Клас або урок | Тема | Формат проведеного уроку | Використані методики,технологіі | Індивідуальна робота з унями | Результат засвоєння матеріалу(взаємозв*язок) | Перевірка робіт |
Маріянчук Н.П. 1-А |
1-А | До кого звертатися в разі виникнення небезпечних ситуацій | Онлайн урок | Індивідуалізо-ване навчання, відео презентації | голосові повідомлення, роз'яснення у телефонному режимі | Відео зв'язок, голосові повідомлення, робота у друкованих зошитах | Перевірка і аналіз скрін фото |
1-А | «олімпійські ігри»,ЗРВ з предметами. Стрибки у глибину. Рухлива гра | Онлайн урок | відео презентації Індивідуалізо-ване навчання, | Відео зв'язок, голосові повідомлення, роз'яснення у телефонному режимі | Відео зв'язок голосові повідомлення | Перевірка і аналіз скрін фото |
1- А | Г.Фалькович «Абетка». Н. Поклад «Книжковечір» А. Ліндгрен «Діти з бешкетної вулиці» | Онлайн урок | відео презентації, словесне повідомлення Індивідуалізо-ване навчання | Відео зв'язок, голосові повідомлення, роз'яснення у телефонному режимі | Відео зв'язок голосові повідомлення | Перегляд і аналіз Відео з переказом казки |
1 –А | Абетка.Звуки і букви. Голосні звуки. Склад. Наголос | Онлайн урок | відео презентації Індивідуалізо-ване навчання, | Відео зв'язок, голосові повідомлення роз'яснення у телефонному режимі. | Відео зв'язок голосові повідомлення | Перевірка і аналіз скрін фото |
1-А | Веселка. Клоун «Веселунчик» | Онлайн урок | відео презентації Індивідуалізо-ване навчання, , словесне пояснення | Відео зв'язок, голосові повідомлення роз'яснення у телефонному режимі | Відео зв'язок голосові повідомлення | Перевірка і аналіз скрін фото листівок |
Бондаренко О.В. 1-В |
1 - В | 1. Читання Тема: Читаю про кольори у природі. Є. Гуменко «Олівці», М. Стоян «Розмова кольорів» | Урок - консультація | Вайбер, голосові повідомлення | Індивідуальне консультування | Слухання виразного читання тексту в особах у голосових повідомленнях | 32 роботи в зошитах з читання |
| 2. Українська мова Тема: Абетка. Звуки і букви. | Урок – пояснення та консультування | Вайбер; телефонний зв’язок; голосові повідомлення | Розбір та коментування помилок | Перевірка робіт індивідуально із коментуванням помилок | 32 роботи |
| 3. Математика Тема: Додаємо і віднімаємо числа. Креслення відрізків. | Урок – пояснення, консультування | Вайбер; голосові повідомлення; телефонний зв’язок | Розбір та коментування помилок | Перевірка робіт індивідуально із коментуванням помилок | 32 учнів |
| 4.ОБМ Тема: Створення образу чарівного птаха. | Урок - консультація | Вайбер | | Фото малюнків | 32 учнів |
| 5. Фізкультура Тема: ЗРВ в русі. Ходьба, біг. Ігри для активного відпочинку. | Онлайн - консультація | Вайбер, голосові повідомлення | | Фото та відео із занять фіз – рою вдома | |
Запорожченко Т.В. 2-Б |
математика | Повторення вивченого в 2 класі. | Он-лайн | скайп | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення | 28 |
ЯПС | Прогноз погоди. | Он-лайн | скайп | Відео зв’язок | Перевірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення | 28 |
ЯПС | Вчать у школі. | Он-лайн | скайп | Відео зв’язок | Перевірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення | |
Інформатика | Поняття алгоритму. | Он-лайн | Вайбер | телефонний зв’язок, голосові повідомлення | | |
Мистецтво | Мандрівка рідним краєм. Композиція «Моя рідна Україна» «Україно моя» муз і сл. В.Сорочик | Он-лайн | вайбер | телефонний зв’язок, голосові повідомлення | Виставка робіт | |
Фудар О.І. 2-Г |
1.Англ.мова. | Підготовка матеріалу для дистанційного навчання. | Опрацювання фахової літератури. | | | | |
2.Матем.Кратне відношення чисел.робота над задаами. | Вивчення нового матер. | Дослідження,ситуація успіху.відеофрагменти презентації. | Телеф. Зв*зок.,індивідуальні консулат. | Фотороботи. | Перевірка скрін фото. | 28 |
3.Читання.Казка «Мудра дівчина»(Літер. Чит.) | Поясн. Нового матер. | Елементи гри,ситуація успіху,відеоролик. | Голосові повідомлення. | Фото розчитки. | Вербально формувальне оцінювання. | |
4.Укр.мова.Дослідження будови тексту.Скл. тексту за серією малюнків. | Поясн. Нового матер. | Ситуація успіху,елементи гри.Відео урок. | Голосові повід,телеф.зв*яз яз. | Фотороботи. | Фотозвіт робіт | 28 |
5.Ф-ра. | Консультації батькам Катриченко,Токар,Перкова. | Самопідготовка до уроків. | | | | |
6.13:15-14:40 | Індивідуальна робота з Суворовим К. 4-А кл | Тема:В. Сухомлинський «Співуча пір*їна»,Ганна Чубач «Найрідніші голоси». | Голосові повідомлення.Телефон. зв*язок. | | | |
Барбенягре Р.А. 4-А |
27.04.20 | Фізичне виховання | Загальнорозвивальні вправи.Вправи для розвитку швидкості.Відеозарядка. | Телефон, вайбер, youtube. Голосові повідомлено, відео уроки, відеоролики | Індивідуалізоване навчання, індивідуальні консультаціі | Відеоповідомлення, фотоповідомлення, голосові повідомлення | Прокоментовано |
| Літературне читання | Підсумковий урок за темою «У кожного є співуча пір,інка» | | | | Перевірено і оцінено 30 робіт |
| Математика | Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові.Задачі на знаходження середнього арифметичного.Самостійна робота. | | | | Перевірено і оцінено 30 робіт |
| Трудове навчання | Виготовлення в техніці пап,є – маше тарілочки. | | | | Прокоментовано |
Нагога С.В. 4-В |
4-В | Літ.чит | В.Нестайко «Тореадори з Васюківки» | Вайбер, текстові повідомлення | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | Фотозвіт | Перевірено і оцінено 29 робіт |
| Математика | Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. | Відео, голосові повідомлення, текстові повідомлення, | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | Фотозвіт | Перевірено і оцінено 29 робіт |
| Я у світі | Ми - мандрівники. Подорож до Великої Британії | Текстові повідомлення, вайбер, відеоролик | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | Самопідготовка | |
| Логіка | Перетворення, обернення, протиставлення | Вайбер, текстові повідомлення | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | Фотозвіт | Перевірено і прокоментовано 29 робіт |
Зубова В.В. |
2-Г 2грп. 27.04. | Що я роблю на ігровому майданчику? Повторення I have got…. | Інтегрований урок, , урок засвоєння знань. | Інтерактивні методи , розвиток критичного мислення. | Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики. Відеопрезентація. Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита. Голосове повідомлення. 13 робіт. |
3-Б 27.04. | Наші мрії. Повторення :Професії. | Інтегрований урок, , урок засвоєння знань. | Розвивати критичне мислення. | Пояснення, відповіді на питання. Вайбер. Відеоролики. Відеопрезентація. Відеозв'язок чере звайбер. | Перевірка тестових Завдань. | Фото зошита. Голосове повідомлення. 16 робіт. |
4-В 27.04. | Мої враження від подорожі. Повторення: Past Simple. | Інтегрований урок. | Проблемний урок – питання - відповідь. | Пояснення правил теми : Past Simple. | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита. 14 робіт. |
1-Б 27.04. | Я можу все. Повторення: ABC. | Інтегрований урок, урок засвоєння знань. | Розвивати критичне мислення | Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики. Відеопрезентація. Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі. Перегляд відео,завдань. | Фото зошита. Голосове повідомлення. 14 робіт. |
2- А 27.04. | Що я роблю на ігровому майданчику? Повторення I have got…. | Інтегрований урок.,урок засвоєння знань. | Інтерактивні методи , розвиток критичного мислення. | Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики. Відеопрезентація. Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита. Голосове повідомлення. 13 робіт. |
Шутило О.І. |
4 – В | Підсумковий урок з теми «Подорож» | Урок систематизації закріплених знань | Інтерактивні методи. Розвиток критичного мислення. | Відповіді на запитання у Viber, на платформі Google Class room, | Дистанційні завдання на платформі, онлайн-тест | Прикріплені файли на платформі. 13 робіт |
3 – Б | Контрольна робота | Перевірка знань | Розвиток критичного мислення. | Відповіді на запитання у Viber, на платформі Google Class room, телефонний зв`язок | Дистанційні завдання на платформі | Прикріплені файли на платформі. 17 робіт |
3 – В (2 гр.) | Контрольна робота | Перевірка знань | Розвиток критичного мислення. | Відповіді на запитання у Viber, на платформі Google Class room, телефонний зв`язок | Дистанційні завдання на платформі | Прикріплені файли на платформі. 15 робіт |
Спусканюк К.В. |
9В | Я і моя Батьківщина | Interactive worksheet | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 4 ще здаються |
6Г | Прогноз погоди та метеозведення | Робота з підручником | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 4 ще здаються |
5В | Пауль Маар біографія | Презентація | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультація через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 10 ще здаються |
Індив. Зичков Д. | Географічний огляд. Країни та континенти. | Interactive worksheet | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультація через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | |
Черепенько А.О. |
6-Б Українська мова | Заперечні та неозначені займенники, їх відмінювання | Дистанційна робота (онлайн платформа Google Classroom) | Дослідницька робота, вибірковий диктант, диктант із завданням, робота з підручником | Надання індивідуальних консультацій (Viber , Google Classroom) | Перевірка завдань | Перевірено: 8 робіт |
5-А Українська мова | Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові | Дистанційна робота (онлайн платформа Google Classroom) | Лінгвістична казка, відео урок, робота з підручником, диктант. | Надання індивідуальних консультацій (Viber , Google Classroom) | Перевірка виконаних завдань | Перевірено: 16 робіт |
5-В Українська література | Контрольний твір | Дистанційна робота (онлайн платформа Google Classroom) | Творча робота | Надання індивідуальних консультацій (Viber , Google Classroom) | Перевірка творів | Перевірено: 10 робіт |
5-А Українська література | Контрольний твір | Дистанційна робота (онлайн платформа Google Classroom) | Творча робота | Надання індивідуальних консультацій (Viber , Google Classroom) | Перевірка творів | Перевірено: 11 робіт |
Шевченко Н.В. |
11 мова | Розвиток мовлення Підготовка до написання контрольного переказу тексту з творчим завданням | Голосовий чат Дискорд Дистанційно, платформа classroom | Перегляд відео- презентації, прослуховування тексту, робота з пам’ятками | Консультації у вайбер | - | - |
11 літ-ра | Ервін Умеров як відображення історії кримсько-татарського народу. Повість «Самотність» | Дистанційно, платформа classroom | Відеоурок, Складання паспорту твору, схеми-опори | Консультації у вайбер | фотозвіти | 6 учнів |
8-Б літ-ра | Алегоричність образу коня Шептала | Дистанційно, платформа classroom | Відеоурок, Опрацюван. Тексту, тестування | Консультації у вайбер | тест | 30 учнів (тестув.) |
9-Б літ. | «Чорна рада». Зміст. Образи | Дистанційно, платформа classroom | Відеоурок, Складання схеми-опори тестування | Консультації у вайбер | тест | 27 учнів (тестув.) |
10-А мова | Вид дієслова. дієвідмінювання | Дистанційно, платформа classroom | Відеоурок, Опрацюван. матеріалу підручника, виконання вправ | Консультації у вайбер | фотозвіти | 27 учнів |
Мартинюк В.В. |
9-Б | РОМАН Р.Бредбері "451 за ФАРЕНГЕЙТОМ"-Антиутопія | Дистанційн. | Проблемно –пошуковий,пояснювально – спонукальний, відеоперегляд | Консультації, вайбер, телефон. дзвінки | пройти тест | 23 |
7-А | Д.Джонс "Мандрівний замок Хаула" | Дистанційн. | Проблемно –пошуковий, пояснювально – спонукальний, тестові завдання | Консультації, вайбер, телефон. дзвінки | Опрацювати біографію письменниці, Прочитати твір ,дати відповіді на запитання . | 7 |
7-В | Д.Джонс "Мандрівний замок Хаула" | Дистанційн. | Проблемно –пошуковий, пояснювально – спонукальний, тестові завдання | Консультації, вайбер, телефон. дзвінки | Опрацювати біографію письменниці, Прочитати твір ,дати відповіді на запитання | 5 |
6-Б | Р.Шеклі «Запах думок». Гуманістичний зміст оповідання. | Дистанційн. | Проблемно –пошуковий, Опитування, Буктрейлер. | Консультації, вайбер, телефон. дзвінки | Прочитати твір Р.Шеклі «Запах думок»,дати відповіді на запитання . | 28 |
11 | М.Павич "Скляний равлик" | Дистанційн. | Проблемно –пошуковий, пояснювально – спонукальний, тестові завдання | Консультації, вайбер, телефон. дзвінки | 1.Конспект 2.Тести | 30 |
Ментова Н.О. |
5а (матем.) | Розв’язування вправ | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 22 |
5б (матем.) | Розв’язування вправ | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 24 |
10а (фізика) | Пароутворення та конденсація. Насичена та ненасичена пара. Кипіння | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 9 |
10в (фізика) | Механічні властивості твердих тіл | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 8 |
5г (фізика, курс) | Світлові явища. Сонячне та Місячне затемнення | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com Viber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 8 |
Інд. (Качуровський С.), алгебра | Спосіб підстановки | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com Viber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 1 |
Кавака Л.Г. |
7-В 1 урок | Фізика Момент сили. Умови рівноваги важеля | відео урок + відео пояснення розв’язку задач. | https://www.youtube.com/watch?v=WZUbnJzSkXc - вивчення теоретичного матеріалу; розв’язування задач впр. 34 (1-4) https://www.youtube.com/watch?v=t9tsvvHjmQ8 ДЗ §34 – вивч. Розв’язати 2 задачі (на платформі) | Індивідуальні консультації в групі в Вайбері | Фотозвіти на платформі Google клас (по 10 уч. з класу) Дедлайн: 27.04 23.59 | 10 |
7-А 2 урок | Фізика Момент сили. Умови рівноваги важеля | відео урок + відео пояснення розв’язку задач. | https://www.youtube.com/watch?v=WZUbnJzSkXc - вивчення теоретичного матеріалу; розв’язування задач впр. 34 (1-4) https://www.youtube.com/watch?v=t9tsvvHjmQ8 ДЗ §34 – вивч. Розв’язати 2 задачі (на платформі) | Індивідуальні консультації в групі в Вайбері | Фотозвіти на платформі Google клас (по 10 уч. з класу) Дедлайн: 27.04 23.59 | 10 |
7-Б 3 урок | Фізика Момент сили. Умови рівноваги важеля | відео урок + відео пояснення розв’язку задач. | https://www.youtube.com/watch?v=WZUbnJzSkXc - вивчення теоретичного матеріалу; розв’язування задач впр. 34 (1-4) https://www.youtube.com/watch?v=t9tsvvHjmQ8 ДЗ §34 – вивч. Розв’язати 2 задачі (на платформі) | Індивідуальні консультації в групі в Вайбері | Фотозвіти на платформі Google клас (по 10 уч. з класу) Дедлайн: 27.04 23.59 | 10 |
Зичков Денис 4 урок | Фізика Робота і потужність електричного струму. | Вивчення теоретичного матеріалу з теми. ДЗ тестові завдання | Відео пояснення матеріалу https://www.youtube.com/watch?v=kLBqp2uUKPc Конспект: по лекції Тести в Google-forms «Робота і потужність струму» https://forms.gle/42qF3Qwzj1qDEtdB8 | Індивідуальна консультація по телефону | Тести в Google-forms Дедлайн – 05.05 | 1 |
9-Б 5 урок | Фізика Перетворення енергії | Он-лайн урок (ZOOM- відеоконференція) | - Практичне застосування закону збереження енергії для розв’язування задач; - використання он-лайн дошки в двосторонньому режимі. ДЗ Задачі № 5, 7 (с.р.) + № 2 (д.р.) | Консультація в режимі он-лайн під час уроку (ZOOM – конференція), у Вайбері | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 27.04 23:59 | 10 |
10-Б 6 урок | Фізика Цикл Карно. Розв’язування задач | Он-лайн урок (ZOOM- відеоконференція) | Фото конспекта з аналізом розв’язаних задач Самостійна робота з застосування знань у практичній діяльності (2 задачі на вибір) | Он-лайн консультація (ZOOM- конференція) | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 27.04 23:59 | 15 |
Білецька О.В. |
5 – В Математика | Знаходження відсотків від числа | 1. Опрацювати теоретичний матеріал з теми «Середнє арифметичне»: - параграф 44 ст.255 підручника «Математика 5 клас» О.С. Істер; - переглянути відеоматеріал за посиланням. 2. «Виконуємо разом». Опрацювати розв’язування завдань № 1587; № 1589; №1595; № 1598; №1606 за підручником "Математика 5 клас" Істер за поданими фотоматеріалами. 2. Домашнє завдання виконати. Виконати диференційовне домашнє завдання зміст якого подано в документі на платформі Google клас | Робота з підручником: прочитати, вивчити. Відео метод: перегляд пояснення теоретичного матеріалу: https://www.youtube.com/watch?v=aCStYdCL7x0 Практичний метод: розв’язування задач Наочний метод: ілюстрація Робота з підручником Технологія створення ситуації успіху | Консультації: бесіди, аудіо пояснення у Вайбері, онлайн консультація на платформі Zoom | Фотозвіти на платформі Google клас (19) Термін здачі 29 квітня | 19 робіт |
6-Б Математика | Систематизація та підготовка до контрольної роботи | 1. «Виконуємо разом». Опрацювати розв’язування завдань зміст і розв’язки яких додаються на платформі Google клас 2. Домашнє завдання. Виконати диференційовану домашню роботу зміст якої подано в документі на платформі | Практичний метод: розв’язування задач Технології: диференційованого навчання; створення ситуації успіху. | Консультації: бесіди, аудіо пояснення у Вайбері, онлайн консультація на платформі Zoom | Звіт Google клас у розділі Google форми (24) | 24 робіт |
10-Б Алгебра | Повторення вивченого матеріалу з теми «Корінь n-го степеня. Арифметичний корінь n-го степеня та його властивості» | 1. «Виконуємо разом». Опрацювати розв’язки завдань зміст і розв’язки яких на платформі Gооgle клас 2. Домашнє завдання. Виконати диференційовані завдання зміст яких розміщено на платформі Gооgle клас | Практичний метод: розв’язування задач Технології: диференційованого навчання, створення ситуації успіху. | Консультації: бесіди, аудіо пояснення у Вайбері | Фотозвіти на платформі Google клас (4) Термін здачі до 29.04 | 4 робіт |
6-В математика | Систематизація та підготовка до контрольної роботи | 1. 1. «Виконуємо разом». Опрацювати розв’язки завдань № 1395; № 1397; №1399 № 1401 за підручником «Математика 6 клас" О.С. Істер. 2. Домашнє завдання. Виконати диференційовану домашню роботу зміст якої подано в документі на платформі Google клас | Практичний метод: розв’язування задач Технології: диференційованого навчання, створення ситуації успіху. | Консультації: бесіди, аудіо пояснення у Вайбер, онлайн консультація на платформі Zoom | Фото звіти на платформі Google клас (11) | 11 роботи |
8-В Алгебра | Квадратне рівняння, як математична модель прикладної задачі | 1. Опрацювати теоретичний матеріал: - прочитати параграф 26 підручника «Алгебра 8 клас» О.С. Істер; - переглянути відеоматеріали за посиланням. 1. «Виконуємо разом». Опрацювати розв’язки завдань № 968; № 970; №972 за підручником "Алгебра 8 клас" О.С. Істер за поданими фотоматеріалами. 2. Домашнє завдання виконати. Виконати диференційоване домашнє завдання зміст яких розміщено на платформі Google клас | Робота з підручником: прочитати, вивчити. Відео метод: перегляд пояснення теоретичного матеріалу: https://www.youtube.com/watch?v=Bp8v-fI490U https://www.youtube.com/watch?v=b-PUxA99qhc Практичний метод: розв’язування задач Робота з підручником Технології: диференційованого навчання, створення ситуації успіху | | Фотозвіти на платформі Google клас (6) Термін здачі до 30.04 | 6 робіт |
Комарист Ю.С. |
6В | Кількість населення Землі | Цифровий: платформа «Google classroom» | Дистанційне відео-пояснення, робота з підручником | | Диференційовані завдання, звіт | 6 |
7В | Атлантичний та Індійський океан | Цифровий: платформа «Google classroom» | Диференційовані завдання | Какуріна | Диференційовані завдання, звіт | 13 |
9А | Фінансові та аутсорсингові послуги | Цифровий: платформа «Google classroom» | Дистанційне відео-урок, робота з підручником | | Диференційовані завдання, звіт | 2 |
6Г | Природні зони | Цифровий: платформа «Google classroom» | Дистанційне відео-урок, робота з підручником, презентація | | Диференційовані завдання, звіт | 3 |
9В | Фінансові та аутсорсингові послуги | Цифровий: платформа «Google classroom» | Дистанційне відео-урок, робота з підручником | | Диференційовані завдання, звіт | 4 |
Індивідуальник: Заворотнюк С. | Бразилія | Цифровий: Viber | Дистанційний онлайн-урок, робота з підручником | | Звіт | 1 |
Овчинников Д.В. |
7 А | Футбол | Відео урок | розсилання з ютуб та вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | Вибірково 10 учнiв |
8 А | Футбол | Відео урок | розсилання з ютуб та вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | Вибірково 10 учнiв |
5 А, Б | Футбол | Відео урок | розсилання з ютуб та вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | Вибірково 10 учнiв |
2 Г | Футбол | Відео урок | розсилання з ютуб та вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |