Клас або урок | Тема | Формат проведеного уроку | Використані методики,технологіі | Індивідуальна робота з унями | Результат засвоєння матеріалу(взаємозв*язок) | Перевірка робіт |
Бондаренко О.В. 1-В |
1 - В | 1. Читання Тема:«Історія яблука», «Равлик і кит» | Урок - консультація | Вайбер, голосові повідомлення | Індивідуальне консультування | Слухання виразного читання у відео та голосових повідомленнях | 32 роботи в зошитах з читання |
| 2. Українська мова Тема: Слова, які відповідають на питання Хто? Що? | Урок – пояснення та консультування | Вайбер; телефонний зв’язок; голосові повідомлення | Розбір та коментування помилок | Перевірка робіт індивідуально із коментуванням помилок | 32 роботи |
| 3. Математика Тема: Досліджуємо складові задачі. Нерівності | Урок – пояснення, консультування | Вайбер; телефонний зв’язок; голосові повідомлення | Розбір та коментування помилок | Перевірка робіт індивідуально із коментуванням помилок | 32 учнів |
| 4.ЯДС Тема: До кого звертатися у разі виникнення небезпечних ситуацій. | Урок - консультація | Вайбер | | Фото робіт у зошитах | 32 учнів |
Запорожченко Т.В. 2-Б |
Япс | Рослини в довкіллі. Ліси, сади, парки. | Он-лайн | скайп | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення | 28 |
Япс (матем) | Повторення вивченого в другому класі. Задачі підвищеної складності. | Он-лайн | скайп | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення | 28 |
Укр. мова. Читання | Пояснювальні словникові диктанти. Науково-популярний текст «Що вміє другокласник» | Он-лайн | скайп | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення | 28 |
Інформатика | Складання алгоритмів. Орнамент. | Он-лайн | вайбер | телефонний зв’язок, голосові повідомлення | | |
Войтковська І.М. 3-А |
3-А | Читання | Льюїс Керролл «Аліса в Країні Чудес». Омоніми. | Презентація, перегляд відеоматеріалу | Інтелект карти, перегляд відеоматеріалу, слухання поезії (пояснювально-ілюстративний) | Онлайн-консультації, телефонний зв'язок (за потреби) | 20 |
| Людина і світ | Гірські породи й корисні копалини. Узагальнення знань. | Відеоурок,, відеоматеріал, тестування | Проблемне навчання, , дослідження,ІКТ | Онлайн-консультації, телефонний зв'язок ( за потреби) | 18 |
| Українська мова | Контрольна робота. Диктант | Аудіозапис | ІКТ, Техногогія індивідуалізації процесу навчання | Онлайн-консультації, телефонний зв'язок (за потреби) | 28 |
| Математика | Повторення вивченого у 3 класі | Презентація , Відеоматеріал Алгоритм знаходження частини від числа | Програмоване навчання ІКТ | Онлайн-консультації, телефонний зв’язок (за потреби) | 25 |
| Мистецтво | Святковий травень. Намалювати гілочку бузка | Відеоекскурсія до музею . Перегляд репродукцій картин. | | | |
Барбенягре Р.А. 4-А |
12.05.20 | Математика | Знаходження значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами.Розв,язування задач. | Телефон, вайбер, youtube. Голосові повідомлено, відео уроки, відеоролики | Індивідуалізоване навчання, індивідуальні консультаціі | Відеоповідомлення, фотоповідомлення, голосові повідомлення | Перевірено і оцінено 30 робіт |
| Фізичне виховання | Загальнорозвивальні вправи | | | | Прокоментовано |
| Літературне читання | Байка «Не випусти рака з рота». | | | | Прокоментовано |
| Природознавство | Контрольнак робота. | | | | Перевірено і оцінено 30 робіт |
| Я у світі | Культура та звичаї різних країн.Відеоурок. | | | | Прокоментовано |
Жуковська В.В. 4-Б |
Математика | Сумісні дії з багатоцифровими числами. Задачі на спільну роботу. | Конспект з поясненням Розповідь – пояснення. Відеоролики. Платформа «google classroom» | Розгорнутий конспект. Онлайн | Протягом дня в телефоному режимі та відеозв’язок з усіма | Фотозвіт дитячих робіт | 28 |
Фізкультура | Комплекс ранкової гімнастики. Загальнорозвивальні вправи | | Посилання на відеоролик. Зарядка знята з дітьми. | | | |
Українська мова | Підсумкова контрольна робота | | Картки з завданнями | | | 28 |
Природознавство | Карпатські гори.. Діяльність людей. Охорона природи Карпат | | Завдання на платформі | | | |
Нагога С.В. 4-В |
4-В | Укр. мова Відеоурок | Однорідні другорядні члени речення, виражені прислівниками | Youtube, текстові повідомлення | Індивідуальні консультації у вайбері, в телефонному режимі | Фотозвіт | Перевірено і оцінено 29 робіт |
| Математика | Сумісні дії з багатоцифровими числами. Задачі на зведення до одиниці. | Вайбер, текстові повідомлення, | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | фотозвіт | Перевірено і оцінено 29 робіт |
| Природа | Кримські гори. Діяльність людей у зоні Кримським гір. | Вайбер, текстові повідомлення, | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | Фотозвіт | Перевірено і вибірково оцінено 10 робіт |
| Християнська етика | Будемо наполегливими у пізнанні істини | Youtube, відео, текстові повідомлення, посилання на електронний підручник | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | Перегляд відео | Самопідготов ка |
Ткачук В.С. |
7-В | Вигук як особлива частина мови. Групи вигуків за значенням. Дефіс у вигуках. Кома і знак оклику при вигуках. | Пояснення | Вайбер | Консультації | Фото звіт виконаних робіт | 14 уч. |
Мельник К. | Розділові знаки в кінці речень різного виду. | Пояснення | Вайбер | Консультація | Фото звіт виконаної роботи | 1 уч. |
8-В | Речення, його види (повторення). | Узагальнення,закріплення знань | Вайбер | Консультації | Фото звіт виконаних робіт | 5 уч. |
8-А | Речення, його види (повторення). | Узагальнення,закріплення знань | Вайбер | Консультації | Фото звіт виконаних робіт | 3 уч. |
8-А | Контрольна робота N6. Контрольний твір. | Контроль знань | Вайбер | Консультації | Фото звіт виконаних робіт | 13 уч. |
7-В | О. Гаврош "Неймовірні пригоди Івана Сили" Морально-етична проблематика твору: добро і зло, справжня дружба і любов, чесність і підступність. | Розповідь | Вайбер | Бесіда | Фото звіт виконаних робіт | 7 уч. |
Мельник К. | Ярослав Стельмах "Митькозавр з Юрківки, або химера лісового озера". | Розповідь | Вайбер | Бесіда | Фото звіт виконаної роботи | 1 уч. |
Кавака Л.Г. |
8-Б 2 урок | Фізика Електричний струм в різних середовищах. Узагальнення | Он-лайн урок (ZOOM- відеоконференція) | ДЗ. Зразок КР | Відповіді на запитання учнів під час уроку | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 12.05 23.59 | 10 |
10-Б 4 урок | Фізика Механічні властивості твердих тіл. Механічна напруга. Модуль Юнга | Он-лайн урок (ZOOM- відеоконференція) | Вивчення теоретичного матеріалу. ДЗ 2 задачі на платформі. | Відповіді на запитання учнів під час уроку | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 12.05 23:59 | 10 |
11 5 урок | Фізика Енергетичний вихід ядерної реакції. Розв’язування задач | Відеопояснення https://www.youtube.com/watch?v=UQQKn3o4Ii4 | ДЗ зразок КР | Консультаці у Вайбері та по телефону | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 12.05 23:59 | 10 |
9-Б 6 урок | Фізика Підсумкова контрольна робота | Он-лайн урок (ZOOM- відеоконференція) | Завдання по варіантам (1-6 вар.) | Консультація в режимі он-лайн під час уроку (ZOOM – конференція) | Фотозвіти ессе на платформі Google клас Дедлайн: 12.05 14:20 | 30 |
9-В 7 урок | Фізика Підсумкова контрольна робота | Он-лайн урок (ZOOM- відеоконференція) | Завдання по варіантам (1-6 вар.) | Консультація в режимі он-лайн під час уроку (ZOOM – конференція) | Фотозвіти ессе на платформі Google клас Дедлайн: 12.05 15:20 | 30 |
Ментова Н.О. |
5а (матем.) | Розв’язування вправ. Вправи на всі дії з дробовими числами | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com Viber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 12 |
5б (матем.) | Розв’язування вправ. Вправи на всі дії з дробовими числами | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com Viber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 12 |
9а (фізика) | Захист навчальних проектів з теми «Рух і взаємодія. Закони збереження» | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com Viber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 8 |
9а (алгебра) | Числові послідовності | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com Viber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 9 |
10 а (фізика) | Механічні властивості твердих тіл | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com Viber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 11 |
10в (фізика) | Узагальнення і систематизація знань за темою «Властивості твердих тіл, рідин і газів» | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com Viber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 1 |
Білецька О.В. |
8 – В Геометрія | Підсумкова контрольна робота | Виконати диференційовану контрольну роботу зміст якої розміщено на платформі Google клас | Практичний метод: розв’язування задач Технології: диференційованого навчання; створення ситуації успіху | Консультації: бесіди, аудіо пояснення у Вайбері | Фото звіти на платформі Google клас | 19 робіт |
10-Б Геометрія | Підсумкова контрольна робота | Виконати диференційовану контрольну роботу зміст якої розміщено на платформі Google клас | Практичний метод: розв’язування задач Технології: диференційованого навчання; створення ситуації успіху | Консультації: бесіди, аудіо пояснення у Вайбері; відео консультації через програму Zoom | Фото звіти на платформі Google клас | 22 роботи |
11 Чорноус Вадим | Розв’язування задач і вправ та підготовка до контрольної роботи | Тестування на платформі "на урок". За посиланням join.naurok.ua. | Практичний метод: розв’язування задач Технології: диференційованого навчання; створення ситуації успіху. | Консультації: у Вайбері | Результат виконаної тестової роботь містяться на платформі «На урок | 1 робота |
6-Б математика | Розв’язування задач і вправ та підготовка до контрольної роботи | Виконати тестові завдання зміст яких подано у програмі Google Форми на платформі Google клас | Практичний метод: розв’язування задач Технології: диференційованого навчання, створення ситуації успіху. | Консультації: бесіди, аудіо пояснення у Вайбер. | Результати виконаних робіт зберігаються у програмі Google Форми | 23 робіт |
6-В Математика | Розв’язування задач і вправ та підготовка до контрольної роботи | 1 Виконати тестові завдання зміст яких подано у програмі Google Форми на платформі Google клас | Практичний метод: розв’язування задач Технології: диференційованого навчання, створення ситуації успіху. | Консультації: бесіди, аудіо пояснення у Вайбер | Результати виконаних робіт зберігаються у програмі Google Форми | 10 робіт |
Комарист Ю.С. |
10Б | Підсумкова контрольна робота за 2-й семестр | Цифровий: платформа Google classroom | | | Онлайн тести, звіт | 22 |
7Б | Порушення природної рівноваги | Цифровий: платформа Google classroom | Дистанційний відео-урок, робота з підручником | | Диференційовані завдання, звіт | 6 |
10В | Захист Вітчизни (ми відпрацювали) | | | | | |
8В | Кількість і структура населення Миколаївської області | Цифровий: платформа Google classroom | Презентація, відео-пояснення, посилання н офіційні сайти | | Звіт | 4 |
8Б | Дослідження (екскурсія) Ознайомлення з об’єктами природи своєї місцевості | Цифровий: платформа Google classroom | Дистанційна онлайн консультація | | Проєкт, звіт | 7 |
8А | ГП, АТУ, історія розвитку Миколаївської області | Цифровий: платформа Google classroom | Презентація, відео-пояснення, посилання н офіційні сайти | | Звіт | 5 |
Куценко О.М. |
3-Б | Перевіряємо свої досягнення | Узагальнення знань,умінь,навичок | Платформа Гугл клас,вайбер | Дистанційні завдання по вайберу, на платформі | Вайбер,платформа | |
3-В | Перевіряємо свої досягнення | Узагальнення знань,умінь,навичок | Платформа Гугл клас,вайбер | Дистанційні завдання по вайберу, на платформі | Вайбер,платформа | |
4-Б | Перевіряємо свої досягнення | Узагальнення знань,умінь,навичок | Вайбер,платформа | Дистанційні завдання по вайберу, платформа | Вайбер,платформа | |
4-В | Перевіряємо свої досягнення | Інтегрований урок | Вайбер,платформа | Дистанційні завдання по вайберу, платформа | Вайбер,платформа | |
1-А | Перевіряємо свої досягнення | Інтегрований урок | Вайбер,платформа | Дистанційні завдання по вайберу, платформа | Вайбер,платформа | |
Овчинников Д.В. |
6А, Б | Легка атлетика | Відео урок | розсилання з ютуб та вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | Вибірково 10 учнiв |
6 В, Г | Легка атлетика | Відео урок | розсилання з ютуб та вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | Вибірково 10 учнiв |
8 А | Легка атлетика | Відео урок | розсилання з ютуб та вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | Вибірково 10 учнiв |
2 В | Легка атлетика | Відео урок | розсилання з ютуб та вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | |
5 В,Г | Легка атлетика | Відео урок | розсилання з ютуб та вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | Вибірково 10 учнiв |
| | | | | | | | | | | | | | | |