практичної роботи | 5 |
5Б | Озон. Озоновий шар. | Платформа classroom | Опрацювання відео | Консультація вайбер, телефоні дзвінки | Виконання опорної схеми | - |
Комарист Ю.С. |
10Б | США. Особливості сучасного постіндустріального розвитку. Господарство | Цифровий: платформа Google classroom | Дистанційний відео-урок, робота з підручником | Сидоров, Ткаченко, Воробйова | Диференційовані завдання, звіт | 14 |
7Б | Дослідження «Здійснення уявної подорожі Євразією» | Цифровий: платформа Google classroom | Дистанційна онлайн-консультація, «Картографічний практкум» | Бондаренко, Савенко, Мороз, Гірник | Проєкт, звіт | 10 |
10В | США. Особливості сучасного постіндустріального розвитку. Господарство | Цифровий: платформа Google classroom | Дистанційна онлайн-консультація, робота з підручником | Чорна | Диференційовані завдання, звіт | 13 |
8В | Урбанізація | Цифровий: платформа Google classroom | Дистанційний відео-урок | Половий | Диференційовані завдання, звіт | 8 |
8Б | Міське і сільське населення | Цифровий: платформа Google classroom | Дистанційна онлайн-консультація, робота з підручником | Дівущак, Пастушок, Болтунов | Диференційовані завдання, звіт | 9 |
8А | Міські і сільські населені пункти | Цифровий: платформа Google classroom | Дистанційна онлайн-консультація, робота з підручником | Канєвский | Конспект, звіт | 8 |
Білецька О.В. |
8-В1 урок | ГеометріяРозв’язування задач на тему « Площа трикутника» | 1. «Виконуємо разом». Опрацювання розв’язків завдань №918; №920; № 923 (за підручником «Математика 8 клас» Істер) описаних на фотодокументах, які додаються на платформі Google клас2. Домашнє завдання № 919; № 921; № 924 (за підручником «Математика 8 клас» Істер) | Наочний метод: ілюстраціяПрактичний метод: розв’язування задач Технології: диференційованого навчання; створення ситуації успіху.Матеріали уроку розміщені на платформі Google клас qgaeq2f | Консультації: аудіо та відеоконсультації;бесіди у Вайбері | Фотозвіти на платформі Google клас (8)Термін здачі четвер 9 квітня | 8 робіт |
10-Б2 урок | ГеометріяРозв’язування задач на тему «Координати і вектори в просторі» | Розв’язування задач у тестовій формі. (12 диференційованих завдань) | Практичний метод: розв’язування задачТехнології: диференційованого навчання; створення ситуації успіху.Матеріали уроку розміщенні на платформі Google клас tksdfnt | Консультації: аудіо та відеоконсультації;бесіди у Вайбері | Звіт Google клас у розділі Google форми (21) | 21 робота |
Чорноус В. (інд. 11 клас)3 урок | АлгебраЕлементи математичної статистики. Вибіркові характеристики | 1.Вивчення теоретичного матеріалу.Опрацювання § 17 підручника. Перегляд відео уроку за посиланням. 2. «Виконуємо разом» . Опрацювати розв’язування завдань з коментуванням на фото №17.3; 17.13; №17.19 (за підручником «Математика 11 клас» Істер). Завдання розміщено на Вайбер2. Домашнє завдання № 17.4 №17.14; №17.20 (за підручником | Робота з підручником: прочитати, вивчити.Відео метод: перегляд пояснення теоретичного матеріалу:https://www.youtube.com/watch?v=t4gmv8Q4nLo&feature=youtu.beПрактичний метод: розв’язування задачНаочний метод: ілюстраціяРобота з підручникомТехнологія створення ситуації успіху. | Консультації у Вайбері | Фотозвіт на платформі Вайбер | 1 робота |
6-Б4 урок6-В6 урок | МатематикаРозв’язування рівнянь. Основні властивості рівнянь | 1. Опрацювання теоретичного матеріалу з теми: «Розв’язування рівнянь. Основні властивості рівнянь»:- опрацювати §48 підручника «Математика 6 клас» Істер (прочитати, вивчити правила);- переглянути відео урок за посиланням, що додається.2. «Виконуємо разом». Опрацювання розв’язків завдань №1334 і № 1336 (1-5) (за підручником «Математика 6 клас» Істер) описаних на фотодокументах, які додаються на платформі Google класДомашнє завдання № 1335 і № 1337 (1,3,5) | Робота з підручником: прочитати, вивчити. Відео метод: перегляд пояснення теоретичного матеріалу:https://www.youtube.com/watch?v=9zI2p3IWJbg Наочний метод: ілюстраціяПрактичний метод: розв’язування задач Технології: диференційованого навчання; створення ситуації успіху.Матеріали уроку розміщенні на платформі Google клас 6-Б код fvc2hih6-В код ycswlqr | Консультації: аудіо та відеоконсультації;бесіди у Вайбері | 6-БФотозвіти на платформі Google клас (11)Термін здачі середа 08.04 6-ВФотозвіти на платформі Google клас (7)Термін здачі середа 08.04. | 11 робіт 7 робіт |