Клас або урок | Тема | Формат проведеного уроку | Використані методики,технологіі | Індивідуальна робота з унями | Результат засвоєння матеріалу(взаємозв*язок) | Перевірка робіт |
Маріянчук Н.П. 1-А |
1-А | Читаю про дитячі ігри. Л. Дяченко«М'ячик - пустунець».Є. Сталкіна«Лічилочка». | Онлайн урок | Індивідуалізоване навчання, відео презентації | Відео зв'язок, голосові повідомлення, роз'яснення у телефонному режимі | Відео зв'язок, голосові повідомлення | Перевірка і аналіз відео |
1-А | Звуковий аналіз слів. Списування тексту , поданого рукописним шрифтом | Онлайн урок | відео презентаціїІндивідуалізоване навчання, | Відео зв'язок, голосові повідомлення.роз'яснення у телефонному режимі | Відео зв'язокголосові повідомлення | Перевірка і аналіз скрін фото |
4-А | Перетворення інформації з текстової у графічну форму з використанням схем, діаграм. | Онлайн урок | відео презентаціїІндивідуалізоване навчання, | Відео зв'язок, голосові повідомленняроз'яснення у телефонному режимі | Відео зв'язокголосові повідомлення | Перевірка і аналіз скрін фото |
1 –А | Додаємо і віднімаємо на основі першої сотні | Онлайн урок | відео презентації,відеороликІндивідуалізоване навчання, | Відео зв'язок, голосові повідомлення роз'яснення у телефонному режимі. | Відео зв'язокголосові повідомлення | Перевірка і аналіз скрін фото |
1-А | Аплікація «Великодня писанка.»Правила здорового харчування | Онлайн урок | відео презентаціїІндивідуалізов-ане навчання, | Відео зв'язок, голосові повідомленняроз'яснення у телефонному режимі | Відео зв'язокголосові повідомлення | Перевірка і аналіз скрін фото |
Бондаренко О.В. 1-В |
- - В
| 1.ЯДС Тема: Родинні традиції та свята. | Урок - консультація | Вайбер, голосові повідомлення | Індивідуальне консультування | Фото робіт | 32 роботи |
| 2. ЧитанняТема: Дитячі народні пісні. Виразне читання. | Урок – пояснення та консультування | Вайбер; телефонний зв’язок; голосові повідомлення; | Розбір та коментування помилок | Перевірка робіт індивідуально із коментуванням помилок; слухання віршів | 32 роботи |
| 3. Українська моваТема: Закріплення вмінь писати вивчені букви. | Урок – пояснення та консультування | Вайбер телефонний зв’язок; голосові повідомлення; | Розбір та коментування помилок | Перевірка робіт індивідуально із коментуванням помилок | 32 учнів |
| 4. ДІТТема: Весняні свята. Великдень. Аплікація «Великодні писанки». | Урок - консультація | Вайбер | | Фото робіт | 32 |
Запорожченко Т.В. 2-Б |
Укр. мова.Читання | Узагальнення вивченого з теми «Будова слова».Казки В. Сухомлинського. Літературні перегони. | Он-лайн | скайп | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення | 28 |
Япс | Опади. Дощ. | Он-лайн | скайп | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення | 28 |
Математика | Багатоцифрові круглі числа. Таблиця ділення на 9. Віднімання багатоцифрових чисел з переходом через розряд. Задачі на дворазове збільшення числа в кілька разів. | Он-лайн | скайп | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення | 28 |
Фіз-ра | ЗРВ. Впрпави для профілактики плоскостопості. Біг. Ігри. | Дистанційно | Відео зарядки у скайпі, вайбер | | | |
Фудар О.І. 2-Г |
1.ЯДС.Різноманітність людей в світі.Країни світу. | Пояснення нового матеріалу. | Дослідницькі,ігрові. | Голосові повідомлення. | Фотоматеріали робіт у зошитах. | Самооцінювання,вербальне формувальне оцінювання. | |
2.Читання.Діагностична робота.Аудіювання. | Урок застосування набутих знань,умінь,навичок. | Вайбер,голосове повідомлення. | Голосові повідомлення. | Фотоматеріали робіт. | Перевірка і аналіз скрін фото. | |
3.Укр.мова.Повт.і закр. Знань про речення. | Урок застосування набутих знань. | Елементи гри,дослідження. | Голосові повідомлення. | Фотоматеріали. | Самооцін.,перевірка скрін.фото,аналіз робіт. | |
4.Ф-ра. | Перев. Фотоматер. З мови,робота над помил. | | | | | |
5.Англ.мова. | Продовження роботи.Консультації учням. | | | | | |
Войтковська І.М. 3-А |
3-А | Читання | Туве Янссон «Капелюх чарівника» | Презентація, перегляд відеоматеріалу | Інтелект карти, перегляд відеоматеріалу, слехання поезії(пояснювально-ілюстративний) | Онлайн-консультації, телефонний зв'язок (за потреби) | 22 |
| Людина і світ | Пісок і глина | Відеоурок,, відеоматеріал, тестування | Проблемне навчання, , дослідження, ІКТ | Онлайн-консультації, телефонний зв'язок ( за потреби) | 24 |
| Математика | Звичайний дріб. Задачі на знаходження двох добутків Літр. | Презентація ,відеоматеріал | Програмоване навчання ІКТ, виконання завдань за алгоритмом | Онлайн-консультації, телефонний зв’язок (за потреби) | 23 |
| Інформатика 4 – А | Пристрої введення та виведення інформації. | Презентація | Програмоване навчання ІКТ, | Онлайн-консультації, телефонний зв’язок (за потреби) | |
| Інформатика 4 – Б | Пристрої введення та виведення інформації. | Презентація | Програмоване навчання ІКТ, | Онлайн-консультації, телефонний зв’язок (за потреби) | |
| | | | | | |
Барбенягре Р.А. 4-А |
16.04.20 | Математика | Множення багатоцифрових чисел на трицифрові.Задачі на рух.Відеоурок. | Телефон, вайбер, youtube. Голосові повідомлено, відео уроки, відеоролики | Індивідуалізоване навчання, індивідуальні консультаціі | Відеоповідомлення, фотоповідомлення, голосові повідомлення | Перевірено і оцінено 30 робіт |
| Украінська мова | Незмінюваність – основна граматична ознака прислівників.Відеоурок. | | | | Перевірено і оцінено 30 робіт |
| Основи здоров,я | Профілактика порушень зору, слуху, опорно –рухового апарату школярів. | | | | Прокоментовано |
|
Нагога С.В. 4-В |
4-В | Укр. мова | Контрольна робота. Мовна тема «Дієслово» | Вайбер, текстові повідомлення | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | Фотозвіт | Перевірено і оцінено 29 робіт |
| Літ.чит | Леся Мовчун Арфа для павучка» | Вайбер, текстові повідомлення | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | Фотозвіт, текстові повідомлення | Перевірено і оцінено 29 робіт |
| ПриродознавствоВідеопояснення нового матеріалу | Лісостеп | Відео урок, текстові повідомлення | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | Текстові повідомлення | Самопідготовка |
| Інформатика (І група) | Створення алгоритмів з розгалудженням, Середовище Скретч | Вайбер, текстові повідомлення, посилання на електронний підручник | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | Фотозвіт | Перевірено і прокоментовано 15 робіт |
Шутило О.І. |
4 – А | В аеропорту | Повторення вивченого | Інтерактивні методи. Розвиток критичного мислення. | Відповіді на запитання у Viber, на платформі Google Class room, телефонний зв`язок | Дистанційні завдання на платформі, онлайн-тест | Фото зошита, прикріплені файли на платформі.13 робіт |
4 – В | В аеропорту | Повторення вивченого | Інтерактивні методи. Розвиток критичного мислення. | Відповіді на запитання у Viber, на платформі Google Class room, телефонний зв`язок | Дистанційні завдання на платформі, онлайн-тест | Фото зошита, прикріплені файли на платформі.15 робіт |
4 – Б | В аеропорту | Повторення вивченого | Інтерактивні методи. Розвиток критичного мислення. | Відповіді на запитання у Viber, на платформі Google Class room, телефонний зв`язок | Дистанційні завдання на платформі, онлайн-тест | Фото зошита, прикріплені файли на платформі.13 робіт |
Спусканюк К.В. |
5В | Перевірка прочитаного матеріалу Р.Дал «Чарлі і шоколадна фабрика» | Різнорівневі завдання | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 8 ще надсилають |
9А (I-II група) | Узагальнення вивченого матеріалу | Тестові завдання | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 8 ще надсилають |
Індив.Коваленко К. | Молодь та суспільство | Засвоєння нових знань | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | |
Зубова В.В. |
3-А16.04. | Скоро літо.Повторення : Past Simple. | Інтегрований урок ,урок засвоєння знань. | Інтерактивні методи , розвиток критичного мислення. | Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики. Читання за диктором.Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита.Відеоролик.14 робіт. |
1-В16.04. | Я багато вмію. Повторення: ABC. | Інтегрований урок, урок введення нової лексики. | Розвивати критичне мислення. | Пояснення, відповіді на питання. Вайбер. Відеоролики.Читання за диктором.Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита.Голосове повідомлення.14 робіт |
1-А16..04. | Підсумковий урок з теми моя їжа. Повторення: ABC. | Інтегрований урок, урок засвоєння знань, навичок. | Проблемний урок –питання - відповідь. | Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики.Відеопризинтація.Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита.Голосове повідомлення.11робіт. |
4-А16.04. | Міські види транспорту.Повторення : ступені порівняння прикметників. | Інтегрований урок, урок засвоєння знань, навичок. | Розвивати критичне Мислення. Проблемний урок –питання - відповідь.Лондон. | Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики.Відеопризинтація.Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі.Перегляд відео,завдань. | Фото зошита.Голосове повідомлення.14 робіт. |
2-Г2грп.16.04. | Давай пограємо. Проект .Мій домашній улюбленець. | Інтегрований урок. | Інтерактивні методи , розвиток критичного мислення. | Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики.Читання за диктором.Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита.14 робіт. |
Костецька Т.О. |
9Б | Граматика. Пасивний стан | Дистанційно, платформа Google classroom таНа урок | Робота з підручникомРобота з liveworksheets тести | Консультації у вайбер | фотозвіт | 4 |
7В | Стародавинний Київ. Поділ | Дистанційно, платформа Google classroom таНа урок | Перегляд відео граматичного матеріалу Робота з підручникомРобота з liveworksheets | Консультації у вайбер | фотозвіт | 5 |
7Б | Стародавинний Київ. Поділ | Дистанційно, платформа Google classroom таНа урок | Перегляд відео граматичного матеріалу Робота з підручникомРобота з liveworksheets | Консультації у вайбер | фотозвіт | 6 |
Яковенко Т.В. |
6А | Транспорт.Граматика | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт (3 учнів),ще надсилають | |
8Б | Інтернет.Минулий неозн.час | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт (3 учнів)ще надсилають | |
8А | Інтернет.Минулий неозн.час | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт (3 учнів)ще надсилають | |
| Урок з Заворотнюк С | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт (1)ще надсилають | |
6Г | Транспорт.Граматика | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт 5 учні)ще надсилають | |
10 В | Екстремальні і незвичайні види спорту | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт (3 учні)ще надсилають | |
Черепенько А.О. |
5-ВУкраїнська література | Паралельність і єдність двох світів – природи і людини, зображені в оповіданні «Дивак» Г.Тютюнника | Дистанційна робота(онлайн платформа Google Classroom) | Мовознавча розминка, завдання пошуково-дослідницького характеру «Природа», бесіда «Незакінчене речення». | Надання індивідуальних консультацій (Viber , Google Classroom) | Виконання завдань | Перевірено: 10 робіт |
7-А Українська література | О. Гаврош "Нейовірні пригоди Івана Сили". Іван Сила – утілення непереможного духу українського народу, його доброти й щирості | Дистанційна робота(онлайн платформа Google Classroom) | «Кластер», робота з таблицями , проблемне питання, робота з підручником. | Надання індивідуальних консультацій (Viber , Google Classroom) | Виконання завдань | Перевірено: 5 робіт |
Ткачук В.С. |
Чорноус В | Правопис складних прийменників та сполучників. | Закріплення знань. | Телефонний режим - 1 год., відеоурок, тести О Авпаменко. | Консультація, бесіда | Фотозвіт виконаної роботи | 1 уч. |
Чорноус В | Правопис заперечних часток. | Закріплення знань. | Телефонний режим - 1 год., відеоурок, тести О Авпаменко. | Консультація, бесіда | Фотозвіт виконаної роботи | 1 уч. |
5-Г | Складні речення із сполучниковим і сполучниковим зв'язком. | Пояснення | Платформа "Мій клас" | Консультація | Фотозвіт виконаних робіт | 4 уч. |
7-В | Розрізнення сполучників й однозвучних слів. Синонімічні й антонімічні сполучники . Складання пам'ятки "Як відрізнити сполучники й однозвучні з ними інші частини мови з прийменниками та частками (проте-про те, зате-за те, якби- як бита ін.) | Пояснення | Вайбер | Консультація | Фотозвіт виконаних робіт | 14 уч. |
Мельник К | Речення. Підмет і присудок, як головні члени речення. | Пояснення | Вайбер | Консультація | Фотозвіт виконаної роботи | 1 уч. |
8-В | В. Дрозд "Білий кінь Шептало." Алегоричність образу коня Шептало | Пояснення | Вайбер | Консультація | Фотозвіт виконаних робіт | 4 уч. |
Грушецька О.О. |
5-А | Чарівність художнього світу Туве Янсон «Комета прилітає». Система образів літературної серії про мумі-тролів. Втілення в ній ідей доброти , щирості, сімейних цінностей. Мумі-тролі в мультиплікації. | Розміщення завдань на платформі Google classroom, особисто на ел.пошту та у вайбері | Проблемно –пошуковий,пояснювально – спонукальний, перегляд відео | Бесіди у вайбері (класній групі) та в особистих повідомленнях, телефонний режим, обговорення на платформі | Опрацювання матеріалу. Складання конспекту або плану. Перегляд відеоматеріалу (https://www.youtube.com/watch?v=nYwnu0A2Aoc)Відповіді на запитання.Перевірка робіт із коментуванням помилок (фото)Не працюють такі учні(ТимофеєвКривопіщенкоПокрищенкоСтеблина) | 12 робіт |
5-Б | Чарівність художнього світу Туве Янсон «Комета прилітає». Система образів літературної серії про мумі-тролів. Втілення в ній ідей доброти , щирості, сімейних цінностей. Мумі-тролі в мультиплікації. | Розміщення завдань на платформі Google classroom, особисто на ел.пошту та у вайбері | Проблемно –пошуковий,пояснювально – спонукальний, перегляд відео | Бесіди у вайбері (класній групі) та в особистих повідомленнях, телефонний режим, обговорення на платформі | Опрацювання матеріалу. Складання конспекту або плану. Перегляд відеоматеріалу https://www.youtube.com/watch?v=nYwnu0A2Aoc)Відповіді на запитання.Перевірка робіт із коментуванням помилок(фото)Не працюють такі учніБурлака Олег | 15 робіт |
8-А | Річард Бах (нар. 1936). «Чайка Джонатан Лівінгстон». Сюжет твору Р. Баха як філософська метафора людського буття. | Розміщення завдань на платформі Google classroom, особисто на ел.пошту та у вайбері | Проблемно –пошуковий,пояснювально – спонукальний,відеоперегляд | Бесіди у вайбері (класній групі) та в особистих повідомленнях, телефонний режим, обговорення на платформі | Опрацювання матеріалу. Конспект. Перегляд фільму за посиланням (https://oum.video/videos/chayka-po-imeni-dzhonatan-livingston/)Перевірка робіт із коментуванням помилок(фото)Не працюють такі учніВолченко | 16 робіт |
9-А | Урок позакласного читання . Дж. Оруелл "Ферма тварин" | Розміщення завдань на платформі Google classroom, особисто на ел.пошту та у вайбері | Проблемно –пошуковий,пояснювально – спонукальний, відеоперегляд | Бесіди у вайбері (класній групі) та в особистих повідомленнях, телефонний режим, обговорення на платформі | Опрацювання матеріалу. Конспект. Знайомство з твором. Перегляд відеоматеріалу за посиланням (https://www.youtube.com/watch?v=bR0GREfpH_k)Перевірка робіт із коментуванням помилок(фото)Не працюють такі учніБадераВасилевськаГерасименкоГрабкоДаценкоГранковськаПетренкоСкоромний | 16 робіт |
Ментова Н.О. |
5а (матем.) | Знаходження числа за його відсотком | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.comViber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 19 |
5б (матем.) | Знаходження відсотків від даного числа | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.comViber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 19 |
9а (фізика) | Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки. Досягнення космонавтики | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.comViber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 12 |
10 а (фізика) | Розв’язування задач за темою «Основи термодинаміки». Підготовка до контрольної роботи | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.comViber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 7 |
10в (фізика) | Змочування. Капілярні явища | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.comViber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 9 |
Інд. (Качуровський) | Дотична до кола | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.comViber | Консультації через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 1 |
Білецька О.В. |
8-ВАлгебра | Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних | 1. «Виконуємо разом». Опрацювати розв’язування завдань № 938; № 942 за підручником "Алгебра 8 клас" О.С. Істер за поданими фотоматеріалами. 2. Домашнє завдання. Диференційовані завдання на платформі Google клас. | Практичний метод: розв’язування задач Наочний метод: ілюстрація Робота з підручником Технології: диференційоване навчання; створення ситуації успіху | Консультації:бесіди, аудіо пояснення у Вайбері | Фотозвіти на платформі Google клас (5)Термін здачі 19 квітня | 5 робіт |
10-БГеометрія | Розв’язування задач і вправ на тему «Паралельність прямих і площин у просторі» | 1. Повторити теоретичний матеріал Розділ І. «Паралельність прямих і площин у просторі» за підручником «Математика 10 клас» О.С. Істер 2. «Виконати тестові завдання на тему «Праралельність прямих і площин у просторі» на платформі Google клас | Робота з підручником: повторити. Практичний метод: розв’язування задач Технології: диференційованого навчання, створення ситуації успіху. | Консультації:бесіди, аудіо пояснення у Вайбері | Результат тестування на платформі Google клас (7)Термін здачі до 20.04 | 7 робіт |
5 – ВМатематика | Знаходження відсотків від числа | 1. «Виконуємо разом». Опрацювати розв’язування завдань № 1539; № 1540 №1541 за підручником "Математика 5 клас" Істер за поданими фотоматеріалами. 2. Домашнє завдання виконати диференційовані завдання на фотокартці. | Робота з підручником: повторити. Практичний метод: розв’язування задач Технології: диференційованого навчання, створення ситуації успіху. | Консультації:бесіди, аудіо пояснення у Вайбері | Фотозвіти на платформі Google клас (16)Термін здачі 17 квітня | 16 роботи |
6-Б Математика | Розв’язування задач за допомогою рівнянь | Для дітей у яких є можливість працювати на платформі Zoom проведено відео урок. Для дітей, у яких немає можливості підключитись до відео уроків завданняз детальним поясненням вчителя розміщено на платформі Google клас. 1. «Виконуємо разом». Опрацювати розв’язування завдань № 1371; № 1372; №1373 за підручником "Математика 6 клас" Істер за поданими фотоматеріалами. 2. Домашнє завдання. Виконати завдання на фотокартках | Практичний метод: розв’язування задачНаочний метод: ілюстраціяРобота з підручником Відео метод Технології: диференційованого навчання, створення ситуації успіху. | Консультації:бесіди, аудіо пояснення у Вайбер, відео консультації на платформі Zoom | Фотозвіти на платформі Google клас (17)Термін здачі до 14.04 | 17роботи |
6-ВМатематика | Розв’язування задач за допомогою рівнянь | Для дітей у яких є можливість працювати на платформі Zoom проведено відео урок. Для дітей, у яких немає можливості підключитись до відео уроків завданняз детальним поясненням вчителя розміщено на платформі Google клас. 1. «Виконуємо разом». Опрацювати розв’язування завдань № 1371; № 1372; №1373 за підручником "Математика 6 клас" Істер за поданими фотоматеріалами. 2. Домашнє завдання. Виконати завдання на фотокартках | Практичний метод: розв’язування задачНаочний метод: ілюстраціяРобота з підручникомВідео метод Технології: диференційованого навчання, створення ситуації успіху | Консультації:бесіди, аудіо пояснення у Вайбер, відео консультації на платформі Zoom | Фотозвіти на платформі Google клас (14)Термін здачі до 15.04 | 14 робіт |
Кавака Л.Г. |
10-Б1 урок | Фізика (астрон. компонент)Загальні характеристики карликових планет та малих тіл Сонячної системи | Он-лайн урок (ZOOM- відеоконференція) | - Ознайомлення з загальними характеристиками карликових планет та малих тіл Сонячної системи
- Відповіді до запитань стор.105
| Консультація (ZOOM) | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 18.04 23:59 | 20 |
10-Б2 урок | ФізикаРозв’язування задач (Перший закон термодинаміки) | Он-лайн урок (ZOOM- відеоконференція) | - Розв’язування задач на застосування першого закону термодинаміки;
- Аналіз перебігу теплових процесів в умовах задач
ДЗ 2-4 задачі на платформі Google клас | Відповіді на запитання учнів під час уроку | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 16.04 23:59 | 20 |
Заворотнюк С.3 урок | Фізика Властивості рідин. Поверхневий натяг рідин. Змочування. Капілярні явища. | § 30, 31 –ознайомитись. | - Вивчення нового матеріалу;
- Знайомство з історією відкриттів;
- Практичне застосування теорії:
«Поверхневий натяг» https://forms.gle/QCQmKEFHY1jYNuvf6 «Капілярні явища» https://forms.gle/oDaMjC5CB38tbD1z6 | Консультації у Вайбері | Тести в Google-forms | 1 |
115 урок | Фізика (астрон. компонент)Фундаментальні взаємодії в природі. Роль фізичної та астрономічної наук у формуванні сучасного наукового світогляду сучасної людини | Ознайомитись з матеріалом відео: | - Аналіз вивченого матеріалу
- Розширення уявлень про будову Всесвіту
Дз: Написати ессе: "Чи важливо вивчати астрономію та розвивати астрономічну науку?" | | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 18.04 23:59 | 10 |
5-А6 урок | ФізикаСвітлові явища. Джерела світла. Приймачі світла. Поширення світла. | Он-лайн урок (ZOOM- відеоконференція) | - вивчення теоретичного матеріалу;- знайомство з ментальною картою;- створення ментальної карти з теми «Світло»ДЗ Створити «Театр тіней» | Відповіді на запитання учнів в Вайбері | Фото, відео звіти на платформі Google клас Дедлайн: 18.04 23.59 | 15 |
9-В7 урок | ФізикаСемінар «Досягнення України в космічній сфері» | Он-лайн урок (ZOOM- відеоконференція) | - Захист презентацій учнів під час семінару.
- Знайомство з тор -10 досягнень України в космічній сфері.
ДЗ переглянути один з фільмів і написати ессе (виразити власне відношення до побаченого, еміції, які викликав перегляд)1. Гагарин. Первый в космосе (2013) - про перший політ в космос2. Время первых (2017) - про перший вихід у відкритий космос3. Человек на Луне (2018) - про перший політ на Місяць4. Апполон 13 (1995) - проблемний політ на Місяць. | Консультація в режимі он-лайн під час уроку (ZOOM – конференція), у Вайбері | Фотозвіти ессе на платформі Google клас Дедлайн: 18.04 23:59 | 15 |
Сабірова О.Є. |
5Г | Знаходження середнього арифметичного чисел.Тестування Математика | Урок застосування знань умінь і навичок | Технологія особистісно-орієнтованого навчання | Пояснення матеріалуGoogle-classroom,VIber, відеоматеріал | Дистанційне завдання на платформіКонсультації учням | Фото зошита(23 робітдомашнього завдання) |
7А,7Б,7В | Лінійні рівняння з двома змінними Алгебра | Урок засвоєння нових знань , умінь та навичок | Інформаційно –комунікативні технології | Пояснення матеріалуGoogle-classroom,VIber, Використання уроку Всеукраїнської школи он-лайн | Дистанціцні завдання на платформі.Консультації окремим учням | Фото зошита(8робіт- 7А)(11робіт-7Б)(12 робіт-7В) |
6А6Г | Розв я зування задач за допомогою рівняньТестування Математика | Урок застосування знань , умінь та навичок, урок контролю | Диференційоване навчаннят ехнологія створення ситуації успіху | Пояснення матеріалуGoogle-classroom,VIber, Використання уроку Всеукраїнської школи он-лайн | Дистанціцні завдання на платформі.Консультації окремим учням | Фото зошита(25робіт-6А)(20 робіт-6Г) |
Комарист Ю.С. |
10А | Узагальнення знань з теми «Америка» | Цифровий: платформа Google classroom | Дистанційний онлайн-консультація | | Диференційовані завдання, звіт | 28 |
11 | Політична географія та геополітика | Цифровий: платформа Google classroom | Дистанційна онлайн-консультація; робота з підручником | Шевченко Ю. | Диференційовані завдання, звіт | 11 |
8В | Релігія | Цифровий: платформа Google classroom | Дистанційний відео-урок, робота з підручником | | Диференційовані завдання, звіт | 5 |
9Б | Роль освіти і науки в суспільстві | Цифровий: платформа Google classroom | Дистанційний відео-урок, робота з підручником | Оголенко | Диференційовані завдання, звіт | 9 |
8Б | Національний склад населення України | Цифровий: платформа Google classroom | Дистанційний відео-урок, робота з підручником | | Диференційовані завдання, звіт | 13 |
Коваленко Катерина (11 клас -індивід.) | Політична географія та геополітика | Цифровий: Онлайн-урок по вайбер | Робота з підручником, відповіді на питання та завдання | | Запис у зошиті | 1 |
Овчинников Д.В. |
7 А | Футбол | Відео урок | розсилання з ютуб | | відеозвіт та фотозвiт | Вибірково 10 учнiв |
6 А, Б | Футбол | Відео урок | розсилання з ютуб | | відеозвіт та фотозвiт | Вибірково 10 учнiв |
6 В, Г | Футбол | Відео урок | розсилання з ютуб | | відеозвіт та фотозвiт | Вибірково 10 учнiв |
2 Г | Футбол | Відео урок | розсилання з ютуб | | відеозвіт та фотозвiт | |
5 В, Г | Футбол | Відео урок | розсилання з ютуб | | відеозвіт та фотозвiт | Вибірково 10 учнiв |