Клас або урок | Тема | Формат проведеного уроку | Використані методики,технологіі | Індивідуальна робота з унями | Результат засвоєння матеріалу(взаємозв*язок) | Перевірка робіт |
Маріянчук Н.П. |
1-А | «Мауглі»,ЗРВ у русі. Стрибки у довжину. Розвиток швидкості Рухлива гра | Онлайн урок | Індивідуалізоване навчання, відео презентації | голосові повідомлення, роз'яснення у телефонному режимі | Відео зв'язок, голосові повідомлення | Перевірка і аналіз скрін фото |
1-А | Досліджуємо складові задачі | Онлайн урок | відео урок з презентацієюІндивідуалізоване навчання, | Відео зв'язок, голосові повідомлення.роз'яснення у телефонному режимі | Відео зв'язокголосові повідомлення | Перевірка і аналіз скрін фото |
1 –А | Культура і звичаї українців | Онлайн урок | відео презентаціїІндивідуалізоване навчання, | Відео зв'язок, голосові повідомлення роз'яснення у телефонному режимі. | Відео зв'язокголосові повідомлення | Перевірка і аналіз скрін фото |
1-А | Правила поведінки в природі | Онлайн урок | відео презентаціїІндивідуалізоване навчання, | Відео зв'язок, голосові повідомленняроз'яснення у телефонному режимі | Відео зв'язокголосові повідомлення | Перевірка і аналіз скрін фото |
Бондаренко О.В. 1-В |
- - В
| 1.Математика Тема: Розв’язуємо задачі. | Урок – пояснення,консультування | Вайбер, голосові повідомлення; телефонний зв’язок | Розбір та коментування помилок | Перевірка робіт індивідуально із коментуванням помилок | 32 роботи |
| 2. ЧитанняТема: Читаю про користь спорту. Т. Коломієць «Ми зі спортом дружимо», О. Кротюк «Найдужчий» | Урок – пояснення та консультування | Вайбер; телефонний зв’язок; голосові повідомлення; | Розбір та коментування помилок | Перевірка робіт індивідуально із коментуванням помилок; слухання віршів | 32 роботи |
| 3. Українська моваТема: Букви я, ю, є, ї. Апостроф. | Урок – пояснення та консультування | Вайбер телефонний зв’язок; голосові повідомлення; | Розбір та коментування помилок | Перевірка робіт індивідуально із коментуванням помилок | 32 учнів |
| 4. ФізкультураТема: Вправи для розвитку швидкості. Ігри для активного відпочинку. | Урок - консультація | Вайбер | | Фото та відео занять | 32 |
Запорожченко Т.В. 2-Б |
Математика | Контр робота | Он-лайн | скайп | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення | 28 |
Япс | До школи з добрим настроєм! | Он-лайн | скайп | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення | |
ЯПС | Не потрібен і клад, коли в сім’ї лад. | Он-лайн | скайп | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення | 28 |
Фіз-ра | ЗРВ. Пришвидшення з різних вихідних положень. Метання малого м’яча. Рухливі ігри. | Дистанційно | Відео зарядки у скайпі, вайбер | | Відео у вайбері | |
Гурток | Складання текстів. | Он-лайн | скайп | Відео та телефонний зв’язок | | 28 |
Фудар О.І. 2-Г |
1.ЯДС.У природі все взаємопов*язане.Бджілка на лузі. | Пояснення нового матеріалу.Фрагменти відео уроку. | Голосові повідомлення | Відозв*язок по вайберу | Фотоматеріали роботи у зош. | Фотозвіт робіт,перевірка. | 29 |
2.Матем.Аналіз діагностичної роботи.Закріплення матеріалу. | Фрагменти відео уроку,вивчення нового матер | Дослідження,елементи гри,ситуація успіху. | Голосові повідомлення | Фотоматеріали | Фотозвіт,перевірка робіт | 29 |
3.Укр.мова.Робота над пом. У діагн.роб.Робота з деформов. Текстом. | Застосування набутих знань. | Відео фрагменти,елементи гри | Голосові повідомлення | Фотоматеріали | Перевірка та аналіз скрін фото | 29 |
4.Ф-ра. | Перевірка робіт з ЯДС | Консультації по телефону,аналіз помилок | | | | |
5.Англ.мова. | Перевірка робіт з мови. | Консультаціх по телеф. | Вайбер. | | | |
13:15-14:40 | Перевірка робіт.Самопідготовка до уроків. | | | | | |
Войтковська І.М. 3-А |
3-А | Навчаємось разом | Злість породжує ще більшу злість | Презентація, перегляд відеоматеріалу | Інтелект карти, перегляд відеоматеріалу, розвиток критичного мислення, алгоритмізація, діяльнісний підхід | Онлайн-консультації, телефонний зв'язок (за потреби) | 21 |
| Основи здоров’я | Заходи безпеки під час свят. | Відеоурок,, відеоматеріал, тестування | Проблемне навчання, , дослідження, ІКТ, | Онлайн-консультації, телефонний зв'язок ( за потреби) | |
| Еврика | Повторення вивченого у третьому класі. | Презентація, відео розв’язків логічних задач, | Розвитку критичного та логічного мислення. | Онлайн-консультації, телефонний зв'язок (за потреби) | 12 |
| Математика | Звичайний дріб. Порівняння дробів. Об’єм прямокутнього парелелепіпеда | Презентація ,відеоматеріал | Програмоване навчання ІКТ,Виконання завдань за алгоритмом | Онлайн-консультації, телефонний зв’язок (за потреби) | 19 |
Барбенягре Р.А. 4-А |
08.05.20 | Літературне читання | Творчість Миколи Носова «Мишкова каша».Відеоурок. | Телефон, вайбер, youtube. Голосові повідомлено, відео уроки, відеоролики | Індивідуалізоване навчання, індивідуальні консультаціі | Відеоповідомлення, фотоповідомлення, голосові повідомлення | Прокоментовано |
| Українська мова | Урок розвитку зв,язного мовлення.Складання тексту – розповіді.Відеоурок. | | | | Перевірено і оцінено 30 робіт |
| Фізичне виховання | Загальнорозвивальні вправи з предметами.Відеозарядка. | | | | Прокоментовано |
| Природознавство | Кримські гори.Охорона природи Кримських гір. Відеоурок. | | | | Прокоментовано |
| Християнська етика | Божі заповіді.Ім,я Господа.Повчальний мультфільм. | | | | Прокоментовано |
Жуковська В.В. 4-Б |
Читання | Ганна Чубан «Найрідніші голоси»Степан Жупанин «Намалюю вітер» | Аудіокнига | Google claasroom | Протягом дня в телефоному режимі та відеозв’язок з усіма | Фотозвіт дитячих робіт.Перевірка на платформе | |
Математика | Підсумкова контрольна робота | Картка з завданням | Google claasroom | | | 28 |
Основи здоров’я | Гігієна порожнини рота. | Відеоролик | Google claasroom | | | |
Образотворче мистецтво | П.р. квіти з бісеру | Практична робота | Практична робота за поясненням вчителяGoogle claasroom | | | 28 |
Нагога С.В. 4-В |
4-В | Літ.чит | Ознайомлення з творчістю Миколи Носова | Вайбер, текстові повідомлення | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | Фотозвіт, голосові повідомлення | Перевірено і оцінено вибірково 10 робіт |
| Укр. мова | Аналіз контрольної роботи. Робота над помилками | Текстові повідомлення | Індивідуальні консультації у вайбері | Фотозвіт | Перевірено і пркоментовано 29 робіт |
| Математика | Сумісні дії з багатоцифровими числами. Задачі на знаходження середнього арифметичного | вайбер, текстові повідомлення | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | Фотозвіт | Перевірено і оцінено 29 робіт |
| Основи здоров’я відео урок | Будь обережним на дорозі. Правила дорожнього руху. | Youtube, відео та текстові повідомлення | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | Текстові повідомлення | Самопідготов-ка |
| Малювання | Малювання листівки до Дня Матері | Youtube, текстові повідомлення | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | Фотозвіт | Перевірено і прокоментова-но вибірково 10 робіт |
Ткачук В.С. |
7-В | О. Гаврош. Коротко про письменника. "Неймовірні пригоди Івана Сили". Повість про пригоди українського силача, що став чемпіоном Європи з кількох видів спорту, об'їздив пів світу, здобувши безліч перемог. Іван Сила (Іван Фірцак)- утілення непереможного духу українського народу, його доброти й щирості. | Пояснення | Вайбер | Консультації | Фотозвіт виконанихробіт | 7 уч. |
Мельник К. | Ярослав Стельмах "Митькозавр з Юрківки, або химера лісового озера". | Розповідь | Вайбер | Бесіда | Фотозвіт виконаноїроботи | 1 уч. |
5-Г | Діалог. Тире при діалозі. Інсценування байки, текст якої містить діалог. | Пояснення | Вайбер, платформа "Мій Клас" | Консультація | Фотозвіт виконанихробіт | 4 уч. |
5-Г | М. Вінграновський. Основні відомості про письменника. "Сіроманець. Захоплива і драматична історія про хлопчика й вовка як приклад гармонії людини й природи. Гуманізм повісті". | Пояснення. | Вайбер | Бесіда | Фотозвіт виконанихробіт | 9 уч. |
Чорноус В. | Постмодернізм і постпостмодернізм. Поезія: І. Римарук " Обнови", В. Герасим'юк "Аркан", Ю. Андрухович "Астролог", "Пісня мандрівного спудея". | Розповідь | Телефонний режим 1 год., відеоурок, тести О. Авраменка. | Бесіда | Фотозвіт виконаноїроботи | 1 уч. |
8-В | Курс. Звертання. Поширені та непоширені звертання. Розділові знаки при звертаннях. Вставні та вставлені слова , словосполучення, речення. Групи вставних конструкцій за значенням. | Закріплення знань | Вайбер | Консультація | Фотозвіт виконанихробіт | 3 уч. |
8-А | Курс. Звертання. Поширені та непоширені звертання. Розділові знаки при звертаннях. Вставні та вставлені слова , словосполучення, речення. Групи вставних конструкцій за значенням. | Закріплення знань | Вайбер | Консультація | Фотозвіт виконанихробіт | 5 уч. |
Абрамович І.В. |
2- Б | Подивись на цю фотографію. Готуємось до аудіювання.Повторення: лексика до теми | комбінований урок, урок рефлексії - введення нової лексики і повторення вже вивченної | Інтерактивні методи , розвиток критичного мислення. | Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики.Відеопризинтація.. | Дистанційні завдання на платформі. | Фотозвіт12 робіт |
7-А | Дистанційна семестрова робота з читання.Повторення: Дієслово. | Урок розвиваючого контролю | Розвивати критичне мислення. | Пояснення, відповіді на питання. Вайбер. Відеоролики.Відеопризинтація.. | Дистанційні Тестові завдання на платформі.. | Фотозвіт12 робіт |
5-В | Дистанційна семестрова робота з аудіювання..Повторення: лексика до теми уроку | Урок розвиваючого контролю | інтерактивні методи. | самостійне повтореннявідеоурок Google Classroom | Дистанційні Тестові завдання на платформі. | Фотозвіт13 робіт |
10-В | Дистанційна семестрова робота з читання.. | Урок розвиваючого контролю. | Розвивати критичне мислення | Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики.Відеопризинтація.Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні тестові завдання на платформі. | Фотозвіт 9 робіт. |
Зубова В.В. |
2-Б08.05. | Діагностична робота:читання. The sea. | Урок перевірки знань, умінь і навичок. | Інтерактивні методи , розвиток критичного мислення. | Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики. Читання за диктором. | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита. 14 робіт. |
1-А08.05. | Ходімо до зоопарку.Повторення: ABC. | Інтегрований урок, урок засвоєння знань, навичок. | Розвивати критичне мислення. | Пояснення, відповіді на питання. Вайбер. Відеоролики.Читання за диктором.Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита.Голосове повідомлення.9 робіт. |
3-А08.05. | Контрольна робота:читання. My Day. | Урок перевірки знань, умінь і навичок. | Проблемний урок –питання - відповідь. | Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики.Відеопризинтація.Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита.Відеоролик.Голосове повідомлення.14 робіт. |
| Самоосвіта. | | | | | |
2-Г1грп.08.05. | Діагностична робота:читання. My car. | Урок перевірки знань, умінь і навичок. | Інтерактивні методи , розвиток критичного мислення. | Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики.Читання за диктором. | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита.Голосове повідомлення.14 робіт. |
Шутило О.І. |
3 – В(1 гр) | Контрольна робота | Читання | Розвиток критичного мислення. | Відповіді на запитання у Viber, на платформі Google Class room | Дистанційні завдання на платформі | Прикріплені файли на платформі.15 робіт |
3 – В (2гр) | Контрольна робота | Читання | Розвиток критичного мислення. | Відповіді на запитання у Viber, на платформі Google Class room | Дистанційні завдання на платформі | Прикріплені файли на платформі.13 робіт |
Сабірова О.Є. |
11 | ПовторенняПлоща трикутника,чотирикутника,многокутника,круга,сектора Геометрія | Урок систематизації знань,умінь і та навичок учнів | Інформаційно –комунікативні технології(Тестова робота ) | Пояснення матеріалуGoogle-classroom,відеоматеріал | Дистанційне завдання на платформіКонсультації учням | Фото зошита( 26 робіт) |
7А,7Б,7В | Підсумкова контрольнаробота Геометрія | Урок перевірки знань , умінь та навичокучнів | Інформаційно -комунікативні технології | Google-classroom, | Дистанційні завдання на платформі.Консультації окремим учням | Фото зошита(27робіт- 7А)(30робіт-7Б)( 25робіт-7В) |
6А6Г | Приклади графіків залежності між велиичинами Математика | Урок засвоєння знань , умінь та навичок | Диференційоване навчання | Пояснення матеріалуGoogle-classroom,, Використання уроку Всеукраїнської школи он-лайн | Дистанційні завдання на платформі.Консультації окремим учням | Фото зошита(20робіт-6А)(25робіт-6Г) |
Кавака Л.Г. |
111 урок | ФізикаРозв’язування задач | Розбір зразка завдань для КР | Самостійне виконання завдань для підготовки до КРhttps://drive.google.com/open?id=1W4vNrNjn-0GEwuB2lSA1HB4xmtV9kvaC&authuser=0 | Відповіді на запитання учнів в Вайбері | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 09.05 23.59 | 30 |
5-Б2 урок | ФізикаВіртуальна лабораторія | Он-лайн урок (ZOOM- відеоконференція) | - вивчення теоретичного матеріалу он-лайн;- Виконати завдання інтерактивного симулятора:https://phet.colorado.edu/sims/html/balancing-act/latest/balancing-act_en.html | Відповіді на запитання під час конференції | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 09.05 23.59 | 15 |
9-В5 урок | ФізикаУзагальнення матеріалу | Он-лайн урок (ZOOM- відеоконференція) | Розв’язування завдань для підготовки до КР. | Консультація в режимі он-лайн під час уроку (ZOOM – конференція) | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 09.05 23:59 | 15 |
9-Б6 урок | ФізикаРозв’язування задач | Он-лайн урок (ZOOM- відеоконференція) | - Практичне застосування алгоритму розв’язування задач з теми «Закон збереження»
ДЗ Зразок КР https://drive.google.com/open?id=10YkDSh9KSutLpUJ-VtJCHusct8INDc2z&authuser=0 | Консультація в режимі он-лайн під час уроку (ZOOM – конференція), у Вайбері | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 09.05 23:59 | 15 |
10-Б7 урок | ФізикаПерший закон термодинаміки | Он-лайн урок (ZOOM- відеоконференція) | Розв’язування задач для підготовки до КР. | Відповіді на запитання учнів під час уроку та в Вайбері. | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 09.05 23:59 | 15 |
Ментова Н.О. |
5а (матем.) | Контрольна робота №9 (річна) | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 24 |
5б (матем.) | Контрольна робота №9 (річна) | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 26 |
9а (алгебра) | Контрольна робота (річна) | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 20 |
9а (геометрія) | Правильні многокутники | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 9 |
8 а (фізика) | Електричний струм в газах | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.comViber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 7 |
8 в (фізика) | Електричний струм в газах | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.comViber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 9 |
5в (фізика, курс) | Відбивання, поглинання та заломлення світла. Дія лінз | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.comViber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 20 |
Білецька О.В. |
8 – ВГеометрія | Розв’язування задач та підготовка до контрольної роботи | 1. «Виконуємо разом» Опрацювати розв’язки диференційованих завдань зміст і розв’язки яких подано у документах на платформі Google клас2. Домашнє завдання. Диференційовані завдання на платформі Google клас | Практичний метод: розв’язування задачНаочний метод: ілюстраціяРобота з підручникомТехнології: диференційованого навчання, створення ситуації успіху. | Консультації:бесіди, аудіо пояснення у Вайбері | Фотозвіти на платформі Google клас | 6 робіт |
6-Б Математика | Розв’язування задач і вправ | 1. «Виконуємо разом» Опрацювати розв’язки диференційованих завдань зміст і розв’язки яких подано у документах на платформі Google клас2. Домашнє завдання. Диференційовані завдання на платформі Google клас | Практичний метод: розв’язування задачНаочний метод: ілюстраціяРобота з підручникомТехнології: диференційованого навчання, створення ситуації успіху. | Консультації:бесіди, аудіо пояснення у Вайбері | Фотозвіти на платформі Google клас | 14 роботи |
6-В Математика | Розв’язування задач і вправ | 1. «Виконуємо разом» Опрацювати розв’язки диференційованих завдань зміст і розв’язки яких подано у документах на платформі Google клас2. Домашнє завдання. Диференційовані завдання на платформі Google клас | Практичний метод: розв’язування задачНаочний метод: ілюстраціяРобота з підручникомТехнології: диференційованого навчання, створення ситуації успіху | Консультації:бесіди, аудіо пояснення у Вайбері | Фотозвіти на платформі Google клас | 8 робіт |
10-БАлгебра | Розв’язування задач і вправ. Підготовка до контрольної роботи | Виконати тестові завдання на платформі «На урок» | Практичний метод: розв’язування задачТехнології: диференційованого навчання; створення ситуації успіху. | Консультації:бесіди, аудіо пояснення у Вайбері | Результати робіт зберігаються на платформі «На урок» | 11 роботи |
5-ВМатематика | Розв’язування задач і вправ | Виконати тестові завдання на платформі «На урок» | Практичний метод: розв’язування задачТехнології: диференційованого навчання; створення ситуації успіху. | Консультації:бесіди, аудіо пояснення у Вайбері | Результати робіт зберігаються на платформі «На урок» | 24 робіт |
Комарист Ю.С. |
7Б | Природні багатства | Цифровий: платформа Google classroom | Дистанційний відео-урок, робота з підручником | | Диференційовані завдання, звіт | 8 |
10Б | Єгипет | Цифровий: платформа Google classroom | Дистанційний відео-урок, робота з підручником | | Диференційовані завдання, звіт | 7 |
8А | Підсумкова контрольна робота за 2-й семестр | Цифровий: платформа Google classroom | | | Онлайн тести, звіт | 30 |
7В | Підсумкова контрольна робота за 2-й семестр | Цифровий: платформа Google classroom | | | Онлайн тести, звіт | 28 |
7А | Узагальнення знань з теми «Океани» | Цифровий: платформа Google classroom | Дистанційна онлайн-консультація, «Картографічний практикум», Онлайн-карта | | Скріншот- звіт | 5 |
Шпильова І.О. |
Качуровський С. | Заходи профілактики на державному і особистому рівнях інфекційних захворювань. | вайбер | Робота з підручником | Консультації у вайбер | фотозвіт | 1 |
5 А | Місця підвищеної небезпеки | Платформа classroom | Робота з завданнями. | Консультації у вайбер | фотозвіт | 13 уч |
6 А | Людські раси. Дослідження М. М. Миклухо-Маклая. Найчисельніші народи світу. | Платформа classroom | Робота з підручником | Консультації у вайбер | фотозвіт | 11 уч |
6 Б | Людські раси. Дослідження М. М. Миклухо-Маклая. Найчисельніші народи світу. | Платформа classroom | Робота з підручником | Консультації у вайбер | фотозвіт | 12уч |
9 А | Безпека як потреба людини | Платформа classroom | Робота з підручником | Консультації у вайбер | фотозвіт | 10 уч |
Куценко О.М. |
Індивідуальщик Заворотнюк Світлана | Узагальнюючий урок | Узагальнення знань | Вайбер,платформа Гугл клс | Дистанційні завдання по вайберу, на платформу Гугл клас | Вайбер, платформа | |
6-Б | Фантазія | Узагальнення знань | Вайбер, платформа Гугл клас | Дистанційні завдання по вайберу, на платформу Гугл клас | Вайбер, платформа | |
Овчинников Д.В. |
7 А | Легка атлетика | Відео урок | розсилання з ютуб та вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | Вибірково 10 учнiв |
2 В | Легка атлетика | Відео урок | розсилання з ютуб та вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | |
8 А | Легка атлетика | Відео урок | розсилання з ютуб та вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | Вибірково 10 учнiв |
2 Г | Легка атлетика | Відео урок | розсилання з ютуб та вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | |
5 А, Б | Легка атлетика | Відео урок | розсилання з ютуб та вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | Вибірково 10 учнiв |