Клас або урок | Тема | Формат проведеного уроку | Використані методики,технологіі | Індивідуальна робота з унями | Результат засвоєння матеріалу(взаємозв*язок) | Перевірка робіт |
Маріянчук Н.П. 1-А |
1-А | «Хто вміє читати» Лідія Повх. | Онлайн урок | Індивідуалізоване навчання, відео презентації | голосові повідомлення, роз'яснення у телефонному режимі | Відео зв'язок, голосові повідомлення | Перевірка і аналіз скрін фото |
1-А | Додаємо і віднімаємо числа | Онлайн урок | відео урок з презентацією Індивідуалізоване навчання, | Відео зв'язок, голосові повідомлення. роз'яснення у телефонному режимі | Відео зв'язок голосові повідомлення | Перевірка і аналіз скрін фото |
1 –А | Символи моєї країни. | Онлайн урок | відео презентації Індивідуалізоване навчання, | Відео зв'язок, голосові повідомлення роз'яснення у телефонному режимі. | Відео зв'язок голосові повідомлення | Перевірка і аналіз скрін фото |
1-А | Перенос слів із рядка в рядок | Онлайн урок | відео презентації Індивідуалізоване навчання, | Відео зв'язок, голосові повідомлення роз'яснення у телефонному режимі | Відео зв'язок голосові повідомлення | Перевірка і аналіз скрін фото |
Бондаренко О.В. 1-В |
1 - В | 1. Читання Тема: Читаю про родину. Л. Вознюк «Татко і матуся», І. Кульська «Старший брат», О. Полянська «Старша сестричка» | Урок - консультація | Вайбер, голосові повідомлення | Індивідуальне консультування | Слухання виразного читання вірша напам’ять у відео повідомленнях | 32 роботи в зошитах з читання |
| 2. Українська мова Тема: Голосні звуки. Склад. Наголос. | Урок – пояснення та консультування | Вайбер; телефонний зв’язок; голосові повідомлення | Розбір та коментування помилок | Перевірка робіт індивідуально із коментуванням помилок | 32 роботи |
| 3. Математика Тема: Додаємо і віднімаємо числа. Знаходження довжин відрізків. | Урок – пояснення, консультування | Вайбер; телефонний зв’язок; голосові повідомлення | Розбір та коментування помилок | Перевірка робіт індивідуально із коментуванням помилок | 32 учнів |
| 4.ЯДС Тема: Рослини рідного краю | Урок - консультація | Вайбер | | Фото робіт у зошитах | 32 учнів |
Запорожченко Т.В. 2-Б |
Япс | Календар погоди. | Он-лайн | скайп | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення | 28 |
Япс (матем) | Крунлі трицифрові числа. Тисяча. Множення чисел на 10 і 100. Місткість. Одиниця вимірювання місткості – літр. Многокутник. | Он-лайн | скайп | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення | 28 |
Укр. мова. Читання | Повторення. Дієслово. Слово та його значення. Казка Л.Шияна «Пригоди Босмінки» | Он-лайн | скайп | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення | 28 |
Інформатика | Поняття алгоритму. | Он-лайн | вайбер | телефонний зв’язок, голосові повідомлення | | |
Фудар О.І. 2-Г |
1.ЧитанняРобота з дитячою книгою.Казка «Товар і купець». | Урок застосування набутих знань. | Голосові повід. | Голосові повід. | Фотоматеріали. | Вербальне формувальне оцінювання. | |
2.Укр.мова.Текст.Розпізнавання тексту розповідь та опис. | Поясн.нового матер. | Елементи гри,дослідж. | Голосові повід.,відео урок. | Фотоматеріали. | Вербальне формувальне оцінювання. | |
3.Англ.мова. | Консульт. По телеф.,робота над помил. З Третяк,Скирда. | | | | | |
4.Матем.Множення числа 10.Задачі,буквені вирази. | .,поясн. Нов.. матер. | Елементи гри,голосові повід.. | Голос.повід. | Фотоматер. | Фотозвіт робіт. | |
5.ДІТ .Робота з папером.Вигот. рюкзака. | Роз*ясн. Нового матер. | Голос.повід,елем.гри. | Голос.повід,телеф.зв*яз яз. | Фотоматер. | Фотозвіт робіт. | |
6.13:15-14:40 | Консульт.по телеф.з Дідовець,Квітко. | | | | | |
| Індивідуальна роб.з Суворовим К.4-а клОсн.здор.Тема:Збалансоване харчування.Вітаміни.Чит.Тема:С.жупанин»намал.вітер» | Голосові повід.,поясн. Матер. | Телеф. Зв*язок.Вайбер | | | |
Войтковська І.М. 3-А |
3-А | Читання | Туве Янссон «Долина мумі- тролів | Презентація, перегляд відеоматеріалу | Інтелект карти, перегляд відеоматеріалу, слухання поезії (пояснювально-ілюстративний) | Онлайн-консультації, телефонний зв'язок (за потреби) | 19 |
| Людина і світ | Руда | Відеоурок,, відеоматеріал, тестування | Проблемне навчання, , дослідження,ІКТ | Онлайн-консультації, телефонний зв'язок ( за потреби) | 20 |
| Українська мова | Службові частини мови. Сполучник. | Презентація тестування | ІКТ, Техногогія індивідуалізації процесу навчання | Онлайн-консультації, телефонний зв'язок (за потреби) | 19 |
| Математика | Самостійна робота | Презентація , відеоматеріал | Програмоване навчання ІКТ | Онлайн-консультації, телефонний зв’язок (за потреби) | 25 |
| Мистецтво | Найдорожча у світі. | Створити портрет мами | | | |
Барбенягре Р.А. 4-А |
28.04.20 | Математика | Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження середнього арифметичного. | Телефон, вайбер, youtube. Голосові повідомлено, відео уроки, відеоролики | Індивідуалізоване навчання, індивідуальні консультаціі | Відеоповідомлення, фотоповідомлення, голосові повідомлення | Перевірено і оцінено 30 робіт |
| Фізичне виховання | Загальнорозвивальні вправи.Вправи для розвитку швидкості.Відеозарядка. | | | | Прокоментовано |
| Літературне читання | Позакласне читання.Ознайомлення з творчістю Олександра Дерманського.Відеоурок. | | | | Прокоментовано |
| Природознавство | Степ.Діяльність людей.Охорона степу.Відеоурок. | | | | Прокоментовано |
| Я у світі | Україна на карті світу.Відеоурок. | | | | Прокоментовано |
Нагога С.В. 4-В |
4-В | Укр. мова Відеоурок | Прислівники-синоніми, прислівники-антоніми | Youtube, текстові повідомлення | Індивідуальні консультації у вайбері, в телефонному режимі | Фотозвіт | Перевірено і оцінено 29 робіт |
| Математика | Ділення на двоцифрове число, коли частка містить нулі | Відеоролик, текстові повідомлення, | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | фотозвіт | Перевірено і оцінено 29 робіт |
| Природа | Діяльність людей у зоні степу. Охорона лісостепу | текстові повідомлення, самопідготов- ка | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | Фотозвіт | Перевірено і оцінено 29 робіт |
| Християнська етика | Віртуальна екскурсія до храмів «Сім чудес Львова» | Youtube, відео, текстові повідомлення, | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | Перегляд відео | Самопідготов ка |
Зубова В.В. |
2-А 28.04. | Що я роблю на ігровому майданчику? Повторення I can…. | Інтегрований урок ,урок засвоєння знань. | Інтерактивні методи , розвиток критичного мислення. | Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики. Відеопрезентація. Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита. 12 робіт. |
1-В 28.04. | Я можу все! Повторення: ABC. | Інтегрований урок, урок введення нової лексики. | Розвивати критичне мислення. | Пояснення, відповіді на питання. Вайбер. Відеоролики. Читання за диктором. Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита. Голосове повідомлення. 14 робіт. |
2-Г 1грп. 28.04. | Що я роблю на ігровому майданчику? Повторення I can…. | Інтегрований урок, урок введення нової лексики. | Інтерактивні методи , розвиток критичного мислення. | Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики. Відеопрезентація. Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита. Голосове повідомлення. 14робіт. |
3-А 28.04. | Поблизу літо. Підготовка до к.р. з письма. | Інтегрований урок. | Розвивати критичне мислення. | Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики. Відеопрезентація. Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі. Перегляд відео,завдань. | Голосове повідомлення. 14 робіт. |
2- Б 21.04. | Скільки залишилось цукерок? Порахуй! Повторення.Числа. | Інтегрований урок, урок введення нової лексики. | Інтерактивні методи , розвиток критичного мислення. | Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики. Читання за диктором. Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита. Голосове повідомлення. 14 робіт. |
Шутило О.І. |
3 – В (1 гр.) | Контрольна робота | Перевірка знань | Розвиток критичного мислення. | Відповіді на запитання у Viber, на платформі Google Class room, телефонний зв`язок | Дистанційні завдання на платформі | Прикріплені файли на платформі. 13 робіт |
Ткачук В.С. |
7-В | РМ Контрольний докладний письмовий переказ тексту-роздуму дискусійного характеру в публіцистичному стилі. | Контроль знань | Вайбер | Консультації | Фотозвіт виконених робіт | .12 уч. |
Мельник К. | Поширення речень за допомогою запитань другорядними членами речення. | Пояснення | Вайбер | Консультація | Фотозвіт виконаної роботи | 1 уч. |
8-В | Узагальнення й систематизація вивченого з теми " Речення з відокремленими членами речення". | Закріплення знань | Вайбер | Консультації | Фотозвіт виконаних робіт | 8 уч. |
8-А | Узагальнення й систематизація вивченого з теми " Речення з відокремленими членами речення". | Закріплення знань | Вайбер | Консультації | Фотозвіт виконаних робіт | 3 у. |
8-А | Ю. Винничук "Місце для дракона. Парадокс: дракон Грицько – поет і християнин. Алегоричність образів дракона Грицька, Пустельника та князя. | Пояснення | Вайбер | Бесіда, розповідь | Фотозвіт виконаних робіт | 3 уч. |
7-В | О. Ольжич – поет національного героїзму. Проблема людської в поезії " Захочеш -і будеш" (із циклу "Незнаному воякові"). Заклик іти за велінням свого серця, жити повнокровним життям у вірші "Господь багатий нас благословив" | Розповідь | Вайбер | Бесіда | Фотозвіт виконаних робіт | 9 уч. |
Мельник К. | Д. Павличко " Пахне хлібом трава", "Смереки", "Весна" | Розповідь | Вайбер | Бесіда | Фотозвіт виконаної роботи | 1 уч. |
Шевченко Н.В. |
11 мова | Розвиток мовлення Контрольний переказ тексту з творчим завданням | Голосовий чат Дискорд Дистанційно, платформа classroom | Перегляд відео- презентації, написання переказу | Консультації у вайбер | фотозвіт | 30 |
10-В мова | Розвиток мовлення Письмове обґрунтування своєї позиції | Дистанційно, платформа classroom | Відеоурок, Робота з підручником | Консультації у вайбер | фотозвіти | 6 учнів |
8-Б мова | Розвиток мовлення Усний твір-роздум на морально-етичну тему | Дистанційно, платформа classroom | Відеопрезен-тація, опрацювання схеми, складання плану | Консультації у вайбер | - | - |
10-В літ. | Художні особливості драми-феєрії | Дистанційно, платформа classroom | Відеоурок, Складання схеми-опори тестування | Консультації у вайбер | тест | 26 учнів (тестув.) |
10-А мова | Чергування приголосних в особових формах дієслова | Дистанційно, платформа classroom | Опрацюван. матеріалу підручника та довідника, виконання вправ Тестування | Консультації у вайбер | фотозвіти | 27 учнів (тестув) |
Мартинюк В.В. |
9-В | РОМАН Р.Бредбері "451 за ФАРЕНГЕЙТОМ"-Антиутопія | Дистанційн. | Проблемно –пошуковий,пояснювально – спонукальний, відеоперегляд | Консультації, вайбер, телефон. дзвінки | пройти тест | 20 |
8-В | Художні образи казки -притчі"Маленький принц» | Дистанційн. | Проблемно –пошуковий, пояснювально – спонукальний, тестові завдання | Консультації, вайбер, телефон. дзвінки | Прочитати твір ,дати відповіді на запитання | 11 |
6-В | Р.Шеклі «Запах думок». Гуманістичний зміст оповідання. | Дистанційн. | Проблемно –пошуковий, Опитування, Буктрейлер. | Консультації, вайбер, телефон. дзвінки | Прочитати твір Р.Шеклі «Запах думок»,дати відповіді на запитання . | 13 |
10-А | Пошуки сенсу буття в романі «Алхімік» | Дистанційн. | Проблемно –пошуковий, пояснювально – спонукальний, тестові завдання | Консультації, вайбер, телефон. дзвінки | 1.Конспект 2.Тести | 21 |
Ментова Н.О. |
5а (матем.) | Задачі та вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com Viber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 20 |
5б (матем.) | Задачі та вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com Viber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 24 |
9а (фізика) | Розв’язування задач | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com Viber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 11 |
9а (алгебра) | Нерівності. Розв’язування нерівностей | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com Viber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 11 |
10 а (фізика) | Вологість повітря | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com Viber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 9 |
10в (фізика) | Розв’язування задач | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com Viber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 10 |
Волкова О.О. |
28.04. 9-Б 9-В геометрія | Тема:Повторення:Прямокутний трикутник. Теорема Піфагора. | Дистанційне | Онлайн-консультаціі,,платформа Google Клас код класу u5mn2ud Тестування | Коментарі на платформі,консультаціі у Вайбері(відео ,аудіо) в Zoom,Скайп. | Виконані роботи,які прислані на платформу ,тестування | Результати тестування |
28.04 8-А 8-Б геометрія | Тема:Повторення:Терема Піфагора Розв*язування прямокутних трикутників. | Дистанційне | Онлайн-консультаціі,платформа Google Клас код класу ynja6qr | Коментарі на платформі,консультаціі у Вайбері(відео ,аудіо) в Zoom,Скайп. | Виконані роботи,які прислані на платформу ,тестування | Результати тестування |
28.04 10-А Алгебра Заворотнюк С(індивідуальне навчання | Тема:Задачі що приводять до питанняпохідноі. | Дестанційне | Відеозв*язок у Скайпі | Коментарі до розв*язування вправ, | Виконані роботи,які прислані на платформу | Виконані роботи,усне опитування |
Кавака Л.Г. |
8-Б 2 урок | Фізика Електричний струм в газах | Он-лайн урок (ZOOM- відеоконференція) | - вивчення теоретичного матеріалу; - супровід пояснення презентацією до теми; - використання онлайн дошки з двостороннім зв’язком. ДЗ § 39 – опрацювати. Дати письмові відповіді на контрольні запитання на стор. 211 | Відповіді на запитання учнів під час уроку | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 28.04 23.59 | 10 |
10-Б 4 урок | Фізика Принцип дії холодильної машини та теплового насосу. | Он-лайн урок (ZOOM- відеоконференція) https://www.youtube.com/watch?v=24QdWZlLXd4 | Аналіз розв’язування задач на визначення роботи в термодинаміці (по домашній роботі) Вивчення теоретичного матеріалу. ДЗ переглянути відео, записати конспект. https://www.youtube.com/watch?v=pHW48KfVF4k https://www.youtube.com/watch?v=VhDvig8H_cU | Відповіді на запитання учнів під час уроку | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 14.04 23:59 | 20 |
11 5 урок | Фізика Енергетичний вихід ядерної реакції | Відеопояснення https://www.youtube.com/watch?v=UQQKn3o4Ii4 | ДЗ Визначити енергетичний вихід ядерної реакції №3 на відео (пауза на 1:20 хв) Знайти інформацію: чим відрізняються екзотермічні і ендотермічні ядерні реакції (записати в зошит) | Консультаці у Вайбері та по телефону | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 28.04 23:59 | 10 |
9-Б 6 урок | Фізика Розв’язування задач (достатнього рівня) | Он-лайн урок (ZOOM- відеоконференція) | ДЗ - № 4, 6 з посилання: https://drive.google.com/file/d/1BKpCrmDcAmjExZ7oFJE53W99jaVLj25n/view?usp=drive_web&authuser=0 | Консультація в режимі он-лайн під час уроку (ZOOM – конференція) | Фотозвіти ессе на платформі Google клас Дедлайн: 28.04 23:59 | 15 |
9-В 7 урок | Фізика Розв’язування задач (достатнього рівня) | Он-лайн урок (ZOOM- відеоконференція) | ДЗ - № 4, 6 з посилання: https://drive.google.com/file/d/1BKpCrmDcAmjExZ7oFJE53W99jaVLj25n/view?usp=drive_web&authuser=0 | Консультація в режимі он-лайн під час уроку (ZOOM – конференція) | Фотозвіти ессе на платформі Google клас Дедлайн: 28.04 23:59 | 15 |
Сабірова О.Є. |
5Г | Розв язування завдань різних видів з натуральними числами та десятковими дробами | Урок застосування знань,умінь і навичок учнів Тестування | Інтерактивні методи, розвиток критичного мислення | Пояснення матеріалу Google-classroom, VIber, голосові повідомлення | Дистанційні завдання на платформі | 20 робіт |
7А, 7Б, 7В | Розв язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки | Урок засвоєння нових знань , умінь та навичок | Технології інтерактивного навчання | Пояснення матеріалу Google-classroom, VIber, Використання уроку Всеукраїнської школи он-лайн | Дистанціцні завдання на платформі. Консультації окремим учням | (18 робіт-7А) (20робіт-7Б) (16 робіт-7В) |
6Г | Паралельні і перпендикулярні прямі | Урок засвоєння нових знань , умінь та навичок | Технологія особистісно-орієнтованого навчання | Пояснення матеріалу Google-classroom, VIber, Використання уроку Всеукраїнської шко11ли он-лайн | Дистанційні завдання на платформі. Голосові повідомлення | Фото зошита (20 робіт) |
11 | Прямокутний трикутник. Теорема косинусів.Теорема синусів .Подібність трикутників | Систематизації та узагальнення знань Тест 4 | Технології інтерактивного навчання | Роз яснення завдань. Google-classroom, VIber, відеоматеріали | Дистанційні завдання на платформі | Фото зошита (16 робіт) |
Білецька О.В. |
8 – В Геометрія | Повторення вивченого матеріалу з теми «Чотирикут-ники та їх властивості. Вписані та описані чртирикут-ники» | Виконати тестові завдання на платформі "На урок" за посиланням join.naurok.ua | Практичний метод: розв’язування задач Технології: диференційованого навчання; створення ситуації успіху | Консультації: бесіди, аудіо пояснення у Вайбері | Результати виконаних тестових робіт містяться на платформі «На урок» | 14 робіт |
10-Б Геометрія | Повторення навчального матеріалу з теми «Перпендикулярність прямих і площин у просторі» | Розв’язування тестових завдань. Тест створений на Google Forms зміст яких розміщено за посиланням. https://forms.gle/VMQ36Ca4FiB1kTaK8 | Практичний метод: розв’язування задач Технології: диференційованого навчання; створення ситуації успіху | Консультації: бесіди, аудіо пояснення у Вайбері; відеоконсультації через програму Zoom | Результати виконаних тестових робіт містяться на платформі Google клас та в Google Forms | 16 робіт |
11 Чорноус Вадим | Повторення вивченого матеріалу з теми «Тригонометричні вирази» | Тестування на платформі "на урок". За посиланням join.naurok.ua. | Практичний метод: розв’язування задач Технології: диференційованого навчання; створення ситуації успіху. | Консультації: у Вайбері | Результат виконаної тестової роботь містяться на платформі «На урок | 1 робота |
6-Б математика | Систематизація знань та підготовка до дистанційної підсумкової роботи з теми "Ділення раціональних чисел. Розв'язування рівнянь і задач за допомогою рівнянь". | 1. «Виконуємо разом». Опрацювати розв'язки завданнь з підготовки до підсумкової дистанційної роботи з теми "Ділення раціональних чисел. Розв'язування рівнянь і задач за допомогою рівнянь". Зміст завдань та їх розвязки додаюься на фото на платформі Google клас 2. Домашнє завдання виконати диференційовані завдання на картках. Картки із завданнями додаються в документі на платформі Google клас | Практичний метод: розв’язування задач Наочний метод: ілюстрація Технології: диференційованого навчання, створення ситуації успіху. | Консультації: бесіди, аудіо пояснення у Вайбер. Відеоконсультація через Zoom | Фотозвіти на платформі Google клас (15) Термін здачі 30.04 | 15 робіт |
6-В Математика | Систематизація знань та підготовка до дистанційної підсумкової роботи з теми "Ділення раціональних чисел. Розв'язування рівнянь і задач за допомогою рівнянь". | 1. «Виконуємо разом». Опрацювати розв'язки завданнь з підготовки до підсумкової дистанційної роботи з теми "Ділення раціональних чисел. Розв'язування рівнянь і задач за допомогою рівнянь". Зміст завдань та їх розвязки додаюься на фото на платформі Google клас 2. Домашнє завдання виконати диференційовані завдання на картках. Картки із завданнями додаються в документі на платформі Google клас | Практичний метод: розв’язування задач Наочний метод: ілюстрація Технології: диференційованого навчання, створення ситуації успіху. | Консультації: бесіди, аудіо пояснення у Вайбер/ Відеоконсультація через Zoom | Фотозвіти на платформі Google клас (6) Термін здачі 30.04 | 11 робіт |
Комарист Ю.С. |
10Б | Особливості географічного положення країн Африки. Природні умови. Населення | Цифровий: платформа Google classroom | Дистанційний відео-урок, робота з підручником | | Диференційовані завдання, звіт | 7 |
7Б | Індійський та Північний Льодовитий океани | Цифровий: платформа Google classroom | Дистанційний відео-урок, робота з підручником | | Диференційовані завдання, звіт | 9 |
10В | Господарство країн Африки. Практична робота №7 | Цифровий: платформа Google classroom | Дистанційний відео-урок , робота з підручником | | Диференційовані завдання, звіт | 2 |
8В | ГП, АТУ, історія формування та розвитку Миколаївської області | Цифровий: платформа Google classroom | Презентація, відео-пояснення, посилання н офіційні сайти | | Диференційовані завдання, звіт | 4 |
8Б | Зайнятість населення | Цифровий: платформа Google classroom | Дистанційий відео-урок, робота з підручником | | Диференційовані завдання, звіт | 13 |
8А | Трудові ресурси | Цифровий: платформа Google classroom | Дистанційна відео-урок, робота з підручником | | Проєкт, звіт | 5 |
Куценко О.М. |
3-Б | Кульмінація в музичному творі | Інтегрований урок | Телефон,вайбер,голосові повідомлення | Дистанційні завдання на платформі Гугл класрум | Фото зошита,голосові повідомлення(спів) | 22 |
3-В | Кульмінація в музичному творі | Інтегрований урок | Телефон,вайбер,голосові повідомлення | Дистанційні завдання на платформі Гугл класрум | Фото зошита,голосові повідомлення(спів) | 20 |
4-Б | Повернення додому , в Україну | Інтегрований урок | Телефон,вайбер,голосові повідомлення | Дистанційні завдання на платформі Гугл класрум | Фото зошита,голосові повідомлення(спів) | 14 |
4-В | Повернення додому, в Україну | Інтегрований урок | Телефон,вайбер,голосові повідомлення | Дистанційні завдання на платформі Гугл класрум | Фото зошита,голосові повідомлення(спів | 17 |
1-А | Створюємо красу | Урок пояснення,інтегрований урок | Телефон,вайбер,голосові повідомлення | Дистанційні завдання | Відео,телефонний зв*язок | 11 |
Овчинников Д.В. |
6 А, Б | Футбол | Відео урок | розсилання з ютуб та вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | Вибірково 10 учнiв |
6 В, Г | Футбол | Відео урок | розсилання з ютуб та вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | Вибірково 10 учнiв |
8 А | Футбол | Відео урок | розсилання з ютуб та вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | Вибірково 10 учнiв |
2 В | Футбол | Відео урок | розсилання з ютуб та вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | |
5 В, Г | Футбол | Відео урок | розсилання з ютуб та вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | Вибірково 10 учнiв |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |