Клас або урок | Тема | Формат проведеного уроку | Використані методики,технологіі | Індивідуальна робота з унями | Результат засвоєння матеріалу(взаємозв*язок) | Перевірка робіт |
Бондаренко О.В. 1-В |
1 - В | 1.ЯДС Тема: Київ – столиця України | Урок - консультація | Вайбер, голосові повідомлення | Індивідуальне консультування | Фото робіт | 32 роботи |
| 2. Читання Тема:«Мишка - книголюбка», Із життя хитрих слів, «Такі різні тексти» | Урок – пояснення та консультування | Вайбер; телефонний зв’язок; голосові повідомлення; | Розбір та коментування помилок | Перевірка робіт індивідуально із коментуванням помилок | 32 роботи |
| 3. Українська мова Тема: Слова, що відповідають на питання Який? Яка? Яке? Які? | Урок – консультування | Вайбер телефонний зв’язок; голосові повідомлення; | Розбір та коментування помилок | Перевірка робіт індивідуально із коментуванням помилок | 32 учнів |
| 4. ДІТ Тема: Виготовлення листівки для тата | Урок - консультація | Вайбер | | Фото робіт | 32 |
Запорожченко Т.В. 2-Б |
Укр. мова. Читання | Повторення вивченого про текст. Позакласне читання «Літо днем красне.» | Он-лайн | скайп | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення | 28 |
Япс | Школа – називається так моє життя. | Он-лайн | скайп | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення | |
Математика | Евристична олімпіада | Он-лайн | скайп | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення | 28 |
Фіз-ра | ЗРВ. Пришвидшення з різних вихідних положень. Метання малого м’яча. Рухливі ігри. | Дистанційно | Відео зарядки у скайпі, вайбер | | | |
Барбенягре Р.А. 4-А |
14.05.20 | Математика | Річна контрольна робота | Телефон, вайбер, youtube. Голосові повідомлено, відео уроки, відеоролики | Індивідуалізоване навчання, індивідуальні консультаціі | Відеоповідомлення, фотоповідомлення, голосові повідомлення | Перевірено і оцінено 30 робіт |
| Українська мова | Повторення.Звертання. | | | | Перевірено і оцінено 30 робіт |
| Основи здоров,я | Гігієна оселі.Відеофільм. | | | | Прокоментовано |
Жуковська В.В. 4-Б |
Читання | Василь Сухомлинський «Спляча книга» | Закріплення вивченого | Viber | Протягом дня в телефоному режимі та відеозв’язок з усіма | Фотозвіт дитячих робіт. Перевірка на платформе | 28 |
Фізкультура | Комплекс ранкової гімнастики | Відеоурок | Відеоурок | | | |
Я у світі | Усім світом охороняємо природу | Ознайомлення . Практична робота. | Відеоролик | | | |
Трудове навчання | Приводимо підручники до ладу | Практична робота | | | | 28 |
Англійська | Аналіз контрольних робіт | Повторення вивченого | Платформа «мій клас», Viber | | | 14 |
Нагога С.В. 4-В |
4-В | Укр. мова | Розвиток мовлення Складання казки за зачином | вайбер, текстові повідомлення | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | Фотозвіт | Перевірено і оцінено 29 робіт |
| Літ.чит | Ознайомлення з творчістю Льюїса Керролла | Вайбер, відеоролики, текстові повідомлення | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | Фотозвіт, текстові повідомлення | Перевірено і оцінено вибірково 10 робіт |
| Природознавство | Тіла і речовини. Стани речовин | Відео, вайбер, текстові повідомлення | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | Фотозвіт | Перевірено і оцінено вибірково 10 робіт |
| Інформатика (І група) | Інформація. Перетворення інформації з текстової у графічну. | Відео, вайбер, текстові повідомлення, посилання на електронний підручник | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | Фотозвіт | Перевірено і прокоментовано 14 робіт |
Шутило О.І. |
4 – А | Київ | Узагальнюючий урок з теми | Розвиток критичного мислення. Інтерактивні методи | Відповіді на запитання у Viber, на платформі Google Class room | Дистанційні завдання на платформі | Прикріплені файли на платформі. 13робіт |
4 – В | Контрольна робота | Аудіювання | Розвиток критичного мислення. | Відповіді на запитання у Viber, на платформі Google Class room | Дистанційні завдання на платформі | Прикріплені файли на платформі. 15 робіт |
4 – Б | Київ | Узагальнюючий урок з теми | Розвиток критичного мислення. Інтерактивні методи | Відповіді на запитання у Viber, на платформі Google Class room | Дистанційні завдання на платформі | Прикріплені файли на платформі. 13 робіт |
Ткачук В.С. |
Чорноус В | Складне речення з різними видами синтаксичного зв'язку. | Закріплення знань. | Телефонний режим - 1 год., відеоурок, тести О Авпаменко. | Консультація, бесіда | Фото звіт виконаної роботи | 1 уч. |
Чорноус В | Пряма і непряма мова. | Закріплення знань. | Телефонний режим - 1 год., відеоурок, тести О Авпаменко. | Консультація, бесіда | Фото звіт виконаної роботи | 1 уч. |
5-Г | Контрольна робота N8. Складні речення. Пряма мова. Діалог. | Контроль знань | Вайбер | Консультація | Фото звіт виконаних робіт | 19уч. |
7-В | Контрольна робота N6. Прийменник, сполучник, частка, вигук. | Контроль знань | Вайбер | Консультація | Фото звіт виконаних робіт | 16 уч. |
Мельник К | Розділові знаки в кінці речень різного виду. | Пояснення | Вайбер | Консультація | Фото звіт виконаної роботи | 1 уч. |
8-В | Урок літератури рідного краю. Ознайомлення з творчістю письменників-земляків . Д. Кремінь. – поезія. | Розповідь | Вайбер | Бесіда | Фото звіт виконаних робіт | . |
Грушецька О.О. |
5-А | Життя і творчість Джеремі Стронга. «Гармидер у школі» | Розміщення завдань на платформі Google classroom, особисто на ел.пошту та у вайбері | Проблемно –пошуковий, пояснювально – спонукальний, відеопергляд | Бесіди у вайбері (класній групі) та в особистих повідомленнях, телефонний режим, обговорення на платформі | Переглянути відеоролик Дитячі книжки: Джеремі Стронґа за посиланням https://www.youtube.com/ watch?v=eaD0hIMTckg Написати план або біографію життя і творчості Джеремі Стронга Перевірка робіт із коментуванням помилок (фото) Не працюють такі учні Кривопіщенко І. Покрищенко А. Цуріка С. Стеблина Ю. | 11 робіт |
5-Б | Життя і творчість Джеремі Стронга. «Гармидер у школі» | Розміщення завдань на платформі Google classroom, особисто на ел.пошту та у вайбері | Проблемно –пошуковий, пояснювально – спонукальний, відеоперегляд | Бесіди у вайбері (класній групі) та в особистих повідомленнях, телефонний режим, обговорення на платформі | Переглянути відеоролик Дитячі книжки: Джеремі Стронґа за посиланням https://www.youtube.com/ watch?v=eaD0hIMTckg Написати план або біографію життя і творчості Джеремі Стронга Перевірка робіт із коментуванням помилок (фото) Не працюють такі учні Бурлака Олег | 13 робіт |
8-А | «Коли відпочивають янголи». Учителька та її учні: два погляди на один світ. | Розміщення завдань на платформі Google classroom, особисто на ел.пошту та у вайбері | Проблемно –пошуковий, пояснювально – спонукальний, | Бесіди у вайбері (класній групі) та в особистих повідомленнях, телефонний режим, обговорення на платформі | Прочитати твір «Коли відпочивають янголи» або прослухати аудіо книгу за посиланням https://www.youtube.com/ watch?v=M1YYavNuAso Написати аналіз твору «Коли відпочивають янголи» Перевірка робіт із коментуванням помилок(фото) Не працюють такі учні Шпак Є. | 10 робіт |
9-А | Огляд сучасної зарубіжної літератури | Розміщення завдань на платформі Google classroom, особисто на ел.пошту та у вайбері | Проблемно –пошуковий, пояснювально – спонукальний, відеоперегляд | Бесіди у вайбері (класній групі) та в особистих повідомленнях, телефонний режим, обговорення на платформі | Огляд сучасної зарубіжної літератури Завдання: Переглянути відеоролик «Сучасні українські та зарубіжні письменники та їхні книги» за посиланнями https://www.youtube.com/ watch?v=Z-ByXIFsSxU https://www.youtube.com/ watch?v=QDkd68bDyDM Перевірка робіт із коментуванням помилок (фото) Не працюють такі учні Бадера Василевська Герасименко Даценко Гранковська Петренко Скоромний | 10 робіт |
Ментова Н.О. |
5а (матем.) | Розв’язування задач на рух | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com Viber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 5 |
5б (матем.) | Розв’язування задач на рух | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com Viber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 10 |
9а (фізика) | Захист навчальних проектів | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com Viber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 7 |
10 а (фізика) | Лабораторна робота №8 «Визначення модуля пружності різних речовин» | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com Viber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 3 |
10в (фізика) | Розв’язування задач за темою «Властивості твердих тіл, рідин і газів» | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com Viber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 5 |
Інд. (Качуровський) | Контрольна робота | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com Viber | Консультації через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 1 |
Комарист Ю.С. |
10А | Підсумкова контрольна робота за 2-й семестр | Цифровий: платформа Google classroom | | | Онлайн тести, звіт | 29 |
11 | Підсумкова контрольна робота за 2-й семестр | Цифровий: платформа Google classroom | | | Онлайн тести, звіт | 30 |
8В | Етнічний склад населення Миколаївської області | Цифровий: платформа Google classroom | Дистанційна онлайн-консультація, робота з посиланнями | | Диференційовані завдання, звіт | 3 |
9Б | Глобальні проблеми | Цифровий: платформа Google classroom | Дистанційне відео-пояснення, робота з підручником | | Проєкт, звіт | 2 |
8Б | Кількість і структура населення Миколаївської області | Цифровий: платформа Google classroom | Дистанційна онлайн-консультація, робота з посиланнями | | Диференційовані завдання, звіт | 3 |
Коваленко Катерина (11 клас -індивід.) | Країни сусіди України, торгівельні партнери | Цифровий: Онлайн-урок по вайбер | Робота з підручником, відповіді на питання та завдання | | Запис у зошиті | 1 |
Куценко О.М. |
5-В | Узагальнення знань,умінь,навичок | Узагальнення знань | Вайбер,голосові повідомлення,фото текстових повідомлень | Дистанційні завдання по вайберу, на платформі Гугл клас | Фото зошита із завданням,відеоздача пісень по вайберу. | |
6-В | Перевіряємо свої досягнення | Узагальнення знань | Вайбер,голосові повідомлення,фото текстових повідомлень | Дистанційні завдання по вайберу, на платформі Гугл клас | Фото зошита із завданням,відеоздача пісень по вайберу | |
Овчинников Д.В. |
7А | Легка атлетика | Відео урок | розсилання з ютуб та вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | Вибірково 10 учнiв |
6 А, Б | Легка атлетика | Відео урок | розсилання з ютуб та вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | Вибірково 10 учнiв |
6В, Г | Легка атлетика | Відео урок | розсилання з ютуб та вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | Вибірково 10 учнiв |
2 Г | Легка атлетика | Відео урок | розсилання з ютуб та вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | |
5 В,Г | Легка атлетика | Відео урок | розсилання з ютуб та вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | Вибірково 10 учнiв |
| | | | | | | | | | | | | | | |