4-Б | Читання Пауль Маар «Машина для здійснення бажань, або Суботник повертається в суботу» | Відеоуроки Відеоролики, Платформа «Мій клас». Платформа Google classroom. | Посилання на аудіокнигу | Протягом дня в телефоному режимі та відеозв’язок з усіма | Фотозвіт дитячих робіт: есе, самостійна робота | 28 |
4-Б | Математика Повторення множення двоцифрових чисел. Задачі на знаходження числа за двома різницями | Відеоурок , самостійна на платформі «мій клас» | 28 |
4-Б | Українська мова Дієслова на –ся, -сь | Відео на каналі 11 | 28 |
4-Б | Природознавство Грунти України. Охорона грунтів. | Посилання на відеоурок . Повторення. Підготовка до контрольної роботи. | |
4-Б | Християнська Божа й людська мудрість у камені та фарбах | | |
Нагога С.В. |
4-В | Літ.чит | В.Сухомлинський «Співуча пір’їнка» | Смартфон, телефон, вайбер, youtube, голосові повідомлення,текстові повідомлення, електронна пошта, платформа «Мій клас», відео уроки, відеоролики | Індивідуалізоване навчання , індивідуальні консультації | Відео повідомлення, фото повідомлення, голосові повідомлення | Перевірено і оцінено 29 робіт |
| Математика Тести на платформі «Мій клас» | Контрольна робота з теми «Множення і ділення багатоцифрових чисел, що закінчуються нулями» | | | | Перевірено і оцінено 29 робіт |
| Я у світі | Усім світом охороняємо природу | | | | |
| Логіка | Побудова умовиводів | | | | Перевірено і прокоментовано 29 робіт |
Зубова В.В. |
2-Г 2грп. 06.04. | Відвідування зоопарку. Повторення I have got…. | Інтегрований урок, , урок засвоєння знань. | Інтерактивні методи , розвиток критичного мислення. | Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики. Відеопрезентація. Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита. Голосове повідомлення. 13 робіт. |
3-Б 06.04. | Повторення вивченого матеріалу. Повторення:Past Simple. | Перевірка знань. | Розвивати критичне мислення. | Пояснення, відповіді на питання. Вайбер. Відеоролики. Відеопрезентація. Відеозв'язок чере звайбер. | Перевірка тестових Завдань. | Фото зошита. Голосове повідомлення. 15 робіт. |
4-В 06.04. | Люблю подорожувати. Повторення: Past Simple. | Інтегрований урок. | Проблемний урок – питання - відповідь. | Пояснення правил теми : Past Simple. | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита. 14 робіт. |
1-Б 06.04. | Вчимо букви. Їжа та напої. Повторення: ABC. | Інтегрований урок, урок засвоєння знань. | Розвивати критичне мислення | Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики. Відеопрезентація. Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі. Перегляд відео,завдань. | Фото зошита. Голосове повідомлення. Відеоролик. 14 робіт. |
2- А 06.04. | Відвідування зоопарку. Повторення I have got…. | Інтегрований урок.,урок засвоєння знань. | Інтерактивні методи , розвиток критичного мислення. | Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики. Відеопрезентація. Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита. Голосове повідомлення. 13 робіт. |
Комарист Ю.С. |
6В | «Властивості ґрунтів» | Цифровий: платформа «Мійклас» – завдання +feedback | Теорія, робота з підручником, «Географічний практикум» | Здоров Р. | Досліди, опорна схема | 17 |
7В | Дослідження «Здійснення уявної подорожі» | Цифровий: платформа «Мійклас» – завдання +feedback | «Картографічний практикум» | Тіторенко А., Тєлєшко Д., Колегін Д. | Дослідження - звіт | 13 |
9А | «Туризм в Україні. Міжнародний туризм» | Цифровий: платформа «Мійклас» – завдання +feedback | Теорія, робота з підручником, «Географічний практикум» | | Завдання, звіт | 12 |
6Г | Узагальнення знань з теми «Гідросфера» | Цифровий: платформа «Мійклас» – завдання +feedback | Словниковий тест | | Тест-звіт набраних балів | 17 |
9В | «Туризм в Україні. Міжнародний туризм» | Цифровий: платформа «Мійклас» – завдання +feedback | Теорія, робота з підручником, «Географічний практикум» | Сандецька, Бойко | Завдання, звіт | 16 |
Мартинюк В.В. |
9-Б | «Вогонь горить ясно». Р.Бредбері | Дистанційн. | Проблемно –пошуковий,пояснювально – спонукальний, відеоперегляд | Консультації, вайбер, телефон. дзвінки | Опрацювання біографія,скласти план. Прочитати Ічастину твору. | 7 |
7-А | Майстер японської новели Р.Акутагава. «Павутинка» | Дистанційн. | Проблемно –пошуковий, пояснювально – спонукальний, тестові завдання | Консультації, вайбер, телефон. дзвінки | Опрацювати біографію письменника, Прочитати новелу ,дати відповіді на запитання . | 23 |
7-В | Майстер японської новели Р.Акутагава. «Павутинка» | Дистанційн. | Проблемно –пошуковий, пояснювально – спонукальний, тестові завдання | Консультації, вайбер, телефон. дзвінки | | 17 |
6-Б | Р.Шеклі «Запах думок». Утвердження сили людської думки. | Дистанційн. | Проблемно –пошуковий, Опитування, Буктрейлер. | Консультації, вайбер, телефон. дзвінки | Опрацювати біографію письменника, Прочитати твір Р.Шеклі «Запах думок»,дати відповіді на запитання . | - |
11 | Постмодернізм – одне із найяскравіших літературних явищ ХХ-ХІст. | Дистанційн. | Проблемно –пошуковий, пояснювально – спонукальний, тестові завдання | Консультації, вайбер, телефон. дзвінки | 1.Конспект 2.Тести | 18 |
КавакаЛ.Г. |
7-В 1 урок | Фізика Механічна робота Одиниці роботи | §30 (п.1,2) – вивчення теоретичного матеріалу; розв’язування задач впр. 30 (1-4) ДЗ 2 задачі на платформі Google клас | Відео метод: перегляд пояснення теоретичного матеріалу: https://www.youtube.com/watch?v=Fhve2rlNBek Перегляд пояснення розв’язування задач https://www.youtube.com/watch?v=4PCReJzLeQw Самостійна робота з застосування знань у практичній діяльності | Індивідуальні консультації в групі в Вайбері | Фотозвіти на платформі Google клас (по 10 уч. з класу) Дедлайн: 07.04 23.59 | 10 |
7-А 2 урок | Фізика Механічна робота Одиниці роботи | §30 (п.1,2) – вивчення теоретичного матеріалу; розв’язування задач впр. 30 (1-4) ДЗ 2 задачі на платформі Google клас | Відео метод: перегляд пояснення теоретичного матеріалу: https://www.youtube.com/watch?v=Fhve2rlNBek Перегляд пояснення розв’язування задач https://www.youtube.com/watch?v=4PCReJzLeQw Самостійна робота з застосування знань у практичній діяльності | Індивідуальні консультації в групі в Вайбері | Фотозвіти на платформі Google клас (по 10 уч. з класу) Дедлайн: 07.04 23.59 | 10 |
7-Б 3 урок | Фізика Механічна робота Одиниці роботи | §30 (п.1,2) – вивчення теоретичного матеріалу; розв’язування задач впр. 30 (1-4) ДЗ 2 задачі на платформі Google клас | Відео метод: перегляд пояснення теоретичного матеріалу: https://www.youtube.com/watch?v=Fhve2rlNBek Перегляд пояснення розв’язування задач https://www.youtube.com/watch?v=4PCReJzLeQw Самостійна робота з застосування знань у практичній діяльності | Індивідуальні консультації в групі в Вайбері | Фотозвіти на платформі Google клас (по 10 уч. з класу) Дедлайн: 07.04 23.59 | 10 |
Чорноус В. 4 урок | Фізика Квантові властивості атома. Квантові постулати Бора. | Вивчення теоретичного матеріалу з теми. Опрацювання наукової інформації ДЗ тестові завдання | Відео пояснення матеріалу https://www.youtube.com/watch?v=jWhhBEpW9Ms https://www.youtube.com/watch?v=vnt83bnCorc Конспект: https://naurok.com.ua/urok-na-temu-istoriya-vivchennya-atoma-91421.html Тести в Google-forms «Квантові постулати Бора» https://forms.gle/CTBDuabDpwBDqeS68 | Індивідуальна консультація по телефону | Тести в Google-forms Дедлайн – 13.04 | 1 |
9-Б 5 урок | Фізика Розв’язування задач на закон збереження імпульсу | Практичне застосування алгоритму розв’язування задач з теми ДЗ 2 задачі на платформі Google клас | Відеосупровід розв’язування задач https://www.youtube.com/watch?v=zisIBKdWoKg Самостійна робота з застосування знань у практичній діяльності | Консультація в режимі он-лайн (ZOOM – конференція) | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 06.04 23:59 | 10 |
10-Б 6 урок | Фізика Розв’язування задач. Визначення зміни внутрішньої енергії (за графіками Р,Т і Р,V) | Розв’язування задач на визначення внутрішньої енергії, зміни внутрішньої енергії. Робота з графіками ДЗ 2 задачі на платформі Google клас | Он-лайн урок (ZOOM- відеоконференція) Фото конспекта з аналізом розвязаних задач Самостійна робота з застосування знань у практичній діяльності | | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 06.04 23:59 | 18 |
Ментова Н.О. |
5а (матем.) | Контрольна робота «Множення і ділення десяткових дробів» | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт (22 учнів), ще надсилають | 22 |
5б (матем.) | Вправи на всі дії з десятковими дробами | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт (19 учнів) ще надсилають | 19 |
10а (фізика) | Теплові машини. Принцип дії теплових машин. Цикла Карно. ККД теплових машин | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт (6 учнів) ще надсилають | 6 |
10в (фізика) | Захист навчальних проектів з теми «Основи термодинаміки» | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт (12 учнів) ще надсилають | 12 |
5г (фізика, курс) | Складання простого електричного кола і спостереження теплової і магнітної дії струму | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com Viber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт (7 учнів) ще надсилають | 7 |
Інд. (Качуровський С.), алгебра | Розв’язування лінійних рівнянь | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com Viber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт (1 учень) | 1 |
Білецька О.В. |
5-В 1 УРОК | Математика. Поняття про відсотки | 1. Опрацювання теоретичного матеріалу з теми: - опрацювати запропоновані відеоматеріали; - опрацювати § 42 ст 244, 245 підручника МАТЕМАТИКА 5 клас Істер | 1)Відео метод: перегляд пояснення теоретичного матеріалу: https://www.youtube.com/watch?v=Lru1sa_Apds 2)робота з підручником: читання, вивчення правил. | | Фотозвіти на платформі Google клас (12) Термін здачі до завтра до 23.59 | 12 робіт |
2. «Виконуємо разом». Опрацювати розв’язування завдань №1499; №1501.№ 1503. Розв’язані завдання з коментуванням на фото додаються. | Наочний метод: ілюстрація Практичний метод: розв’язування задач Технології: диференційованого навчання; створення ситуації успіху. |
3. Домашнє завдання виконати №1500 , № 1502 № 1504 | Матеріали уроку розміщенні на платформі Google клас opiepku |
6-Б 2 УРОК | Математика Ділення раціональних чисел | 1. «Виконуємо разом» : №1300; № 1302. Розв’язані завдання з коментуванням на фото додаються. | Наочний метод: ілюстрація Практичний метод: розв’язування задач Технології: диференційованого навчання; створення ситуації успіху. | | Фотозвіти на платформі Google клас (22) Термін здачі до завтра | 22 роботи |
2. Домашнє завдання № 1301 № 1303 | Матеріали уроку розміщенні на платформі Google клас fvc2hih |
10-Б 4 урок | Алгебра Застосування похідної до дослідження функції та побудови їхніх графіків | 1. «Виконуємо разом» . Опрацювати фото з розвязками завдань № 23.5 (2 і3) | Наочний метод: ілюстрація Практичний метод: розв’язування задач Робота з підручником Технології: диференційованого навчання; створення ситуації успіху. | Консультації: бесіди, аудіо та відео пояснення у Вайбері та телефонному режимі. | Фотозвіти на платформі Google клас (5) Термін здачі до середи 08.04 | |
2. Домашнє завдання виконати № 23.6 (2 і 3) | Матеріали уроку розміщенні на платформі Google клас zaykl6u |
6-В 5 урок | Математика Ділення раціональних чисел | 1. «Виконуємо разом» : №1300; № 1302. Розв’язані завдання з коментуванням на фото додаються. | Наочний метод: ілюстрація Практичний метод: розв’язування задач Технології: диференційованого навчання; створення ситуації успіху. | | Фотозвіти на платформі Google клас (13) Термін здачі до завтра | 13 робіт |
2. Виконати завдання домашньої № 1301 ; №1303 | Матеріали уроку розміщенні на платформі Google клас ycswlqr |
8-В 6 урок | Алгебра Квадратний тричлен і його корені. Розкладання квадратного тричлена на множники | 1. Опрацювати теоретичний матеріал з теми: - параграф 24 підручник АЛГЕБРА 8 клас Істер (посилання додається); - Опрацювати відео матеріал (відео урок додається) | 1)робота з підручником: читання, вивчення правил. https://www.youtube.com/watch?v=xwEyWyMgfNA 2)Відео метод: перегляд пояснення теоретичного матеріалу: | | Фотозвіти на платформі Google клас (12) Термін здачі до четверга | 12 робіт |
2. « Виконуємо разом» №894; №898 (1, 3,5) | Наочний метод: ілюстрація Практичний метод: розв’язування задач Робота з підручником Технології: диференційованого навчання; створення ситуації успіху. |
| | 3. Домашня робота № 895 № 897 (1,3,5) | Матеріали уроку розміщенні на платформі Google клас rjcwndr | | | |
Сабірова О.Є. |
| | | | | | | | | | | |