Клас або урок | Тема | Формат проведеного уроку | Використані методики,технологіі | Індивідуальна робота з унями | Результат засвоєння матеріалу(взаємозв*язок) | Перевірка робіт |
Маріянчук Н.П. 1-А |
1-А | Читаю про дружбу і друзів. Людмила Савчук «Бігла білка»Робота з дитячою книжкою | Онлайн урок | Індивідуалізо-ване навчання, відео презентації | голосові повідомлення, роз'яснення у телефонному режимі | Відео зв'язок, голосові повідомлення, робота у друкованих зошитах | Перевірка і аналіз скрін фото |
1-А | Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел другого десятка та першої сотні | Онлайн урок | відео урок, віде презентаціїІндивідуалізо-ване навчання, | Відео зв'язок, голосові повідомлення,роз'яснення у телефонному режимі | Відео зв'язокголосові повідомлення | Перевірка і аналіз скрін фото |
1- А | Буква ї. Звуковий аналіз слів, удосконалення вимови окремих звуків. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.Розвиток мовлення. | Онлайн урок | відео презентації, словесне повідомленняІндивідуалізо-ване навчання | Відео зв'язок, голосові повідомлення,роз'яснення у телефонному режимі | Відео зв'язокголосові повідомлення | Перегляд і аналізВідео |
1 –А | Великодні дива | Онлайн урок | відео презентаціїІндивідуалізо-ване навчання, | Відео зв'язок, голосові повідомлення роз'яснення у телефонному режимі. | Відео зв'язокголосові повідомлення | Перевірка і аналіз скрін фото |
1 -А | «На городі» ЗРВ з м'ячами. Метанням'яча. Стрибки у висоту. Розвиток гнучкості. Рухлива гра | Онлайн урок | відео презентаціїІндивідуалізо-ване навчання, | Відео зв'язок, голосові повідомлення роз'яснення у телефонному режимі. | Відео зв'язокголосові повідомлення | Перегляд і аналізВідео |
Бондаренко О.В. 1-В |
- - В
| 1.ЯДС Тема: Родинне дерево. Створення родинного дерева | Урок - консультація | Вайбер, голосові повідомлення | Індивідуальне консультування | Фото робіт | 32 роботи |
| 2. МатематикаТема: Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні. Знаходження невідомих компонентів | Урок – пояснення та консультування | Вайбер; телефонний зв’язок; голосові повідомлення; додаткові завдання на Мій клас | Розбір та коментування помилок | Перевірка робіт індивідуально із коментуванням помилок | 32 роботи |
| 3. ФізкультураТема: ЗРВ без предметів на місці для м’язів живота; ігри для активного відпочинку | Урок – онлайн | Вайбер | | Фото занять | 32 учнів |
2 - В | 4. ІнформатикаТема: Поняття команди та виконавця | Урок - консультація | Вайбер | | Фото робіт у зошитах | |
Запорожченко Т.В. 2-Б |
Укр. мова.Читання | Будова слова. Суфікс. Правопис суфіксів.В. Сухомлинський – учитель, гуманіст. Оповідання В.Сухомлинського. | Он-лайн | скайп | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення | 28 |
Япс | Доброзичливість цінніша за срібло й золото. | Он-лайн | скайп | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення | 28 |
Япс | Опади. Дощ. | Он-лайн | скайп | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення | 28 |
Гурток | Підбір спільнокореневих слів. Розбір слів за будовою. | Он-лайн | скайп | Відео та телефонний зв’язок | | |
Фудар О.І. 2-Г |
1.ЯДС.Я в театрі. | Поясн.нового матер. | Дослідн.,інтерактивні,ігрові. | Голосові повід.Презентація. | Коментар робіт у зош.,подяка за роботу на уроці. | Перев. Та аналіз скрін фото. | |
2.Матем.Таблиця ділення на 8.Розв.*з.задач.Сам.роб. | Поясн.нового матер. Та закр.раніше вивч. | Інтерактивні,елементи гри. | Голос.повід. | Фото матер.,коментар робіт. | Перевірка сам. Робіт. | 27 |
3.Музика. | | Самоосвіта. | | | | |
4.Читання.Робота здитячою книгою. | Пояснення,консультація. | Презентація,елем.гри. | Голосові повід,роз*ясн. По телеф. | Фотоматеріали, | Верб. Форм.оцін. | |
5.ОБМ.Зоряна мандрівка.Мозаїка. | Поясн. Нового матер. | Презент.,елем. Гри. | Голосові поясн. | Фотоматеріали, | Фотозвіт робіт. | 27 |
13:15-14:40 | Консультації для батьків. | Самоосвіта.Освітній проєкт «На урок».Підготовка завдань. | | | | |
Войтковська І.М. 3-А |
3-А | Читання | Френк Баум «Чарівник країни Оз» | Презентація, перегляд відеоматеріалу | Інтелект карти, перегляд відеоматеріалу, слухання поезії(пояснювально-ілюстративний) | Онлайн-консультації, телефонний зв'язок (за потреби) | 20 |
| Людина і світ | Корисні копалини. Граніт. | Відеоурок,, відеоматеріал, тестування | Проблемне навчання, , дослідження, ІКТ | Онлайн-консультації, телефонний зв'язок ( за потреби) | 24 |
| Українська мова | Граматичне значення прислівників | Презентаціятестування | ІКТ, Техногогія індивідуалізації процесу навчання | Онлайн-консультації, телефонний зв'язок (за потреби) | 22 |
| Математика | Звичайний дріб. Знаходження частини від числа. Літр. | Презентація ,відеоматеріал | Програмоване навчання ІКТ | Онлайн-консультації, телефонний зв’язок (за потреби) | 23 |
Барбенягре Р.А. 4-А |
4-А | Літературне читання | Леся Мовчун «Арфа для павучка».Здача вірша. | Телефон, вайбер, youtube. Голосові повідомлено, відео уроки, відеоролики | Індивідуалізоване навчання, індивідуальні консультаціі | Відеоповідомлення, фотоповідомлення, голосові повідомлення | Перевірено і оцінено 30 робіт |
| Украінська мова | Поняття про прислівник ,як частину мови.Відеоурок. | | | | Перевірено і оцінено 30 робіт |
| Математика | Задачі на знаходження числа за двома різницями.Закріплення. | | | | Перевірено і оцінено 30 робіт |
| ОБМ | Малювання композиціі «Великодній день» | | | | Прокоментовано |
|
Жуковська В.В. 4-Б |
Математика | Множення багатоцифрових чисел на трицифрові виду 1578*403 | Урок закріплення. | Конспект. Платформа «мій клас» | Протягом дня в телефоному режимі та відеозв’язок з усіма | Фотозвіт дитячих робіт.Перевірка на платформе | 27 |
Українська мова | Прислівники, близькі і протилежні за значенням | Відеоурок Платформа «Мій клас»Аудіоурок | Картки з завданнями | | 27 |
Англійська | В аеропорту | Конспект | | 27 |
Фізкультура | Комплекс ранкової гімнастики. | Посилання на відеоролик | | |
Читання | Контрольна робота | Аудіокнига | | 26 |
4-А Англійська Суворов Кирил | В аеропорту | Відеоурок | | Відеоконференція | 1 |
Нагога С.В. 4-В |
4-В | Математика Відеопояснення нового матеріалу | Множення багатоцифрових чисел на трицифрові | Відео урок, голосові повідомлення,текстові повідомлення | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | Фотозвіт | Перевірено і оцінено 29 робіт |
| Літ.чит | М.Сингаївський«Дощ із краплі починається» | Вайбер, текстові повідомлення | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | Фотозвіт, голосові повідомлення | Перевірено і оцінено 29 робіт |
| Інформатика (ІІ група) | Створення алгоритмів з розгалуженнямСередовище Скретч | Вайбер, текстові повідомлення, посилання на електронний підручник | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | Фотозвіт | Перевірено і прокоментовано 14 робіт |
| Трудове навчання | Виготовлення листівки до Великодня | Відеоролик, текстове повідомленя | Індивідуальні консультації | самопідготовка | Перевірено і прокоментовано 29 робіт |
Бурдюг О.С. |
6-Б | Київ | Формат проведенняУрок- презентація | Технології вайбер голосові повідомлення | Інд. робота з учнямиВідео та телефонний зв'язок | Взаємозв’язок перевірка робіт у Google classroom,фотозвіт | Перевірка робіт 8 |
1-Б | Я багато вмію | Урок презентація | Вайбер | Відео та телефонний зв'язок | Фотозвіт, перевірка робіт у Google classroom відеоролик | 6 |
5-Г | Домашнє читання | Урок консультація | Вайбер | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка робіт у Google classroom,. | 8 |
5-Б | Домашнє читанняПовторення вивченого матеріалу і підготовка до контрольної роботи | Урок консультація | Вайбер | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка у аналіз робіт y google classroom та viber | 11 |
Спусканюк К.В. |
6Г | Узагальнення вивченого матеріалу | Тестові завдання | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | (6 ще надсилають) |
9Б (I-II група) | Швейцарія | Засвоєння нових знань з відео доповненням | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | (8 ще надсилають) |
Шутило О.І. |
4 – Б | В аеропорту | Засвоєння нових знань. Повторення вивченого | Інтерактивні методи. Розвиток критичного мислення. | Відповіді на запитання у Viber, на платформі Google Class room, телефонний зв`язок | Дистанційні завдання на платформі, онлайн-тест | Фото зошита, прикріплені файли на платформі.13 робіт |
4 – А | В аеропорту | Засвоєння нових знань. Повторення вивченого | Інтерактивні методи. Розвиток критичного мислення. | Відповіді на запитання у Viber, на платформі Google Class room, телефонний зв`язок | Дистанційні завдання на платформі, онлайн-тест | Фото зошита, прикріплені файли на платформі.13 робіт |
3 – Б | Незабаром літо! | Засвоєння нових знань | Розвиток критичного мислення. | Відповіді на запитання у Viber, на платформі Google Class room, телефонний зв`язок | Дистанційні завдання на платформі, онлайн-тест | Фото зошита, прикріплені файли на платформі.17 робіт |
Костецька Т.О. |
6Б | Київ | Дистанційно, платформа Google classroom | Перегляд відео граматичного матеріалу Робота з підручникомРобота з liveworksheets | Консультації у вайбер | фотозвіт | 5 |
9А | Граматика. Пасивний стан | Дистанційно, платформа Google classroom таНа урок | Робота з підручникомРобота з liveworksheets тести | Консультації у вайбер | фотозвіт | 0 |
9Б | Бермінгем.Аудіювання | Дистанційно, платформа Google classroom таНа урок | Перегляд відео граматичного матеріалу Робота з підручникомРобота з liveworksheets | Консультації у вайбер | фотозвіт | 6 |
5Б | Домашнє читання | Дистанційно, платформа Google classroom таНа урок | Перегляд відео граматичного матеріалу Робота з підручникомРобота з liveworksheets | Консультації у вайбер | фотозвіт | 5 |
5В | Домашнє читання | Дистанційно, платформа Google classroom таНа урок | Перегляд відео граматичного матеріалу Робота з підручникомРобота з liveworksheets | Консультації у вайбер | фотозвіт | 6 |
9В | Граматика. Пасивний стан. | Дистанційно, платформа Google classroom таНа урок | Робота з підручникомРобота з liveworksheets тести | Консультації у вайбер | фотозвіт | 5 |
Яковенко Т.В. |
10 Б | Дозвілля і спорт | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт (3 учнів),ще надсилають | |
11 | Написання листа.Пасивний стан | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт (5 учнів)ще надсилають | |
9Б | Англомовні країни.Минулий простий | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт (6 учнів)ще надсилають | |
9В | Англомовні країни.Минулий тривалий | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт (2 учні)ще надсилають | |
Черепенько А.О. |
5-АУкраїнська мова | Складні речення із сполучниковим і безсполучниковим зв’язком. Кома між частинами складного речення | Дистанційна робота(онлайн платформа Google Classroom) | Презентація, пояснювальний диктант, творча робота, диктант, робота з підручником | Надання індивідуальних консультацій (Viber , Google Classroom) | Виконання завдань | Перевірено: 10 робіт |
6-БУкраїнська мова | Відносні та питальні займенники, їх відмінювання | Дистанційна робота(онлайн платформа Google Classroom) | Презентація, робота з підручником, електронні пам`ятки, пояснювальний диктант | Надання індивідуальних консультацій (Viber , Google Classroom) | Виконання завдань | Перевірено: 8 робіт |
7-БУкраїнська література | О. Гаврош "Нейовірні пригоди Івана Сили". Іван Сила – утілення непереможного духу українського народу, його доброти й щирості | Дистанційна робота(онлайн платформа Google Classroom) | «Кластер», робота з таблицями , проблемне питання, робота з підручником | Надання індивідуальних консультацій (Viber , Google Classroom) | Виконання завдань | Перевірено:7 робіт |
6-БУкраїнська література | Узагальнення з теми «Пригоди і романтика» | Дистанційна робота(онлайн платформа Google Classroom) | Онлайн тестування | Надання індивідуальних консультацій (Viber , Google Classroom) | Виконання тестових завдань | Перевірено:15 робіт |
Ткачук В.С. |
Чорноус В | Правопис прислівників і прислівникових сполучень. | Закріплення знань. | Телефонний режим - 1 год., відеоурок, тести О Авпаменко. | Консультація, бесіда | Фотозвіт виконаної роботи | 1 уч. |
8-В | В. Дрозд . Основні відомості про письменника. "Білий кінь Шептало." Проблема свободи і неволі , особистості й натовпу. Дійсності та мрії людини в суспільстві її знеособлення. | Розповідь | Вайбер | Бесіда | Фотозвіт виконанихробіт | 4 уч. |
5-Г | Є. Гуцало "Лось". Співчуття, милосердя-шлях до перемоги добра. Образи хлопчиків, їхня невідступність у захисті гуманних переконань. | Бесіда | Вайбер | Консультація,розповідь | Фотозвіт виконанихробіт | 3 уч. |
8-А | В. Дрозд "Білий кінь Шептало." Алегоричність образу коня Шептало. | Розповідь | Вайбер | Бесіда | Фотозвіт виконанихробіт | 1 уч. |
7-В | Курс. Дієслово. Категорія виду дієслово, часу і способу. Дієслова доконаного і недоконаного виду. | Закріплення знань | Вайбер | Консультації | Фотозвіт виконанихробіт | 10 уч. |
| | | | | | |
Грушецька О.О. |
5-А | Секрети перемоги Чарлі Баккета та сенс авторського задуму книги Р. Дала «Чарлі і шоколадна фабрика». | Розміщення завдань на платформі Google classroom, особисто на ел.пошту та у вайбері | Проблемно –пошуковий,пояснювально – спонукальний, тестові завдання | Бесіди у вайбері (класній групі) та в особистих повідомленнях, телефонний режим, обговорення на платформі | Опрацювання матеріалу. Тестування за посиланнямhttps://naurok.com.ua/test/join?gamecode=324651Перевірка робіт із коментуванням помилок (фото)Не працюють такі учні(ТимофеєвКривопіщенкоПокрищенкоСтеблина) | 19 робіт(тести) |
5-Б | Секрети перемоги Чарлі Баккета та сенс авторського задуму книги Р. Дала «Чарлі і шоколадна фабрика». | Розміщення завдань на платформі Google classroom, особисто на ел.пошту та у вайбері | Проблемно –пошуковий,пояснювально – спонукальний, тестові завдання | Бесіди у вайбері (класній групі) та в особистих повідомленнях, телефонний режим, обговорення на платформі | Опрацювання матеріалу. Тестування за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=324651Перевірка робіт із коментуванням помилок(фото)Не працюють такі учніБурлака Олег | 22 роботи(тести) |
8-А | Урок розвитку зв'язного мовлення. Характеристика героя за казкою-притчею «Маленький принц» | Розміщення завдань на платформі Google classroom, особисто на ел.пошту та у вайбері | Проблемно –пошуковий,пояснювально – спонукальний,відеоперегляд | Бесіди у вайбері (класній групі) та в особистих повідомленнях, телефонний режим, обговорення на платформі | Перегляд відео уроків, характеристика герояПеревірка робіт із коментуванням помилок(фото)Не працюють такі учніВолченкоКовальчук | 16 робіт(переслані роботи)фото |
9-А | Р.Д. Бредбері «451 ° за Фарангейтом»: натовп і влада; складне прозріння особистості в тоталітарному суспільстві | Розміщення завдань на платформі Google classroom, особисто на ел.пошту та у вайбері | Проблемно –пошуковий,пояснювально – спонукальний, тестові завдання | Бесіди у вайбері (класній групі) та в особистих повідомленнях, телефонний режим, обговорення на платформі | Характеристика героїв. Тестування за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=746683Перевірка робіт із коментуванням помилок(фото)Не працюють такі учніБадераВасилевськаГерасименкоГрабкоДаценкоГранковськаКучеренко Д.ПетренкоСкоромний | 14 робіт(тести) |
Волкова О.О. |
15.049-Балгебра9-Валгебра | Тема:Контольна робота №5: Основи комбінаторики,теоріі ймовірностей та статистики. | дистанційно | Вайбер,платформа Google Клас код класу 73jnkeq | Умова та коментарі на платформі,консультаціі у Вайбері(відео ,аудіо) в Zoom,Скайп | Виконані роботи,які прислані на платформу | Виконані роботи,які прислані на платформу |
15.04. 10-А10-Вгеометрія | Контрольна робота: Координати і вектори. | дистанційно | Вайбер, ,платформа Google Клас код класу 3w4dxmk | Умова та коментарі на платформі,консультаціі у Вайбері(відео ,аудіо) в Zoom,Скайп | Виконані роботи,які прислані на платформу | Виконані роботи,які прислані на платформу . |
15.04.2010-А Заворотнюк С ( інд. навчнння)алгебра | Тема:Похідна функціі,іі геометричний та фізичний зміст. | Дистанційно | Відеозв*язок через скайп | Консультаціі,пояснення,візуальні приклади | Письмове та усне опитування | Письмове та усне опитування |
15.04.208-БЗичков Д(індивідуальне навчання) | Тема:Підготовка до самостійноі та конрольноі роботи. | Дистанційно | Відеозв*язок через скайп | Консультаціі,пояснення,візуальні приклади | Письмове та усне опитування | Письмове та усне опитування |
Ментова Н.О. |
9а (фізика) | Розв’язування задач | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 8 |
9а (геометрія) | Розв’язування задач | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 13 |
8 а (фізика) | Робота і потужність електричного струму | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.comViber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 15 |
8 в (фізика) | Робота і потужність електричного струму | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.comViber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 8 |
Білецька О.В. |
11Чорноус Вадим | Підсумковий з теми "Об'єми та площі поверхонь геометричних тіл" | Тестування за посиланням join.naurok.ua. Код доступу 873399. | Практичний метод: розв’язування задач Технології: диференційованого навчання; створення ситуації успіху. | Консультації:бесіди, аудіо пояснення у Вайбері | Результат тестування на платформі «На урок».Термін виконання до 21.04 | |
5-ВМатематика | Знаходження відсотків від числа | Тестування за посиланням join.naurok.ua. Код доступу 385323 | Практичний метод: розв’язування задач Технології: диференційованого навчання; створення ситуації успіху. | Консультації:бесіди, аудіо пояснення у Вайбері. | Звіт на платформі «Google клас » (27) | 27 робіт |
10-БАлгебра | Найбільше і найменше значення функції на проміжку | 1. «Виконуємо разом». Опрацювати фото з розв’язками № 24.9 за підручником "Математика 10 клас" О.С. Істер.2. Домашнє завдання. Виконати № 24.10 | Практичний метод: розв’язування задач.Наочний метод: ілюстрація Технології: диференційованого навчання; створення ситуації успіху. | Консультації:бесіди, аудіо пояснення у Вайбері. Онлайн відео консультації через програму ZOOM | Звіт на платформі «Google клас » (5).Термін здачі 16.04 | 5 робіт |
7- А Інформатика | Роль програмування та моделювання для розвязування навчальних і життєвих задач | 1. Зробити презентацію у програмі Power Point на тему «Роль програмування та моделювання для розвязування навчальних і життєвих задач» на діслати на платформу Google клас або на електронну адресу вчителя.2. Виконати тестові завдання за посиланням join.naurok.ua. Код 783096 | Технології: диференційованого навчання, створення ситуації успіху. | Консультації:бесіди, аудіо пояснення у Вайбер | Звіти презентації на платформі Google клас або на електронну адресу вчителяТермін здачі 22.04 | 8 учнів |
7-В Інформатика | Роль програмування та моделювання для розвязування навчальних і життєвих задач | 1. Зробити презентацію у програмі Power Point на тему «Роль програмування та моделювання для розвязування навчальних і життєвих задач» на діслати на платформу Google клас або на електронну адресу вчителя.2. Виконати тестові завдання за посиланням join.naurok.ua. Код 783096 | Технології: диференційованого навчання, створення ситуації успіху. | Консультації:бесіди, аудіо пояснення у Вайбер | Звіти презентації на платформі Google клас або на електронну адресу вчителяТермін здачі 22.04 | 8 учнів |
7-Б Інформатика | Роль програмування та моделювання для розвязування навчальних і життєвих задач | 1. Зробити презентацію у програмі Power Point на тему «Роль програмування та моделювання для розвязування навчальних і життєвих задач» на діслати на платформу Google клас або на електронну адресу вчителя.2. Виконати тестові завдання за посиланням join.naurok.ua. Код 783096 | Технології: диференційованого навчання, створення ситуації успіху. | Консультації:бесіди, аудіо пояснення у Вайбер | Звіти презентації на платформі Google клас або на електронну адресу вчителяТермін здачі 22.04 | 9 учнів |
Кавака Л.Г. |
7-В1 урок | ФізикаМеханічна енергія. Потенціальна енергія | Використання відеоматеріалів з мережі та відео зразків розв’язування задач | - Актуалізація знань: перегляд відео (2 хв.) https://www.youtube.com/watch?v=REPtdiUQMNI
- Вивчення теоретичного матеріалу (робота з піручником впр. 32 (п. 1 і 2 прочитати);
- застовування вивченого теоретичного матеріалу під час розв’язування задач;
впр. 32 (3, 5) в допомогу відео (з 9:20 і з 14:30): https://www.youtube.com/watch?v=eGMtOqqDHII | Консультації у Вайбері | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 17.04 23:59 | 10 |
112 урок | ФізикаАтомне ядро. Ядерні сили та їх особливості. Ядерні реакції. | Використання відеоматеріалу +конспект | - Вивчення нового матеріалу;
https://www.youtube.com/watch?time_continue=14&v=r-4LyRguNoE&feature=emb_logo https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=uqYmOJnhEZw&feature=emb_logo- Практичне застосування знань при розв’язуванні задач з теми:
https://www.youtube.com/watch?v=B2eLl5hIHSM | Консультації у Вайбері | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 16.04 23:59 | 10 |
10-Б3 урок | ФізикаПерший закон термодинаміки в теплових процесах (ізопроцеси, адіабатний, | Перегляд відео-уроку, (налаштувати титри українською мовою):https://www.youtube.com/watch?v=gwys7rQVC6M&t=869s | - Самостійне вивчення теоретичного матеріалу;
- Підготовка до навчання в вищих навчальних закладах, написання конспекту лекції
ДЗ конспект на платформу Google клас | Консультація в ZOOM | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 15.04 23:59 | 20 |
7-Б5 урок | ФізикаМеханічна енергія. Потенціальна енергія | Використання відеоматеріалів з мережі та відео зразків розв’язування задач | - Актуалізація знань: перегляд відео (2 хв.) https://www.youtube.com/watch?v=REPtdiUQMNI
- Вивчення теоретичного матеріалу (робота з піручником впр. 32 (п. 1 і 2 прочитати);
- застовування вивченого теоретичного матеріалу під час розв’язування задач;
впр. 32 (3, 5) в допомогу відео (з 9:20 і з 14:30): https://www.youtube.com/watch?v=eGMtOqqDHII | Консультації у Вайбері | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 17.04 23:59 | 10 |
7-А6 урок | ФізикаМеханічна енергія. Потенціальна енергія | Використання відеоматеріалів з мережі та відео зразків розв’язування задач | - Актуалізація знань: перегляд відео (2 хв.) https://www.youtube.com/watch?v=REPtdiUQMNI
- Вивчення теоретичного матеріалу (робота з піручником впр. 32 (п. 1 і 2 прочитати);
- застовування вивченого теоретичного матеріалу під час розв’язування задач;
впр. 32 (3, 5) в допомогу відео (з 9:20 і з 14:30): https://www.youtube.com/watch?v=eGMtOqqDHII | Консультації у Вайбері | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 17.04 23:59 | 10 |
8-Б7 урок | ФізикаЕлектричний струм в електролітах | Он-лайн урок (ZOOM- відеоконференція) | - вивчення теоретичного матеріалу;- використання онлайн дошки з двостороннім зв’язком. - розв’язування задач на застосування закону ФарадеяДЗ § 37– вивчити.Задачі (2 шт.) на платформі Google клас | Відповіді на запитання учнів під час уроку | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 17.04 23.59 | 15 |
Комарист Ю.С. |
10В | Узагальнення знань з теми «Америка» | Цифровий: платформа Google classroom | Дистанційний відео-урок, робота з підручником | Куксенко | Диференційовані завдання, звіт | 6 |
10А | Бразилія. Практична робота №6 | Цифровий: платформа Google classroom | Дистанційне відео-пояснення , робота з підручником, «Картографічний практикум | | Диференційовані завдання, звіт | 4 |
6Г | Природні комплекси | Цифровий: платформа Google classroom | Дистанційний відео-урок, робота з підручником | | Диференційовані завдання, звіт | 8 |
7А | Узагальнення знань з теми «Євразія» | Цифровий: платформа Google classroom | Дистанційне відео-пояснення | Бондуровський, Мельник | Диференційоване завдання, звіт | 20 |
6В | Природні зони | Цифровий: платформа Google classroom | Дистанційний відео-урок, робота з підручником | | Диференційовані завдання, звіт | 14 |
Овчинников Д.В. |
2 В | Футбол | Відео урок | розсилання з ютуб, вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | |
5 А, Б | Футбол | Відео урок | розсилання з ютуб, вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | Вибірково 10 учнiв |
6 А, Б | Футбол | Відео урок | розсилання з ютуб, вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | Вибірково 10 учнiв |
6 В, Г | Футбол | Відео урок | розсилання з ютуб, вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | Вибірково 10 учнiв |
5 В, Г | Футбол | Відео урок | розсилання з ютуб, вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | Вибірково 10 учнiв |