Клас або урок | Тема | Формат проведеного уроку | Використані методики,технологіі | Індивідуальна робота з унями | Результат засвоєння матеріалу(взаємозв*язок) | Перевірка робіт |
Маріянчук Н.П. 1-А |
1-А | Тварини рідного краю. Створення – улюбленого птаха українців - лелеки | Онлайн урок | Індивідуалізо-ване навчання, відео презентації | голосові повідомлення, роз'яснення у телефонному режимі | Відео зв'язок, голосові повідомлення, робота у друкованих зошитах | Перевірка і аналіз скрін фото |
1-А | «Луїджі» ЗРВ. Метання. Стрибки у глибину з дивана .Розвиток гнучкості. | Онлайн урок | відео презентації Індивідуалізо-ване навчання, | Відео зв'язок, голосові повідомлення, роз'яснення у телефонному режимі | Відео зв'язок голосові повідомлення | Перевірка і аналіз скрін фото |
1- А | Читаю про родину Л. Вознюк «Татко і матуся»,І.Кульська «Старший брат»,О.Полянська «старша сестричка» | Онлайн урок | відео презентації, словесне повідомлення Індивідуалізо-ване навчання | Відео зв'язок, голосові повідомлення, роз'яснення у телефонному режимі | Відео зв'язок голосові повідомлення | Перегляд і аналіз Відео |
1 –А | Буква ю. Звуковий аналіз слова. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом | Онлайн урок | відео презентації Індивідуалізо-ване навчання, | Відео зв'язок, голосові повідомлення роз'яснення у телефонному режимі. | Відео зв'язок голосові повідомлення | Перевірка і аналіз скрін фото |
Бондаренко О.В. 1-В |
1 - В | 1. Читання Тема: Алфавіт. Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. Вірші. | Урок - консультація | Вайбер, голосові повідомлення | Індивідуальне консультування | Слухання виразного читання тексту в голосових повідомленнях | 32 роботи в зошитах з читання |
| 2. Українська мова Тема: Закріплення вмінь писати великі та малі літери українського алфавіту. | Урок – пояснення та консультування | Вайбер; телефонний зв’язок; голосові повідомлення | Розбір та коментування помилок | Перевірка робіт індивідуально із коментуванням помилок | 32 роботи |
| 3. Математика Тема: Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел другого десятка. Маса. | Урок – пояснення, консультування | Вайбер; додаткові завдання на Мій клас | Розбір та коментування помилок | Перевірка робіт індивідуально із коментуванням помилок | 32 учнів |
| 4.ОБМ Тема: Великодні свята. Створення крашанки або мальованки | Урок - консультація | Вайбер | | Фото малюнків | 32 учнів |
| 5. Фізкультура Тема:ЗРВ без предметів на місці. Ігри для активного відпочинку | Онлайн - консультація | Вайбер, голосові повідомлення | | Фото та відео із занять фіз – рою вдома | |
Запорожченко Т.В. 2-Б |
математика | Багатоцифрові круглі числа. Таблиця множення числа 9. Задачі на дворазове зменшення числа в кілька разів. Квадрат. | Он-лайн | скайп | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення | 28 |
ЯПС | Погода. | Он-лайн | скайп | Відео зв’язок | Перевірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення | 28 |
ЯПС | Сходинками до математичного Олімпу. Розв’язування завдань підвищеної складності. | Он-лайн | скайп | Відео зв’язок | Перевірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення | 28 |
Інформатика | Моделювання як спосіб пізнання. | Он-лайн | Вайбер | телефонний зв’язок, голосові повідомлення | | |
Мистецтво | Космічні пригоди. Композиція «Зоряна мандрівка». «Веселка», муз. і сл.. Н. Май. | Он-лайн | вайбер | телефонний зв’язок, голосові повідомлення | Виставка робіт | |
Фудар О.І. 2-Г |
1.Англ.мова. | Підготовка матеріалів для дистанційного навчання. | Опрацювання фахової літератури.Перевірка робіт,коментар помилок. | | | | |
2.Матем.Закріплення матеріалу.Розв*язання задач на дві і три дії.повт.креслення відр. | Закріплення набутих знань. | Інтерактивні,елементи гри,здоров*я зберігаючі,ситуація успіху. | Голосові повідомлення,індивідуальні консультації,самооцінювання. | Фотороботи,ананас цих робіт,коментар помилок. | Самооцінювання,перевірка та аналіз скрін фото. | |
3.Читання.В.Лучук «Білий вірш», «Дикий мак». | Поянення нового матеріалу. | Відеопрезентація,елементи гри,здоров*язберіг. | Голосові повід,інд. Конс. | Фото розчитки,чит. Вірша(щоден.3) | Вербальне формувальне оцінювання. | |
4.Укр.мова.Поширення речень за пит.,складання розповіді за малюнком і поданими словами. | Закріплення матеріалу. | Робота за таблицями та малюнками підручника.ситуація успіху,інтерактивні. | Голосові повідомлення,самоперевірка за зразком у вайбері. | Фото словникової роботи,звукового аналізу,коментар помилок. | Вербальне формувальне оцінювання. | |
5.Ф-ра | Консультації батькам.Перевірка тобіт.Консультації учням. | Самопідготовка. | | | | |
6. 13:15-14:40 | Самоосвіта:продовження опрацювання літератури про інклюзію. | | | | | |
Войтковська І.М. 3-А |
3-А | Читання | Лімен Френк Баум. Текст-опис. «Чарівник з країни Оз» | Презентація, перегляд відеоматеріалу про письменника, Перегляд мультфільиу | Інтелект карти, перегляд відеоматеріалу, слухання поезії, пісень (пояснювально-ілюстративний) | Онлайн-консультації, телефонний зв'язок (за потреби) | 20 |
| Навчаємось разом | Страху нема там, де його не бояться | Відеоурок,, відеоматеріал, тестування | Проблемне навчання, , дослідження,ІКТ | Онлайн-консультації, телефонний зв'язок ( за потреби) | 19 |
| Українська мова | Граматичне значення прислівника | Презентація тестування | ІКТ, Техногогія індивідуалізації процесу навчання | Онлайн-консультації, телефонний зв'язок (за потреби) | 21 |
| інформатика | Культура презентування. Доповідач та презентація | Презентація , відеоматеріал | Програмоване навчання ІКТ | Онлайн-консультації, телефонний зв’язок (за потреби) | |
Барбенягре Р.А. 4-А |
4-А | Фізичне виховання | Загальнорозвивальні вправи.Вправи для розвитку координаціі.Відеоролик. | Телефон, вайбер, youtube. Голосові повідомлено, відео уроки, відеоролики | Індивідуалізоване навчання, індивідуальні консультаціі | Відеоповідомлення, фотоповідомлення, голосові повідомлення | Прокоментовано |
| Літературне читання | В.Рутківський «Ганнусині вірші» | | | | Прокоментовано |
| Математика | Множення багатоцифрових чисел на двоцифрові.Задачі на знаходження числа за двома різницями.Відеопояснення. | | | | Перевірено і оцінено 30 робіт |
| Трудове навчання | Продовження роботи з виготовлення писанки.Презентація. | | | | Прокоментовано |
Жуковська В.В. 4-Б |
Читання | Підсумковий урок за розділом «Розповіді про нас самих» | Онлайн Відеоуроки Відеоролики, Платформа «Мій клас». Платформа Google classroom. | Посилання на аудіокнигу | Онлайн Протягом дня в телефоному режимі та відеозв’язок з усіма | Фотозвіт дитячих робіт: есе, самостійна робота | 28 |
Математика | Задачі на знаходження числа за двома різницями. | | Відеоурок , самостійна на платформі «мій клас» | | | 28 |
Українська мова | Незмінюваність – основа граматична ознака прислівників. | | Відео на каналі 11 | | | 28 |
Природознавство | Природні зони України. Карта природних зон. | | Посилання на відеоурок . Повторення. Підготовка до контрольної роботи. | | | |
Християнська | Твір «Мої добрі справи» | | | | | |
| | | | | | |
Нагога С.В. 4-В |
4-В | Літ.чит | В.Рутківський Ганнусині вірші | Вайбер, текстові повідомлення | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | Голосові повідомлення | Перевірено і оцінено вибірково 10 робіт |
| Математика | Множення іменованих чисел. Задачі. Порядок дій | Відео, голосові повідомлення, текстові повідомлення, | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | Фотозвіт | Перевірено і оцінено 29 робіт |
| Я у світі | Ми-мандрівники. Подорож до Польщі. | Текстові повідомлення, вайбер, відеоролик | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | Самопідготовка | |
| Логіка | Перетворення, обернення, протиставлення | Вайбер, текстові повідомлення | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | Фотозвіт | Перевірено і прокоментовано 29 робіт |
Зубова В.В. |
2-Г 2грп. 13.04. | Читаємо, слухаємо ,говоримо разом. Повторення I have got…. | Інтегрований урок, , урок засвоєння знань. | Інтерактивні методи , розвиток критичного мислення. | Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики. Відеопрезентація. Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита. Голосове повідомлення. 13 робіт. |
3-Б 13.04. | Пори року. Повторення:Past Simple. | Інтегрований урок, , урок засвоєння знань. | Розвивати критичне мислення. | Пояснення, відповіді на питання. Вайбер. Відеоролики. Відеопрезентація. Відеозв'язок чере звайбер. | Перевірка тестових Завдань. | Фото зошита. Голосове повідомлення. 15 робіт. |
4-В 13.04. | Міські види транспорту. Повторення: Past Simple. | Інтегрований урок. | Проблемний урок – питання - відповідь. | Пояснення правил теми : Past Simple. | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита. 14 робіт. |
1-Б 13.04. | Підсумковий урок з теми : Мої іграшки. Повторення: ABC. | Інтегрований урок, урок засвоєння знань. | Розвивати критичне мислення | Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики. Відеопрезентація. Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі. Перегляд відео,завдань. | Фото зошита. Голосове повідомлення. Відеоролик. 14 робіт. |
2- А 13.04. | Читаємо, слухаємо ,говоримо разом. Повторення I have got…. | Інтегрований урок.,урок засвоєння знань. | Інтерактивні методи , розвиток критичного мислення. | Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики. Відеопрезентація. Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита. Голосове повідомлення. 13 робіт. |
Бурдюг О.С. |
5-А | Повторення вивченого матеріалу і підготовка до контрольної роботи | Формат проведення Урок-консультація | Технології вайбер голосові повідомлення | Інд. робота з учнями Відео та телефонний зв'язок | Взаємозв’язок перевірка робіт у Google classroom,фотозвіт | Перевірка робіт 3 |
7-Б | Київ в мініатюрі | Урок презентація | Вайбер | Відео та телефонний зв'язок | Фотозвіт, перевірка робіт у Google classroom відеоролик | 9 |
6-А | Лондон і ступені порівняння прикметників і прислівників | Урок презентація | Вайбер | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка робіт у Google classroom,. | 7 |
1-Б | Підсумковий урок з теми,,Їжа та напої'' | Урок засвоєння лексики | Вайбер | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка у аналіз робіт y google classroom та viber | 9 |
7-В | Київ в мініатюрі | Урок презентація | Вайбер, голосові повідомлення | Телефонний зв'язок | Перевірка робіт у Google classroom and Viber | 9 |
6-Б | Лондон і ступені порівняння прикметників і прислівників. | Урок презентація | Вайбер | | Перевірка робіт на платформі | 9 |
Костецька Т.О. |
5А | Повторення теми. | Дистанційно, платформа Google classroom | Перегляд відео граматичного матеріалу Робота з підручником Робота з liveworksheets | Консультації у вайбер | фотозвіт | 11 |
7Б | Визначні місця Києва | Дистанційно, платформа Google classroom та На урок | Робота з підручником Робота з liveworksheets тести | Консультації у вайбер | фотозвіт | 6 |
8В | Подорож країнами | Дистанційно, платформа Google classroom та На урок | Перегляд відео граматичного матеріалу Робота з підручником Робота з liveworksheets | Консультації у вайбер | фотозвіт | 6 |
6В | Лондон | Дистанційно, платформа Google classroom та На урок | Перегляд відео граматичного матеріалу Робота з підручником Робота з liveworksheets | Консультації у вайбер | фотозвіт | 5 |
7В | Визначні місця Києва | Дистанційно, платформа Google classroom та На урок | Перегляд відео граматичного матеріалу Робота з підручником Робота з liveworksheets | Консультації у вайбер | фотозвіт | 6 |
6Б | Лондон | Дистанційно, платформа Google classroom та На урок | Робота з підручником Робота з liveworksheets тести | Консультації у вайбер | фотозвіт | 5 |
Спусканюк К.В. |
9В | Швейцарія | Завдання з відео доповненням | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | (1 ще надсилають) |
6Г | Столиця України - Київ | Презентація з завданням | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Роботи учнів у Blank Quiz | (4 ще надсилають) |
5В | Р.Дал , цікаві пригоди хлопчика Чарлі на казковій фабриці. | Засвоєння нових знань | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | (7 ще надсилають) |
Індив. Зичков Д. | Що читають підлітки? | Засвоєння нових знань | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації через Viber | Фотозвіт роботи | |
Шутило О.І. |
4 – В | В аеропорту | Засвоєння нових знань | Інтерактивні методи. Розвиток критичного мислення. | Відповіді на запитання у Viber, на платформі Google Class room, телефонний зв`язок | Дистанційні завдання на платформі. Онлайн -тест | Фото зошита, прикріплені файли на платформі. 15 робіт |
3 – В (2 гр.) | Незабаром літо! | Засвоєння нових знань | Розвиток критичного мислення. | Відповіді на запитання у Viber, на платформі Google Class room, телефонний зв`язок | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита, прикріплені файли на платформі. 15 робіт |
3 – Б | Незабаром літо! | Засвоєння нових знань | Розвиток критичного мислення. | Відповіді на запитання у Viber, на платформі Google Class room, телефонний зв`язок | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита, прикріплені файли на платформі. 17 робіт |
Яковенко Т.В. |
10 Б | Твоє відношення до спорту | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт (1 учнів), ще надсилають | Учням дозволений термін здачі робіт до понеділка з метою уникнення їх перевантаження. Роботи перевіряю після 16.00 |
11 | Молодіжні організаціїта громади | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт (5 учнів) ще надсилають | |
9Б | Загальна характеристика Великобританії | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт (6 учнів) ще надсилають | |
9В | Історичні пам’ятки Великобританії | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт (2 учні) ще надсилають | |
Черепенько А.О. |
6-Б Українська мова | Розряди займенників за значенням | Дистанційна робота (онлайн платформа Google Classroom) | Інтерактивні вправи, робота з підручником | Надання індивідуальних консультацій (Viber , Google Classroom) | Перевірка завдань | Перевірено: 10 робіт |
5-А Українська мова | РМ № 23 Оформлення конверта | Дистанційна робота (онлайн платформа Google Classroom) | Презентація, робота з підручником, словникова робота, творча робота | Надання індивідуальних консультацій (Viber , Google Classroom) | Перевірка виконаних завдань | Перевірено: 16 робіт |
5-В Українська література | Григір Тютюнник. Коротко про письменника. «Дивак». Ідея неповторності й багатства внутрішнього світу людини | Дистанційна робота (онлайн платформа Google Classroom) | Робота з підручником, робота з текстом, біографією письменника, письмові відповіді на питання. | Надання індивідуальних консультацій (Viber , Google Classroom) | Перевірка виконаних завдань | Перевірено: 5 робіт |
5-А Українська література | Григір Тютюнник. Коротко про письменника. «Дивак». Ідея неповторності й багатства внутрішнього світу людини | Дистанційна робота (онлайн платформа Google Classroom) | Робота з підручником, робота з текстом, біографією письменника, письмові відповіді на питання. | Надання індивідуальних консультацій (Viber , Google Classroom) | Перевірка висловлень | Перевірено: 7 робіт |
Ткачук В.С. |
8-А | Відокремлені уточнювальні члени речення. | Пояснення | Вайбер | Консультації | Фотозвіт виконених робіт | 11 уч. |
8-В | Відокремлені уточнювальні члени речення. | Пояснення | Вайбер | Консультації | Фотозвіт виконених робіт | 8 уч. |
Чорноус В. | П. Загребельний "Роксолана" | Розповідь | Телефонний режим 1 год. відеоурок. Тести О.Авраменко. | Бесіда. | Фотозвіт виконаної роботи | 1 уч. |
5-Г | Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв'язком. | Пояснення | Платформа "Мій клас", вайбер | Консультації | Фотозвіт виконених робіт | 11 уч. |
Заворот- нюк С. | В. Винниченко – громадський і політичний діяч. Загальна характеристика творчості. Новела "Момент" (Із оповідань тюремної Шехерезади) | Бесіда | Вайбер, відеоурок. | Розповідь, бесіда | Фотозвіт виконаної роботи | 1 уч. |
Заворот- нюк С. | Поетична спадщина П. Тичини – одна з вершин української поезії 20ст. Трагізм життєвого і творчого шляху митця у тоталітарній системі. Збірка "Сонячні кларнети" – подія європейського масштабу. | Розповідь | Вайбер, телефонний режим 1 год., відеоурок. | Розповідь, бесіда | Фотозвіт виконаної роботи | 1 уч. |
Кавака Л.Г. |
7-В 1 урок | Фізика Потужність | §31 (п.1,2) – вивчення теоретичного матеріалу; розв’язування задач впр. 31 (1-5) ДЗ 3 задачі на платформі Google клас | Переглянути відео (зробити конспект): https://www.youtube.com/watch?v=qQ5FvgyRUAA Записати задачі: впр. 31 (1-5) – в допомогу відео https://www.youtube.com/watch?v=MpjJ1g-W5gw Самостійна робота з застосування знань у практичній діяльності (ДЗ) | Індивідуальні консультації в групі в Вайбері | Фотозвіти на платформі Google клас (по 10 уч. з класу) Дедлайн: 14.04 23.59 | 10 |
7-А 2 урок | Фізика Потужність | §31 (п.1,2) – вивчення теоретичного матеріалу; розв’язування задач впр. 31 (1-5) ДЗ 3 задачі на платформі Google клас | Переглянути відео (зробити конспект): https://www.youtube.com/watch?v=qQ5FvgyRUAA Записати задачі: впр. 31 (1-5) – в допомогу відео https://www.youtube.com/watch?v=MpjJ1g-W5gw Самостійна робота з застосування знань у практичній діяльності (ДЗ) | Індивідуальні консультації в групі в Вайбері | Фотозвіти на платформі Google клас (по 10 уч. з класу) Дедлайн: 14.04 23.59 | 10 |
7-Б 3 урок | Фізика Потужність | §31 (п.1,2) – вивчення теоретичного матеріалу; розв’язування задач впр. 31 (1-5) ДЗ 3 задачі на платформі Google клас | Переглянути відео (зробити конспект): https://www.youtube.com/watch?v=qQ5FvgyRUAA Записати задачі: впр. 31 (1-5) – в допомогу відео https://www.youtube.com/watch?v=MpjJ1g-W5gw Самостійна робота з застосування знань у практичній діяльності (ДЗ) | Індивідуальні консультації в групі в Вайбері | Фотозвіти на платформі Google клас (по 10 уч. з класу) Дедлайн: 14.04 23.59 | 10 |
Зичков Денис 4 урок | Фізика Послідовне і паралельне з’єднання провідників. | Вивчення теоретичного матеріалу з теми. Опрацювання наукової інформації ДЗ тестові завдання | Відео пояснення матеріалу https://www.youtube.com/watch?v=L38RmvYMG0M https://www.youtube.com/watch?v=AmFx6vcsslI Конспект: по лекції Тести в Google-forms «З’єднання провідників» https://forms.gle/PjaJgX18zwiFQJXv9 | Індивідуальна консультація по телефону | Тести в Google-forms Дедлайн – 20.04 | 1 |
9-Б 5 урок | Фізика Розв’язування задач з теми: «Реактивний рух» | Он-лайн урок (ZOOM- відеоконференція) Презентація для вивчення нового матеріалу. | Коментоване дітьми розв’язування задач. Використання онлайн-дошки. Самостійна дослідницька діяльність Створення презентації на семінар (ДЗ) по матеріалам «Топ-10 досягнень незалежної України у космічній сфері»: https://www.depo.ua/rus/life/top-10-dosyagnen-nezalezhnoyi-ukrayini-u-kosmichniy-sferi-15082016114500 | Консультація в режимі он-лайн (ZOOM – конференція) | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 13.04 23:59 | 10 |
10-Б 6 урок | Фізика Розв’язування задач | Розв’язування задач з теми: «Основи термодинаміки» ДЗ задачі на платформі Google клас | Фото конспекта з аналізом розв’язаних задач Самостійна робота з застосування знань у практичній діяльності | Он-лайн консультація (ZOOM- конференція) | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 13.04 23:59 | 20 |
Сабірова О.Є. |
5Г | Розв язування вправ на відсотки різних типів Математика | Урок закріплення знань умінь і навичок. (Тестування) | Технологія творчої особистості, опрацювання мультимедійних даних | Пояснення матеріалу Google-classroom, VIber, відеоматеріал | Дистанційне завдання на платформі Консультації учням | Фото зошита (20 робіт домашнього завдання) |
11 | Функції. Основні властивості функцій Алгебра | Повторювально-узагальнюючий урок | Технологія інтерактивного навчання . | Пояснення матеріалу Google-classroom, VIber, відеоуроки | Дистанціцні завдання на платформі. Консультації окремим учням | Перевірено 12 робіт конспект (теорія+ завдання ЗНО) |
6А 6Г | Розв язування задач за допомогою рівнянь Математика | Урок застосування знань , умінь та навичок, | Інформаційно –комунікативні технології | Пояснення матеріалу Google-classroom, VIber, Використання уроку Всеукраїнської школи он-лайн, опрацювання трьох відеоуроків | Дистанціцні завдання на платформі. Консультації окремим учням | Фото зошита (20робіт-6А) (22 робіт-6Г) конспект |
Білецька О.В. |
5 – В Математика | Знаходження відсотків від числа | 1. «Виконуємо разом». Опрацювати розв’язування завдань № 1529; № 1535 №1537 за підручником "Математика 5 клас" Істер за поданими фотоматеріалами. 2. Домашнє завдання виконати №1530 №1536 і № 1538 | Практичний метод: розв’язування задач Наочний метод: ілюстрація Робота з підручником Технологія створення ситуації успіху | Консультації: бесіди, аудіо пояснення у Вайбері | Фотозвіти на платформі Google клас (15) Термін здачі 14 квітня | 15 робіт |
6-Б Математика | Розв’язування вправ на всі дії з раціональними числами | 1. «Виконуємо разом». Опрацювати розв’язування завдань № 1433; № 1440 (2) за підручником "Математика 6 клас" Істер за поданими фотоматеріалами. 2. Домашнє завдання виконати №1434 №1441 | Практичний метод: розв’язування задач Технології: диференційованого навчання; створення ситуації успіху. | Консультації: бесіди, аудіо пояснення у Вайбері | Звіт Google клас у розділі Google форми (24) | 24 робіт |
10-Б Алгебра | Найбільше і найменше значення функції на проміжку | 1. Опрацювання теоретичного матеріалу. 1) Опрацювати ст. 214 - 216 підручника "Математика 10 клас" Істер 2) Переглянути відеоурок за поданим нижче посиланням 2. «Виконуємо разом». Опрацювати розвязанні на фотокартках № 24.3 підручника "Математика 10 " Істер. Фотоматеріали додаються. 3. Домашнє завдання виконати №24.4 | Робота з підручником: прочитати, вивчити. Відео метод: перегляд пояснення теоретичного матеріалу: https://www.youtube.com/watch?v=Ecld2UmzfOg Практичний метод: розв’язування задач Наочний метод: ілюстрація Робота з підручником Технології: диференційованого навчання, створення ситуації успіху. | Консультації: бесіди, аудіо пояснення у Вайбері | Фотозвіти на платформі Google клас (6) Термін здачі до 15.04 | 6 робіт |
6-В математика | Розв’язування вправ на всі дії з раціональними числами | 1. «Виконуємо разом». Опрацювати розв’язування завдань № 1433; № 1440 (2) за підручником "Математика 6 клас" Істер за поданими фотоматеріалами. 2. Домашнє завдання виконати №1434 №1441 | Практичний метод: розв’язування задач Наочний метод: ілюстрація Робота з підручником Технології: диференційованого навчання, створення ситуації успіху. | Консультації: бесіди, аудіо пояснення у Вайбер | Фотозвіти на платформі Google клас (13) Термін здачі до 14.04 | 13 роботи |
8-В Алгебра | Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних | 1. «Виконуємо разом». Опрацювати розв’язування завдань № 934; № 936 за підручником "Алгебра 8 клас" Істер за поданими фотоматеріалами. 2. Домашнє завдання виконати №935 №937 | Практичний метод: розв’язування задач Наочний метод: ілюстрація Робота з підручником Технології: диференційованого навчання, створення ситуації успіху | | Фотозвіти на платформі Google клас (7) Термін здачі до 15.04 | 7 робіт |
Ментова Н.О. |
5а (матем.) | Знаходження відсотків від даного числа | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 19 |
5б (матем.) | Відсотки. Знаходження відсотків від даного числа | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 21 |
10а (фізика) | Розв’язування задач | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 7 |
10в (фізика) | Поверхневий натяг рідини | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 10 |
5г (фізика, курс) | Магнітні явища. Постійні магніти | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com Viber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 8 |
Інд. (Качуровський С.), алгебра | Системи лінійних рівнянь. Графічний спосіб | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com Viber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 1 |
Шпильова І.О. |
5-Г | Ризики побутового травмування, телефонного та телевізійного шахрайства. | Платформа classroom | Перегляд відеоролика. Робота з підручником. | Консультації у вайбер | фотозвіт | 15 учнів |
5- Б з ї | Ризики побутового травмування, телефонного та телевізійного шахрайства. | Платформа classroom | Перегляд відеоролика. Робота з підручником | Консультації у вайбер | фотозвіт | 12 учнів |
5- В | . Ризики побутового травмування, телефонного та телевізійного шахрайства. | Платформа classroom | Перегляд відеоролика. .Робота з підручником | Консультації у вайбер | фотозвіти | 5 учнів |
7- Б | Наслідки вживання наркотиків | Платформа classroom | Перегляд відеоролика. Робота з підручником. Описання негативних наслідків вживання наркотиків | Консультації у вайбер | фотозвіт | 13 учнів |
7-А | Наслідки вживання наркотиків | Платформа classroom | . Перегляд відеоролика. Робота з підручником. Описання негативних наслідків вживання наркотиків | Консультації у вайбер | фотозвіт | 11 учнів |
Кравець Г.Ю. |
13.04. 8-Б 8-А 8-В | «Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об’єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакції» | Дистанційне | Онлайн-консультації, платформа «Мій клас». | Консультації у Вайбері (відео , аудио) | Фото конспектів ,платформа «На урок»-тести, платформа «Мій клас»-завдання | Платформа –«Мій клас», |
Комарист Ю.С. |
6В | Географічна оболонка | Цифровий: платформа «Google classroom» | Дистанційне відео-пояснення, робота з підручником | | Диференційовані завдання, звіт | 13 |
7В | Узагальнення знань з теми «Євразія» | Цифровий: платформа «Google classroom» | Диференційовані завдання | Какуріна | Звіт | 28 |
9А | Роль науки і совіти в житті суспільства. Охорона здоров’я | Цифровий: платформа «Google classroom» | Дистанційне відео-урок, робота з підручником | | Диференційовані завдання, звіт | 7 |
6Г | Властивості ґрунтів | Цифровий: платформа «Google classroom» | Дистанційне відео-урок, робота з підручником, презентація | | Диференційовані завдання, звіт | 10 |
9В | Роль науки і совіти в житті суспільства. Охорона здоров’я | Цифровий: платформа «Google classroom» | Дистанційне відео-урок, робота з підручником | Комнатний | Завдання, звіт | 16 |
Індивідуальник: Заворотнюк С. | США: населення | Цифровий: Viber | Дистанційний онлайн-урок, робота з підручником | | Завдання, звіт | 1 |
Овчинников Д.В. |
7 А | Футбол | Відео урок | розсилання з ютуб, вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | Вибірково 10 учнiв |
8 А | Футбол | Відео урок | розсилання з ютуб, вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | Вибірково 10 учнiв |
5А, Б | Футбол | Відео урок | розсилання з ютуб, вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | Вибірково 10 учнiв |
2 Г | Футбол | Відео урок | розсилання з ютуб, вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |