Клас або урок | Тема | Формат проведеного уроку | Використані методики,технологіі | Індивідуальна робота з унями | Результат засвоєння матеріалу(взаємозв*язок) | Перевірка робіт |
Маріянчук Н.П. 1-А |
1-А | «Черв'як Джим»,ЗРВ з предметами Стрибки у глибину. Розвиток швидкості Рухлива гра | Онлайн урок | Індивідуалізоване навчання, відео презентації | голосові повідомлення, роз'яснення у телефонному режимі | Відео зв'язок, голосові повідомлення | Перевірка і аналіз скрін фото |
1-А | Додаємо і віднімаємо числа | Онлайн урок | відео урок з презентацією Індивідуалізоване навчання, | Відео зв'язок, голосові повідомлення. роз'яснення у телефонному режимі | Відео зв'язок голосові повідомлення | Перевірка і аналіз скрін фото |
1 –А | Як поводитися з підозрілими предметами. Поведінка з незнайомцями | Онлайн урок | відео презентації Індивідуалізоване навчання, | Відео зв'язок, голосові повідомлення роз'яснення у телефонному режимі. | Відео зв'язок голосові повідомлення | Перевірка і аналіз скрін фото |
1-А | Заочна екскурсія до музею. Екскурсія до музею палеонтології. | Онлайн урок | відео презентації Індивідуалізоване навчання, | Відео зв'язок, голосові повідомлення роз'яснення у телефонному режимі | Відео зв'язок голосові повідомлення | Перевірка і аналіз скрін фото |
Бондаренко О.В. 1-В |
1 - В | 1.Математика Тема: Додаємо і віднімаємо одноцифрове число. Лічба десятками. | Урок – пояснення, консультування | Вайбер, голосові повідомлення; телефонний зв’язок | Розбір та коментування помилок | Перевірка робіт індивідуально із коментуванням помилок | 32 роботи |
| 2. Читання Тема: Дні тижня. Загадка. Вірш. | Урок – пояснення та консультування | Вайбер; телефонний зв’язок; голосові повідомлення; | Розбір та коментування помилок | Перевірка робіт індивідуально із коментуванням помилок; слухання віршів | 32 роботи |
| 3. Українська мова Тема:Закріплення написання великих букв | Урок – пояснення та консультування | Вайбер телефонний зв’язок; голосові повідомлення; | Розбір та коментування помилок | Перевірка робіт індивідуально із коментуванням помилок | 32 учнів |
| 4. Фізкультура Тема: ЗРВ без предметів на місці для м’язів нижніх кінцівок. Ігри для активного відпочинку. | Урок - консультація | Вайбер | | Фото та відео занять | 32 |
Запорожченко Т.В. 2-Б |
Математика | Нумерація трицифрових чисел. Ділення чисел на 10 і 100. Парність та непарність чисел. Коло, круг та їх елементи. | Он-лайн | скайп | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення | 28 |
Япс | Вчать у школі. | Он-лайн | скайп | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення | 28 |
ЯПС | Читання – найкраще навчання. | Он-лайн | скайп | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення | 28 |
Фіз-ра | ЗРВ. Вправи для профілактики плоскостопості. Біг. Ігри. | Дистанційно | Відео зарядки у скайпі, вайбер | | Відео у вайбері | |
Гурток | Тренувальні диктанти. | Он-лайн | скайп | Відео та телефонний зв’язок | | 28 |
Фудар О.І. 2-Г |
1.ЯДС.Підсумковий урок.Тематична робота по темі | Застосування набутих знань | Голосові повідомлення | Відозв*язок по вайберу | Фотоматеріали роботи у зош. | Фотозвіт робіт,перевірка. | 29 |
2.Матем.Таблиця ділення на 9.Вправи і задачі на застос.табл.ділення на 9. | Фрагменти відео уроку,вивчення нового матер | Дослідження,елементи гри,ситуація успіху. | Голосові повідомлення | Фотоматеріали | Фотозвіт,перевірка робіт | 29 |
3.Укр.мова.Розв.зв*зного мовл.Скл.опису весняної квітки | Поясн нового матеріалу | Відео фрагменти,елементи гри | Голосові повідомлення | Фотоматеріали | Перевірка та аналіз скрін фото | 29 |
4.Ф-ра. | Перевірка робіт з ЯДС | Консультації по телефону,аналіз помилок | | | | |
5.Англ.мова. | Перевірка робіт з розв. Мовл. | Консультаціх по телеф. | Вайбер. | | | |
13:15-14:40 | Перевірка робіт.Самопідготовка до уроків. | | | | | |
Войтковська І.М. |
3-А | Навчаємось разом | Дитинство – коли все дивно і не викликає подиву. | Презентація, перегляд відеоматеріалу | Інтелект карти, перегляд відеоматеріалу, розвиток критичного мислення, алгоритмізація, діяльнісний підхід | Онлайн-консультації, телефонний зв'язок (за потреби) | 20 |
| Праця | Аплікація з паперу. Весняні квіти. | Відеоурок,, відеоматеріал, тестування | Проблемне навчання, , дослідження, ІКТ, | Онлайн-консультації, телефонний зв'язок ( за потреби) | |
| Еврика | Логіка. Задачі на роз’їзди . | Презентація, відео розв’язків логічних задач, | Розвитку критичного та логічного мислення. | Онлайн-консультації, телефонний зв'язок (за потреби) | 18 |
| Математика | Звичайний дріб. Задачі на кратне порівняння двох добутків Ділення двоцифрових на двоцифрові. | Презентація , відеоматеріал | Програмоване навчання ІКТ, Виконання завдань за алгоритмом | Онлайн-консультації, телефонний зв’язок (за потреби) | 23 |
| Інформатика для двох груп | Середовище створення презентацій | Презентація , відеоматеріал | Програмоване навчання ІКТ, Виконання завдань за алгоритмом | Онлайн-консультації, телефонний зв’язок (за потреби) | |
Барбенягре Р.А. 4-А |
24.04.20 | Літературне читання | Підготуватися до підсумкового уроку за темою «У кожного є співуча пір,інка» | Телефон, вайбер, youtube. Голосові повідомлено, відео уроки, відеоролики | Індивідуалізоване навчання, індивідуальні консультаціі | Відеоповідомлення, фотоповідомлення, голосові повідомлення | Прокоментовано |
| Украінська мова | Спостереження за роллю прислівників у тексті.Відеоурок. | | | | Перевірено і оцінено 30 робіт |
| Фізичне виховання | Загальнорозвивальні вправи.Вправи для розвитку координаціі.Відеоруханка. | | | | Прокоментовано |
| Природознавство | Лісостеп.Діяльність людей.Охорона лісостепу.Робота за сторінками зошита. | | | | Перевірено і оцінено 30 робіт |
| Християнська етика | Чудотворне диво храму – ікона. | | | | Прокоментовано |
Жуковська В.В. |
Читання | Всеволод Нестайко «Шура і Шурко» | Аудіокнига | Аудіо записи | Протягом дня в телефоному режимі та відеозв’язок з усіма | Фотозвіт дитячих робіт. Перевірка на платформе | 28 |
Математика | Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження середнього арифметичного | Відеоурок Конспект | «Мій клас» Google classroom | 28 |
Основи здоров’я | Плануємо робочий день. Режим дня. | Відеоролик | Відеоролик | 28 |
Образотворче мистецтво | Композиція «Пейжаж». Малюємо гуаш. | Практична робота | Практична робота за поясненням вчителя | 28 |
Нагога С.В. 4-В |
4-В | Літ.чит | В.Нестайко «Тореадори з Васюківки» | Вайбер, текстові повідомлення | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | Фотозвіт, голосові повідомлення | Перевірено і оцінено вибірково 10 робіт |
| Укр. мова | Повторення про прислівник | Youtube, текстові повідомлення | Індивідуальні консультації у вайбері | Фотозвіт | Перевірено і оцінено вибірково 10 робіт |
| Математика | Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрове число | Youtube, відеоролик, вайбер, текстові повідомлення | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | Фотозвіт | Перевірено і оцінено 29 робіт |
| Основи здоров’я відео урок | Будь обережним на дорозі. | Youtube, відео та текстові повідомлення | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | Текстові повідомлення | Самопідготовка |
| Малювання | Композиція «Шпаківня» | Youtube, текстові повідомлення | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | Фотозвіт | Перевірено і прокоментовано вибірково 10 робіт |
Зубова В.В. |
2-Б 24.04. | Підготовка до діагностичної к.р. з письма.В нас є яблука та банани – пригощайся. | Інтегрований урок ,урок узагальнення знань. | Інтерактивні методи , розвиток критичного мислення. | Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики. Читання за диктором. | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита. 14 робіт. |
1-А 24.04. | Я багато вмію.. Повторення: ABC. | Інтегрований урок, урок засвоєння знань, навичок. | Розвивати критичне мислення. | Пояснення, відповіді на питання. Вайбер. Відеоролики. Читання за диктором. Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита. Голосове повідомлення. 9 робіт. |
3-А 24.04. | Підготовка до семестрової к.р. читання. Незабаром літо. Повторення: Мій день. | Інтегрований урок ,урок узагальнення знань. | Проблемний урок – питання - відповідь. | Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики. Відеопризинтація. Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита. Відеоролик. Голосове повідомлення. 14 робіт. |
| Самоосвіта. | | | | | |
2-Г 1грп. 24.04. | Діагностична робота з письма. На ігровому майданчику. | Урок перевірки знань, умінь та навичок. | Інтерактивні методи , розвиток критичного мислення. | Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики. Читання за диктором. | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита. 14 робіт. |
Шутило О.І. |
3 – В (1гр.) | Підготовка до контр.роботи | Урок систематизації закріплених знань | Інтерактивні методи. | Відповіді на запитання у Viber, на платформі Google Class room, | Дистанційні завдання на платформі, онлайн-тест | Прикріплені файли на платформі. 13 робіт |
3 – В (2 гр.) | Підготовка до контр.роботи | Урок систематизації закріплених знань | Інтерактивні методи. | Відповіді на запитання у Viber, на платформі Google Class room, телефонний зв`язок | Дистанційні завдання на платформі, онлайн-тест | Прикріплені файли на платформі. 15 робіт |
Спусканюк К.В. |
6Б | Прогноз погоди та метеозведення | Робота з підручником | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 2 ще здаються |
9Б (I-II група) | Я і моя батьківщина | Презентація з письмовим завданням | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 5 ще здаються |
7А | Ландшафти | Робота з підручником | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультація через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 2 ще здаються |
9В | Узагальнення вивченого матеріалу | Тестові завдання | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультація через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 4 ще здаються |
Черепенько А.О. |
6-Б Українська література | «Муха і бджола», «Жаба і Віл». Викривальна і повчальна спрямованість байок письменника | Дистанційна робота (онлайн платформа Google Classroom) | Презентація, ідейно-тематичний аналіз байок, робота з підручником | Надання індивідуальних консультацій (Viber , Google Classroom) | Виконання завдань | Перевірено: 5 робіт |
5-А Українська література | Григір Тютюнник «Дивак». Допитливий, чуйний, добрий хлопчик Олесь, його жага пізнати загадковий світ природи, вміння фантазувати, уявляти | Дистанційна робота (онлайн платформа Google Classroom) | Презентація, анкета головного героя, порівняльна таблиця, онлайн тестування | Надання індивідуальних консультацій (Viber , Google Classroom) | Виконання завдань | Перевірено: 8 робіт |
8-Б Українська мова (індивідуальне навчання – Зичков Д.) | Відокремлені означення | Дистанційна робота (онлайн платформа Google Classroom) | Презентація, робота з підручником, виконання вправ, лінгвістична діагностика. | Надання індивідуальних консультацій (Viber , Google Classroom) | Виконання завдань | Перевірено: 1 робота |
Ткачук В.С. |
7-В | Контрольна робота №5. Творчість В. Симоненко, М. Павленко, Л. Пономаренко. | Контроль знань | Вайбер | Консультації | Фотозвіт виконаних робіт | 15 уч. |
Мельник К. | Д. Павличко " Пахне хлібом трава", "Смереки", "Весна" | Розповідь | Вайбер | Бесіда | Фотозвіт виконаної роботи | 1 уч. |
5-Г | РМ Письмовий твір-роздум на тему, пов'язану з життєвим досвідом учнів, у художньому стилі. | Пояснення | Вайбер, платформа "Мій клас" | Консультація | Фотозвіт виконаних робіт | 8 уч. |
5-Г | РМ Художній етюд про природу (письмово). | Пояснення. | Вайбер | Консультація | Фотозвіт виконаних робіт | 7 уч. |
Чорноус В. | В. Шевчук "Дім на горі" – роман-балада про любов. | Розповідь | Телефонний режим 1 год., відеоурок, тести О. Авраменка. | Бесіда | Фотозвіт виконаної роботи | 1 уч. |
8-В | Курс. Відокремлення додатків, відокремлення обставин. | Закріплення знань | Вайбер | Консультація | Фотозвіт виконаних робіт | 5 уч. |
8-А | Курс. Відокремлення додатків, відокремлення обставин. | Закріплення знань | Вайбер | Консультація | Фотозвіт виконаних робіт | 3 уч. |
Волкова О.О. |
24.04 8-А 8-Б геометрія | Тема:Повторення:Теорема Фалеса.Подібні трикутники/ Тестування. | дистанційно | Онлайн-консультаціі,відео-уроки з каналу Стас Вольвач (у ютубі),платформа Google Клас код класу Ynja6qr | Коментарі на платформі,консультаціі у Вайбері(відео ,аудіо) в Zoom,Скайп.. | Виконані роботи,які прислані на платформу ,тестування | Виконані роботи,які прислані на платформу ,тестування |
24.04. 10-А 10-В алгебра | Тема:Найбільше і найменше значення функціі на проміжку. | дистанційно | Онлайн-консультаціі,відео-уроки з каналу Стаса Вольвач(у ютубі)платформа Google Клас код класу F6jk66q | Коментарі на платформі,консультаціі у Вайбері(відео ,аудіо) в Zoom,скайп. | Виконані роботи,які прислані на платформу . | Виконані роботи,які прислані на платформу . |
24.04.20 8-Б Зичков Денис алгебра | Тема:Контрольна робота№5:Квадратні рівняння.Теорема Вієта.Квадратне рівняння як математична модель прикладоі задачі. | Дистанційно | Відео зв*язок через Скайп | Коментарі ,обмін відео файлами аудіо спілкування у Вайбері | Прислана робота . | Виконана робота. |
Сабірова О.Є. |
11 | Повторення Вписані у коло та описані навколо кола чотирикутники. Многокутник.Пра- вильний многокутник. Геометрія | Урок систематизації знань,умінь і та навичок учнів | Інформаційно –комунікативні технології (Тестова робота по темі "Чотирикутники») | Пояснення матеріалу Google-classroom, VIber, відеоматеріал | Дистанційне завдання на платформі Консультації учням | Фото зошита ( 26 робіт) |
7А, 7Б, 7В | Побудова трикутника За трьома сторонами Розв язування задач на побудову. Геометрія | Урок засвоєння нових знань , умінь та навичок | Технологія особистісно-орієнтованого навчання | Пояснення матеріалу Google-classroom, VIber, Використання уроку Всеукраїнської школи он-лайн | Дистанційні завдання на платформі. Консультації окремим учням | Фото зошита (20робіт- 7А) (25робіт-7Б) (19 робіт-7В) |
6А 6Г | Розв язування задач геометричного змісту за допомогою рівнянь Математика | Урок застосування знань , умінь та навичок, урок контролю. Тестуванння | Диференційоване навчання Технологія створення ситуації успіху | Пояснення матеріалу Google-classroom, VIber, Використання уроку Всеукраїнської школи он-лайн | Дистанційні завдання на платформі. Консультації окремим учням | Фото зошита (26робіт-6А) (17 робіт-6Г) |
Кавака Л.Г. |
11 1 урок | Фізика Лабораторна робота №8 «Дослідження неперервного і лінійчастого спектрів речовини» | Використання записів відеофрагментів для виконання ЛР №8 https://ppt-online.org/417125 | Самостійне виконання лабораторної роботи по матеріалам віртуальної лабораторії Написати звіт. https://vshkole.com/11-klass/reshebniki/fizika/vd-sirotyuk-vi-bashtovij-2011/laboratorni-roboti/laboratorna-robota-6-sposterezhennya-neperervnogo-i-linijchastogo-spektriv-rechovini/1 | Відповіді на запитання учнів в Вайбері | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 24.04 23.59 | 30 |
5-Б 2 урок | Фізика Лінзи. Застосування лінз | Он-лайн урок (ZOOM- відеоконференція) | - вивчення теоретичного матеріалу; https://drive.google.com/file/d/11mGYBe6lIk7yCbefLQe-fOoz2-gyeGhD/view?usp=drive_web&authuser=0 ДЗ Зробити макрознімки телефоном https://www.youtube.com/watch?v=cdc7Vrf6ALA | Відповіді на запитання учнів в Вайбері | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 25.04 23.59 | 15 |
9-В 5 урок | Фізика Перетворення енергії | Он-лайн урок (ZOOM- відеоконференція) | - Практичне застосування закону збереження енергії для розв’язування задач; - використання он-лайн дошки в двосторонньому режимі. ДЗ Задачі № 5, 7 (с.р.) + № 2 (д.р.) | Консультація в режимі он-лайн під час уроку (ZOOM – конференція), у Вайбері | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 24.04 23:59 | 15 |
9-Б 6 урок | Фізика Закон збереження енергії | Он-лайн урок (ZOOM- відеоконференція) | - Практичне застосування алгоритму розв’язування задач з теми «Закон збереження енергії» - коментований запис розвязку задачі; - використання он-лайн дошки в двосторонньому режимі. ДЗ Кирик №4, 6. Стор 129 | Консультація в режимі он-лайн під час уроку (ZOOM – конференція), у Вайбері | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 24.04 23:59 | 15 |
10-Б 7 урок | Фізика Перший закон термодинаміки | Он-лайн урок (ZOOM- відеоконференція) | - Розвязування задач. Допомога: https://forms.gle/FBPnoG5Pc2ZBmGvH8 ДЗ Визначити коефіцієнт корисної дії Кирик №2 (вис. рівень) стор. 47 https://drive.google.com/open?id=1WbRuYtYbV4uLyL6UwhhaBRMgglTVavx9&authuser=0 | Відповіді на запитання учнів під час уроку та в Вайбері. | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 24.04 23:59 | 15 |
Ментова Н.О. |
5а (матем.) | Середнє арифметичне. Середнє значення величини | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 24 |
5б (матем.) | Середнє арифметичне. Середнє значення величини | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 24 |
9а (алгебра) | Функції. Властивості та графіки функцій | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 10 |
9а (геометрія) | Чотирикутники. Властивості і площі чотирикутників | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 9 |
8 а (фізика) | Електричний струм в металах | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com Viber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 10 |
8 в (фізика) | Електричний струм в металах | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com Viber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 6 |
5в (фізика, курс) | Світлові явища. Сонячне і Місячне затемнення | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com Viber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 18 |
Гардецька С.Ю. |
6Г | Поняття про гриби та особливості їх живлення. | Платформа classroom | Робота з підручником | Консультація вайбер, телефоні дзвінки | Опорна схема, завдання. (термін до 28.04) | 5 |
6Г | Жири. Добування милу з жиру | Платформа classroom | Перегляд презентації | Консультація вайбер, телефоні дзвінки | Конспект, підготовка до тестів (термін до 30.04) | 4 |
6А | Жири. Добування милу з жиру | Платформа classroom | Перегляд презентації | Консультація вайбер, телефоні дзвінки | Конспект, підготовка до тестів(термін до 30.04) | 9 |
5Г | Навчальний проєкт "Вирощування власної кімнатної рослини" | Платформа classroom | Робота з інтернет джерелами | Консультація вайбер, телефоні дзвінки (Кириченко, Баранська, Михайлюк) | Посадка вазона (завдання задавалось перед карантином), фотозвіт посадки та теперішній вид, опис цієї рослини.(термін до 30.04) | |
7Б | Використання тваринами знарядь праці. Елементарна розумова діяльність. | Платформа classroom | Опрацювання відео, презентації та робота з підручником | Консультація вайбер, телефоні дзвінки | Опорна схема, завдання. (термін до 28.04) | 11 (конспект) |
Шпильова І.О. |
5-А | Безпека надворі. | Платформа classroom | Робота з презентацією та тестами | Консультації у вайбері | фотозвіт | 13 |
6-Б географія | Практична робота | Платформа classroom | Робота з завданнями та картою. | Консультації у вайбер | фотозвіт | 21 |
6-А географія | Практична робота | Платформа classroom | Робота з завданнями та з картою | Консультації у вайбер | фотозвіт | 22 |
9- А | Тестування на ВІЛ-інфекцію, гепатит В і С. | Платформа classroom | Робота в інтерне. Створення повідомлення учнями. | Консультації у вайбер | фотозвіт | 11 |
Комарист Ю.С. |
7Б | Атлантичний океан | Цифровий: платформа Google classroom | Дистанційний відео-урок, робота з підручником, «Картографічний практикум» | | Диференційовані завдання, звіт | 12 |
10Б | Узагальнення знань з теми «Америка» | Цифровий: платформа Google classroom | Дистанційна онлайн-консультація | | Диференційовані завдання, звіт | 16 |
8А | Релігія | Цифровий: платформа Google classroom | Дистанційний відео-урок, робота з підручником | | Диференційовані завдання, звіт | 3 |
7В | Клімат і води. Органічний світ і природні ресурси. Охорона природи Тихого океану | Цифровий: платформа Google classroom | Дистанційний відео-урок, робота з підручником, «Картографічний практикум» | | Диференційовані завдання, звіт | 13 |
7А | Атлантичний океан | Цифровий: платформа Google classroom | Дистанційний відео-урок, робота з підручником, «Картографічний практикум» | | Диференційовані завдання, звіт | 9 |
Овчинников Д.В. |
7 А | Футбол | Відео урок | розсилання з ютуб | | відеозвіт та фотозвiт | Вибірково 10 учнiв |
2 В | Футбол | Відео урок | розсилання з ютуб | | відеозвіт та фотозвiт | |
8 А | Футбол | Відео урок | розсилання з ютуб | | відеозвіт та фотозвiт | Вибірково 10 учнiв |
2 Г | Футбол | Відео урок | розсилання з ютуб | | відеозвіт та фотозвiт | |
5 А, Б | Футбол | Відео урок | розсилання з ютуб | | відеозвіт та фотозвiт | Вибірково 10 учнiв |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |