Клас або урок | Тема | Формат проведеного уроку | Використані методики,технологіі | Індивідуальна робота з унями | Результат засвоєння матеріалу(взаємозв*язок) | Перевірка робіт |
Бондаренко О.В. 1-В |
1 - В | 1. Читання Тема: А. Ліндгрен «Діти з бешкетної вулиці». О. Кротюк «Несправжня вулиця» | Урок - консультація | Вайбер, голосові повідомлення | Індивідуальне консультування | Слухання виразного читання та переказу у відео повідомленнях | 32 роботи в зошитах з читання |
| 2. Українська мова Тема: Буква ь. Ігри зі словами | Урок – пояснення та консультування | Вайбер; телефонний зв’язок; голосові повідомлення | Розбір та коментування помилок | Перевірка робіт індивідуально із коментуванням помилок | 32 роботи |
| 3. Математика Тема: Знаходимо невідомий від’ємник і зменшуване. Назви компонентів при відніманні. | Урок – пояснення, консультування | Вайбер; телефонний зв’язок; голосові повідомлення | Розбір та коментування помилок | Перевірка робіт індивідуально із коментуванням помилок | 32 учнів |
| 4.ЯДС Тема: Чому потрібно охороняти рослини і тварин | Урок - консультація | Вайбер | | Фото робіт у зошитах | 32 учнів |
Барбенягре Р.А. 4-А |
05.05.20 | Математика | Ділення іменованих чисел на двоцифрові числа.Задачі на знаходження середнього арифметичного.Самостійна робота. | Телефон, вайбер, youtube. Голосові повідомлено, відео уроки, відеоролики | Індивідуалізоване навчання, індивідуальні консультаціі | Відеоповідомлення, фотоповідомлення, голосові повідомлення | Перевірено і оцінено 30 робіт |
| Фізичне виховання | Загальнорозвивальні вправи з предметами.Відеозарядка. | | | | Прокоментовано |
| Украінська мова | Підготовка до контрольної роботи | | | | Перевірено і прокоментовано |
| Природознавство | Карпатські гори.Діяльність людей,.Охорона природи Карпат. Відеопрезентації. | | | | Прокоментовано |
| Я у світі | Україна на карті Європи.Відеоурок. | | | | Прокоментовано |
Жуковська В.В. 4-Б |
Математика | Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові з остачею | Конспект з поясненням Розповідь – пояснення. Відеоролики. Платформа «google classroom» | Розгорнутий конспект. Онлайн | Протягом дня в телефоному режимі та відеозв’язок з усіма | Фотозвіт дитячих робіт | 28 |
Фізкультура | Комплекс ранкової гімнастики. Загальнорозвивальні вправи | | Посилання на відеоролик. Зарядка знята з дітьми. | | | |
Українська мова | Побудова речень з однорідними членами , вираженими прислівниками | | Розгорнутий конспект. Відео з поясненням | | | 28 |
Природознавство | Підсумкова контрольна робота | | Завдання на платформі | | | 28 |
Нагога С.В. 4-В |
4-В | Укр. мова Відеоурок | Аудіодиктант Весна йде | Youtube, текстові повідомлення | Індивідуальні консультації у вайбері, в телефонному режимі | Фотозвіт | Перевірено і оцінено 28 робіт (Степанець тимчасово не працює) |
| Математика | Ділення іменованих чисел на двоцифрове число | Відеоролик, текстові повідомлення, | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | фотозвіт | Перевірено і оцінено 28 робіт |
| Природа | Діяльність людей у зоні Карпат. Охорона Карпат. | Відеопоясне ння, текстові повідомлення | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | Фотозвіт | Перевірено і оцінено вибірково 10 робіт |
| Християнська етика | Віртуальна екскурсія до храмів «Неймовірні храми України» | Youtube, відео, текстові повідомлення, | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | Перегляд відео | Самопідготов ка |
Яковенко Т.В. |
11 | СКРЧ | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт (16 учнів), ще надсилають | |
8Б | Підготовка до СКРП | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт (3 учнів) ще надсилають | |
6В | СКРП | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт (13учнів) ще надсилають | |
9В | СКРЧ | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт (14 учні) ще надсилають | |
7А | СКРЧ | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт (13 учні) ще надсилають | |
Зубова В.В. |
2-А 05.05 | Діагностична робота: читання. My car. | Урок перевірки знань, умінь і навичок. | Інтерактивні методи , розвиток критичного мислення. | Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики. Відеопрезентація. Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита. 12 робіт. |
1-В 05.05 | Вчимо букви .Я знаю алфавіт! Повторення: ABC. | Інтегрований урок, урок введення нової лексики. | Розвивати критичне мислення. | Пояснення, відповіді на питання. Вайбер. Відеоролики. Читання за диктором. Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита. Голосове повідомлення. 14 робіт. |
2-Г 1грп. 05.05. | Діагностична робота : письмо. Граматичні вправи. | Урок перевірки знань, умінь і навичок. | Інтерактивні методи , розвиток критичного мислення. | Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики. Відеопрезентація. Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита. Голосове повідомлення. 14робіт. |
3-А 05.05. | Контрольна робота: письмо. Граматичні вправи. | Урок перевірки знань, умінь і навичок. | Розвивати критичне мислення. | Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики. Відеопрезентація. Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі. Перегляд відео,завдань. | Фото зошита. 14 робіт. |
2- Б 05.05. | Діагностична робота : письмо. Граматичні вправи. | Урок перевірки знань, умінь і навичок. | Інтерактивні методи , розвиток критичного мислення. | Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики. Читання за диктором. Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита. 14 робіт. |
Спускаеюк К.В. |
9А | СКА | Аудіозапис з завданням | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 15 |
6Б | СКА | Interactive worksheet | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 12 |
7А | СКА | Interactive worksheet | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультація через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 10 |
Шутило О.І. |
3 – В (2гр.) | Моя пригода | Урок систематизації закріплених знань | Інтерактивні методи. Розвиток критичного мислення. | Відповіді на запитання у Viber, на платформі Google Class room, телефонний зв`язок | Дистанційні завдання на платформі | Прикріплені файли на платформі. 15 робіт |
Ткачук В.С. |
7-В | Контрольний диктант. | Контроль знань | Вайбер | Консультації | Фотозвіт виконених робіт | 16 уч. |
Мельник К. | Види речень за метою висловлювання: розповідні, питальні, спонукальні | Пояснення | Вайбер | Консультація | Фотозвіт виконаної роботи | 1 уч. |
8-В | Повторення відомостей про словосполучення та просте речення. | Узагальнення,закріплення знань | Вайбер | Консультації | Фотозвіт виконаних робіт | 6 уч. |
8-А | Повторення відомостей про словосполучення та просте речення. | Узагальнення,закріплення знань | Вайбер | Консультації | Фотозвіт виконаних робіт | 7 уч. |
8-А | Український гумор. Валентин Чемерис. Основні відомості про письменника. "Вітька + Галя або Повість про перше кохання"- гумористична повість про життя і пригоди школярів із села Великі Чаплі: дружбу і перше кохання. | Розповідь | Вайбер | Бесіда | Фотозвіт виконаних робіт | 3 уч. |
7-В | Лицар духу українського народу Олена Теліга. Вірш "Сучасникам" як моральний заповіт нащадкам. Ідея оптимізму і життєлюбства через художнє слово в поезії "Радість". | Розповідь | Вайбер | Бесіда | Фотозвіт виконаних робіт | 9 уч. |
Мельник К. | Ярослав Стельмах "Митькозавр з Юрківки, або химера лісового озера". | Розповідь | Вайбер | Бесіда | Фотозвіт виконаної роботи | 1 уч. |
Черепенько А.О. |
6-Б Українська мова | Розбір займенника як частини мови | Дистанційна робота (онлайн платформа Google Classroom) | Навчальний диктант, робота з підручником , виконання вправ. | Надання індивідуальних консультацій (Viber , Google Classroom) | Перевірка завдань | Перевірено: 12 робіт |
5-А Українська мова | ВТВ (виконання тренувальних вправ) з теми «Звертання. Вставні слова. Складні речення» | Дистанційна робота (онлайн платформа Google Classroom) | Робота з підручником, виконання аправ. | Надання індивідуальних консультацій (Viber , Google Classroom) | Перевірка завдань | Перевірено: 12 робіт |
7-А Українськалітература | Ліризм поезій А. Малишка | Дистанційна робота (онлайн платформа Google Classroom) | Літературний диктант | Надання індивідуальних консультацій (Viber , Google Classroom) | Перевірка завдань | Перевірено: 8 робіт |
7-Б Українськалітература | Ліризм поезій А. Малишка | | Літературний диктант | | Перевірка завдань | Перевірено: 8 робіт |
Кавака Л.Г. |
8-Б 2 урок | Фізика Узагальнення матеріалу | Он-лайн урок (ZOOM- відеоконференція) | - практичне використання теоретичного матеріалу при розв’язуванні задач; стор. 222-223 задачі. ДЗ зразок СР | Відповіді на запитання учнів під час уроку | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 05.05 23.59 | 10 |
10-Б 4 урок | Фізика Контрольна робота | Он-лайн урок (ZOOM- відеоконференція) | Виконати завдання контрольної роботи по варіантам. | | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 05.05 12:10 | 10 |
11 5 урок | Фізика Елементарні частинки. Кварки. | Теорія в супроводжуючій презентації: https://drive.google.com/open?id=1NlUiQ-4IV2oa1FR0VQ2MfD81tBBblylv&authuser=0 | - Вивчення теоретичного матеріалу. - Завдання: письмові відповіді на запитання в презентації. | Консультаці у Вайбері | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 05.05 23:59 | 10 |
9-Б 6 урок | Фізика Еволюція фізичної картини світу | Он-лайн урок (ZOOM- відеоконференція) | Конспект. 3 задачі на платформі. | Консультація в режимі он-лайн під час уроку | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 06.05 23:59 | 10 |
9-В 7 урок | Фізика Еволюція фізичної картини світу | Он-лайн урок (ZOOM- відеоконференція) | Конспект. 3 задачі на платформі. | Консультація в режимі он-лайн під час уроку | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 06.05 23:59 | 10 |
Білецька О.В. |
8 – В Геометрія | Повторення вивченого матеріалу з теми «Подібність трикутників та її застосування» | 1. «Виконуємо разом». Опрацювати диференційовані завдання зміст та розв’язки яких подано на платформі Google клас 2. Домашнє завдання. Виконати диференційовані завдання зміст яких подано на платформі Google клас | Практичний метод: розв’язування задач Технології: диференційованого навчання; створення ситуації успіху | Консультації: бесіди, аудіо пояснення у Вайбері | Фото звіти на платформі Google клас Термін здачі 07.04 | 5 робіт |
10-Б Геометрія | Розв’язування задач і вправ | Розв’язати завдання диференційовані завдання зміст яких розміщено на платформі Google клас | Практичний метод: розв’язування задач Технології: диференційованого навчання; створення ситуації успіху | Консультації: бесіди, аудіо пояснення у Вайбері; відео консультації через програму Zoom | Фото звіти на платформі Google клас Термін здачі 07.04 | 5 робіт |
11 Чорноус Вадим | Повторення вивченого матеріалу з теми «Логарифмічнівирази» | Тестування на платформі "на урок". За посиланням join.naurok.ua. | Практичний метод: розв’язування задач Технології: диференційованого навчання; створення ситуації успіху. | Консультації: у Вайбері | Результат виконаної тестової роботь містяться на платформі «На урок | 1 робота |
6-Б математика | Координатна площина | 1. Опрацювати § 53 підручника «Математика 6 клас» О.С Істер, відеоматеріали за посиланнями, що додаються 2. «Виконуємо разом». Опрацювати розв’язки № 1496; № 1498 за підручником «Математика 6 клас» О.С. Істер. Фото розв’язки завдань додаються на платформі Google клас 3. Домашнє завдання. Розвязати кросворди, пазли, тестові завдання за посиланням на платформі learningapps | Робота з підручником Відео метод: перегляд пояснення теоретичного матеріалу: https://www.youtube.com/watch?v=Lygxae4Gqk8 https://www.youtube.com/watch?v=PfKvrNKDQB4 Практичний метод: розв’язування задач Наочний метод: ілюстрація Технології: диференційованого навчання, створення ситуації успіху. https://learningapps.org/view3851555 https://learningapps.org/view3357189 https://learningapps.org/view4459045 https://learningapps.org/view3307510 | Консультації: бесіди, аудіо пояснення у Вайбер. | Фотозвіти на платформі Google клас | 17 робіт |
6-В Математика | Координатна площина | 1. Опрацювати § 53 підручника «Математика 6 клас» О.С Істер, відеоматеріали за посиланнями, що додаються 2. «Виконуємо разом». Опрацювати розв’язки № 1496; № 1498 за підручником «Математика 6 клас» О.С. Істер. Фото розв’язки завдань додаються на платформі Google клас 3. Домашнє завдання. Розвязати кросворди, пазли, тестові завдання за посиланням на платформі learningapps | Робота з підручником Відео метод: перегляд пояснення теоретичного матеріалу: https://www.youtube.com/watch?v=Lygxae4Gqk8 https://www.youtube.com/watch?v=PfKvrNKDQB4 Практичний метод: розв’язування задач Наочний метод: ілюстрація Технології: диференційованого навчання, створення ситуації успіху. https://learningapps.org/view3851555 https://learningapps.org/view3357189 https://learningapps.org/view4459045 https://learningapps.org/view3307510 | Консультації: бесіди, аудіо пояснення у Вайбер | Фотозвіти на платформі Google клас (6) Термін здачі 30.04 | 11 робіт |
Комарист Ю.С. |
10Б | Господарство країн Африки. Практична робота №7 | Цифровий: платформа Google classroom | Дистанційний відео-урок, робота з підручником | | Диференційовані завдання, звіт | 13 |
7Б | Узагальнення знань з теми «Океани» | Цифровий: платформа Google classroom | Дистанційний відео-урок, робота з підручником | | Диференційовані завдання, звіт | 10 |
10В | ПАР | Цифровий: платформа Google classroom | Дистанційний відео-урок , робота з підручником | | Диференційовані завдання, звіт | 5 |
8В | Підсумкова контрольна робота | Цифровий: платформа Google classroom | Презентація, відео-пояснення, посилання н офіційні сайти | | Онлайн тести, звіт | 20 |
8Б | Підсумкова контрольна робота | Цифровий: платформа Google classroom | Дистанційий відео-урок, робота з підручником | | Онлайн тести, звіт | 29 |
8А | Зайнятість населення | Цифровий: платформа Google classroom | Дистанційна відео-урок, робота з підручником | | Диференційовані завдання, звіт | 7 |
Куценко О.М. |
3-Б | Перевіряємо свої досягнення | Узагальнення знань,умінь,навичок | Платформа Гугл клас,вайбер | Дистанційні завдання по вайберу, на платформі | Вайбер,платформа | |
3-В | Перевіряємо свої досягнення | Узагальнення знань,умінь,навичок | Платформа Гугл клас,вайбер | Дистанційні завдання по вайберу, на платформі | Вайбер,платформа | |
4-Б | Повернення додому, в Україну | Інтегрований урок | Вайбер,платформа | Дистанційні завдання по вайберу, платформа | Вайбер,платформа | 12 |
4-В | Повернення додому, в Україну | Інтегрований урок | Вайбер,платформа | Дистанційні завдання по вайберу, платформа | Вайбер,платформа | 18 |
1-А | Мистецька подорож до Європи | Інтегрований урок | Вайбер,платформа | Дистанційні завдання по вайберу, платформа | Вайбер,платформа | |
Овчинников Д.В. |
6 А, Б | Легка атлетика | Відео урок | розсилання з ютуб та вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | Вибірково 10 учнiв |
6 В, Г | Легка атлетика | Відео урок | розсилання з ютуб та вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | Вибірково 10 учнiв |
8 А | Легка атлетика | Відео урок | розсилання з ютуб та вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | Вибірково 10 учнiв |
2 В | Легка атлетика | Відео урок | розсилання з ютуб та вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | |
5 В, Г | Легка атлетика | Відео урок | розсилання з ютуб та вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | Вибірково 10 учнiв |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |