Дистанційне навчання 16.04.2020

Клас або урокТемаФормат проведеного урокуВикористані методики,технологііІндивідуальна робота з унямиРезультат засвоєння матеріалу(взаємозв*язок)Перевірка робіт
Маріянчук Н.П. 1-А
1-АЧитаю про дитячі ігри. Л. Дяченко«М'ячик - пустунець».Є. Сталкіна«Лічилочка».Онлайн урокІндивідуалізоване навчання, відео презентаціїВідео зв'язок, голосові повідомлення, роз'яснення у телефонному режиміВідео зв'язок, голосові повідомленняПеревірка і аналіз відео
1-А Звуковий аналіз слів. Списування тексту , поданого рукописним шрифтомОнлайн уроквідео презентаціїІндивідуалізоване навчання, Відео зв'язок, голосові повідомлення.роз'яснення у телефонному режиміВідео зв'язокголосові повідомленняПеревірка і аналіз скрін фото
4-АПеретворення інформації з текстової у графічну форму з використанням схем, діаграм.Онлайн уроквідео презентаціїІндивідуалізоване навчання, Відео зв'язок, голосові повідомленняроз'яснення у телефонному режиміВідео зв'язокголосові повідомленняПеревірка і аналіз скрін фото
1 –АДодаємо і віднімаємо на основі першої сотніОнлайн уроквідео презентації,відеороликІндивідуалізоване навчання, Відео зв'язок, голосові повідомлення роз'яснення у телефонному режимі.Відео зв'язокголосові повідомленняПеревірка і аналіз скрін фото
1-ААплікація «Великодня писанка.»Правила здорового харчуванняОнлайн уроквідео презентаціїІндивідуалізов-ане навчання, Відео зв'язок, голосові повідомленняроз'яснення у телефонному режиміВідео зв'язокголосові повідомленняПеревірка і аналіз скрін фото
Бондаренко О.В. 1-В
  1. - В
1.ЯДС Тема: Родинні традиції та свята.Урок - консультаціяВайбер, голосові повідомленняІндивідуальне консультуванняФото робіт32 роботи
2. ЧитанняТема: Дитячі народні пісні. Виразне читання.Урок – пояснення та консультуванняВайбер; телефонний зв’язок; голосові повідомлення; Розбір та коментування помилокПеревірка робіт індивідуально із коментуванням помилок; слухання віршів32 роботи
3. Українська моваТема: Закріплення вмінь писати вивчені букви. Урок – пояснення та консультуванняВайбер телефонний зв’язок; голосові повідомлення;Розбір та коментування помилокПеревірка робіт індивідуально із коментуванням помилок32 учнів
4. ДІТТема: Весняні свята. Великдень. Аплікація «Великодні писанки». Урок - консультаціяВайбер Фото робіт 32
Запорожченко Т.В. 2-Б
Укр. мова.ЧитанняУзагальнення вивченого з теми «Будова слова».Казки В. Сухомлинського. Літературні перегони.Он-лайнскайпВідео та телефонний зв’язокПеревірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення28
Япс Опади. Дощ.Он-лайнскайпВідео та телефонний зв’язокПеревірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення28
МатематикаБагатоцифрові круглі числа. Таблиця ділення на 9. Віднімання багатоцифрових чисел з переходом через розряд. Задачі на дворазове збільшення числа в кілька разів.Он-лайнскайпВідео та телефонний зв’язокПеревірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення28
Фіз-раЗРВ. Впрпави для профілактики плоскостопості. Біг. Ігри.ДистанційноВідео зарядки у скайпі, вайбер
Фудар О.І. 2-Г
1.ЯДС.Різноманітність людей в світі.Країни світу.Пояснення нового матеріалу.Дослідницькі,ігрові.Голосові повідомлення.Фотоматеріали робіт у зошитах.Самооцінювання,вербальне формувальне оцінювання.
2.Читання.Діагностична робота.Аудіювання.Урок застосування набутих знань,умінь,навичок.Вайбер,голосове повідомлення.Голосові повідомлення.Фотоматеріали робіт.Перевірка і аналіз скрін фото.
3.Укр.мова.Повт.і закр. Знань про речення.Урок застосування набутих знань.Елементи гри,дослідження.Голосові повідомлення.Фотоматеріали.Самооцін.,перевірка скрін.фото,аналіз робіт.
4.Ф-ра.Перев. Фотоматер. З мови,робота над помил.
5.Англ.мова.Продовження роботи.Консультації учням.
Войтковська І.М. 3-А
3-АЧитанняТуве Янссон «Капелюх чарівника»Презентація, перегляд відеоматеріалуІнтелект карти, перегляд відеоматеріалу, слехання поезії(пояснювально-ілюстративний)Онлайн-консультації, телефонний зв'язок (за потреби)22
Людина і світПісок і глинаВідеоурок,, відеоматеріал, тестуванняПроблемне навчання, , дослідження, ІКТОнлайн-консультації, телефонний зв'язок ( за потреби)24
МатематикаЗвичайний дріб. Задачі на знаходження двох добутків Літр.Презентація ,відеоматеріалПрограмоване навчання ІКТ, виконання завдань за алгоритмомОнлайн-консультації, телефонний зв’язок (за потреби)23
Інформатика 4 – АПристрої введення та виведення інформації.ПрезентаціяПрограмоване навчання ІКТ,Онлайн-консультації, телефонний зв’язок (за потреби)
Інформатика 4 – БПристрої введення та виведення інформації.ПрезентаціяПрограмоване навчання ІКТ,Онлайн-консультації, телефонний зв’язок (за потреби)
Барбенягре Р.А. 4-А
16.04.20МатематикаМноження багатоцифрових чисел на трицифрові.Задачі на рух.Відеоурок.Телефон, вайбер, youtube. Голосові повідомлено, відео уроки, відеороликиІндивідуалізоване навчання, індивідуальні консультацііВідеоповідомлення, фотоповідомлення, голосові повідомленняПеревірено і оцінено 30 робіт
Украінська моваНезмінюваність – основна граматична ознака прислівників.Відеоурок. Перевірено і оцінено 30 робіт
Основи здоров,яПрофілактика порушень зору, слуху, опорно –рухового апарату школярів. Прокоментовано
Нагога С.В. 4-В
4-ВУкр. мова Контрольна робота. Мовна тема «Дієслово»Вайбер, текстові повідомленняІндивідуальні консультації в телефонному режиміФотозвітПеревірено і оцінено 29 робіт
Літ.чит Леся Мовчун Арфа для павучка»Вайбер, текстові повідомленняІндивідуальні консультації в телефонному режиміФотозвіт, текстові повідомленняПеревірено і оцінено 29 робіт
ПриродознавствоВідеопояснення нового матеріалуЛісостеп Відео урок, текстові повідомленняІндивідуальні консультації в телефонному режиміТекстові повідомленняСамопідготовка
Інформатика (І група)Створення алгоритмів з розгалудженням, Середовище СкретчВайбер, текстові повідомлення, посилання на електронний підручникІндивідуальні консультації в телефонному режиміФотозвітПеревірено і прокоментовано 15 робіт
Шутило О.І.
4 – АВ аеропортуПовторення вивченогоІнтерактивні методи. Розвиток критичного мислення. Відповіді на запитання у Viber, на платформі Google Class room, телефонний зв`язокДистанційні завдання на платформі, онлайн-тестФото зошита, прикріплені файли на платформі.13 робіт
4 – ВВ аеропортуПовторення вивченогоІнтерактивні методи. Розвиток критичного мислення. Відповіді на запитання у Viber, на платформі Google Class room, телефонний зв`язокДистанційні завдання на платформі, онлайн-тестФото зошита, прикріплені файли на платформі.15 робіт
4 – Б В аеропортуПовторення вивченогоІнтерактивні методи. Розвиток критичного мислення. Відповіді на запитання у Viber, на платформі Google Class room, телефонний зв`язокДистанційні завдання на платформі, онлайн-тест Фото зошита, прикріплені файли на платформі.13 робіт
Спусканюк К.В.
Перевірка прочитаного матеріалу Р.Дал «Чарлі і шоколадна фабрика»Різнорівневі завданняДистанційно, платформа classroom.google.comКонсультації з учнями через ViberФотозвіти виконаних робіт 8 ще надсилають
9А (I-II група)Узагальнення вивченого матеріалуТестові завдання Дистанційно, платформа classroom.google.comКонсультації з учнями через ViberФотозвіти виконаних робіт8 ще надсилають
Індив.Коваленко К.Молодь та суспільствоЗасвоєння нових знаньДистанційно, платформа classroom.google.comКонсультації з учнями через ViberФотозвіти виконаних робіт
Зубова В.В.
3-А16.04.Скоро літо.Повторення : Past Simple.Інтегрований урок ,урок засвоєння знань.Інтерактивні методи , розвиток критичного мислення.Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики. Читання за диктором.Відеозв'язок через вайбер. Дистанційні завдання на платформі.Фото зошита.Відеоролик.14 робіт.
1-В16.04.Я багато вмію. Повторення: ABC.Інтегрований урок, урок введення нової лексики.Розвивати критичне мислення.Пояснення, відповіді на питання. Вайбер. Відеоролики.Читання за диктором.Відеозв'язок через вайбер.Дистанційні завдання на платформі.Фото зошита.Голосове повідомлення.14 робіт
1-А16..04.Підсумковий урок з теми моя їжа. Повторення: ABC.Інтегрований урок, урок засвоєння знань, навичок.Проблемний урок –питання - відповідь.Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики.Відеопризинтація.Відеозв'язок через вайбер.Дистанційні завдання на платформі.Фото зошита.Голосове повідомлення.11робіт.
4-А16.04.Міські види транспорту.Повторення : ступені порівняння прикметників.Інтегрований урок, урок засвоєння знань, навичок.Розвивати критичне Мислення. Проблемний урок –питання - відповідь.Лондон.Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики.Відеопризинтація.Відеозв'язок через вайбер.Дистанційні завдання на платформі.Перегляд відео,завдань.Фото зошита.Голосове повідомлення.14 робіт.
2-Г2грп.16.04.Давай пограємо. Проект .Мій домашній улюбленець. Інтегрований урок.Інтерактивні методи , розвиток критичного мислення.Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики.Читання за диктором.Відеозв'язок через вайбер.Дистанційні завдання на платформі.Фото зошита.14 робіт.
Костецька Т.О.
Граматика. Пасивний станДистанційно, платформа Google classroom таНа урокРобота з підручникомРобота з liveworksheets тести Консультації у вайберфотозвіт4
Стародавинний Київ. ПоділДистанційно, платформа Google classroom таНа урокПерегляд відео граматичного матеріалу Робота з підручникомРобота з liveworksheetsКонсультації у вайберфотозвіт5
Стародавинний Київ. ПоділДистанційно, платформа Google classroom таНа урокПерегляд відео граматичного матеріалу Робота з підручникомРобота з liveworksheetsКонсультації у вайберфотозвіт6
Яковенко Т.В.
Транспорт.ГраматикаУрок за розкладомДистанційно, платформа classroom.google.com Консультації з учнями через ViberФотозвіти виконаних робіт (3 учнів),ще надсилають
Інтернет.Минулий неозн.часУрок за розкладомДистанційно, платформа classroom.google.com Консультації з учнями через ViberФотозвіти виконаних робіт (3 учнів)ще надсилають
Інтернет.Минулий неозн.часУрок за розкладомДистанційно, платформа classroom.google.comКонсультації з учнями через ViberФотозвіти виконаних робіт (3 учнів)ще надсилають
Урок з Заворотнюк СУрок за розкладомДистанційно, платформа classroom.google.comКонсультації з учнями через ViberФотозвіти виконаних робіт (1)ще надсилають
Транспорт.ГраматикаУрок за розкладомДистанційно, платформа classroom.google.comКонсультації з учнями через ViberФотозвіти виконаних робіт 5 учні)ще надсилають
10 ВЕкстремальні і незвичайні види спортуУрок за розкладомДистанційно, платформа classroom.google.comКонсультації з учнями через ViberФотозвіти виконаних робіт (3 учні)ще надсилають
Черепенько А.О.
5-ВУкраїнська література

Паралельність і єдність двох світів – природи і людини, зображені в оповіданні «Дивак» Г.Тютюнника

Дистанційна робота(онлайн платформа Google Classroom)Мовознавча розминка, завдання пошуково-дослідницького характеру «Природа», бесіда «Незакінчене речення». Надання індивідуальних консультацій (Viber , Google Classroom) Виконання завданьПеревірено: 10 робіт
7-А Українська літератураО. Гаврош "Нейовірні пригоди Івана Сили". Іван Сила – утілення непереможного духу українського народу, його доброти й щиростіДистанційна робота(онлайн платформа Google Classroom)«Кластер», робота з таблицями , проблемне питання, робота з підручником.Надання індивідуальних консультацій (Viber , Google Classroom) Виконання завданьПеревірено: 5 робіт
Ткачук В.С.
Чорноус ВПравопис складних прийменників та сполучників.Закріплення знань.Телефонний режим - 1 год., відеоурок, тести О Авпаменко.Консультація, бесідаФотозвіт виконаної роботи1 уч.
Чорноус ВПравопис заперечних часток.Закріплення знань.Телефонний режим - 1 год., відеоурок, тести О Авпаменко.Консультація, бесідаФотозвіт виконаної роботи1 уч.
5-ГСкладні речення із сполучниковим і сполучниковим зв'язком.ПоясненняПлатформа "Мій клас"КонсультаціяФотозвіт виконаних робіт4 уч.
7-ВРозрізнення сполучників й однозвучних слів. Синонімічні й антонімічні сполучники . Складання пам'ятки "Як відрізнити сполучники й однозвучні з ними інші частини мови з прийменниками та частками (проте-про те, зате-за те, якби- як бита ін.)ПоясненняВайберКонсультаціяФотозвіт виконаних робіт14 уч.
Мельник КРечення. Підмет і присудок, як головні члени речення. ПоясненняВайберКонсультаціяФотозвіт виконаної роботи1 уч.
8-ВВ. Дрозд "Білий кінь Шептало." Алегоричність образу коня ШепталоПоясненняВайберКонсультаціяФотозвіт виконаних робіт4 уч.
Грушецька О.О.
5-АЧарівність художнього світу Туве Янсон «Комета прилітає». Система образів літературної серії про мумі-тролів. Втілення в ній ідей доброти , щирості, сімейних цінностей. Мумі-тролі в мультиплікації.Розміщення завдань на платформі Google classroom, особисто на ел.пошту та у вайберіПроблемно –пошуковий,пояснювально – спонукальний, перегляд відеоБесіди у вайбері (класній групі) та в особистих повідомленнях, телефонний режим, обговорення на платформі Опрацювання матеріалу. Складання конспекту або плану. Перегляд відеоматеріалу (https://www.youtube.com/watch?v=nYwnu0A2Aoc)Відповіді на запитання.Перевірка робіт із коментуванням помилок (фото)Не працюють такі учні(ТимофеєвКривопіщенкоПокрищенкоСтеблина)12 робіт
5-БЧарівність художнього світу Туве Янсон «Комета прилітає». Система образів літературної серії про мумі-тролів. Втілення в ній ідей доброти , щирості, сімейних цінностей. Мумі-тролі в мультиплікації.Розміщення завдань на платформі Google classroom, особисто на ел.пошту та у вайберіПроблемно –пошуковий,пояснювально – спонукальний, перегляд відеоБесіди у вайбері (класній групі) та в особистих повідомленнях, телефонний режим, обговорення на платформіОпрацювання матеріалу. Складання конспекту або плану. Перегляд відеоматеріалу https://www.youtube.com/watch?v=nYwnu0A2Aoc)Відповіді на запитання.Перевірка робіт із коментуванням помилок(фото)Не працюють такі учніБурлака Олег15 робіт
8-АРічард Бах (нар. 1936). «Чайка Джонатан Лівінгстон». Сюжет твору Р. Баха як філософська метафора людського буття.Розміщення завдань на платформі Google classroom, особисто на ел.пошту та у вайберіПроблемно –пошуковий,пояснювально – спонукальний,відеопереглядБесіди у вайбері (класній групі) та в особистих повідомленнях, телефонний режим, обговорення на платформіОпрацювання матеріалу. Конспект. Перегляд фільму за посиланням (https://oum.video/videos/chayka-po-imeni-dzhonatan-livingston/)Перевірка робіт із коментуванням помилок(фото)Не працюють такі учніВолченко16 робіт
9-АУрок позакласного читання . Дж. Оруелл "Ферма тварин"Розміщення завдань на платформі Google classroom, особисто на ел.пошту та у вайберіПроблемно –пошуковий,пояснювально – спонукальний, відеоперегляд Бесіди у вайбері (класній групі) та в особистих повідомленнях, телефонний режим, обговорення на платформіОпрацювання матеріалу. Конспект. Знайомство з твором. Перегляд відеоматеріалу за посиланням (https://www.youtube.com/watch?v=bR0GREfpH_k)Перевірка робіт із коментуванням помилок(фото)Не працюють такі учніБадераВасилевськаГерасименкоГрабкоДаценкоГранковськаПетренкоСкоромний16 робіт
Ментова Н.О.
5а (матем.)Знаходження числа за його відсоткомУрок за розкладомДистанційно, платформа classroom.google.comViberКонсультації з учнями через ViberФотозвіти виконаних робіт19
5б (матем.)Знаходження відсотків від даного числаУрок за розкладомДистанційно, платформа classroom.google.comViberКонсультації з учнями через ViberФотозвіти виконаних робіт19
9а (фізика)Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки. Досягнення космонавтикиУрок за розкладомДистанційно, платформа classroom.google.comViberКонсультації з учнями через ViberФотозвіти виконаних робіт12
10 а (фізика)Розв’язування задач за темою «Основи термодинаміки». Підготовка до контрольної роботиУрок за розкладомДистанційно, платформа classroom.google.comViberКонсультації з учнями через ViberФотозвіти виконаних робіт7
10в (фізика)Змочування. Капілярні явищаУрок за розкладомДистанційно, платформа classroom.google.comViberКонсультації з учнями через ViberФотозвіти виконаних робіт9
Інд. (Качуровський)Дотична до колаУрок за розкладомДистанційно, платформа classroom.google.comViberКонсультації через ViberФотозвіти виконаних робіт1
Білецька О.В.
8-ВАлгебраРозв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних1. «Виконуємо разом». Опрацювати розв’язування завдань № 938; № 942 за підручником "Алгебра 8 клас" О.С. Істер за поданими фотоматеріалами. 2. Домашнє завдання. Диференційовані завдання на платформі Google клас.Практичний метод: розв’язування задач Наочний метод: ілюстрація Робота з підручником Технології: диференційоване навчання; створення ситуації успіху Консультації:бесіди, аудіо пояснення у ВайберіФотозвіти на платформі Google клас (5)Термін здачі 19 квітня5 робіт
10-БГеометріяРозв’язування задач і вправ на тему «Паралельність прямих і площин у просторі» 1. Повторити теоретичний матеріал Розділ І. «Паралельність прямих і площин у просторі» за підручником «Математика 10 клас» О.С. Істер 2. «Виконати тестові завдання на тему «Праралельність прямих і площин у просторі» на платформі Google клас Робота з підручником: повторити. Практичний метод: розв’язування задач Технології: диференційованого навчання, створення ситуації успіху. Консультації:бесіди, аудіо пояснення у ВайберіРезультат тестування на платформі Google клас (7)Термін здачі до 20.047 робіт
5 – ВМатематикаЗнаходження відсотків від числа1. «Виконуємо разом». Опрацювати розв’язування завдань № 1539; № 1540 №1541 за підручником "Математика 5 клас" Істер за поданими фотоматеріалами. 2. Домашнє завдання виконати диференційовані завдання на фотокартці.Робота з підручником: повторити. Практичний метод: розв’язування задач Технології: диференційованого навчання, створення ситуації успіху. Консультації:бесіди, аудіо пояснення у ВайберіФотозвіти на платформі Google клас (16)Термін здачі 17 квітня16 роботи
6-Б МатематикаРозв’язування задач за допомогою рівнянь Для дітей у яких є можливість працювати на платформі Zoom проведено відео урок. Для дітей, у яких немає можливості підключитись до відео уроків завданняз детальним поясненням вчителя розміщено на платформі Google клас. 1. «Виконуємо разом». Опрацювати розв’язування завдань № 1371; № 1372; №1373 за підручником "Математика 6 клас" Істер за поданими фотоматеріалами. 2. Домашнє завдання. Виконати завдання на фотокарткахПрактичний метод: розв’язування задачНаочний метод: ілюстраціяРобота з підручником Відео метод Технології: диференційованого навчання, створення ситуації успіху. Консультації:бесіди, аудіо пояснення у Вайбер, відео консультації на платформі ZoomФотозвіти на платформі Google клас (17)Термін здачі до 14.0417роботи
6-ВМатематикаРозв’язування задач за допомогою рівняньДля дітей у яких є можливість працювати на платформі Zoom проведено відео урок. Для дітей, у яких немає можливості підключитись до відео уроків завданняз детальним поясненням вчителя розміщено на платформі Google клас. 1. «Виконуємо разом». Опрацювати розв’язування завдань № 1371; № 1372; №1373 за підручником "Математика 6 клас" Істер за поданими фотоматеріалами. 2. Домашнє завдання. Виконати завдання на фотокарткахПрактичний метод: розв’язування задачНаочний метод: ілюстраціяРобота з підручникомВідео метод Технології: диференційованого навчання, створення ситуації успіхуКонсультації:бесіди, аудіо пояснення у Вайбер, відео консультації на платформі ZoomФотозвіти на платформі Google клас (14)Термін здачі до 15.0414 робіт
Кавака Л.Г.
10-Б1 урокФізика (астрон. компонент)Загальні характеристики карликових планет та малих тіл Сонячної системиОн-лайн урок (ZOOM- відеоконференція)
  • Ознайомлення з загальними характеристиками карликових планет та малих тіл Сонячної системи
  • Відповіді до запитань стор.105
Консультація (ZOOM) Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 18.04 23:5920
10-Б2 урокФізикаРозв’язування задач (Перший закон термодинаміки)Он-лайн урок (ZOOM- відеоконференція)
  • Розв’язування задач на застосування першого закону термодинаміки;
  • Аналіз перебігу теплових процесів в умовах задач
ДЗ 2-4 задачі на платформі Google клас
Відповіді на запитання учнів під час урокуФотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 16.04 23:5920
Заворотнюк С.3 урокФізика Властивості рідин. Поверхневий натяг рідин. Змочування. Капілярні явища.§ 30, 31 –ознайомитись.
  • Вивчення нового матеріалу;
  • Знайомство з історією відкриттів;
  • Практичне застосування теорії:
«Поверхневий натяг» https://forms.gle/QCQmKEFHY1jYNuvf6 «Капілярні явища» https://forms.gle/oDaMjC5CB38tbD1z6
Консультації у ВайберіТести в Google-forms 1
115 урокФізика (астрон. компонент)Фундаментальні взаємодії в природі. Роль фізичної та астрономічної наук у формуванні сучасного наукового світогляду сучасної людини Ознайомитись з матеріалом відео:
  • Аналіз вивченого матеріалу
  • Розширення уявлень про будову Всесвіту
Дз: Написати ессе: "Чи важливо вивчати астрономію та розвивати астрономічну науку?"
Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 18.04 23:5910
5-А6 урок ФізикаСвітлові явища. Джерела світла. Приймачі світла. Поширення світла.Он-лайн урок (ZOOM- відеоконференція) - вивчення теоретичного матеріалу;- знайомство з ментальною картою;- створення ментальної карти з теми «Світло»ДЗ Створити «Театр тіней»Відповіді на запитання учнів в Вайбері Фото, відео звіти на платформі Google клас Дедлайн: 18.04 23.5915
9-В7 урокФізикаСемінар «Досягнення України в космічній сфері» Он-лайн урок (ZOOM- відеоконференція)
  • Захист презентацій учнів під час семінару.
  • Знайомство з тор -10 досягнень України в космічній сфері.
ДЗ переглянути один з фільмів і написати ессе (виразити власне відношення до побаченого, еміції, які викликав перегляд)1. Гагарин. Первый в космосе (2013) - про перший політ в космос2. Время первых (2017) - про перший вихід у відкритий космос3. Человек на Луне (2018) - про перший політ на Місяць4. Апполон 13 (1995) - проблемний політ на Місяць.
Консультація в режимі он-лайн під час уроку (ZOOM – конференція), у Вайбері Фотозвіти ессе на платформі Google клас Дедлайн: 18.04 23:5915
Сабірова О.Є.
Знаходження середнього арифметичного чисел.Тестування МатематикаУрок застосування знань умінь і навичокТехнологія особистісно-орієнтованого навчання Пояснення матеріалуGoogle-classroom,VIber, відеоматеріалДистанційне завдання на платформіКонсультації учнямФото зошита(23 робітдомашнього завдання)
7А,7Б,7ВЛінійні рівняння з двома змінними АлгебраУрок засвоєння нових знань , умінь та навичок Інформаційно –комунікативні технологіїПояснення матеріалуGoogle-classroom,VIber, Використання уроку Всеукраїнської школи он-лайнДистанціцні завдання на платформі.Консультації окремим учням Фото зошита(8робіт- 7А)(11робіт-7Б)(12 робіт-7В)
6А6ГРозв я зування задач за допомогою рівняньТестування МатематикаУрок застосування знань , умінь та навичок, урок контролю Диференційоване навчаннят ехнологія створення ситуації успіхуПояснення матеріалуGoogle-classroom,VIber, Використання уроку Всеукраїнської школи он-лайнДистанціцні завдання на платформі.Консультації окремим учнямФото зошита(25робіт-6А)(20 робіт-6Г)
Комарист Ю.С.
10АУзагальнення знань з теми «Америка»Цифровий: платформа Google classroom Дистанційний онлайн-консультація Диференційовані завдання, звіт28
11Політична географія та геополітика Цифровий: платформа Google classroom Дистанційна онлайн-консультація; робота з підручникомШевченко Ю.Диференційовані завдання, звіт11
РелігіяЦифровий: платформа Google classroom Дистанційний відео-урок, робота з підручником Диференційовані завдання, звіт5
Роль освіти і науки в суспільствіЦифровий: платформа Google classroom Дистанційний відео-урок, робота з підручникомОголенкоДиференційовані завдання, звіт9
Національний склад населення УкраїниЦифровий: платформа Google classroom Дистанційний відео-урок, робота з підручником Диференційовані завдання, звіт13
Коваленко Катерина (11 клас -індивід.)Політична географія та геополітикаЦифровий: Онлайн-урок по вайберРобота з підручником, відповіді на питання та завдання Запис у зошиті1
Овчинников Д.В.
7 АФутболВідео урокрозсилання з ютуб відеозвіт та фотозвiтВибірково 10 учнiв
6 А, БФутболВідео урокрозсилання з ютуб відеозвіт та фотозвiтВибірково 10 учнiв
6 В, ГФутболВідео урокрозсилання з ютуб відеозвіт та фотозвiтВибірково 10 учнiв
2 ГФутболВідео урокрозсилання з ютуб відеозвіт та фотозвiт
5 В, ГФутболВідео урокрозсилання з ютуб відеозвіт та фотозвiтВибірково 10 учнiв
Кiлькiсть переглядiв: 837

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Квітень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930