Клас або урок | Тема | Формат проведеного уроку | Використані методики,технологіі | Індивідуальна робота з унями | Результат засвоєння матеріалу(взаємозв*язок) | Перевірка робіт |
Маріянчук Н.П. 1-А |
1-А | Читаю про домашніх тварин. «Передумала» за О.Кротюк, «Гарно всім» за Н.Марченко. | Онлайн урок | Індивідуалізоване навчання, відео презентації | Відео зв'язок, голосові повідомлення, роз'яснення у телефонному режимі | Відео зв'язок, голосові повідомлення | Перевірка і аналіз відео |
1-А | Закріплення засвоєння знань і вмінь учнів. Виконання мовних вправ.Побудова і записування речень за малюнками і поданими словами. | Онлайн урок | відео презентації Індивідуалізоване навчання, | Відео зв'язок, голосові повідомлення. роз'яснення у телефонному режимі | Відео зв'язок голосові повідомлення | Перевірка і аналіз скрін фото |
1-А | «Режим дня» ЗрВ з предметами. Стрибки у глибину з дивана. Рухлива гра | Онлайн урок | відео презентації Індивідуалізоване навчання, | Відео зв'язок, голосові повідомлення роз'яснення у телефонному режимі | Відео зв'язок голосові повідомлення | Перевірка і аналіз скрін фото |
1 –А | Узагальнюємо розуміння нумерації першої сотні. | Онлайн урок | відео презентації, відеоролик Індивідуалізоване навчання, | Відео зв'язок, голосові повідомлення роз'яснення у телефонному режимі. | Відео зв'язок голосові повідомлення | Перевірка і аналіз скрін фото |
1-А | Народні інструменти та іграшки. Ліпимо свищика з пластиліну | Онлайн урок | відео презентації Індивідуалізов-ане навчання, | Відео зв'язок, голосові повідомлення роз'яснення у телефонному режимі | Відео зв'язок голосові повідомлення | Перевірка і аналіз скрін фото |
Бондаренко О.В. 1-В |
1- В | 1.ЯДС Тема: Мій рідний край. | Урок - консультація | Вайбер, голосові повідомлення | Індивідуальне консультування | Фото робіт | 32 роботи |
| 2. Математика Тема: Узагальнюємо розуміння нумерації чисел першої сотні. Задачі. | Урок – пояснення та консультування | Вайбер; телефонний зв’язок; голосові повідомлення; | Розбір та коментування помилок | Перевірка робіт індивідуально із коментуванням помилок | 32 роботи |
| 3. Фізкультура Тема: ЗРВ без предметів на місці для м’язів спини. Ігри для активного відпочинку | Урок – онлайн | Вайбер | | Фото занять | 32 учнів |
2 - В | 4. Інформатика Тема: Поняття алгоритму | Урок - консультація | Вайбер | | Фото робіт у зошитах | |
Запорожченко Т.В. 2-Б |
Укр. мова. Читання | Повторення. Науково-популярний текст «Що знає другокласник». Речення. Фонетика. Казка Л.Шияна «Пригоди Босмінки» | Он-лайн | скайп | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення | 28 |
Япс | Евристична олімпіада. | Он-лайн | скайп | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення | 28 |
Япс | Опади. | Он-лайн | скайп | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення | 28 |
Гурток | Підбір спільнокореневих слів. Розбір слів за будовою. | Он-лайн | скайп | Відео та телефонний зв’язок | | |
Фудар О.І. 2-Г |
1.ЯДС.Україна в світі.Різноман.люд. в світі.Країни світу. | Поясн.нового матер. | Дослідж.,елем.гри,ситуація успіху. | Презентація,телеф.зв*язок.Коментар. | Фотоматеріали. | Перевірка та аналіз фоторобіт. | 28 |
2.Матем.Знаходження невідомого діленого.Повт. табл.. мн на 6,7. | Поясн. Нового матер. | Презентація,елементи гри,дослідж. | Голосові повід. | Фотоматеріали. | Верб. Формув. Оцінювання,аналіз фоторобіт. | 28 |
3.Музика. | Індивідуальна робота з Суворовим М. | Тема:М.Чумарна. «Казка про друга»,уривок напам*ять. | Телефонний зв*язок. | | | |
4.Читання.О.Дерманський «Чудо із чудес». | Поясн. Нового матер. | Дослідження,елем. Гри. | Телеф.зв*язок,відео фрагменти. | Фотоматер. | Вербальне формув.оцінювання | |
5.ОБМ.Мандрівка рідним краєм.Малюв. картини: « На карпатських полонинах» | Відео урок. | Подорож,гра. | Тепеф.зв*язок. | Фотоматеріали. | Перевірка фоторобіт,аналіз. | 28 |
Войтковська І.М. 3-А |
3-А | Читання | Туве Янссон «Капелюх чарівника» | Презентація, перегляд відеоматеріалу | Інтелект карти, перегляд відеоматеріалу, слухання поезії (пояснювально-ілюстративний) | Онлайн-консультації, телефонний зв'язок (за потреби) | 21 |
| Людина і світ | Кам’яне вугілля | Відеоурок,, відеоматеріал, тестування | Проблемне навчання, , дослідження, ІКТ | Онлайн-консультації, телефонний зв'язок ( за потреби) | 24 |
| Українська мова | Практикум вживання прислівників | Презентація тестування | ІКТ, Техногогія індивідуалізації процесу навчання | Онлайн-консультації, телефонний зв'язок (за потреби) | 22 |
| Математика | Звичайний дріб. Знаходження числа від частини. Об’єм . | Презентація , відеоматеріал | Програмоване навчання ІКТ | Онлайн-консультації, телефонний зв’язок (за потреби) | 23 |
Барбенягре Р.А. 4-А |
22.04.20 | Літературне читання | В.Нестайко «Тореадори з Васюківки» | Телефон, вайбер, youtube. Голосові повідомлено, відео уроки, відеоролики | Індивідуалізоване навчання, індивідуальні консультаціі | Відеоповідомлення, фотоповідомлення, голосові повідомлення | Прокоментовано |
| Украінська мова | Прислівники близькі і протилежні за значенням.Прислівники- синоніми. | | | | Перевірено і оцінено 30 робіт |
| Математика | Ділення трицифрових чисел на двоцифрове. | | | | Перевірено і оцінено 30 робіт |
| ОБМ | Малювання композиціі «Україна –моя Батьківщина» | | | | Прокоментовано |
Жуковська В.В. |
Математика | Ділення трицифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження середнього арифметичного | Урок повторення вивченого матеріалу | Конспект. Платформа «мій клас» | Протягом дня в телефоному режимі та відеозв’язок з усіма | Фотозвіт дитячих робіт. Перевірка на платформе | 28 |
Українська мова | Прислівники , близькі і протилежні за значенням | Відеоурок Аудіоурок | Відеоурок | | 28 |
Англійська | Мої враження від подорожі | Конспект | | 14 |
Фізкультура | Комплекс ранкової гімнастики. | Посилання на відеоролик | | |
Читання | Василь Сухомлинський «Не загубив, а знайшов» | Аудіокнига | | | |
Англійська Суворов Кирил | Мої враження від подорожі | Повторення вивченого матеріалу. | | Відеоконференція | | 1 |
Зубова В.В. |
2-Б 22.04. | Моя улюблена їжа. Повторення: to be. | Інтегрований урок ,урок засвоєння знань. | Інтерактивні методи , розвиток критичного мислення. | Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики. Читання за диктором. Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита. Голосове повідомлення. Відеоролик. 14 робіт. |
1-Б 22.04. | Я багато вмію! Повторення: ABC. | Інтегрований урок, урок засвоєння знань, навичок. | Розвивати критичне мислення. | Пояснення, відповіді на питання. Вайбер. Відеоролики. Читання за диктором. Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита. Голосове повідомлення. 14 робіт. |
4-В 22.04. | Видатні місця Лондона. Повторення: Past Simple. | Інтегрований урок, урок засвоєння знань, навичок. | Проблемний урок – питання - відповідь. | Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики. Відеопрезентація. Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита. Голосове повідомлення. 13 робіт. |
4-А 22.04. | Видатні місця Лондона. Повторення: Past Simple. | Інтегрований урок, урок засвоєння знань, навичок. | Розвивати критичне Мислення. Проблемний урок – питання - відповідь. | Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики. Відеопрезентація. Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі. Перегляд відео,завдань. | Фото зошита. Голосове повідомлення. 14 робіт. |
3- Б 22.03. | Діагностична робота: письмо. У нас незабаром свято! | Інтегрований урок, урок повторення. | Інтерактивні методи , розвиток критичного мислення. | Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики. Читання за диктором. Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита. 15 робіт. |
Шутило О.І. |
4 – Б | Мої враження від подорожі | Повторення та закріплення вивченого матеріалу | Інтерактивні методи. Розвиток критичного мислення. | Відповіді на запитання у Viber, на платформі Google Class room, телефонний зв`язок | Дистанційні завдання на платформі, онлайн-тест | Прикріплені файли на платформі. 13 робіт |
4 – А | Мої враження від подорожі | Повторення та закріплення вивченого матеріалу | Інтерактивні методи. Розвиток критичного мислення. | Відповіді на запитання у Viber, на платформі Google Class room, телефонний зв`язок | Дистанційні завдання на платформі, онлайн-тест | Прикріплені файли на платформі. 13 робіт |
3 – Б | Як я купаюсь | Повторення та закріплення вивченого матеріалу | Інтерактивні методи. Розвиток критичного мислення. | Відповіді на запитання у Viber, на платформі Google Class room, телефонний зв`язок | Дистанційні завдання на платформі, онлайн-тест | Прикріплені файли на платформі. 17 робіт |
Спусканюк К.В. |
6Г | Природа та погода | Засвоєння нових знань | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 4 |
9Б (I-II група) | Узагальнення вивченого матеріалу | Тестові завдання | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 14 |
Яковенко Т.В. |
10 Б | ЗустрічаємоВеликобританію. | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт (5 учнів), ще надсилають | |
11 | Мистецтво.Живопис.Часові форми | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт (3 учнів) ще надсилають | |
9Б | Англомовні країни.Відносні речення | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт (7 учнів) ще надсилають | |
9В | Англомовні країни.Узагальнення теми | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт (4 учні) ще надсилають | |
Черепенько А.О. |
5-А Українська мова | №24 Оформлення листа. Адреса | Дистанційна робота (онлайн платформа Google Classroom) | Пізнавально - пошукова робота, електронна пам`ятка, робота з підручником. | Надання індивідуальних консультацій (Viber , Google Classroom) | Виконання завдань | Перевірено: 14 робіт |
6-Б Українська мова | РМ №22 Уживання займенників для зв’язку речень у тексті | Дистанційна робота (онлайн платформа Google Classroom) | Експрес-опитування, диктант з елементами аналізу, робота з підручником. | Надання індивідуальних консультацій (Viber , Google Classroom) | Виконання завдань | Перевірено: 10 робіт |
7-Б Українська література | ВЧ №2 О.Гаврош.«Неймовірні пригоди Івана Сили» | Дистанційна робота (онлайн платформа Google Classroom) | Презентація, робота з текстом, онлайн- тестування, | Надання індивідуальних консультацій (Viber , Google Classroom) | Виконання завдань | Перевірено: 9 робіт |
6-Б Українська література | Леонід Глібов «Щука». Визначний український байкар, поет | Дистанційна робота (онлайн платформа Google Classroom) | Презентація, лексична хвилинка, інтерактивні вправи «Теоретична скарбничка», «Цікава скарбничка», словникова робота, пошуково-дослідницька робота, робота з підручником. | Надання індивідуальних консультацій (Viber , Google Classroom) | Виконання завдань | Перевірено: 8 робіт |
Ткачук В.С. |
Чорноус В | Складні, складноскорочені слова, способи їх творення та написання. | Закріплення знань. | Телефонний режим - 1 год., відеоурок, тести О Авпаменко. | Консультація, бесіда | Фотозвіт виконаної роботи | 1 уч. |
8-В | Ю. Винничук . Стисло про письменника. "Місце для дракона" – повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть "драконячі закони". | Розповідь | Вайбер | Бесіда | Фотозвіт виконаних робіт | 3 уч. |
5-Г | М. Рильський. Основні відомості про поета. Краса рідної природи й відтворення її засобами поетичної мови ."Дощ"("Благодатний, довгожданий…"), " Осінь- маляр із палітрою пишною…" | Бесіда | Вайбер | Консультація, розповідь | Фотозвіт виконаних робіт | 3 уч. |
8-А | Ю. Винничук . Стисло про письменника. "Місце для дракона". Підтекст твору . Проблематика твору% роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність саможертви. | Розповідь | Вайбер | Бесіда | Фотозвіт виконаних робіт | 9 уч. |
7-В | Безособові дієслова. | Закріплення знань | Вайбер | Консультації | Фотозвіт виконаних робіт | 8 уч. |
Грушецька О.О. |
5-А | Система образів літературної серії про мумі-тролів. Характеристика героїв | Розміщення завдань на платформі Google classroom, особисто на ел.пошту та у вайбері | Проблемно –пошуковий, пояснювально – спонукальний, тестування | Бесіди у вайбері (класній групі) та в особистих повідомленнях, телефонний режим, обговорення на платформі | Опрацювання матеріалу. Написання характеристики героїв, проходження тестів. Перевірка робіт із коментуванням помилок (фото) Не працюють такі учні (Кривопіщенко Покрищенко Стеблина) | 17 робіт |
5-Б | Система образів літературної серії про мумі-тролів. Характеристика героїв | Розміщення завдань на платформі Google classroom, особисто на ел.пошту та у вайбері | Проблемно –пошуковий, пояснювально – спонукальний, тести | Бесіди у вайбері (класній групі) та в особистих повідомленнях, телефонний режим, обговорення на платформі | Опрацювання матеріалу. Написання характеристики героїв, проходження тестів. Перевірка робіт із коментуванням помилок(фото) Не працюють такі учні Бурлака Олег | 19 робіт |
8-А | Художній конфлікт і можливість його подолання. Ознаки притчі у творі. | Розміщення завдань на платформі Google classroom, особисто на ел.пошту та у вайбері | Проблемно –пошуковий, пояснювально – спонукальний, відеоперегляд | Бесіди у вайбері (класній групі) та в особистих повідомленнях, телефонний режим, обговорення на платформі | Опрацювання матеріалу. Аналіз твору. Відповіді на запитання Перевірка робіт із коментуванням помилок(фото) Не працюють такі учні Волченко | 10 робіт (на вибір) |
9-А | Гарпер Лі "Убити пересмішника". Проблема входження молоді в дорослий світ, зіткнення із жорстокістю. | Розміщення завдань на платформі Google classroom, особисто на ел.пошту та у вайбері | Проблемно –пошуковий, пояснювально – спонукальний, відеоперегляд | Бесіди у вайбері (класній групі) та в особистих повідомленнях, телефонний режим, обговорення на платформі | Опрацювання статті. Аналіз твору. Перегляд відеоматеріалу за посиланням http://moviestape.net/ katalog_filmiv/detektyv/4253-vbiti-peresmshnika.html Перевірка робіт із коментуванням помилок(фото) Не працюють такі учні Бадера Василевська Герасименко Грабко Даценко Гранковська Петренко Скоромний | 8 робіт (на вибір) |
Ментова Н.О. |
9а (фізика) | Застосування законів збереження енергії та імпульсу в механічних явищах | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 12 |
9а (геометрія) | Контрольна робота «Довжина кола. Площа круга» | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 10 |
8 а (фізика) | Теплова дія струму. Закон Джоуля-Ленца. Електричні нагрівальні пристрої. Запобіжники | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com Viber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 12 |
8 в (фізика) | Теплова дія струму. Закон Джоуля-Ленца. Електричні нагрівальні пристрої. Запобіжники | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com Viber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 5 |
Білецька О.В. |
11 Чорноус Вадим | Підсумкова дистанційна робота з теми "Об'єми та площі поверхонь геометричних тіл" | Виконати завдання дистанційної роботи зміст якої у документі доступ до якого здійснюється через Вайбер | Практичний метод: розв’язування задач Технології: диференційованого навчання; створення ситуації успіху. | Консультації: пояснення у Вайбері | Результат тестування у вигляді фото звіту через Вайбер | |
5-В Математика | Знаходження числа за відсотком | 1. «Виконуємо разом». Опрацювати фото з розв’язками № 1563; №1566; №1567 за підручником "Математика 5 клас" О.С. Істер. 2. Виконати диференційоване домашнє завдання розміщене на платформі Google клас | Практичний метод: розв’язування задач Технології: диференційованого навчання; створення ситуації успіху. | Консультації: бесіди, аудіо пояснення у Вайбері. | Звіт на платформі «Google клас » (20) | 20 робіт |
10-Б Алгебра | Застосування похідної до дослідження функції | Виконати підготовчі завдання до підсумкової дистанційної роботи, зміст яких на платформі Google клас | Практичний метод: розв’язування задач. Технології: диференційованого навчання; створення ситуації успіху. | Консультації: бесіди, аудіо пояснення у Вайбері. Онлайн відео консультації через програму ZOOM | Звіт на платформі «Google клас » (20). Термін здачі 16.04 | 20 робіт |
7- А Інформатика | Розв’язування компетентнісних задач з теми: «Служби Інтернету» | Виконати підсумкову дистанційну роботу на тему «Служби Інтернету» зміст якої розміщена на платформі Google клас | Практичний метод: розв’язування задач. Технології: диференційованого навчання, створення ситуації успіху. | Консультації: бесіди, аудіо пояснення у Вайбер | Звіти презентації на платформі Google клас (7) | 7 учнів |
7-В Інформатика | Розв’язування компетентнісних задач з теми: «Служби Інтернету» | Виконати підсумкову дистанційну роботу на тему «Служби Інтернету» зміст якої розміщена на платформі Google клас | Практичний метод: розв’язування задач. Технології: диференційованого навчання, створення ситуації успіху. | Консультації: бесіди, аудіо пояснення у Вайбер | Звіти презентації на платформі Google клас (5) | 5 учнів |
7-Б Інформатика | Розв’язування компетентнісних задач з теми: «Служби Інтернету» | Виконати підсумкову дистанційну роботу на тему «Служби Інтернету» зміст якої розміщена на платформі Google клас | Практичний метод: розв’язування задач. Технології: диференційованого навчання, створення ситуації успіху. | Консультації: бесіди, аудіо пояснення у Вайбер | Звіти презентації на платформі Google клас (8) | 8 учнів |
Кавака Л.Г. |
7-В 1 урок | Фізика Кінетична енергія. Повна механічна енергія | Використання відеоуроків з мережі https://www.youtube.com/watch?v=zByBO26IsEA | - Вивчення теоретичного матеріалу з відео та по підручнику §32 (п.4, 5). - візуалізація аналізу задач (по відео) впр. 32 (4, 6); https://www.youtube.com/watch?v=eGMtOqqDHII&t=870s (з 11:32 до 14:29) https://www.youtube.com/watch?v=GBmchpUoQrQ (до 4:35) - ДЗ 2 задачі на платформі. 1. Кінетична енергія лижника масою 80 кг після спуску з гори становить 4 кДж. Визначити швидкість його руху. 2. Після стрибка з трампліна лижник приземлився на горизонтальній ділянці, покритій снігом, рухаючись зі швидкістю 72 км/год. Знайти масу лижника, якщо його кінетична енергія в момент приземлення 12 кДж. (Не забудьте швидкість перетворити в м/с). | Консультації у Вайбері | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 23.04 23:59 | 10 |
11 2 урок | Фізика Взаємозвязок маси та енергії. Енергія зв’язку атомного ядра. Ядерна енергетика. | Використання відеоматеріалу +конспект https://www.youtube.com/watch?v=GjJ-gvfMPso | - Вивчення нового матеріалу; - Визначення енергії зв’язку атомних ядер. https://www.youtube.com/watch?v=ki9Yp5SO7VU ДЗ визначити енергію зв’язку атомних ядер елементів №7 і 12. | Консультації у Вайбері | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 22.04 23:59 | 10 |
10-Б 3 урок | Фізика Оборотні і необоротні процеси. Другий закон термодинаміки | Он-лайн урок (ZOOM- відеоконференція) | Коментування та аналіз презентації https://drive.google.com/file/d/1S8fL3uEtU_lfkqM5ZjOA5Uo70B6ox5QQ/view?usp=drive_web&authuser=0 ДЗ: переглянути відео і написати свій висновок по поняттю ентропії та третьому закону термодинаміки. | Відповіді на запитання учнів під час уроку та в Вайбері. | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 22.04 23:59 | 15 |
7-Б 5 урок | Фізика Кінетична енергія. Повна механічна енергія | Використання відеоуроків з мережі https://www.youtube.com/watch?v=zByBO26IsEA | - Вивчення теоретичного матеріалу з відео та по підручнику §32 (п.4, 5). - візуалізація аналізу задач (по відео) впр. 32 (4, 6); https://www.youtube.com/watch?v=eGMtOqqDHII&t=870s (з 11:32 до 14:29) https://www.youtube.com/watch?v=GBmchpUoQrQ (до 4:35) - ДЗ 2 задачі на платформі. 1. Кінетична енергія лижника масою 80 кг після спуску з гори становить 4 кДж. Визначити швидкість його руху. 2. Після стрибка з трампліна лижник приземлився на горизонтальній ділянці, покритій снігом, рухаючись зі швидкістю 72 км/год. Знайти масу лижника, якщо його кінетична енергія в момент приземлення 12 кДж. (Не забудьте швидкість перетворити в м/с). | Консультації у Вайбері | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 23.04 23:59 | 10 |
7-А 6 урок | Фізика Кінетична енергія. Повна механічна енергія | Використання відеоуроків з мережі https://www.youtube.com/watch?v=zByBO26IsEA | - Вивчення теоретичного матеріалу з відео та по підручнику §32 (п.4, 5). - візуалізація аналізу задач (по відео) впр. 32 (4, 6); https://www.youtube.com/watch?v=eGMtOqqDHII&t=870s (з 11:32 до 14:29) https://www.youtube.com/watch?v=GBmchpUoQrQ (до 4:35) - ДЗ 2 задачі на платформі. 1. Кінетична енергія лижника масою 80 кг після спуску з гори становить 4 кДж. Визначити швидкість його руху. 2. Після стрибка з трампліна лижник приземлився на горизонтальній ділянці, покритій снігом, рухаючись зі швидкістю 72 км/год. Знайти масу лижника, якщо його кінетична енергія в момент приземлення 12 кДж. (Не забудьте швидкість перетворити в м/с). | Консультації у Вайбері | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 23.04 23:59 | 10 |
8-Б 7 урок | Фізика Застосування електролізу | Он-лайн урок (ZOOM- відеоконференція) з використанням презентацій | - використання електролізу для добування металів, рафінування, гальванопластики, гальваностегії. - розв’язування задач практичного змісту 11.44-11.46 (зб. Ненашев) ДЗ § 38 – конспект. Доповідь на одну з тем. | Відповіді на запитання учнів під час уроку | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 25.04 23.59 | 15 |
Комарист Ю.С. |
10В | Природні умови і ресурси. Населення Африки | Цифровий: платформа Google classroom | Дистанційний відео-урок, робота з підручником | | Диференційовані завдання, звіт | 8 |
10А | Особливості ГП Африки. Склад регіону | Цифровий: платформа Google classroom | Дистанційне відео-пояснення , робота з підручником | | Диференційовані завдання, звіт | 2 |
6Г | Географічна оболонка | Цифровий: платформа Google classroom | Дистанційний відео-урок, робота з підручником | | Диференційовані завдання, звіт | 6 |
7А | Клімат і води. Органічний світ і природні ресурси. Охорона природи Тихого океану | Цифровий: платформа Google classroom | Дистанційне відео-пояснення | | Диференційоване завдання, звіт | 9 |
6В | Практична робота 7 . Складання опису одного з природних комплексів своєї місцевості (за типовим планом) | Цифровий: платформа Google classroom | Дистанційний відео-урок, робота з підручником | | Проєкт, звіт | 7 |
Куценко О.М. |
22.04 1. 2Г | Просто казка | Інтегрований урок введення в тему | Телефон,вайбер,голосові повідомлення,спів,фото текстових повідомлень | Дистанційні завдання на платформі гугл клас | Фото зошита ,робіт,відео пісень по вайберу | 16 |
2. 1В | Створюємо красу | Урок пояснення, інтегрований урок | Вайбер (голосові повідомлення) | Дистанційні завдання у вайбері | Відео,телефонний зв'язок | 2 |
3. 5Б 4.5А | У музичному театрі: балет | Підсумковий урок | Вайбер | Дистанційні завдання на платформі гугл клас | вайбер | 5 Б – 10 уч 5 А- 8 уч |
Овчинников Д.В. |
2 В | Футбол | Відео урок | розсилання з ютуб та вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | |
5 А, Б | Футбол | Відео урок | розсилання з ютуб та вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | |
6 А, Б | Футбол | Відео урок | розсилання з ютуб та вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | Вибірково 10 учнiв |
6 В, Г | Футбол | Відео урок | розсилання з ютуб та вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | Вибірково 10 учнiв |
5 В, Г | Футбол | Відео урок | розсилання з ютуб та вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | Вибірково 10 учнiв |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |