Клас або урок | Тема | Формат проведеного уроку | Використані методики,технологіі | Індивідуальна робота з унями | Результат засвоєння матеріалу(взаємозв*язок) | Перевірка робіт |
Маріянчук Н.П. 1-А |
1-А | Створення Прапора нашої держави | Онлайн урок | Індивідуалізо-ване навчання, відео презентації | голосові повідомлення, роз'яснення у телефонному режимі | Відео зв'язок, голосові повідомлення, робота у друкованих зошитах | Перевірка і аналіз скрін фото |
1-А | «Качині історії»,ЗРВ .Удари по м'ячу Рухлива гра | Онлайн урок | відео презентації Індивідуалізо-ване навчання, | Відео зв'язок, голосові повідомлення, роз'яснення у телефонному режимі | Відео зв'язок голосові повідомлення | Перевірка і аналіз скрін фото |
1- А | Р. Скиба «Із життя хитрих слів» | Онлайн урок | відео презентації, словесне повідомлення Індивідуалізо-ване навчання | Відео зв'язок, голосові повідомлення, роз'яснення у телефонному режимі | Відео зв'язок голосові повідомлення | Перегляд і аналіз Відео з переказом казки |
1 –А | Букви я,ю,є,ї | Онлайн урок | відео презентації Індивідуалізо-ване навчання, | Відео зв'язок, голосові повідомлення роз'яснення у телефонному режимі. | Відео зв'язок голосові повідомлення | Перевірка і аналіз скрін фото |
1-А | Навіщо треба їсти «Смачна грушка» | Онлайн урок | відео презентації Індивідуалізо-ване навчання, , словесне пояснення | Відео зв'язок, голосові повідомлення роз'яснення у телефонному режимі | Відео зв'язок голосові повідомлення | Перевірка і аналіз скрін фото листівок |
Бондаренко О.В. 1-В |
1 - В | 1. Читання Тема: Дитячі ігри. Л. Дяченко «М’ячик - пустунець», Е. Саталкіна «Лічилочка» | Урок - консультація | Вайбер, голосові повідомлення | Індивідуальне консультування | Слухання виразного читання тексту в особах у голосових повідомленнях | 32 роботи в зошитах з читання |
| 2. Українська мова Тема: Приголосні звуки | Урок – пояснення та консультування | Вайбер; телефонний зв’язок; голосові повідомлення | Розбір та коментування помилок | Перевірка робіт індивідуально із коментуванням помилок | 32 роботи |
| 3. Математика Тема: Досліджуємо задачі. Перетворення величин. | Урок – пояснення, консультування | Вайбер; телефонний зв’язок; голосові повідомлення | Розбір та коментування помилок | Перевірка робіт індивідуально із коментуванням помилок | 32 учнів |
| 4.ОБМ Тема: Сувенір. Створення коробочки для речей. | Урок - консультація | Вайбер | | Фото малюнків | 32 учнів |
| 5. Фізкультура Тема: ЗРВ. Вправи для розвитку швидкості. Ігри для активного відпочинку. | Онлайн - консультація | Вайбер, голосові повідомлення | | Фото та відео із занять фіз – рою вдома | |
Фудар О.І. 2-Г |
1.Англ.мова. | Підготовка матеріалу для дистанційного навчання. | Опрацювання фахової літератури. | | | | |
2.Матем.Закріплення матеріалу.Перевірка дії множ. | Застосування набутих знань. | Дослідження,ситуація успіху.відеофрагменти презентації. | Телеф. Зв*зок.,індивідуальні консулат. | Фотороботи. | Перевірка скрін фото. | 29 |
3.Читання.Досліжжуємо текст.Поклоніння вогню. | Поясн. Нового матер. | Елементи гри,ситуація успіху,відеоролик. | Голосові повідомлення. | Фото розчитки. | Вербально формувальне оцінювання. | 29 |
4.Укр.моваСпостереж. за виражальними засобами мови для поширення речень.Збагачення тексту виражальними засобами. | Поясн. Нового матер. | Ситуація успіху,елементи гри.Відео урок. | Голосові повід,телеф.зв*яз яз. | Фотороботи. | Фотозвіт робіт | 29 |
5.Ф-ра. | Консультації батькам Катриченко,Токар,Перкова. | Самопідготовка до уроків. | | | | |
6.13:15-14:40 | Індивідуальна робота з Суворовим К. 4-А кл | Тема:О.Єфімов «Тут є усе» | Голосові повідомлення.Телефон. зв*язок. | | | |
Войтковська І.М. 3-А |
3-А | Читання | Лльюїс Керрол «Аліса в Країні Чудес». Лексика | Презентація, перегляд відеоматеріалу про письменника, Перегляд мультфільиу | Інтелект карти, перегляд відеоматеріалу, слухання поезії, пісень (пояснювально-ілюстративний) | Онлайн-консультації, телефонний зв'язок (за потреби) | 19 |
| Навчаємось разом | Гнів твій – ворог твій. | Відеоурок,, відеоматеріал, тестування | Проблемне навчання, , дослідження,ІКТ | Онлайн-консультації, телефонний зв'язок ( за потреби) | 21 |
| Українська мова | Розвиток мовлення. Опис квітки | Презентація тестування | ІКТ, Техногогія індивідуалізації процесу навчання | Онлайн-консультації, телефонний зв'язок (за потреби) | 23 |
| інформатика | Переміщення текстових вікон, полів та зображень | Презентація , відеоматеріал | Програмоване навчання ІКТ | Онлайн-консультації, телефонний зв’язок (за потреби) | |
Барбенягре Р.А. 4-А |
04.05.20 | Фізичне виховання | Загальнорозвивальні вправи з предметами.Відеозарядка. | Телефон, вайбер, youtube. Голосові повідомлено, відео уроки, відеоролики | Індивідуалізоване навчання, індивідуальні консультаціі | Відеоповідомлення, фотоповідомлення, голосові повідомлення | Прокоментовано |
| Літературне читання | Творчість Редьярда Кіплінга.Відеоурок. | | | | Прокоментовано |
| Математика | Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові з остачею. | | | | Перевірено і оцінено 30 робіт |
| Трудове навчання | Виготовлення тарілочки у техніці пап,є-маше. | | | | Прокоментовано |
Жуковська В.В. 4-Б |
Читання | Грицько Бойко «Консультант» | Онлайн Відеоуроки Відеоролики, Платформа «Мій клас». Платформа Google classroom. | Посилання на аудіокнигу | Онлайн Протягом дня в телефоному режимі та відеозв’язок з усіма | Фотозвіт дитячих робіт: есе, самостійна робота | 28 |
Математика | Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові у випадку , коли частка містить 0 одиниць | | Відеоурок , самостійна. | | | 28 |
Українська мова | Состереження за роллю прислівників у тексті. | | Відео на каналі 11. Конспект | | | 28 |
Природознавство | Підготовка до річної контрольної роботи | | Посилання на відеоурок . Повторення. Підготовка до контрольної роботи. | | | |
Нагога С.В. 4-В |
4-В | Літ.чит | О.Вишня «Веселі артисти» | Вайбер, текстові повідомлення | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | Фотозвіт | Перевірено і оцінено 28 робіт |
| Математика | Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові з остачею | Голосові повідомлення, вайбер, текстові повідомлення, | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | Фотозвіт | Перевірено і оцінено 28 робіт |
| Я у світі | Ми - мандрівники. Подорож до Китаю | Текстові повідомлення, вайбер, відеоролик | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | Самопідготовка | |
| Логіка | Перетворення, обернення, протиставлення | Вайбер, текстові повідомлення | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | Фотозвіт | Перевірено і прокоментовано вибірково 15 робіт |
Ткачук В.С. |
8-А | Контрольна робота N4. Тести. Тема. Речення з відокремленими реченнями. | Контроль знань | Вайбер | Консультації | Фотозвіт виконених робіт | 28 уч. |
8-В | Контрольна робота N4. Тести. Тема. Речення з відокремленими реченнями. | Контроль знань | Вайбер | Консультації | Фотозвіт виконених робіт | 20 уч. |
Чорноус В. | Контрольна робота N4. Тести. Творчість В. Стуса. Письменників епохи " Соціалістичного реалізму" | Контроль знань | Вайбер. | Консультація | Фотозвіт виконаної роботи | 1 уч. |
5-Г | Контрольний диктант. | Контроль знань | Вайбер. | Консультації | Фотозвіт виконених робіт | 13 уч. |
Заворот- нюк С. | Б. Лепкий " Мотря." Образ степу в романі й в українській літературі. Образ Мотрі Кочубей, як вияв дилеми між коханням і владою. | Розповідь | Телефонний режим 1 год. відеоурок. Тести О.Авраменко. | Бесіда | Фотозвіт виконаної роботи | 1 уч. |
Заворот- нюк С. | Контрольна робота N4. Тести. Творчість Лесі Українки, В. Винниченка, П. Тичини , Б. Лепкого. | Контроль знань | Вайбер.. | Консультація | Фотозвіт виконаної роботи | 1 уч. |
Спускаеюк К.В. |
9В | СКА | Аудіозапис з завданням | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 10 |
6Г | СКА | Interactive worksheet | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 10 |
5В | Реальне і фантастичне у творі П.Маара «Суботик повертається в суботу» | Презентація з завданням | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультація через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 4 ще здаються |
Індив. Зичков Д. | Великобританія | Вивчення нового матеріалу | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультація через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 1 |
Черепенько А.О. |
6-Б Українська мова | Неозначені й заперечні займенники, їх правопис | Дистанційна робота (онлайн платформа Google Classroom) | Відео урок, Розподільний диктант, робота з підручником, виконання вправ | Надання індивідуальних консультацій (Viber , Google Classroom) | Перевірка завдань | Перевірено: 18 робіт |
5-А Українська мова | Діалог. Тире при діалозі | Дистанційна робота (онлайн платформа Google Classroom) | Відео урок, робота з підручником, творча робота, виконання вправ | Надання індивідуальних консультацій (Viber , Google Classroom) | Перевірка виконаних завдань | Перевірено: 16 робіт |
5-В Українська література | М. Вінграновський. Повість «Сіроманець» | Дистанційна робота (онлайн платформа Google Classroom) | Презентація, робота з підручником, робота з текстом, біографією письменника | Надання індивідуальних консультацій (Viber , Google Classroom) | Перевірка виконаних завдань | Перевірено: 6 робіт |
5-А Українська література | М. Вінграновський. Повість «Сіроманець» | Дистанційна робота (онлайн платформа Google Classroom) | Презентація, робота з підручником, робота з текстом, біографією письменника | Надання індивідуальних консультацій (Viber , Google Classroom) | Перевірка висловлень | Перевірено: 9 робіт |
Кавака Л.Г. |
7-В 1 урок | Фізика Рухомий та нерухомий блоки | вивчення теоретичного матеріалу та розв’язування задач з використанням презентації та відеопояснення; ДЗ 2 задачі на платформі Google клас | Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=boi5TIk8I7E впр. 35 (1, 2) в допомогу відео: https://www.youtube.com/watch?v=4xGT87G9Y3E ДЗ §35 (п. 1, 2) – вивчити. Розв’язати задачі | Індивідуальні консультації в групі в Вайбері | Фотозвіти на платформі Google клас (по 10 уч. з класу) Дедлайн: 05.05 23.59 | 10 |
7-А 2 урок | Фізика Рухомий та нерухомий блоки | вивчення теоретичного матеріалу та розв’язування задач з використанням презентації та відеопояснення; ДЗ 2 задачі на платформі Google клас | Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=boi5TIk8I7E впр. 35 (1, 2) в допомогу відео: https://www.youtube.com/watch?v=4xGT87G9Y3E ДЗ §35 (п. 1, 2) – вивчити. Розв’язати задачі | Індивідуальні консультації в групі в Вайбері | Фотозвіти на платформі Google клас (по 10 уч. з класу) Дедлайн: 05.05 23.59 | 10 |
7-Б 3 урок | Фізика Рухомий та нерухомий блоки Одиниці роботи | вивчення теоретичного матеріалу та розв’язування задач з використанням презентації та відеопояснення; ДЗ 2 задачі на платформі Google клас | Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=boi5TIk8I7E впр. 35 (1, 2) в допомогу відео: https://www.youtube.com/watch?v=4xGT87G9Y3E ДЗ §35 (п. 1, 2) – вивчити. Розв’язати задачі | Індивідуальні консультації в групі в Вайбері | Фотозвіти на платформі Google клас (по 10 уч. з класу) Дедлайн: 05.05 23.59 | 10 |
Чорноус В. 4 урок | Фізика Радіоактивність. Дозиметрія. | Вивчення теоретичного матеріалу з теми. Практичне застосування теоретичної інформації для розв’язування задач. | - вивчення теоретичного матеріалу; https://www.youtube.com/watch?v=yncuPJOCAmU - застосування знань в практичній діяльності; ДЗ Виконати тестові завдання https://forms.gle/J6pjGWsK3dgDqkDq7 | Індивідуальна консультація у Вайбері | Тести в Google-forms Дедлайн – 14.05 | 1 |
9-Б 5 урок | Фізика Фундаментальні взаємодії в природі. Межі застосування фізичних законів і теорій. Фундаментальний характер законів збереження. | Он-лайн урок (ZOOM- відеоконференція) | Розв’язування задач https://drive.google.com/open?id=1QNIpIgqCm4gAj89jsOrqDDxSycRArUdO&authuser=0 | Консультація в режимі он-лайн під час уроку (ZOOM – конференція), у Вайбері | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 04.05 23:59 | 10 |
10-Б 6 урок | Фізика Повторення. Підготовка до КР. | Он-лайн урок (ZOOM- відеоконференція) | Фото конспекта з аналізом розв’язаних задач https://drive.google.com/open?id=1fwAzAxvegAvcsut7nnpwF6d-kOBxiCb8&authuser=0 | Консультація в режимі он-лайн під час уроку (ZOOM – конференція) | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 04.05 23:59 | 10 |
Сабірова О.Є. |
5Г | Розв язування задач і вправ на додавання,віднімання,множення,ділення десяткових дробів,натуральних чисел Математика | Урок узагальнення знань ,умінь і навичок. | Технологія інтерактивного навчання | Пояснення матеріалу Google-classroom, VIber, відеоматеріал | Дистанційне завдання на платформі Консультації учням | (19 робіт домашнього завдання) |
11 | Числові послідовності. Повторення Алгебра | Урок узагальнення знань,умінь і навичок учнів | Технологія інтерактивного навчання . | Пояснення матеріалу Google-classroom, VIber, відеоуроки | Дистанційні завдання на платформі. Консультації окремим учням | 20 робіт |
6А 6Г | Координатна площина. Розв язування вправ. Математика | Урок застосування знань,умінь і навичок учнів. | Інформаційно –комунікативні технології | Пояснення матеріалу Google-classroom, | Дистанційні завдання на платформі. Консультації окремим учням | (20робіт-6А) (19робіт-6Г) |
Білецька О.В. |
5 – В Математика | Розв’язування задач і вправ | 1. «Виконуємо разом». Опрацювати розв’язування завдань зміст яких і розв’язки подано у документах та відеоматеріалах розміщених на платформі Google клас 2. Домашнє завдання виконати. Виконати диференційовне домашнє завдання зміст якого подано в документі на платформі Google клас | Відео метод: перегляд пояснення теоретичного матеріалу: https://www.youtube.com/watch?v=Pk5JmormwtI https://www.youtube.com/watch?v=eSChcXtC2-M Практичний метод: розв’язування задач Наочний метод: ілюстрація Робота з підручником Технологія створення ситуації успіху | Консультації: бесіди, аудіо пояснення у Вайбері, онлайн консультація на платформі Zoom | Фотозвіти на платформі Google клас Термін здачі 06 квітня | 17 робіт |
6-Б Математика | Перпендикулярні та паралельні прямі | 1. Опрацювання теоретичного матеріалу: - прочитати матеріали підручника «Математика 6 клас» О.С. Істер параграф 51 і 52; - переглянути відеоматеріали посилання на які додаються у завданні на платформі Google клас 2. Самоперевірка рівня засвоєння теоретичного матеріалу за тестовими завданнями розміщеними на платформі «На урок» | Робота з підручником Відео метод: перегляд пояснення теоретичного матеріалу https://www.youtube.com/watch?v=fj7BJyqLXl0 https://www.youtube.com/watch?v=oRhsczDjP1A Практичний метод: розв’язування задач Технології: диференційованого навчання, створення ситуації успіху. | Консультації: бесіди, аудіо пояснення у Вайбері, онлайн консультація на платформі Zoom | Розультати виконаних робіт містяться на платформі «На урок» | 24 робіт |
10-Б Алгебра | Повторення вивченого матеріалу з теми «Тригонометричні вирази» | 1. Повторити теоретичний матеріал за підручником «Математика 10 клас» О.С. Істер. 2. Виконати тестові завдання на платформі «На урок» | Практичний метод: розв’язування задач Технології: диференційованого навчання, створення ситуації успіху. | Консультації: бесіди, аудіо пояснення у Вайбері | Результати виконаних робіи містяться на платформі «на урок» | 15 робіт |
6-В математика | Перпендикулярні та паралельні прямі | 1. Опрацювання теоретичного матеріалу: - прочитати матеріали підручника «Математика 6 клас» О.С. Істер параграф 51 і 52; - переглянути відеоматеріали посилання на які додаються у завданні на платформі Google клас 2. Самоперевірка рівня засвоєння теоретичного матеріалу за тестовими завданнями розміщеними на платформі «На урок» | Робота з підручником Відео метод: перегляд пояснення теоретичного матеріалу https://www.youtube.com/watch?v=fj7BJyqLXl0 https://www.youtube.com/watch?v=oRhsczDjP1A Практичний метод: розв’язування задач Технології: диференційованого навчання, створення ситуації успіху. | Консультації: бесіди, аудіо пояснення у Вайбер, онлайн консультація на платформі Zoom | Результати виконаних робіт на платформі «На урок» | 18 роботи |
8-В Алгебра | Узагальнення та систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи | 1. «Виконуємо разом». Опрацювати розв’язки диференційованих завдань зміст яких та розв’язки подано у документах на платформі Google клас 2. Домашнє завдання виконати. Виконати диференційоване домашнє завдання зміст яких розміщено на платформі Google клас | Практичний метод: розв’язування задач Робота з підручником Технології: диференційованого навчання, створення ситуації успіху | Консультації: бесіди, аудіо пояснення у Вайбер | Фото звіти на платформі Google клас Термін здачі до 06.04 | 7 робіт |
Комарист Ю.С. |
6В | Країни світу | Цифровий: платформа «Google classroom» | Дистанційне відео-пояснення, робота з підручником | | Диференційовані завдання, звіт | 6 |
7В | Північний Льодовитий океан | Цифровий: платформа «Google classroom» | Дистанційний відео-урок, робота з картою | | Диференційовані завдання, звіт | 8 |
9А | Підсумкова контрольна робота за 2-й семестр | Цифровий: платформа «Google classroom» | | | Онлайн тести | 17 |
6Г | Кількість населення Землі | Цифровий: платформа «Google classroom» | Дистанційне відео-урок, робота з підручником, презентація | | Диференційовані завдання, звіт | 7 |
9В | Підсумкова контрольна робота за 2-й семестр | Цифровий: платформа «Google classroom» | | | Онлайн тести | 30 |
Індивідуальник: Заворотнюк С. | Географічне положення країн Африки. Населення | Цифровий: Viber | Дистанційний онлайн-урок, робота з підручником | | Звіт | 1 |
Куценко О.М. |
2А | Театральна атмосфера | Інтегрований урок, введення в тему | Вайбер,голосові повідомлення,спів, текстові повідомлення, платформа гугл класрум | Дистанційні завдання на платформі , по вайберу | Фото зошита | 13 |
5Г | Музика на кіноекрані | Інтегрований урок, ведення в тему | Вайбер,голосові повідомлення,спів, текстові повідомлення, платформа гугл класрум | Дистанційні завдання на платформі | Фото зошита | 17 |
1Б | Мистецька подорож до Европи | Урок пояснення | Вайбер,голосові повідомлення | Дистанційні завдання | відео | 8 |
4А | Повернення додому, в Україну | Інтегрований урок | Вайбер,голосові повідомлення | Дистанційні завдання на платформі | Фото зошита | 9 |
2В | Театральна атмосфера | Інтегрований урок,введення в тему | Вайбер,голосові повідомлення,спів,текстові повідомлення | Дистанційні завдання на платформі Гугл клас | Фото зошита | 20 |
6А | Жанри зустрічаються | Інтегрований урок | Вайбер,голосові повідомлення,текстові повідомлення | Дистанційні завдання на платформі | Фото зошита | 19 |
Овчинников Д.В. |
7 А | Легка атлетика | Відео урок | розсилання з ютуб та вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | Вибірково 10 учнiв |
8 А | Легка атлетика | Відео урок | розсилання з ютуб та вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | Вибірково 10 учнiв |
5 А, Б | Легка атлетика | Відео урок | розсилання з ютуб та вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | Вибірково 10 учнiв |
2 Г | Легка атлетика | Відео урок | розсилання з ютуб та вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |