Клас або урок | Тема | Формат проведеного уроку | Використані методики,технологіі | Індивідуальна робота з унями | Результат засвоєння матеріалу(взаємозв*язок) | Перевірка робіт |
Маріянчук Н.П. 1-А |
1-А | Читаю про чарівні слова нашої мови. А.Костецький «Буде день веселий». | Онлайн урок | Індивідуалізоване навчання, відео презентації | Відео зв'язок, голосові повідомлення, роз'яснення у телефонному режимі | Відео зв'язок, голосові повідомлення | Перевірка і аналіз відео |
1-А | Закріплення засвоєних знань і вмінь учнів. Виконання мовних вправ. Побудова і записування речень за малюнками і поданими словами. | Онлайн урок | відео презентації Індивідуалізоване навчання, | Відео зв'язок, голосові повідомлення. роз'яснення у телефонному режимі | Відео зв'язок голосові повідомлення | Перевірка і аналіз скрін фото |
4-А | Перетворення інформації у вигляді тексту в таблицю з числами. | Онлайн урок | відео презентації Індивідуалізоване навчання, | Відео зв'язок, голосові повідомлення роз'яснення у телефонному режимі | Відео зв'язок голосові повідомлення | Перевірка і аналіз скрін фото |
1 –А | Додаємо і віднімаємо одноцифрове число | Онлайн урок | відео презентації, відеоролик Індивідуалізоване навчання, | Відео зв'язок, голосові повідомлення роз'яснення у телефонному режимі. | Відео зв'язок голосові повідомлення | Перевірка і аналіз скрін фото |
1-А | Заочна екскурсія до музею. Екскурсія до музею іграшок у Києві. | Онлайн урок | відео презентації Індивідуалізов-ане навчання, | Відео зв'язок, голосові повідомлення роз'яснення у телефонному режимі | Відео зв'язок голосові повідомлення | Перевірка і аналіз скрін фото |
Бондаренко О.В. 1-В |
1 - В | 1.ЯДС Тема: Природа рідного краю. Водойми. | Урок - консультація | Вайбер, голосові повідомлення | Індивідуальне консультування | Фото робіт | 32 роботи |
| 2. Читання Тема: Вірші про пори року. | Урок – пояснення та консультування | Вайбер; телефонний зв’язок; голосові повідомлення; | Розбір та коментування помилок | Перевірка робіт індивідуально із коментуванням помилок; слухання віршів | 32 роботи |
| 3. Українська мова Тема: Закріплення вмінь писати вивчені букви. | Урок – пояснення та консультування | Вайбер телефонний зв’язок; голосові повідомлення; | Розбір та коментування помилок | Перевірка робіт індивідуально із коментуванням помилок | 32 учнів |
| 4. ДІТ Тема: Весняна мозаїка. Комбінована робота «Кучерявий баранець» | Урок - консультація | Вайбер | | Фото робіт | 32 |
Запорожченко Т.В. 2-Б |
Укр. мова. Читання | Повторення. Іменник. Речення. Фонетика. Казка Л.Шияна «Пригоди Босмінки» | Он-лайн | скайп | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення | 28 |
Япс | Добро творити – себе веселити. | Он-лайн | скайп | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення | 28 |
Математика | Нумерація трицифрових чисел. Множення чисел на 10 і 100. Периметр многокутника. | Он-лайн | скайп | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення | 28 |
Фіз-ра | ЗРВ. Впрпави для профілактики плоскостопості. Біг. Ігри. | Дистанційно | Відео зарядки у скайпі, вайбер | | | |
Фудар О.І. 2-Г |
1.ЯДС.Взаємозв*язок України з іншими країнами. Внесок українців у світові досягнення. | Відеоурок.Вивчення нового матеріалу. | Презентація,дослідження,рольова гра. | Телеф.зв*язок. | Фотоматеріали роботи у зош. | Фотозвіт робіт,коментар. | 28 |
2.Читання.Читання –класні ліки.Створення реклами журналу. | Відеоурок,творча робота по скл.реклами. | Презентація,рольова гра. | Телефонний зв*язок. | Фотоматеріали роботи у зошиті. | Фотозвіт робіт. | |
3.Укр мова.Добір заголовку до тексту.Редагування деформованого тексту.Повт.ч.мови. | Поясн.нового матеріалу.Урок-подорож. | Фргменти відео уроку,заочна подорож до парку. | Телеф.зв*зок. | Скрінфото у зошитах | Фотозвіт робіт. | 28 |
4.Ф-ра | Перевірка фоторобіт. | Консультація по телефону,робота над помилками. | | | | |
5.Англ.мова. | Самопідготовка до уроків. | | | | | |
13:40-14:40 | Індивідуальна робота з Суворовим Кирилом | Основи зд.:дорожні знаки.Безпека руху пішоходів. | Відеозв*язок по вайберу. | | | |
Войтковська І.М. 3-А |
3-А | Українська мова | Прислівник Практикум вживання прислівників. | Презентація, перегляд відеоматеріалу | Інтелект карти, перегляд відеоматеріалу, слехання поезії (пояснювально-ілюстративний) | Онлайн-консультації, телефонний зв'язок (за потреби) | 21 |
| Людина і світ | Нафта | Відеоурок,, відеоматеріал, тестування | Проблемне навчання, , дослідження, ІКТ | Онлайн-консультації, телефонний зв'язок ( за потреби) | 23 |
| Математика | Звичайний дріб. Ділення двоцифрових чисел. | Презентація , відеоматеріал | Програмоване навчання ІКТ, виконання завдань за алгоритмом | Онлайн-консультації, телефонний зв’язок (за потреби) | 21 |
| Інформатика 4 – А | Носії інформації | Презентація | Програмоване навчання ІКТ, | Онлайн-консультації, телефонний зв’язок (за потреби) | |
| Інформатика 4 – Б | Носії інформації | Презентація | Програмоване навчання ІКТ, | Онлайн-консультації, телефонний зв’язок (за потреби) | |
| | | | | | |
Барбенягре Р.А. 4-А |
23.04.20 | Математика | Ділення трицифрових чисел на двоцифрові з остачею.Задачі на знаходження середнього, арифметичного.Відеопояснення. | Телефон, вайбер, youtube. Голосові повідомлено, відео уроки, відеоролики | Індивідуалізоване навчання, індивідуальні консультаціі | Відеоповідомлення, фотоповідомлення, голосові повідомлення | Перевірено і оцінено 30 робіт |
| Украінська мова | Поширення речення (тексту) прислівниками. Відеоурок. | | | | Перевірено і оцінено 30 робіт |
| Основи здоров,я | Аваріі на дорогах. | | | | Прокоментовано |
Жуковська В.В. |
Читання | Всеволод Нестайко «Шура і Шурко» | Вивчення нового матеріалу | Viber. Goggle classroom | Протягом дня в телефоному режимі та відеозв’язок з усіма | Фотозвіт дитячих робіт. Перевірка на платформе | |
Фізкультура | Комплекс ранкової гімнастики | Відеоурок | Відеоурок | |
Я у світі | Проєкт «Подорожуємо країнами світу» | Проєкт | Інтернет ресурси | 28 |
Трудове навчання | Техніка пап’є- маше. Практична робота ; склянка в пап’є- маше | Практична робота | | 28 |
Англійська | Мої враження від подорожі | Повторення вивченого | Платформа «мій клас», Viber | 14 |
Нагога С.В. 4-В |
4-В | Укр. мова Відеоурок | Прислівники. Основна граматична ознака. | Youtube, відео, вайбер, текстові повідомлення | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | Фотозвіт | Перевірено і оцінено 29 робіт |
| Літ.чит | В.Нестайко «Тореадори з Васюківки» | Вайбер, текстові повідомлення | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | Фотозвіт, текстові повідомлення | Перевірено і оцінено вибірково 10 робіт |
| Природознавство Відеопояснення нового матеріалу | Степ | Відео урок, текстові повідомлення | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | Текстові повідомлення | Самопідготовка |
| Інформатика (І група) | Створення алгоритмів з розгалудженням, Середовище Скретч | Вайбер, текстові повідомлення, посилання на електронний підручник | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | Фотозвіт | Перевірено і прокоментовано 13 робіт |
Зубова В.В. |
3-А 23.04. | Семестрова к.р. з письма. Скоро літо. | Урок перевірки знань умінь і навичок. | Інтерактивні методи , розвиток критичного мислення. | Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики. Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита. 14 робіт. |
1-В 23.04. | Я може все. Повторення: ABC. | Інтегрований урок, урок введення нової лексики. | Розвивати критичне мислення. | Пояснення, відповіді на питання. Вайбер. Відеоролики. Читання за диктором. Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита. Голосове повідомлення. 14 робіт |
1-А 23.04. | Я може все. Повторення: ABC. | Інтегрований урок, урок засвоєння знань, навичок. | Проблемний урок – питання - відповідь. | Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики. Відеопризинтація. Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита. Голосове повідомлення. 9 робіт. |
4-А 23.04. | Семестрова к.р. з письма .Видатні місця Лондона. | Урок перевірки знань умінь і навичок. | Розвивати критичне Мислення. Проблемний урок – питання - відповідь.Лондон. | Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики. Відеопризинтація. Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі. Перегляд відео,завдань. | Фото зошита. 14 робіт. |
2-Г 2грп. 23.04. | Діагностична робота з письма. На ігровому майданчику. | Урок перевірки знань умінь і навичок. | Інтерактивні методи , розвиток критичного мислення. | Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики. Читання за диктором. Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита. 14 робіт. |
Бурдюг О.С. |
6-А | Навколо світу.Використання означеного артикля. | Формат проведення Урок- консультація | Технології вайбер голосові повідомлення | Інд. робота з учнями Відео та телефонний зв'язок | Взаємозв’язок перевірка робіт у Google classroom,фотозвіт | Перевірка робіт 10 |
1-В | Я вмію все | Урок презентація | Вайбер | Відео та телефонний зв'язок | Фотозвіт, перевірка робіт у Google classroom відеоролик | 15 |
1-А | Я вмію все | Урок презентація | Вайбер | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка робіт у Google classroom,. | 6 |
7-В | Хрещатик | Урок консультація | Вайбер | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка у аналіз робіт y google classroom та viber | 10 |
Спусканюк К.В. |
5В | «Мої улюблені солодощі» | Проєктна робота | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 6 ще здаються |
9А (I-II група) | Україна – країна та люди | Робота з підручником | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 5 ще здаються |
Індив. Коваленко К. | Працевлаштування молоді | | | Консультація через Viber | | |
Яковенко Т.В. |
6А | Транспорт.Граматика | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт (8 учнів), ще надсилають | |
8Б | Великобританія.Граматика | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт (10 учнів) ще надсилають | |
8А | Великобританія.Граматика | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт 9 учнів) ще надсилають | |
| Урок з Заворотнюк С | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт (1) ще надсилають | |
6Г | Транспорт.Граматика | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт 5 учні) ще надсилають | |
10 В | Візит до спортзалу | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт (7 учні) ще надсилають | |
Черепенько А.О. |
5-В Українська література | Григір Тютюнник «Дивак». Допитливий, чуйний, добрий хлопчик Олесь, його жага пізнати загадковий світ природи, вміння фантазувати, уявляти | Дистанційна робота (онлайн платформа Google Classroom) | Презентація, анкета головного героя, порівняльна таблиця, онлайн тестування | Надання індивідуальних консультацій (Viber , Google Classroom) | Виконання завдань | Перевірено: 14 робіт |
7-А Українська література | ВЧ №2 О.Гаврош.«Неймовірні пригоди Івана Сили» | Дистанційна робота (онлайн платформа Google Classroom) | Презентація, робота з текстом, онлайн- тестування, | Надання індивідуальних консультацій (Viber , Google Classroom) | Виконання завдань | Перевірено: 8 робіт |
Ткачук В.С. |
Чорноус В | Складні, складноскорочені слова, способи їх творення та написання. | Закріплення знань. | Телефонний режим - 1 год., відеоурок, тести О Авпаменко. | Консультація, бесіда | Фотозвіт виконаної роботи | 1 уч. |
Чорноус В | Найважливіші орфограми. | Закріплення знань. | Телефонний режим - 1 год., відеоурок, тести О Авпаменко. | Консультація, бесіда | Фотозвіт виконаної роботи | 1 уч. |
5-Г | Перевірна робота з теми "Складні речення із безсполучниковим і сполучниковим зв'язком'. | Закріплення знань. | Платформа "Мій клас", Вайбер | Консультація | Фотозвіт виконаних робіт | |
7-В | Частки, що надають слову або реченню додаткових відтінків. | Пояснення | Вайбер | Консультація | Фотозвіт виконаних робіт | |
Мельник К | Поширення речень за допомогою запитань другорядними членами речень. | Пояснення | Вайбер | Консультація | Фотозвіт виконаної роботи | 1 уч. |
8-В | Ю. Винничук . Стисло про письменника. "Місце для дракона". Підтекст твору . Проблематика твору% роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність саможертви. | Розповідь | Вайбер | Консультація | Фотозвіт виконаних робіт | |
Волкова О.О. |
23.04. 8-А алгебра 8-Б алгебра | Тема:Розв*язування рівнянь ,що зводяться до квадратних. | Дистанційне | Онлайн-консультаціі,відео-уроки з каналу Стас Вольвач (у ютубі),платформа Google Клас код класу Ipz5wur | Коментарі на платформі,консультаціі у Вайбері(відео ,аудіо) в Zoom,Скайп. | Виконані роботи,які прислані на платформу ,тестування | Виконані роботи,які прислані на платформу ,тестування |
23.04. 9-Б Геометрія 9-В геометрія | Тема:Повторення:Трикутник .Види трикутників.Площа трикутника. Подібність трикутників та іі застосування. Тестування. | Дистанційне | Онлайн-консультаціі,відео-уроки з каналу Стас Вольвач (у ютубі),платформа Google Клас код класу u5mn2ud | Коментарі на платформі,консультаціі у Вайбері(відео ,аудіо) в Zoom,Скайп. | Виконані роботи,які прислані на платформу ,тестування | Результати тестування |
23.04.20 10-А Заворотнюк С. алгебра | Тема: Розв*язування найпростіших тригонометричних рівнянь | Дистанційно | Відео зв*язок через Скайп | Коментарі ,обмін відео файлами аудіо спілкування у Вайбері | Прислані роботи ,усні відповіді | Виконані роботи,які прислані на платформу ,тестування Світлана зареєструвалася на платформу |
23.04 8-Б Геометрія Зичков Д | Тема:Площа паралелограма. | Дистанційно. | Відео зв*язок через Скайп | Коментарі ,обмін відео файлами аудіо спілкування у Вайбері | Прислані роботи ,усні відповіді | Виконані роботи ,які прислані,усне оопитування. |
Сабірова О.Є. |
5Г | Знаходження середнього арифметичного чисел. Розв язування типових вправ. Підготовка до контрольної роботи Математика | Урок закріплення знань умінь і навичок учнів | Технологія особистісно-орієнтованого навчання | Пояснення матеріалу Google-classroom, VIber, відеоматеріал | Дистанційне завдання на платформі Консультації учням | Фото зошита (16 робіт домашн. завдання та дистанц. роботи |
7А, 7Б, 7В | Системи лінійних рівнянь з двома змінними та їх графіки Алгебра | Урок засвоєння нових знань , умінь та навичок | Інформаційно –комунікативні технології | Пояснення матеріалу Google-classroom, VIber, Використання уроку Всеукраїнської школи он-лайн | Дистанціцні завдання на платформі. Консультації окремим учням | Фото зошита (16робіт- 7А) (25робіт-7Б) (18 робіт-7В) |
6А 6Г | Розв я зування задач на відсотки за допомогою рівнянь Самостійна робота Математика | Урок застосуван. знань , умінь та навичок | Диференційоване навчання | Пояснення матеріалу Google-classroom, VIber, Використання уроку Всеукраїнської школи он-лайн | Дистанціцні завдання на платформі. Консультації окремим учням | Фото зошита (22роботи-6А) (24роботи-6Г) |
Білецька О.В. |
8-В Алгебра | Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних | 1. Опрацювати теоретичний матеріал з теми «Біквадратні рівняння та метод заміни змінних»: - за підручником «Алгебра 8 клас» О.С. Істер ст. 207, 208.; - переглянути відеоматеріали за посиланням. 1. «Виконуємо разом». Опрацювати розв’язування завдань № 932; № 953 за підручником "Алгебра 8 клас" О.С. Істер за поданими фотоматеріалами. 2. Домашнє завдання. Диференційовані завдання на платформі Google клас. | Робота з підручником Відео метод: переглянути відно за посиланням https://www.youtube.com/watch?v =p7S5KFs102o Практичний метод: розв’язування задач Наочний метод: ілюстрація Технології: диференційоване навчання; створення ситуації успіху | Консультації: бесіди, аудіо пояснення у Вайбері | Фотозвіти на платформі Google клас (5) Термін здачі 26 квітня | 2 роботи |
10-Б Геометрія | Розв’язування задач і вправ на тему «Перпендикулярність прямих і площин у просторі» | Виконати тестові завдання на тему «Перпендикулярність прямих і площин у просторі» на платформі Google клас | Практичний метод: розв’язування задач Технології: диференційованого навчання, створення ситуації успіху. | Консультації: бесіди, аудіо пояснення у Вайбері | Результат тестування на платформі Google клас (19) | 19 робіт |
5 – В Математика | Знаходження числа за відсотком та відсотків від числа | Виконати тестові завдання на тему «Знаходження числа за відсотком та відсотків від числа» на платформі «На урок» | Практичний метод: розв’язування задач Технології: диференційованого навчання, створення ситуації успіху. | Консультації: бесіди, аудіо пояснення у Вайбері | Результати тестування на платформі «На урок» та Google клас (23) | 23 роботи |
6-Б Математика | Розв’язування задач за допомогою рівнянь | Для дітей у яких є можливість працювати на платформі Zoom проведено відео урок. Для дітей, у яких немає можливості підключитись до відео уроків завданняз детальним поясненням вчителя розміщено на платформі Google клас. 1. «Виконуємо разом». Опрацювати розв’язування завдань № 1386; № 1387; №1388; № 1389 за підручником "Математика 6 клас" Істер за поданими фотоматеріалами. 2. Домашнє завдання. Виконати завдання на фотокартках | Практичний метод: розв’язування задач Наочний метод: ілюстрація Робота з підручником Відео метод Технології: диференційованого навчання, створення ситуації успіху. | Консультації: бесіди, аудіо пояснення у Вайбер, відео консультації на платформі Zoom | Фотозвіти на платформі Google клас (17) | 17роботи |
6-В Математика | Розв’язування задач за допомогою рівнянь | Для дітей у яких є можливість працювати на платформі Zoom проведено відео урок. Для дітей, у яких немає можливості підключитись до відео уроків завданняз детальним поясненням вчителя розміщено на платформі Google клас. 1. «Виконуємо разом». Опрацювати розв’язування завдань № 1386; № 1387; №1388; №1389 за підручником "Математика 6 клас" Істер за поданими фотоматеріалами. 2. Домашнє завдання. Виконати завдання на фотокартках | Практичний метод: розв’язування задач Наочний метод: ілюстрація Робота з підручником Відео метод Технології: диференційованого навчання, створення ситуації успіху | Консультації: бесіди, аудіо пояснення у Вайбер, відео консультації на платформі Zoom | Фотозвіти на платформі Google клас (8) | 8 робіт |
Кавака Л.Г. |
10-Б 1 урок | Фізика (астрон. компонент) Самостійна робота | Тести Google forms Задачі. | - Визначення рівня навченості учнів з теми. | Консультації в Вайбері | Фотозвіти і скрін результатів тестів на платформі Google клас Дедлайн: 23.04 20:00 | 22 |
10-Б 2 урок | Фізика Коефіцієнт корисної дії теплової машини | Он-лайн урок (ZOOM- відеоконференція) | - Розв’язування задач на визначення ККД теплових двигунів ДЗ 2 задачі на платформі Google клас | Відповіді на запитання учнів під час уроку та в Вайбері. | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 23.04 23:59 | 20 |
Качуровський С. 4 урок | Фізика Виштовхувальна сила в рідинах і газах. | §32 (п. 1, 2) – прочитати + короткий конспект + переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=REPtdiUQMNI Записати розв’язок задач: впр. 32 (3; 5) з пояснення у відео: https://www.youtube.com/watch?v=eGMtOqqDHII (з 9:20 і з 14:30) | Розв’язати задачі: 1. Визначити потенціальну енергію цеглини масою 2 кг відносно Землі, якщо її підняли на висоту 10 м. Чайка зависла на висоті 30 м над рівнем моря. Яка маса чайки, якщо її потенціальна енергія відносно Землі становить 0,45 кДж? | Консультації у Вайбері | Фотозвіт у Вайбері | 1 |
11 5 урок | Фізика (астрон. компонент) Єдина природничо-наукова картина світу | Ознайомитись з лекційними матеріалами. https://drive.google.com/open?id=1mhftMhdUsDi2_jzLxYQZIZlKiWNznV_H&authuser=0 | - Вивчення нового матеріалу - Розширення уявлень про будову Всесвіту - Історія розвитку уявлень про Всесвіт. Дз: пройти тестування https://naurok.com.ua/test/start/56283 | Консультації у Вайбері | Скрін результату тесту на платформі Google клас Дедлайн: 25.04 23:59 | 15 |
5-А 6 урок | Фізика Лінзи. Застосування лінз | Он-лайн урок (ZOOM- відеоконференція) | - вивчення теоретичного матеріалу; https://drive.google.com/file/d/11mGYBe6lIk7yCbefLQe-fOoz2-gyeGhD/view?usp=drive_web&authuser=0 ДЗ Зробити макрознімки телефоном https://www.youtube.com/watch?v=cdc7Vrf6ALA | Відповіді на запитання учнів в Вайбері | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 25.04 23.59 | 15 |
9-В 7 урок | Фізика Закон збереження енергії | Он-лайн урок (ZOOM- відеоконференція) | - Практичне застосування алгоритму розв’язування задач з теми «Закон збереження енергії» - коментований запис розвязку задачі; - використання он-лайн дошки в двосторонньому режимі. ДЗ впр. 36 (4 а, б ) | Консультація в режимі он-лайн під час уроку (ZOOM – конференція), у Вайбері | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 08.04 23:59 | 15 |
Ментова Н.О. |
5а (матем.) | Середнє арифметичне. Середнє значення величини | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com Viber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 17 |
5б (матем.) | Середнє арифметичне. Середнє значення величини | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com Viber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 24 |
9а (фізика) | Розв’язування задач | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com Viber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 7 |
10 а (фізика) | Захист навчальних проектів з теми «Основи термодинаміки» | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com Viber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 2 |
10в (фізика) | Кристали та аморфні тверді тіла | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com Viber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 11 |
Гардецька С.Ю. |
6В | Поняття про гриби та особливості їх живлення. | Платформа classroom | Робота з підручником | Консультація вайбер, телефоні дзвінки | Опорна схема, завдання. (термін до 28.04) | 7 |
7В | Використання тваринами знарядь праці. Елементарна розумова діяльність. | Платформа classroom | Опрацювання відео, презентації та робота з підручником | Консультація вайбер, телефоні дзвінки | Опорна схема, завдання. (термін до 28.04) | 16 (конспект) |
5Г | Екосистеми | Платформа classroom | Теорія, презентація, робота з підручником | Консультація вайбер, телефоні дзвінки | Складання опорних схем, виконання тестів | 10 |
7В | Використання тваринами знарядь праці. Елементарна розумова діяльність. | Платформа classroom | Опрацювання відео, презентації та робота з підручником | Консультація вайбер, телефоні дзвінки | Опорна схема, завдання. (термін до 28.04) | 11 (конспект) |
7Б | Проєкт "Як спілкуються тварини" | Платформа classroom | Опрацювання відео, пошукова робота в інтернеті, робота з підручником | Консультація вайбер, телефоні дзвінки | Виконати на вибір (Презентації, плакати, летбуки, робота на ватмані). (термін до 28.04) | 3 |
Комарист Ю.С. |
10А | Урок був відпрацьований (Захист Вітчизни) | | | | | |
11 | Українська держава та територія держави Україна | Цифровий: платформа Google classroom | Дистанційна онлайн-консультація; робота з підручником | | Диференційовані завдання, звіт | 4 |
8В | Зайнятість населення | Цифровий: платформа Google classroom | Дистанційний відео-урок, робота з підручником | | Диференційовані завдання, звіт | 5 |
9Б | Охорона здоров’я | Цифровий: платформа Google classroom | Дистанційний відео-урок, робота з підручником | | Диференційовані завдання, звіт | 7 |
8Б | Трудові ресурси | Цифровий: платформа Google classroom | Дистанційний відео-урок, робота з підручником | | Диференційовані завдання, звіт | 6 |
Коваленко Катерина (11 клас -індивід.) | Українська держава та територія держави Україна | Цифровий: Онлайн-урок по вайбер | Робота з підручником, відповіді на питання та завдання | | Запис у зошиті | 1 |
Куценко О.М. |
5-В | У музичному театрі : балет | Інтегрований урок | Телефон,вайбер,голосові повідомлення,фото | Дистанційні завдання по вайберу, на платформі Гуглклас | Фото зошита із завданням,відео,здача пісень по вайберу | 5 учнів |
6-В | фантазія | Інтегрований урок | Телефон,вайбер,голосові повідомлення,фото | Дистанційні завдання по вайберу, на платформі Гуглклас | Фото зошита із завданням,відео,здача пісень по вайберу | 15 учнів |
Овчинников Д.В. |
7 А | Футбол | Відео урок | розсилання з ютуб та вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | Вибірково 10 учнiв |
6 А, Б | Футбол | Відео урок | розсилання з ютуб та вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | Вибірково 10 учнiв |
6 В, Г | Футбол | Відео урок | розсилання з ютуб та вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | Вибірково 10 учнiв |
2 Г | Футбол | Відео урок | розсилання з ютуб та вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | |
5 В, Г | Футбол | Відео урок | розсилання з ютуб та вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | Вибірково 10 учнiв |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |