Клас або урок | Тема | Формат проведеного уроку | Використані методики,технологіі | Індивідуальна робота з унями | Результат засвоєння матеріалу(взаємозв*язок) | Перевірка робіт |
Маріянчук Н.П. 1-А |
1-А | «Черв'як Джим»,ЗРВ Метання малого м'яча після відскоку. Стрибки у глибину. Розвиток гнучкості, швидкості Рухлива гра | Онлайн урок | Індивідуалізоване навчання, відео презентації | голосові повідомлення, роз'яснення у телефонному режимі | Відео зв'язок, голосові повідомлення | Перевірка і аналіз скрін фото |
1-А | Додаємо і віднімаємо число один | Онлайн урок | відео урок з презентацією Індивідуалізоване навчання, | Відео зв'язок, голосові повідомлення. роз'яснення у телефонному режимі | Відео зв'язок голосові повідомлення | Перевірка і аналіз скрін фото |
1 –А | Чому потрібно охороняти росини і тварини. Створення із малюнків Червоної книги рідного краю. | Онлайн урок | відео презентації Індивідуалізоване навчання, | Відео зв'язок, голосові повідомлення роз'яснення у телефонному режимі. | Відео зв'язок голосові повідомлення | Перевірка і аналіз скрін фото |
1-А | Запобігання простудним захворюванням. | Онлайн урок | відео презентації Індивідуалізоване навчання, | Відео зв'язок, голосові повідомлення роз'яснення у телефонному режимі | Відео зв'язок голосові повідомлення | Перевірка і аналіз скрін фото |
Бондаренко О.В. 1-В |
1 - В | 1.Математика Тема: Додаємо і віднімаємо число 1. Задачі. | Урок – пояснення, консультування | Вайбер, голосові повідомлення; додаткові завдання на Мій клас; телефонний зв’язок | Розбір та коментування помилок | Перевірка робіт індивідуально із коментуванням помилок | 32 роботи |
| 2. Читання Тема: Лічилки. | Урок – пояснення та консультування | Вайбер; телефонний зв’язок; голосові повідомлення; | Розбір та коментування помилок | Перевірка робіт індивідуально із коментуванням помилок; слухання віршів | 32 роботи |
| 3. Українська мова Тема: Закріплення вмінь писати вивчені букви. | Урок – пояснення та консультування | Вайбер телефонний зв’язок; голосові повідомлення; | Розбір та коментування помилок | Перевірка робіт індивідуально із коментуванням помилок | 32 учнів |
| 4. Фізкультура Тема: ЗРВ без предметів на місці для м’язів спини. Ігри для активного відпочинку. | Урок - консультація | Вайбер | | Фото та відео занять | 32 |
Запорожченко Т.В. 2-Б |
Математика | Багатоцифрові круглі числа. Таблиця ділення числа 9. Задачі на дворазове збільшення числа в кілька разів. | Он-лайн | скайп | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення | 28 |
Япс | Доброзичливість цінніша за срібло й золото. | Он-лайн | скайп | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення | 28 |
ЯПС | Великдень – весняне свято. | Он-лайн | скайп | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення | 28 |
Фіз-ра | ЗРВ. Вправи для профілактики плоскостопості. Біг. Ігри. | Дистанційно | Відео зарядки у скайпі, вайбер | | Відео у вайбері | |
Гурток | Порядок виконання дій у вирах, що містять дії різних ступенів, без дужок та з дужками. | Он-лайн | скайп | Відео та телефонний зв’язок | | |
Фудар О.І. 2-Г |
1.ЯДС.Я в театрі.Пальчиковий театр. | Пояснення нового матеріалу. | Дослідження,урок подорож,рольова гра. | Голосові повідомлення,пояснення по телефону. | Фотоматеріали роботи у зошиті. | Фотозвіт робіт. | 28 |
2.Матем.Контрольна робота №7. | Застосування набутих знань,умінь і навичик. | | | | Фотозвіт робіт,перевірка. | 28 |
3.Укр мова.Самостійна робота по темі «Речення» | Застосування набутих знань,умінь,навичок. | | | Фотоматеріали робіт. | Фотозвіт робіт.Перевірка. | 28 |
4.Ф-ра | Перевірка контрольної роботи з матем. | | | | | |
5.англ.мова. | Перев.контр.р. | Консультації потелефону.Аналіз помилок. | Вайбер. | | | 28 |
6.13:15-14:40 | Індивідуальна робота з Суворовим М. | В.Нестайко «Шура і Шурко»(переказ) | | | | |
Войтковська І.М. 3-А |
3-А | Навчаємось разом | Страху нема там, де його не бояться. | Презентація, перегляд відеоматеріалу | Інтелект карти, перегляд відеоматеріалу, розвиток критичного мислення, алгоритмізація, діяльнісний підхід | Онлайн-консультації, телефонний зв'язок (за потреби) | 21 |
| Основи здоров’я | Заходи безпеки під час свят. | Відеоурок,, відеоматеріал, тестування | Проблемне навчання, , дослідження, ІКТ, | Онлайн-консультації, телефонний зв'язок ( за потреби) | |
| Еврика | Логіка. Задачі на роз’їзди . | Презентація, відео розв’язків логічних задач, | Розвитку критичного та логічного мислення. | Онлайн-консультації, телефонний зв'язок (за потреби) | 19 |
| Математика | Звичайний дріб. Задачі на знаходження двох добутків Ділення двоцифрових на двоцифрові. | Презентація , відеоматеріал | Програмоване навчання ІКТ, Виконання завдань за алгоритмом | Онлайн-консультації, телефонний зв’язок (за потреби) | 22 |
Барбенягре Р.А. 4-А |
17.04.20 | Літературне читання | В.Нестайко «Тореадори з Васюківки».Здача вірша. | Телефон, вайбер, youtube. Голосові повідомлено, відео уроки, відеоролики | Індивідуалізоване навчання, індивідуальні консультаціі | Відеоповідомлення, фотоповідомлення, голосові повідомлення | Перевірено і оцінено 30 робіт |
| Украінська мова | Розвиток зв,язного мовлення.Складаю текст – міркування.Відеоурок. | | | | Перевірено і оцінено 30 робіт |
| Фізичне виховання | ЗРВ.Вправи для розвитку координаціі.Відеозарядка. | | | | Прокоментовано |
| Природознавство | Діяльність людей.Охорона мішаних лісів. | | | | Прокоментовано |
| Християнська етика | Воскресіння Христове.Відеоповідомлення | | | | Прокоментовано |
Жуковська В.В. |
Читання | Вступ до розділу «Світ дитинства в літературі» | Аудіокнига | Аудіо записи | Протягом дня в телефоному режимі та відеозв’язок з усіма | Фотозвіт дитячих робіт. Перевірка на платформе | 28 |
Математика | Ділення трицифрових чисел на двоцифрове | Відеоурок | «Мій клас» | | | 28 |
Основи здоров’я | Вплив рухомої активності на розвиток організму. Принципи загартування | Відеоролик | Відеоролик | | | |
Образотворче мистецтво | Композиція «Святковий день» | Практична робота | Практична робота за поясненням вчителя | | | 28 |
Нагога С.В. |
4-В | Літ.чит | Позакласне читання Читання науково-художніх творів | Вайбер, текстові повідомлення | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | Фотозвіт, голосові повідомлення | Перевірено і оцінено вибірково 10 робіт |
| Укр. мова | Узагальнення знань про дієслово | Youtube, текстові повідомлення | Індивідуальні консультації у вайбері | Фотозвіт | Перевірено і оцінено 29 робіт |
| Математика | Закріплення вивченого про множення багатоцифрових чисел на двоцифрове та трицифрове числа | вайбер, текстові повідомлення | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | Фотозвіт | Перевірено і оцінено 29 робіт |
| Основи здоров’я | Гігієна порожнини рота. П.р. Гігієнічний догляд за порожниною рота | Youtube, відео та текстові повідомлення | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | Текстові повідомлення | Прокоментовано вибірково 10 робіт |
| Малювання | Композиція «Святковий день» | Youtube, текстові повідомлення | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | Фотозвіт | Перевірено і прокоментовано вибірково 10 робіт |
Шутило О.І. |
3 – В (1гр.) | Незабаром літо! | Засвоєння нових знань | Інтерактивні методи. Розвиток критичного мислення. | Відповіді на запитання у Viber, на платформі Google Class room, телефонний зв`язок | Дистанційні завдання на платформі, онлайн-тест | Фото зошита, прикріплені файли на платформі. 13 робіт |
3 – В (2гр.) | Незабаром літо! | Засвоєння нових знань | Інтерактивні методи. Розвиток критичного мислення. | Відповіді на запитання у Viber, на платформі Google Class room, телефонний зв`язок | Дистанційні завдання на платформі, онлайн-тест | Фото зошита, прикріплені файли на платформі. 15 робіт |
Спусканюк К.В. |
6Б | Погода | Засвоєння нових знань | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 6 ще надсилають |
9Б (I-II група) | Люксембург та Ліхтенштейн | Засвоєння нових знань | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 8 ще надсилають |
9В | Люксембург та Ліхтенштейн | Засвоєння нових знань | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | |
7А | Частини тіла тварин | Засвоєння нових знань | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 2 ще надсилають |
Бурдюг О.С. |
5-А | Тематична контрольна робота | Формат проведення Урок- тест | Технології вайбер голосові повідомлення | Інд. робота з учнями Відео та телефонний зв'язок | Взаємозв’язок перевірка робіт у Google classroom,фотозвіт | Перевірка робіт 11 |
1-А | Я багато вмію | Урок презентація | Вайбер | Відео та телефонний зв'язок | Фотозвіт, перевірка робіт у Google classroom відеоролик | 8 |
5-Б | Тематична контрольна робота | Тест | Вайбер | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка робіт у Google classroom,. | 12 |
6-А | Визначні пам'ятки різних країн та міст | Урок консультація | Вайбер | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка у аналіз робіт y google classroom та viber | 9 |
Черепенько А.О. |
6-Б Українська література | Велика роль гумору в житті українців. Жанрова різноманітність гумористичних творів | Дистанційна робота (онлайн платформа Google Classroom) | Презентація, опорні таблиці, робота з підручником | Надання індивідуальних консультацій (Viber , Google Classroom) | Виконання завдань | Перевірено: 5 робіт |
5-А Українська література | Паралельність і єдність двох світів – природи і людини, зображені в оповіданні «Дивак» Г.Тютюнника | Дистанційна робота (онлайн платформа Google Classroom) | Мовознавча розминка, завдання пошуково-дослідницького характеру «Природа», бесіда «Незакінчене речення». | Надання індивідуальних консультацій (Viber , Google Classroom) | Виконання завдань | Перевірено: 8 робіт |
8-Б Українська мова (індивідуальне навчання – Зичков Д.) | Відокремлені другорядні члени речення (також уточнювальні) | Дистанційна робота (онлайн платформа Google Classroom) | Робота з підручником, виконання вправ, творча робота | Надання індивідуальних консультацій (Viber , Google Classroom) | Виконання завдань | Перевірено: 1 робота |
Ткачук В.С. |
7-В | Любов Пономаренко . Коротко про письменницю. "Гер переможений". Загальнолюдська ідея гуманізму й толерантності. | Розповідь | Вайбер | Бесіда | Фотозвіт виконаних робіт | 6 уч. |
Мельник К. | В. Рудківський "Джури козака Швайки" | Розповідь | Вайбер | Консультація | Фотозвіт виконаної роботи | 1 уч. |
5-Г | Кома між частинами складного речення, з'єднаними безсполучниковим і сполучниковим зв'язком. | Пояснення | Вайбер, платформа "Мій клас" | Консультація | Фотозвіт виконаних робіт | 9 уч. |
5-Г | Контрольна робота №4. Творчість С. Васильченка,. Т .Шевченка,, П. Тичини, Є. Гуцала. Розгорнуті відповіді на запитання. | Контроль знань. | Вайбер | Консультація | Фотозвіт виконаних робіт | 3 уч. |
Чорноус В. | Р. Іваничук "Мальви" історичний роман про зраду і яничарство. | Розповідь, пояснення | Телефонний режим 1 год., відеоурок, тести О. Авраменка. | Бесіда, консультація | Фотозвіт виконаної роботи | 1 уч. |
8-В | Курс. Відокремлені та уточнювальні члени речення. | Закріплення знань | Вайбер | Консультація | Фотозвіт виконаних робіт | 5 уч. |
8-А | Курс. Відокремлені та уточнювальні члени речення. | Закріплення знань | Вайбер | Консультація | Фотозвіт виконаних робіт | 3 уч. |
Ментова Н.О. |
5а (матем.) | Розв’язування вправ | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 21 |
5б (матем.) | Знаходження числа за його відсотком | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 20 |
9а (алгебра) | Раціональні вирази. Розв’язування раціональних рівнянь | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 9 |
9а (геометрія) | Урок систематизації знань | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 12 |
8 а (фізика) | Розв’язування задач | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com Viber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 14 |
8 в (фізика) | Розв’язування задач | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com Viber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 8 |
5в (фізика, курс) | Магнітні явища. Постійні магніти | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com Viber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 15 |
Волкова О.О. |
17.04 8-А 8-Б геометрія | Тема: Контрольна робота №5:Многокутники.Площі многокутників. | Дистанційно | Вайбер, ,платформа Google Клас код класу Unja6qr | Умова та коментарі на платформі,консультаціі у Вайбері(відео ,аудіо) в Zoom,Скайп | Виконані роботи,які прислані на платформу | Виконані роботи,які прислані на платформу |
17/04 10-А 10-В алгебра | Тема:Застосування похідноі до дослідження функцій та побудови графіків функцій.Другий урок за цією темою Тестова робота по перевірці засвоєння даноі теми | Дистанційно | Вайбер, ,платформа Google Клас код класу f6jk66q | Коментарі на платформі,консультаціі у Вайбері(відео ,аудіо) в Zoom,Скайg Відео –уроки з каналу Стаса Вольвач | Оцінки з тесту | Оцінки з тесту |
17.04. 8-Б алгебра ЗичковД (індивідуальні уроки) | Тема: Квадратний тричлен.Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники.. | Дистанційно | Відеозв*язок через скайп | Консультаціі,пояснення,візуальні приклади | Письмове та усне опитування | Письмове та усне опитування |
Кавака Л.Г. |
11 1 урок | Фізика Радіоактивність. Закон радіоактивного розпаду | Використання записів відеофрагментів уроків з поясненням розв’язування задач | - вивчення теоретичного матеріалу; https://www.youtube.com/watch?v=yncuPJOCAmU - застосування знань в практичній діяльності; ДЗ Виконати тестові завдання https://forms.gle/J6pjGWsK3dgDqkDq7 | Відповіді на запитання учнів в Вайбері | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 18.04 23.59 | 15 |
5-Б 2 урок | Фізика Світлові явища. Джерела світла. Приймачі світла. Поширення світла. | Он-лайн урок (ZOOM- відеоконференція) | - вивчення теоретичного матеріалу; - знайомство з ментальною картою; - створення ментальної карти з теми «Світло» ДЗ Створити «Театр тіней» | Відповіді на запитання учнів в Вайбері | Фото, відео звіти на платформі Google клас Дедлайн: 18.04 23.59 | 20 |
Коваленко К. 3 урок | Фізика Квантові властивості атомів. Квантові властивості світла | Теорія: https://drive.google.com/file/d/0ByXeGTZuu72eOHBJa1RwVnhIam8/view | Презентація: https://drive.google.com/file/d/0ByXeGTZuu72eb05NM1lHUDh0eHM/view Тести в Google-forms «Фотони» https://forms.gle/V2ZyGCDVtEi512kg7 | Консультація в Вайбері | Тести в Google-forms | 1 |
9-В 5 урок | Фізика Самостійна робота | Он-лайн урок (ZOOM- відеоконференція) | - Узагальнення закону збереження імпульсу; - Практичне застосування закону збереження імпульсу в техніці; - Самостійна робота дітей. ДЗ Виконати самостійну роботу | Консультація в режимі он-лайн під час уроку (ZOOM – конференція), у Вайбері | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 17.04 23:59 | 15 |
9-Б 6 урок | Фізика Самостійна робота | Он-лайн урок (ZOOM- відеоконференція) | - Узагальнення закону збереження імпульсу; - Практичне застосування закону збереження імпульсу в техніці; - Самостійна робота дітей. ДЗ Виконати самостійну роботу | Консультація в режимі он-лайн під час уроку (ZOOM – конференція), у Вайбері | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 17.04 23:59 | 15 |
10-Б 7 урок | Фізика Урок захисту проектів | Он-лайн урок (ZOOM- відеоконференція) | Жартівливий фізичний проект «Яйце в житті, життя в яйці». | Відповіді на запитання учнів під час уроку та в Вайбері. | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 11.04 23:59 | 22 |
Кравець Г.Ю. |
17.04. 11 клас-Коваленко Катерина | «Розв’язування вправ та задач» | Дистанційне | Онлайн-консультації, платформа, «Мій клас» | Консультації Вайбері . | Платформа «Мій клас»-завдання | Платформа –«Мій клас» |
17.04 9-А 9-Б 9-В | «Значення природних і синтетичних органічних сполук. Захист довкілля» | Дистанційне | Онлайн-консультації, платформа «Мій клас» | Консультації Вайбері . | Фото конспектів , платформа «Мій клас»-завдання | Все що прислано перевіряється Платформа –«Мій клас» (тести) |
17.04 11 | «Розв’язування вправ та задач» | Дистанційне | Онлайн-консультації, платформа Мій клас | Коментарі на платформі Мій клас, консультації Вайбері . | Фото конспектів , платформа «Мій клас»-завдання | Платформа –«Мій клас»-виконання вправ |
17.04. 10-В- | «Найпоширеніші полімери та сфери їхнього використання» | Дистанційне | Онлайн-консультації, платформа Мій клас | Коментарі на платформі Мій клас, консультації Вайбері . | Фото конспектів , платформа «Мій клас»-завдання | Платформа –«Мій клас» (тести) |
Комарист Ю.С. |
7Б | Географічне положення Тихого океану | Цифровий: платформа Google classroom | Дистанційний відео-урок, робота з підручником, «Картографічний практикум» | | Диференційовані завдання, звіт | 5 |
10Б | Урок відпрацьований (Захист Вітчизни) | | | | | |
8А | Етноси | Цифровий: платформа Google classroom | Дистанційний відео-урок, робота з підручником | | Диференційовані завдання, звіт | 8 |
7В | Географічне положення Тихого океану | Цифровий: платформа Google classroom | Дистанційний відео-урок, робота з підручником, «Картографічний практикум» | | Диференційовані завдання, звіт | 11 |
7А | Географічне положення Тихого океану | Цифровий: платформа Google classroom | Дистанційний відео-урок, робота з підручником, «Картографічний практикум» | | Диференційовані завдання, звіт | 7 |
Шпильова І.О. |
6-Б географія | Природні комплекси (ландшафти) як наслідок взаємозв’язків компонентів природи. | Платформа classroom | Робота з підручником.Робота з конкретними питаннями ,робота з картою | Консультації у вайбер | фотозвіт | 18 |
6-А географія | Природні комплекси (ландшафти) як наслідок взаємозв’язків компонентів природи. | Платформа classroom | Робота з підручником.Робота з конкретними питаннями ,робота з картою | Консультації у вайбер | фотозвіт | 9 |
9- А | Вплив психоактивних речовин на репродуктивне здоров’я підлітка. | Платформа classroom | Робота з презентацією.Робота з тестами | Консультації у вайбер | фотозвіт | 11 |
Овчинников Д.В. |
7 А | Футбол | Відео урок | розсилання з ютуб та вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | Вибірково 10 учнiв |
2 В | Футбол | Відео урок | розсилання з ютуб та вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | |
8 А | Футбол | Відео урок | розсилання з ютуб та вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | Вибірково 10 учнiв |
2 Г | Футбол | Відео урок | розсилання з ютуб та вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | |
5 А, Б | Футбол | Відео урок | розсилання з ютуб та вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | Вибірково 10 учнiв |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |