Клас або урок | Тема | Формат проведеного уроку | Використані методики,технологіі | Індивідуальна робота з унями | Результат засвоєння матеріалу(взаємозв*язок) | Перевірка робіт |
Бандалет О.О. |
10- А | Володимир Винниченко - громадський і політичний діяч. Загальна характеристика творчості: проблематика, жанрове розмаїття, стильові особливості. | Дистанційний, з використанням платформи Coogle classroom, на урок | 1. Пройти тестування за темою " Символізм. " Молода муза". " Українська хата" за посиланням join.naurok.ua Код доступу 223618 ( протягом 10 хвилин) 2. Переглянути презентацію про В.Винниченка, записавши назви творів, жанри, тематику та проблематику ( 10 хв.) 3. У підручнику знайти відповідь на 6 питання сторінка 257 ( 3хв) 4. Усні відповіді на питання 7,8,9 сторінка 257 5. Прочитати " Винниченків конкордизм" у підручнику сторінка 258. Письмова відповідь на 3 питання на тій же сторінці | Надання консультацій, відповіді на питання | Здані інтелект – карти, | 7 робіт |
| Новела «Момент» (Із оповідань тюремної Шехерезади). Філософський зміст, проблематика. Імпресіоністична манера письма автора. Особливості композиції. | Дистанційний, з використанням платформи Coogle classroom, на урок 2. Відеоурок ( перегляд по телеканалу Україна UA ) | 1. Пройти тестування за біографією В. Винниченка. Код доступу786941 за посиланням join.naurok.ua 2. Переглянути буктрейлер до новели " Момент" 3. За посиланням прослухати зміст новели https://www.youtube.com/watch?v=YWaQw2-Vgps- скорочена аудіокнига 4. Переглянути фільм - екранізацію " Момент" 5. Записати паспорт твору 6. Записати проблеми, порушені в творі 7. Дати відповідь на питання " Що нового новелою " Момент" вніс Винниченко в розкриття теми любові і щастя?", " Твір Вииниченка " Момент" - імпресіоністична новела" ДЗ Прочитити біографію Винниченка с 252-257, новелу " Момент", про новелу у підручнику сторінки 259-261 на вибір одне питання із Мистецьких діалогів або Діалогів текстів, сторінка 262 | | | 7 |
Балабан Ю.Є. |
7-А | Вводные слова и словосочетания. Вводные слова как средство связи между предложениями | Вивчення теоретичного матеріалу, практична робота | Дистанційно, через Google classroom | Консультації з учнями та батьками у письмовому вигляді, через Viber, та в | Фотозвіти виконаних робіт (25 учнів), ще надсилають | 25 |
6-Б | Смысловое деление предложений в устной речи. Слушаем: определяем тему и основную мысль текста. | Розвиток мовлення | Дистанційно, через Google classroom | телефонному режимі |
6-В | Слушаем: сопоставляем содержание текста с рисунком. Говорим: составляем диалог по описанной ситуации. | Розвиток мовлення | Дистанційно, через Google classroom | телефонному режимі |
Рідош С.М. |
9-Б | Еволюційні чинники | Самостійна робота, перегляд відео за QR-кодом | Дистанційно, через Viber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт (16 учнів), ще надсилають | 16 |
Маріянчук Н.П. 1-А |
1-А | «Крихітка Єнот»,ЗРВ з малим м'ячем.Метання малого м'яча після відскоку. Стрибки у висоту. Рухлива гра | Онлайн урок | Індивідуалізоване навчання, відео презентації | голосові повідомлення, роз'яснення у телефонному режимі | Відео зв'язок, голосові повідомлення | Перевірка і аналіз скрін фото |
1-А | Записуємо числа першої сотні | Онлайн урок | відео урок з презентацією Індивідуалізоване навчання, | Відео зв'язок, голосові повідомлення. роз'яснення у телефонному режимі | Відео зв'язок голосові повідомлення | Перевірка і аналіз скрін фото |
1 –А | Культурні рослини. | Онлайн урок | відео презентації Індивідуалізоване навчання, | Відео зв'язок, голосові повідомлення роз'яснення у телефонному режимі. | Відео зв'язок голосові повідомлення | Перевірка і аналіз скрін фото |
1-А | Спостереження за змінами в природі. Конкурс малюнків «Весна - днем красна» | Онлайн урок | відео презентації Індивідуалізоване навчання, | Відео зв'язок, голосові повідомлення роз'яснення у телефонному режимі | Відео зв'язок голосові повідомлення | Перевірка і аналіз скрін фото |
Бондаренко О.В. 1-В |
1 - В | 1.Математика Тема: Порівнюємо числа в межах 100. | Урок – пояснення, консультування | Вайбер, голосові повідомлення; додаткові завдання на Мій клас; телефонний зв’язок | Розбір та коментування помилок | Перевірка робіт індивідуально із коментуванням помилок | 32 роботи |
| 2. Читання Тема: Алфавіт. Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. Опрацювання вірша Б. Заходера «Буква Я» | Урок – пояснення та консультування | Вайбер; телефонний зв’язок; голосові повідомлення; | Розбір та коментування помилок | Перевірка робіт індивідуально із коментуванням помилок; слухання віршів | 32 роботи |
| 3. Українська мова Тема: Закріплення вмінь писати великі та малі букви українського алфавіту | Урок – пояснення та консультування | Вайбер телефонний зв’язок; голосові повідомлення; | Розбір та коментування помилок | Перевірка робіт індивідуально із коментуванням помилок | 32 учнів |
| 4. Фізкультура Тема: ЗРВ без предметів на місці. Ігри для активного відпочинку. | Урок - консультація | Вайбер | | Фото та відео занять | 32 |
Запорожченко Т.В. 2-Б |
Математика | Багатоцифрові круглі числа. Таблиця множення числа 9. Задачі на дворазове зменшення числа в кілька разів. Квадрат. | Он-лайн | скайп | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення | 29 |
Япс | Даруйте радість. | Он-лайн | скайп | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення | 29 |
ЯПС | Видатні винаходи українців ХХІ століття. | Он-лайн | скайп | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення | 29 |
Фіз-ра | ЗРВ. Стрибки зі скакалкою. Вправи з м’ячем. Ведення м’яча. Рухливі ігри. | Дистанційно | Відео зарядки у скайпі, вайбер | | Відео у вайбері | |
Гурток | Розбір слів за будовою. Правопис префіксів. | Он-лайн | скайп | Відео та телефонний зв’язок | | |
Фудар О.І. 2-Г |
1.ЯДС.Я в бібліотеці. | Пояснення нового матеріалу | Дослідження,урок-подорож,рольова гра,презентація. | Голосові повідомлення,пояснення по телефону. | Фотоматеріали роботи у зошиті. | Фотозвіт робіт | |
2.Матем.Повт.Табл. ділення на 7.Складання виразів та знаходження їх значеньМноження на 0.Повт. буквені вирази. | Урок застосування знань,умінь та навичок. | Елементи гри,ситуація успіху,здоров*я зберігаюча. | Голосові повід,поясн. По телефону. | Коментар робіт, | Самооцінювання,ффотозвіт. | |
3.Укр.мова.Поширення речень за пит.,встановл.зв*яз ку слів у реченні.Повт. частини мови. | Вивчення нового матеріалу. | Робота з таблицею та малюнками у підручнику.Елементи гри. | Голосові повідомлення,консультація по телефону Катриченко Поліні. | Фотоматеріали роботи у зошиті,подяка за роботу. | Самооцінювання,фотозвіт робіт. | |
4.Ф-ра | Самопідготовка | | | | | |
5.Англ.мова. | Добірка завдань до уроків. | Консультація по телефону з Дідовець Н. | | | | |
13:15- 14:40 | Самоосвіта.Читметодичного посібника НУШ.Соціальна інклюзія.с.116. | | | | | |
Барбенягре Р.А. 4-А |
10.04.20 | Літ.читання | Володимир Рутківський «Як складають вірші» | Телефон, вайбер, youtube. Голосові повідомлено, відео уроки, відеоролики | Індивідуалізоване навчання, індивідуальні консультаціі | Відеоповідомлення, фотоповідомлення, голосові повідомлення | Прокоментовано |
| Украінська мова | Повторення вивченого про дієслово. Відеоурок. | | | | Перевірено і оцінено 30 робіт |
| Фіз.виховання | Різновиди ходьби та бігу.Вправи для запобігання плоскостопості. | | | | Прокоментовано |
| Природознавство | Повторення.Природні зони. Відеоурок. | | | | Перевірено і оцінено 30 робіт |
| Християнська етика | Божа і людська мудрість.Вербна неділя. | | | | Прокоментовано |
Жуковська В.В. 4-Б |
Читання | Урок позакласного читання. «Людина починається з добра» | Аудіокнига | Аудіо записи | Протягом дня в телефоному режимі та відеозв’язок з усіма | Фотозвіт дитячих робіт. Перевірка на платформе | 28 |
Математика | Множення іменованих чисел на двоцифрові числа. Порівняння задач на знаходження числа за двома різницями. | Відеоурок | Картка з завданням | | | 28 |
Основи здоров’я | Збалансоване харчування. Вітаміни та їх значення для здоров’я | відеоролик | Відеоролик | | | 28 |
Образотворче мистецтво | Композиція «Сади цвітуть» П.р « Тварини яких я люблю» | Практична робота | Практична робота за поясненням вчителя | | | 28 |
Зубова В.В. |
2-Б 10.04. | Мій будинок. Повторення : Одяг. Спорт. Тест. | Інтегрований урок ,урок узагальнення знань. | Інтерактивні методи , розвиток критичного мислення. | Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики. Читання за диктором. | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита. 14 робіт. |
1-А 10.04. | Вчимо букви. Їжа та напої. Повторення: ABC. | Інтегрований урок, урок засвоєння знань, навичок. | Розвивати критичне мислення. | Пояснення, відповіді на питання. Вайбер. Відеоролики. Читання за диктором. Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита. Голосове повідомлення. 9 робіт. |
3-А 10.04. | Конрольна робота. Тема. Одяг.Погода. | Урок перевірки знань, умінь і навичок . | Проблемний урок – питання - відповідь. | Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики. Відеопризинтація. Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита. 14 робіт. |
| | | | | | |
2-Г 1грп. 10.04. | Світ диких тварин . Повторення: Одяг. | Інтегрований урок, , урок введення нової лексики. | Інтерактивні методи , розвиток критичного мислення. | Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики. Читання за диктором. | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита. Голосове повідомлення. 14 робіт. |
Бурдюг О.С. |
5-А | Моя улюблена пора року | Формат проведення Урок-консультація | Технології вайбер голосові повідомлення | Інд. робота з учнями Відео та телефонний зв'язок | Взаємозв’язок перевірка робіт у Google classroom,фотозвіт | Перевірка робіт 7 |
1-А | | Урок презентація | Вайбер | Відео та телефонний зв'язок | Фотозвіт, перевірка робіт у Google classroom відеоролик | 8 |
5Б | Моя улюблена пора року | Урок консультація | Вайбер | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка робіт у Google classroom,. | 8 |
5-Г | Моя улюблена пора року | Урок консультація | Вайбер | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка у аналіз робіт y google classroom та viber | 12 |
6-А | Визначні пам'ятки різних країн | Урок презентація | Вайбер, голосові повідомлення | Телефонний зв'язок | Перевірка робіт у Google classroom and Viber | 6 |
Спусканюк К.В. |
9Б (I-II група) | Австрія | Презентація з завданням | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | (7 ще надсилають) |
7А | Урок – узагальнення теми | Тест | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Роботи учнів у Blank Quiz | (5 ще надсилають) |
6Б | Київ – столиця України | Презентація з завданням | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | (2 ще надсилають) |
9В | Австрія | Презентація з завданням | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | (2 ще надсилають) |
Шутило О.І. |
3 – В (1 гр.) | Свята. Великдень | Засвоєння нових знань | Інтерактивні методи. Розвиток критичного мислення. Відео | Відповіді на запитання у Viber, на платформі Google Class room, телефонний зв`язок | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита. 13 робіт |
3 – В (2 гр.) | Свята. Великдень | Засвоєння нових знань | Інтерактивні методи. Розвиток критичного мислення. Відео | Відповіді на запитання у Viber, на платформі Google Class room, телефонний зв`язок | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита. 15 робіт |
Гузенко М.А. |
9-в(м) | Види і засоби міжфразового зв'язку | Дистанційно платформа classroom | Робота з підручником | Консультації у вайбер | фотозвіт | 4 учнів |
6-а(л) | Клим Джура- рятівник світу. Його друзі й вороги. Еволюція Клима від боягуза до супергероя. | Дистанційно платформа classroom | Робота з підручником,тести, відповіді на запитання | Консультації у вайбер | фотозвіти | 5учнів |
5-в(м) | . Вставні слова, виділення їх на письмі комами. | Дистанційно платформа classroom | Робота з підручником, відео урок, виконання вправ | Консультації у вайбер | фотозвіт | 9 учнів |
10-а | Дистанційний урок по вайберу з ученицею 10-А класу( інд.навчання) з теми «Числівник як частина мови | Дистанційно платформа classroom | Робота з підручником | Консультації у вайбер | фотозвіт | 5 балів |
6-г(л) | Клим Джура- рятівник світу. Його друзі й вороги. Еволюція Клима від боягуза до супергероя. | Дистанційно платформа classroom | Робота з підручником, тести, відповіді на запитання | Консультації у вайбер | фотозвіт | 4 учнів |
6-в(л) | Клим Джура- рятівник світу. Його друзі й вороги. Еволюція Клима від боягуза до супергероя. | Дистанційно платформа classroom | Робота з підручником, тести, відповіді на запитання | Консультації у вайбер | фотозвіт | 4 учнів |
Черепенько А.О. |
6-Б Українська література | ПЧ №4Ярослав Стельмах «Найкращий намет» | Дистанційна робота (онлайн платформа Google Classroom) | Онлайн тестування, робота з текстом. письмові відповіді на питання | Надання індивідуальних консультацій (Viber , Google Classroom) | Виконання завдань | Перевірено: 11 робіт |
5-А Українська література | Єдність людини і природи, зв'язок між станом людської душі та довкіллям. Максим Рильський «Осінь – маляр із палітрою пишною…» | Дистанційна робота (онлайн платформа Google Classroom) | Презентація, гра «Поміркуй над прочитаним», «Хто швидше», словникова робота, ідейно-тематичний аналіз. | Надання індивідуальних консультацій (Viber , Google Classroom) | Виконання завдань | Перевірено: 8 робіт |
8-Б Українська мова (індивідуальне навчання – Зичков Д.) | Узагальнення та систематизація вивченого з теми "Однорідні члени речення. Звертання. Вставні слова" | Дистанційна робота (онлайн платформа Google Classroom) | Робота з підручником, виконання тестових завдань, вибірково-розподільний диктант, лінгвістич- не дослідження-відновлення | Надання індивідуальних консультацій (Viber , Google Classroom) | Виконання завдань | Перевірено: 1 робота |
Шевченко Н.В. |
11 літ | Особливості характеротворення образів роману Іваничука «Мальви» | Голосовий чат Дискорд Дистанційно, платформа classroom | Робота з підручником, з текстом Розбір тестових завдань, відеоперегляд | Консультації у вайбер | фотозвіти | 7 учнів |
11 мова | Повторення відомостей про дієслово (повторенння) | Дистанційно, платформа classroom | Тестування | Консультації у вайбер | тест | 26 учнів |
9-Б мова | РМ Твір-роздум на морально-етичну тему | Дистанційно, платформа classroom | Відеопрезентація , складання схеми-опори, дослідження мовного матеріалу, написання твору | Консультації у вайбер | фотозвіти | 30 учнів |
Ткачук В.С. |
7-В | М. Павленко "Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських". Роль у творі художніх засобів. Символічне значення образів старовинної шафи та чарівних коралів. | Розповідь | Вайбер | Бесіда | Фотозвіт виконаних робіт | 8 уч. |
5-Г | Контрольна робота N7. Тести. Речення з однорідними членами. Звертання. Вставні слова та сполучення слів. | Контроль знань | Вайбер | Консультації | Фотозвіт виконаних робіт | 10 уч. |
5-Г | Євген Гуцало. Основні відомості про письменника. Вічне протистояння доба і зла – наскрізна тема світового мистецтва. Порушення цієї теми в оповіданні "Лось" | Розповідь | Вайбер | Бесіда | Фотозвіт виконаних робіт | 2 уч. |
Чорноус В. | В.Земляк. "Лебедина зграя", як зразок "Химерної прози" | Розповідь | Телефонний режим-1 год. Відеоурок. Тести О.Авраменко. | Бесіда, консультація. | | 1 уч. |
8-В | Курс. Однорідні й неоднорідні означення. Кома при однорідних означеннях . | Закріплення знань. | Вайбер | Бесіда, консультація | Фотозвіт виконаних робіт | 3 уч. |
8-А | Курс. Однорідні й неоднорідні означення. Кома при однорідних означеннях . | Закріплення знань. | Вайбер | Бесіда, консультація | Фотозвіт виконаних робіт | 4 уч. |
Волкова О.О. |
10.04. 10-А 10-В алгебра | Екстремуми функціі (другий урок по даній темі)Перевірочний тест(з обмеженням у часі до 16.00).Розв*язування вправ. | дистанційно | Онлайн-консультаціі,,платформа Google Клас код класу f6jk66g ,Вайбер. | Коментарі на платформі,консультаціі у Вайбері(відео ,аудіо) в Zoom,Скайп. Підготовка до самостійноі роботи Д/З №22,10(1,2),22.12(1,2). | Результати тестування | Виконані роботи,які прислані на платформу ,тестування |
10.04.20 8-Б Зичков Денис геометрія | Квадратне рівняння як математична модель текстових і прикладних задач | Дистанційно | Відео зв*язок через Скайп | Коментарі ,обмін відео файлами аудіо спілкування у Вайбері | Прислані роботи ,усні відповіді | Виконані роботи,які прислані, усні відповіді |
Кавака Л.Г. |
11 1 урок | Фізика Фотоефект. Розв’язування задач. | Використання записів відеофрагментів уроків з поясненням розв’язування задач | - повторення теоретичного матеріалу; - застосування знань в практичній діяльності; - розв’язування завдань зі збірника ЗНО минулих років; ДЗ Розвязати 2 задачі. | Відповіді на запитання учнів в Вайбері | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 11.04 23.59 | 15 |
5-Б 2 урок | Фізика Магнітні явища. Магніти | Використання записів відеофрагментів уроків, мультфільмів для пояснення матеріалу | - вивчення теоретичного матеріалу; - знайомство з ментальною картою; - практичне використання магнітів, історична довідка; - знайомство з новітніми матеріалами: феромагнітною рідиною. ДЗ Створити ментальну карту з теми «Постійні магніти» | Відповіді на запитання учнів в Вайбері | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 11.04 23.59 | 20 |
9-В 5 урок | Фізика Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки. | Он-лайн урок (ZOOM- відеоконференція) Презентація для вивчення нового матеріалу, відео реактивного руху в природі | - Практичне застосування закону збереження імпульсу в техніці; - Пояснення прикладів реактивного руху в природі (скажений огірок, медуза, каракатиці тощо); - використання он-лайн дошки в двосторонньому режимі. ДЗ написати газетну статтю до Дня космонавтики | Консультація в режимі он-лайн під час уроку (ZOOM – конференція), у Вайбері | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 11.04 23:59 | 15 |
9-Б 6 урок | Фізика Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки. | Он-лайн урок (ZOOM- відеоконференція) Презентація для вивчення нового матеріалу, відео реактивного руху в природі. | - Практичне застосування закону збереження імпульсу в техніці; - Пояснення прикладів реактивного руху в природі (скажений огірок, медуза, каракатиці тощо); - використання он-лайн дошки в двосторонньому режимі. ДЗ написати газетну статтю до Дня космонавтики | Консультація в Вайбері. Залучення учнів до завантаження програми ZOOM | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 11.04 23:59 | 15 |
10-Б 7 урок | Фізика Перший закон термодинаміки | Он-лайн урок (ZOOM- відеоконференція) | - Вивчення першого закону термодинаміки. - Універсальність першого закону термодинаміки в житті людини; - Розв’язування задач на визначення характеристик з І з-ну термодинаміки ДЗ Складання конспекта по лекції https://www.youtube.com/watch?v=RcVnXuQIBuE&list=PLYLAAGsAQhw_ksmc1o1ZNUBG5zqvqq0Ue&index=2 | Відповіді на запитання учнів під час уроку та в Вайбері. | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 11.04 23:59 | 20 |
Сабірова О.Є. |
11 | Трикутники. Властивості трикутників. Подібність трикутників. Повторення Геометрія | Урок застосування знань умінь і навичок | Інформаційно –комунікативні технології | Пояснення матеріалу Google-classroom, VIber, відеоматеріал | Дистанційне завдання на платформі Консультації учням | Фото зошита (конспект з розвязаними задачами). |
7А, 7Б, 7В | Коло.Круг. Дотична до кола. Властивість хорди, перпендикулярної до діаметра Геометрія | Урок застосування знань , умінь та навичок Тестування | Технологія особистісно-орієнтованого навчання | Пояснення матеріалу Google-classroom, VIber, Використання уроку Всеукраїнської школи он-лайн | Дистанціцні завдання на платформі. Консультації окремим учням | Фото зошита (19робіт- 7А) (21робіт-7Б) (19 робіт-7В) |
6А 6Г | Основні властивості рівнянь. Розв язування вправ Математика | Урок застосування знань , умінь та навичок, урок контролю. Тестуванння | Диференційоване навчання Технологія створення ситуації успіху | Пояснення матеріалу Google-classroom, VIber, Використання уроку Всеукраїнської школи он-лайн | Дистанціцні завдання на платформі. Консультації окремим учням | Фото зошита (22робіт-6А) (20 робіт-6Г) |
Білецька О.В. |
8 – В Геометрія | Площа трапеції | 1. Опрацювання теоретично матеріалу: - Прочитати параграф 26 підручника "Геометрія 8 клас" Істер. Знати правила знаходження площі трапеції ст. 177; - Переглянути відеоурок на тему площа трапеції починаючи з моменту на 9:42. Відеоматеріал додається. 2. «Виконуємо разом». Опрацювати фотоматеріали з розвязуванням задач №941; №943; №945; 949. 2. Виконати №912 і №914 (1) 3. Домашнє завдання. Виконати №942; №944; №946; № 950 за підручником "Геометрія 8 клас " Істер. | Робота з підручником: прочитати, вивчити. Відео метод: перегляд пояснення теоретичного матеріалу: https://www.youtube.com/watch?v=NnX4LIgZju8 Практичний метод: розв’язування задач Наочний метод: ілюстрація Робота з підручником Технології: диференційованого навчання, створення ситуації успіху. | Консультації: бесіди, аудіо пояснення у Вайбері | Фотозвіти на платформі Google клас (9) Термін здачі 13 квітня | 9 робіт |
6-Б математика | Розв’язування вправ на всі дії з раціональними числами | 1. «Виконуємо разом» Опрацювати фотоматеріали з розвязками № 1416; №1420; №1431 за підручником "Математика 6 клас" Істер. Фотоматеріали додаються 2. Домашнє завдання №1417 і № 1421; №1432 | Практичний метод: розв’язування задач Наочний метод: ілюстрація Робота з підручником Технології: диференційованого навчання, створення ситуації успіху. | Консультації: бесіди, аудіо пояснення у Вайбері | Фотозвіти на платформі Google клас (26) Термін здачі до 13.04 | 26 роботи |
6-В математика | Розв’язування вправ на всі дії з раціональними числами | 1. «Виконуємо разом» Опрацювати фотоматеріали з розвязками № 1416; №1420; №1431 за підручником "Математика 6 клас" Істер. Фотоматеріали додаються 2. Домашнє завдання №1417 і № 1421; №1432 | Практичний метод: розв’язування задач Наочний метод: ілюстрація Робота з підручником Технології: диференційованого навчання, створення ситуації успіху | Консультації: бесіди, аудіо пояснення у Вайбері | Фотозвіти на платформі Google клас (14) Термін здачі до 13.04 | 14 робіт |
10-Б Алгебра | Розв’язування задач на тему «Координати і вектори в просторі» | 1. «Виконуємо разом». Опрацювати розвязання № 23.11 на фотокартках і відеоматеріалах 2. Домашнє завдання. Виконати № 23.12 | Практичний метод: розв’язування задач Технології: диференційованого навчання; створення ситуації успіху. | Консультації: бесіди, аудіо пояснення у Вайбері | Звіт Google клас у розділі Google форми (4) Термін здачі 13.04 | 4 роботи |
5-В Математика | Знаходження відсотків від числа | 1. «Виконуємо разом». Опрацювати розвязанні на фотокартках № 1523; №1526; №1528 підручника "Математика 5 " Істер. Фотоматеріали додаються. 3. Домашнє завдання виконати №1525; 1527 | Практичний метод: розв’язування задач Наочний метод: ілюстрація Робота з підручником Технології: диференційованого навчання, створення ситуації успіху | Консультації: бесіди, аудіо пояснення у Вайбері | Фотозвіти на платформі Google клас (19) Термін здачі до 13.04 | 19 робіт |
Ментова Н.О. |
5а (матем.) | Знаходження відсотків від даного числа | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 20 |
5б (матем.) | Відсотки | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 22 |
9а (алгебра) | Формули скороченого множення | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 10 |
9а (геометрія) | Площа круга та його частин | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 13 |
8 а (фізика) | Контрольна робота №4 «Електричне поле. Електричний струм» | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com Viber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 21 |
8 в (фізика) | Контрольна робота №4 «Електричне поле. Електричний струм» | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com Viber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 13 |
5в (фізика, курс) | Електричний струм. Електричне коло | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com Viber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 17 |
Мартинюк В.В. |
11 | інд.навч. Ковалеко К. Милорад Павич «Скляний равлик» | Дистанційн. | Проблемно –пошуковий,пояснювально – спонукальний, Відео перегляд. Платформа classroom | Консультації, вайбер, телефон. дзвінки | Прочитати роман,виконання письмової роботи. | 1 |
8Б, 8В | Антуан де Сент -Екзюпері "Маленький принц" | Дистанційн. | Проблемно –пошуковий, пояснювально – спонукальний, Платформа classroom | Консультації, вайбер, телефон. дзвінки | Опрацювати біографію письменника, виконати завдання після перегляду презетації | 21 12 |
9Б | «Вогонь горить ясно». Р.Бредбері | Дистанційн. | Проблемно –пошуковий, пояснювально – спонукальний, Платформа classroom | Консультації, вайбер, телефон. дзвінки | Виконання письмової роботи. | 12 |
Шевцова В.В. |
2 | Інд. Качу-ровсь-кий | Тема уроку: Тихий океан: клімат, води, рельєф, природні ресурси. Пр.р.№8 Позначення на к/к географічних об'єктів океану. | Опрацювати матеріал підручника, робота з картою, презентація. | Вайбер, телефон-ний зв’язок. | Фотозвіт План-конспект уроку, пр.р – контурна карта. | 2 |
3 | 8 – Б | Тема уроку: Научіння, розумова діяльність. Мислення і мова. | Опрацюван-ня матеріалу підручника, перегляд презентації. Робота над складанням порівняльної таблиці за зразком вчителя. | Googl classroom Група вайбер | Фото виконаних робіт: план-конспект уроку, пояснення правил, порівняльна таблиця. | 18 |
4 | 6 – Б | Тема уроку: Рослинні угрупування. Ярусність. | Опрацювання матеріалів підручника та презентації. Опис 5 типів рослинних угрупувань. Створити міні-прект штучного рослинного угрупування. | Googl classroom Група вайбер | Фото виконаних робіт: таблиця-опис рослинних угрупувань, міні прект штучного рослинного угрупування. | 10 |
5 | 10-Б | Тема уроку: Репродукція, як механізм безперервності існування видів. Особливості регенерації організму людини. | Опрацювання матеріалів підручника, презентації та відеопоясне-ння. Завдання: порівняльна характерис-тика форм розмножен-ня ст.210, ст.214. Етапи зростання кістки. | Googl classroom Група вайбер | Фото виконаних робіт: порівняльні характеристики у таблицях, Опис до завд. Ст.214 | 11 |
7 | 10-В | Тема уроку: Репродукція, як механізм безперервності існування видів. Особливості регенерації організму людини. | Опрацюван-ня матеріалів підручника, презентації та відеопоясне-ння. Завдання: порівняльна характерис-тика форм розмножен-ня ст.210, ст.214. Етапи зростання кістки. | Googl classroom Група вайбер | Фото виконаних робіт: порівняльні характеристики у таблицях, Опис до завд. Ст.214 | 9 |
Кравець Г.Ю. |
10.04. 11 клас-Коваленко Катерина | «Генетичний зв'язок між класами неорганічних сполук» | Дистанційне | Онлайн-консультації, платформа Google Клас , «Мій клас» | Коментарі на платформі Google Клас, «Мій клас»- консультації Вайбері . | Платформа «Мій клас»-завдання | Платформа –«Мій клас» |
10.04 9-А 9-Б 9-В | «Поняття про амінокислоти» | Дистанційне | Онлайн-консультації, платформа Google Кла , «Мій клас» | Коментарі на платформі Мій клас, консультації Вайбері . | Фото конспектів , платформа «Мій клас»-завдання | Все що прислано перевіряється Платформа –«Мій клас» (тести) |
10.04 11 | «Генетичний зв'язок між класами неорганічних сполук» | Дистанційне | Онлайн-консультації, платформа Мій клас | Коментарі на платформі Мій клас, консультації Вайбері . | Фото конспектів , платформа «Мій клас»-завдання | Платформа –«Мій клас»-виконання вправ |
10.04. 10-В- | «Синтетичні високомолекулярні речовини. Полімери» | Дистанційне | Онлайн-консультації, платформа Мій клас | Коментарі на платформі Мій клас, консультації Вайбері . | Фото конспектів , платформа «Мій клас»-завдання | Платформа –«Мій клас» (тести) |
Комарист Ю.С. |
7Б | Населення | Цифровий: платформа Google classroom – завдання +feedback | Дистанційний відео-урок, презентація, відео-пояснення, робота з підручником | Бондаренко | Диференційовані завдання, звіт | 15 |
10Б | Канада | Цифровий: платформа Google classroom – завдання +feedback | Дистанційний відео-урок, робота з підручником | | Диференційовані завдання, звіт | 9 |
8А | Міське і сільське населення | Цифровий: платформа Google classroom – завдання +feedback | Дистанційний відео-урок, робота з підручником | | Диференційовані завдання, звіт | 14 |
7В | Населення Євразії | Цифровий: платформа Google classroom – завдання +feedback | Дистанційний відео-урок, презентація, відео-пояснення, робота з підручником | Степанов | Диференційовані завдання, звіт | 11 |
7А | Населення Євразії | Цифровий: платформа Google classroom – завдання +feedback | Дистанційний відео-урок, презентація, відео-пояснення, робота з підручником | | Диференційовані завдання, звіт | 8 |
Овчинников Д.В. |
7 А | Футбол | Відео урок | розсилання з ютуб | | відеозвіт та фотозвiт | Вибірково 10 учнiв |
2 В | Футбол | Відео урок | розсилання з ютуб | | відеозвіт та фотозвiт | |
8 А | Футбол | Відео урок | розсилання з ютуб | | відеозвіт та фотозвiт | |
2Г | Футбол | Відео урок | розсилання з ютуб | | відеозвіт та фотозвiт | Вибірково 10 учнiв |
5 А, Б | Футбол | Відео урок | розсилання з ютуб | | відеозвіт та фотозвiт | Вибірково 10 учнiв |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |