Дистанційне навчання 09.04.2020

Клас або урок Тема Формат проведеного уроку Використані методики,технологіі Індивідуальна робота з унями Результат засвоєння матеріалу(взаємозв*язок) Перевірка робіт
Маріянчук Н.П. 1-А
1-А Читаю про кольори в природі. Єлизавета Гуменко«Олівці».За Миколою Стояном «Розмова кольорів». Онлайн урок Індивідуалізоване навчання, відео презентації Відео зв'язок, голосові повідомлення, роз'яснення у телефонному режимі Відео зв'язок, голосові повідомлення Перевірка і аналіз відео
1-А Буква є. Звуковий аналіз слів. Списування тексту , поданого рукописним шрифтом Онлайн урок відео презентації Індивідуалізоване навчання, Відео зв'язок, голосові повідомлення. роз'яснення у телефонному режимі Відео зв'язок голосові повідомлення Перевірка і аналіз скрін фото
4-А Створення та виконання алгоритмів з розгалудженням та циклами для виконавців у середовищі програмування для дітей Онлайн урок відео презентації Індивідуалізоване навчання, Відео зв'язок, голосові повідомлення роз'яснення у телефонному режимі Відео зв'язок голосові повідомлення Перевірка і аналіз скрін фото
1 –А Записуємо числа другого десятка Онлайн урок відео презентації, відеоролик Індивідуалізоване навчання, Відео зв'язок, голосові повідомлення роз'яснення у телефонному режимі. Відео зв'язок голосові повідомлення Перевірка і аналіз скрін фото
1-А Проект: «Який дар природи найцінніший для людини» Онлайн урок відео презентації Індивідуалізов-ане навчання, Відео зв'язок, голосові повідомлення роз'яснення у телефонному режимі Відео зв'язок голосові повідомлення Перевірка і аналіз скрін фото
Бондаренко О.В. 1-В
1 - В 1.ЯДС Тема: Винаходи людства Урок - консультація Вайбер, голосові повідомлення Індивідуальне консультування Фото робіт 32 роботи
2. Читання Тема: Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту « Як ми виграли комп’ютер», віршів М. Хоросницької та В. Зорик. Урок – пояснення та консультування Вайбер; телефонний зв’язок; голосові повідомлення; Розбір та коментування помилок Перевірка робіт індивідуально із коментуванням помилок; слухання віршів 32 роботи
3. Українська мова Тема: Закріплення вмінь писати вивчені букви. Доповнення та списування речень. Урок – пояснення та консультування Вайбер телефонний зв’язок; голосові повідомлення; Розбір та коментування помилок Перевірка робіт індивідуально із коментуванням помилок 32 учнів
4. ДІТ Тема: Комбінована робота «Будильник - кошенятко» Урок - консультація Вайбер Фото робіт 32
Запорожченко Т.В. 2-Б
Укр. мова. Читання Письмовий переказ тексту «Як квітень до березня в гості їздив». Уривок твору М.Олійника «Дочка Прометея» Он-лайн скайп Відео та телефонний зв’язок Перевірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення Укр. мова. Читання
Япс Доброзичливість – благородство вчинків і думок. Он-лайн скайп Відео та телефонний зв’язок Перевірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення Япс
Математика Нумерація багатоцифрових чисел. Задачі на дворазове зменшення числа в кілька разів. Он-лайн скайп Відео та телефонний зв’язок Перевірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення Математика
Фіз-ра ЗРВ. Стрибки зі скакалкою. Вправи з м’ячем. Ведення м’яча. Рухливі ігри. Дистанційно Відео зарядки у скайпі, вайбер Фіз-ра
Кривалап І.Ю. 2-В
Математика Таблиця ділення на 7 Он-лайн Скап Відео та телефонний зв’язок Перевірка у аналіз робіт y вайбер і голосове повідомлення 30 учнів
Обм Створення мозаїки з кольорового картонуеа Он-лайн Вайбер Вайбер. Голосові повідомлення Фотозвіт 28
Англ.мова Тварини. Складання речень. Он-лайн Скайп Відео та телефонний зв’язок Пояснення уроку через вайбер. 28 учнів
Українська мова Складання діалогу. Письмово. Он-лайн . Скайп Індивідуальне консультування. Розбір та коментування помилок Перевірка у аналіз робіт y вайбер і голосове повідомлення 29 учнів
Ядс Різноманітність людей у світі. Країни світу. Он-лайн . Скайп Відео та телефонний зв’язок Фотозвіт 20 учнів
Фудар О.І. 2-Г
2-Г 1.ЯДС.Які бувають громадські місця. Пояснення нового матеріалу. Презентація,дослідження.елементи гри. Голосові повідомлення,пояснення по телефону. Фотоматеріали роботи у зошиті. Фотозвіт робіт.
2.Читання.Л.Українка «На зеленому горбочку». Вивчення нового матеріалу. Презентація,елементи гри. Голосові повідомлення,відеоурок. Фотоматеріали:робота з текстом. Вербальне формувальне оцінювання.
3.Українська мова.Визначення головних слів у реченні.Складання розповіді за малюнком.Повт.діалог. Пояснення нового матеріалу. Презентація,дослідницька робота. Голосові повідомлення. Фотоматеріали. Самоперевірка.Вербальне оцінювання.
4.Ф-ра. Перевірка фото робіт з ОБМ. Коментар малюнків..
5.Англ.мова. Самопідготовка до уроків.
13:15-14:40 Добірка завдань Самоосвіта.
Войтковська І.М. 3-А
Українська мова Прислівник Правопис найуживаніших прислівників Презентація, перегляд відеоматеріалу Інтелект карти, перегляд відеоматеріалу, слехання поезії (пояснювально-ілюстративний) Онлайн-консультації, телефонний зв'язок (за потреби) 20
Людина і світ Внутрішня будова Землі Відеоурок,, відеоматеріал, тестування Проблемне навчання, , дослідження, ІКТ Онлайн-консультації, телефонний зв'язок ( за потреби) 21
Математика Звичайний дріб. Задачі на знаходження двох добутків Об’ємні фіруги. Презентація , відеоматеріал Програмоване навчання ІКТ, виконання завдань за алгоритмом Онлайн-консультації, телефонний зв’язок (за потреби) 21
Інформатика 4 – А Складові комп’ютера Презентація Програмоване навчання ІКТ, Онлайн-консультації, телефонний зв’язок (за потреби)
Інформатика 4 – Б Складові комп’ютера Презентація Програмоване навчання ІКТ, Онлайн-консультації, телефонний зв’язок (за потреби)
Барбенягре Р.А. 4-А
09.04.20 Математика Множення трицифрових чисел на двоцифрові.Задачі на знаходження числа за двома різницями. Телефон, вайбер, youtube. Голосові повідомлено, відео уроки, відеоролики Індивідуалізоване навчання, індивідуальні консультаціі Відеоповідомлення, фотоповідомлення, голосові повідомлення Перевірено і оцінено 30 робіт
Украінська мова Дієслова на –ся(літературна вимова і правопис).Відеоурок. Перевірено і оцінено 30 робіт
Основи здоров,я Вплив рухової активності на розвиток організму.Принципи загартування. Прокоментовано
Жуковська В.В. 4-Б
Читання Марія Парр «Вафильне серце» Аудіокнига Viber Протягом дня в телефоному режимі та відеозв’язок з усіма Фотозвіт дитячих робіт. Перевірка на платформе 28
Фізкультура Комплекс ранкової гімнастики Відеоурок Відеоурок
Я у світі Проєкт «Українці яких знає світ» Практична робота Відеоролик 28
Трудове навчання Послідовність виконання квітки з паперу. П.р. «Весняні квіти» Практична робота Практична робота за поясненням вчителя, відеоролик, платформа Google classroom 28
Англійська Міські види транспорту Робота на платформі Платформа «мій клас», Viber 28
Нагога С.В. 4-В
4-В Укр. мова Відеопояснення нового матеріалу Вимова і правопис дієслів на –ся (-сь) Відео урок, голосові повідомлення,текстові повідомлення Індивідуальні консультації в телефонному режимі Фотозвіт Перевірено і оцінено 29 робіт
Літ.чит О.Єфімов. Тут є все… Вайбер, текстові повідомлення Індивідуальні консультації в телефонному режимі Фотозвіт, голосові повідомлення Перевірено і оцінено вибірково 10 робіт
Природознавство Відеопояснення нового матеріалу Мішані ліси Відео урок, текстові повідомлення Індивідуальні консультації в телефонному режимі Фотозвіт Перевірено і оцінено 29 робіт
Інформатика (І група) Створення алгоритмів з розгалудженням Вайбер, текстові повідомлення, посилання на електронний підручник Індивідуальні консультації в телефонному режимі Фотозвіт Перевірено і прокоментовано 14 робіт
Зубова В.В.
3-А 09.04. Погода. Одяг. Повторення : Past Simple. Інтегрований урок ,урок засвоєння знань. Інтерактивні методи , розвиток критичного мислення. Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики. Читання за диктором. Відеозв'язок через вайбер. Дистанційні завдання на платформі. Фото зошита. Голосове повідомлення. Відеоролик. 14 робіт.
1-В 09.04. Вчимо букви. Їжа та напої. Повторення: ABC. Інтегрований урок, урок засвоєння знань, навичок. Розвивати критичне мислення. Пояснення, відповіді на питання. Вайбер. Відеоролики. Читання за диктором. Відеозв'язок через вайбер. Дистанційні завдання на платформі. Фото зошита. Голосове повідомлення. 14 робіт
1-А 09.04. Вчимо букви. Їжа та напої. Повторення: ABC. Інтегрований урок, урок засвоєння знань, навичок. Проблемний урок – питання - відповідь. Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики. Відеопризинтація. Відеозв'язок через вайбер. Дистанційні завдання на платформі. Фото зошита. Голосове повідомлення. 10 робіт.
4-А 09.04. На вокзалі. Повторення : ступені порівняння прикметників. Інтегрований урок, урок введення нової лексики. Розвивати критичне Мислення. Проблемний урок – питання - відповідь.Лондон. Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики. Відеопризинтація. Відеозв'язок через вайбер. Дистанційні завдання на платформі. Перегляд відео,завдань. Фото зошита. Голосове повідомлення. 14 робіт.
2-Г 2грп. 09.04. Світ диких тваринтварин .Мій домашній улюбленець. Повторення: Одяг. Інтегрований урок, , урок введення нової лексики. Інтерактивні методи , розвиток критичного мислення. Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики. Читання за диктором. Відеозв'язок через вайбер. Дистанційні завдання на платформі. Фото зошита. Голосове повідомлення. 13 робіт.
Бурдюг О.С.
6-А Країни та національності Формат проведення Liveworksheet відеопрезентація Технології вайбер голосові повідомлення Інд. робота з учнями Відео та телефонний зв'язок Взаємозв’язок перевірка робіт у Google classroom,фотозвіт Перевірка робіт 7
1-В
Їжа та напої
Урок консультація Вайбер Відео та телефонний зв'язок Фотозвіт, перевірка робіт у Google classroom 11
1-А Їжа та напої Урок консультація Вайбер Відео та телефонний зв’язок Перевірка робіт у Google classroom, відеоролик 5
7-В З історії Великобританії Урок презентація Вайбер Відео та телефонний зв’язок Перевірка у аналіз робіт y google classroom та viber 5
7-Б З історії Великобританії Урок презентація 5
Спусканюк К.В.
Роальд Дал «Чарлі та шоколадна фабрика» Урок - пояснення Дистанційно, платформа classroom.google.com Консультації з учнями через Viber Фотозвіти виконаних робіт ( 13 ще надсилають)
9А (I-II група) Швейцарія Урок – пояснення матеріалу з відео доповненням Дистанційно, платформа classroom.google.com Консультації з учнями через Viber Фотозвіти виконаних робіт 0
Індив. навч. Коваленко К. Твоя думка щодо проблем довкілля Урок – закріплення теми Дистанційно, платформа classroom.google.com Консультації через Viber Фотозвіт виконаної роботи
Шутило О.І.
4 – А В аеропорту Удосконалення знань Інтерактивні методи. Розвиток критичного мислення. Відео Відповіді на запитання у Viber, на платформі Google Class room, телефонний зв`язок Дистанційні завдання на платформі Фото зошита. 13 робіт
4 – В В аеропорту Удосконалення знань Інтерактивні методи. Розвиток критичного мислення. Відео Відповіді на запитання у Viber, на платформі Google Class room, телефонний зв`язок Дистанційні завдання на платформі Фото зошита. 15 робіт
4 – Б В аеропорту Удосконалення знань Інтерактивні методи. Розвиток критичного мислення. Відео Відповіді на запитання у Viber, на платформі Google Class room, телефонний зв`язок Дистанційні завдання на платформі. Фото зошита. 13 робіт
Яковенко Т.В.
Граматика Present Simple Урок за розкладом Дистанційно, платформа classroom.google.com Консультації з учнями через Viber Фотозвіти виконаних робіт (5 учнів), ще надсилають Учням дозволений термін здачі робіт до понеділка з метою уникнення їх перевантаження.
Тест з теми « Артикль з геогр.назвами» Урок за розкладом Дистанційно, платформа classroom.google.com Консультації з учнями через Viber Фотозвіти виконаних робіт (1 учнів) ще надсилають
Тест з теми « Артикль з геогр.назвами» Урок за розкладом Дистанційно, платформа classroom.google.com Консультації з учнями через Viber Фотозвіти виконаних робіт (3 учнів) ще надсилають
Урок з Заворотнюк С Урок за розкладом Дистанційно, платформа classroom.google.com Консультації з учнями через Viber Фотозвіти виконаних робіт (0) ще надсилають
Великобританія.Present Simple Урок за розкладом Дистанційно, платформа classroom.google.com Консультації з учнями через Viber Фотозвіти виконаних робіт (2 учні) ще надсилають
10 В Спорт у Великобританії Урок за розкладом Дистанційно, платформа classroom.google.com Консультації з учнями через Viber Фотозвіти виконаних робіт (2 учні) ще надсилають
Гузенко М.А.
6-г(м) Перевірочна дистанційна робота. Тема: "Числівник".( тести, завдання). Дистанційно платформа classroom Тести, завдання Консультації у вайбер фотозвіт 16 учнів
9-в(л) " Чорна рада"- перший україномовний історичний роман-хроніка. Походження його назви.Історична основа й авторська уява, романтичність стилю. Т.Л. роман, роман-хроніка, історичний роман. Дистанційно платформа classroom Робота з підручником,презентація, тести Консультації у вайбер фотозвіти 15 учнів
6-а(м) Перевірочна дистанційна робота. Тема: "Числівник".( тести, завдання). Дистанційно платформа classroom Тести, завдання Консультації у вайбер фотозвіт 21 учнів
6-в(м) Перевірочна дистанційна робота. Тема: "Числівник".( тести, завдання). Дистанційно платформа classroom Тести, завдання Консультації у вайбер фотозвіт 19 учнів
9-в(курс) Інтонація як засіб зв'язку частин у безсполучниковому реченні. Смислові відношення в безсполучникових реченнях. Дистанційно платформа classroom Робота з пірчником, тести Консультації у вайбер фотозвіт 9 учнів
Черепенько А.О.
5-В Українська література
Єдність людини і природи, зв'язок між станом людської душі та довкіллям. Максим Рильський «Осінь – маляр із палітрою пишною…»
Дистанційна робота (онлайн платформа Google Classroom) Презентація, гра «Поміркуй над прочитаним», «Хто швидше», словникова робота, ідейно-тематичний аналіз. Надання індивідуальних консультацій (Viber , Google Classroom) Виконання завдань Перевірено: 11 робіт
7-А Українська література О. Теліга «Сучасникам». Моральний заповіт нащадкам Дистанційна робота (онлайн платформа Google Classroom) Презентація, відео матеріали, завдання пошуково-дослідницького характеру, ідейно-тематичний аналіз. Надання індивідуальних консультацій (Viber , Google Classroom) Виконання завдань Перевірено: 7 робіт
Ткачук В.С.
Чорноус В. Правопис займенників Закріплення знань. Телеф. режим 1 година, відеоурок, тести О.Авраменко Бесіда 1
Чорноус В. Морфологічні типи прислівників. Ступені порівняння озночальних прислівників. Закріплення знань. Телеф. режим 1 година, відеоурок, тести О.Авраменко Бесіда 1
5-Г РМ. Лист до рідної людини з використанням звертань та вставних слів. Пояснення Вайбер, “Мій Клас” Індивідуальна консультація Фотозвіт 13
7-В Написання сполучників разом та окремо Пояснення Вайбер, “Мій Клас” Індивідуальна консультація Фотозвіт 10
Мельник К. РМ Письмовий переказ за данним планом і опорними словами Пояснення Вайбер Консультація Фотозвіт 1
8-В Контрольна робота N5. Творчість М. Коцюбинського, О. Довженка, Н. Бічуї . Розгорнуті відповіді на запитання. Контроль знань Вайбер Консультація Фотозвіт 10
Волкова О.О.
09.04 9-Б геометрія 9-В геометрія Площі подібних Фігур. Перевірочна робота з теми:перетворення подібності та його властивості. дистанційно Онлайн-консультаціі,відео-уроки з каналу Стас Вольвач (у ютубі),платформа Google Клас код класу U5mn2ud Коментарі на платформі,консультаціі у Вайбері(відео ,аудіо) в Zoom,Скайп. У класній роботі виконуємо такі № 1037?1039?1041?1043,1045Д/З пар 24 №1038,1040,1042,1044 для учнів з дост рівн №1046. Виконані роботи,які прислані на платформу ,тестування Виконані роботи,які прислані на платформу ,тестування
09.04. 8-А 8-Б алгебра Самостійна робота з теми:Квадратні рівняння.Теорема Вієта.Квадратні рівняння як математична модель прикладноі задачі(на 2 варіанти). Підготовка до контрольноі роботи. дистанційно Онлайн-консультаціі,,платформа Google Клас код класу Ipz5wur,Вайбер. Коментарі на платформі,консультаціі у Вайбері(відео ,аудіо) в Zoom,Скайп. Підготовка до контрольноі роботи Д/З розв*язати ЗПЗ стор197 №1-9 Виконані роботи,які прислані на платформу ,тестування Виконані роботи,які прислані на платформу ,тестування
09.04.20 8-Б Зичков Денис геометрія Многокутник та його елементи.Опуклі та неопуклі многокутники Дистанційно Відео зв*язок через Скайп Коментарі ,обмін відео файлами аудіо спілкування у Вайбері Прислані роботи ,усні відповіді Виконані роботи,які прислані, усні відповіді
Кавака Л.Г.
10-Б 1 урок Фізика (астрон. компонент) Загальні характеристики планет Сонячної системи та їх супутників. 3Д екскурсія по Сонячній системі https://www.youtube.com/watch?v=98kjlWWk62c https://www.youtube.com/watch?v=ygekXIWMMYU - Ознайомлення з загальними характеристиками планет Сонячної системи та їх супутників. - Складання порівняльної таблиці планет земної групи - Складання порівняльної таблиці планет гігантів Консультації в Вайбері Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 12.04 23:59 20
10-Б 2 урок Фізика Коефіцієнт корисної дії Он-лайн урок (ZOOM- відеоконференція) - Розв’язування задач на визначення ККД та теплові процеси з врахуванням ККД - Запис рівняння теплового балансу для теплових процесів з урахуванням ККД - Аналіз перебігу теплових процесів в умовах задач ДЗ 2 задачі на платформі Google клас Відповіді на запитання учнів під час уроку та в Вайбері. Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 09.04 23:59 20
Качуровський С. 4 урок Фізика Виштовхувальна сила в рідинах і газах. Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=aaS__QNfANw https://www.youtube.com/watch?v=aaS__QNfANw - Вивчення нового матеріалу; - Знайомство з історією відкриттів; - Практичне застосування теорії: «Закон Архімеда» https://forms.gle/dHUxE478cWuFPj9S9 «Плавання тіл» https://forms.gle/XFd159gxhFL4dcYt7 Консультації у Вайбері Тести в Google-forms 1
11 5 урок Фізика (астрон. компонент) Світ Галактик. Квазари. Ознайомитись з матеріалом відео: https://www.youtube.com/watch?v=V5Alb5Vj6Ik або https://www.youtube.com/watch?v=nxNvK5FUVDY - Вивчення нового матеріалу - Розширення уявлень про будову Всесвіту Дз: https://postnauka.ru/faq/7167 Конспект. Консультації у Вайбері Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 07.04 23:59 15
5-А 6 урок Фізика Магнітні явища. Магніти Використання записів відеофрагментів уроків, мультфільмів для пояснення матеріалу - вивчення теоретичного матеріалу; - знайомство з ментальною картою; - практичне використання магнітів, історична довідка; - знайомство з новітніми матеріалами: феромагнітною рідиною. ДЗ Створити ментальну карту з теми «Постійні магніти» Відповіді на запитання учнів в Вайбері Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 10.04 23.59 20
9-В 7 урок Фізика Розв’язування задач на закон збереження імпульсу Он-лайн урок (ZOOM- відеоконференція) - Практичне застосування алгоритму розв’язування задач з теми «Закон збереження імпульсу» - коментований запис розвязку задачі; - використання он-лайн дошки в двосторонньому режимі. ДЗ впр. 36 (4 а, б ) Консультація в режимі он-лайн під час уроку (ZOOM – конференція), у Вайбері Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 08.04 23:59 15
Сабірова О.Є.
Знаходження відсотків від числа, числа за його відсотком Розв’язування вправ Математика Урок застосування знань умінь і навичок Диференційоване навчання Технологія створення ситуації успіху Пояснення матеріалу Google-classroom, VIber, відеоматеріал Дистанційне завдання на платформі Консультації учням Фото зошита (14 робіт домашнього завдання)
7А, 7Б, 7В Лінійні рівняння та їх властивості. Розв язування вправ Алгебра Урок застосування знань , умінь та навичок Технологія особистісно-орієнтованого навчання Пояснення матеріалу Google-classroom, VIber, Використання уроку Всеукраїнської школи он-лайн Дистанціцні завдання на платформі. Консультації окремим учням Фото зошита (10робіт- 7А) (14робіт-7Б) (10 робіт-7В) (перевірка конспекту)
6А 6Г Основні властивості рівнянь. Розв язування вправ Математика Урок застосування знань , умінь та навичок, урок контролю Інформаційно –комунікативні технології Пояснення матеріалу Google-classroom, VIber, Використання уроку Всеукраїнської школи он-лайн Дистанціцні завдання на платформі. Консультації окремим учням Фото зошита (12робіт-6А) (10 робіт-6Г)
Білецька О.В.
8 – В Геометрія Розв’язування задач, які передбачають розкладання квадратного тричлена на множники 1. «Виконуємо разом». Опрацювати розв’язування завдань № 911; № 913 (1) за підручником "Алгебра 8 клас" Істер за поданими фотоматеріалами. 2. Виконати №912 і №914 (1) Практичний метод: розв’язування задач Наочний метод: ілюстрація Робота з підручником Технологія створення ситуації успіху Фотозвіти на платформі Google клас (7) Термін здачі 12 квітня 7 робіт
10-Б Геометрія Розв’язування задач на тему «Координати і вектори в просторі» Розв’язування задач у тестовій формі. (12 диференційованих завдань) Практичний метод: розв’язування задач Технології: диференційованого навчання; створення ситуації успіху. Матеріали уроку розміщенні на платформі Google клас tksdfnt Консультації: бесіди, аудіо пояснення у Вайбері Звіт Google клас у розділі Google форми (18) 18 робіт
5-В Математика Знаходження відсотків від числа 1. Опрацювання теоретичного матеріалу. 1) Опрацювати ст. 246 підручника "Математика 5 клас" Істер, починаючи зі слів : "Розглянемо задачу знаходження відсотків від заданого числа". Виділений текст вивчити. 2) Переглянути відеоурок за поданим нижче посиланням 2. «Виконуємо разом». Опрацювати розвязанні на фотокартках № 1517; №1519; №1520 підручника "Математика 5 " Істер. Фотоматеріали додаються. 3. Домашнє завдання виконати №1518; 1521; №1522 Робота з підручником: прочитати, вивчити. Відео метод: перегляд пояснення теоретичного матеріалу: https://www.youtube.com/watch?v=S4qZB2S7Vjk Практичний метод: розв’язування задач Наочний метод: ілюстрація Робота з підручником Технології: диференційованого навчання, створення ситуації успіху. Фотозвіти на платформі Google клас (16) Термін здачі до 10.04 16 робіт
6-Б математика Розв’язування рівнянь 1. «Виконуємо разом» №1341 і №1338 (1 і 3). 2. Домашнє завдання №1342 і № 1339(1) №1338(3) Практичний метод: розв’язування задач Наочний метод: ілюстрація Робота з підручником Технології: диференційованого навчання, створення ситуації успіху. Фотозвіти на платформі Google клас (23) Термін здачі до 10.04 23 роботи
6-В математика Розв’язування рівнянь 1. «Виконуємо разом» №1341 і №1338 (1 і 3). 2. Домашнє завдання №1342 і № 1339(1) №1338(3) Практичний метод: розв’язування задач Наочний метод: ілюстрація Робота з підручником Технології: диференційованого навчання, створення ситуації успіху Фотозвіти на платформі Google клас (14) Термін здачі до 10.04 13 робіт
Ментова Н.О.
5а (матем.) Відсотки. Знаходження відсотків від даного числа Урок за розкладом Дистанційно, платформа classroom.google.com Viber Консультації з учнями через Viber Фотозвіти виконаних робіт (19 учнів), ще надсилають 19
5б (матем.) Контрольна робота «Множення і ділення десяткових дробів» Урок за розкладом Дистанційно, платформа classroom.google.com Viber Консультації з учнями через Viber Фотозвіти виконаних робіт (21 учень) ще надсилають 21
9а (фізика) Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу Урок за розкладом Дистанційно, платформа classroom.google.com Viber Консультації з учнями через Viber Фотозвіти виконаних робіт (11 учнів) ще надсилають 11
10 а (фізика) Необоротність теплових процесів. Ентропія Урок за розкладом Дистанційно, платформа classroom.google.com Viber Консультації з учнями через Viber Фотозвіти виконаних робіт (3 учні), ще надсилають 3
10в (фізика) Вологість повітря Урок за розкладом Дистанційно, платформа classroom.google.com Viber Консультації з учнями через Viber Фотозвіти виконаних робіт (10 учнів) ще надсилають 10
Мартинюк В.В.
10 -А Пошуки сенсу буття в романі «Алхімік» Дистанційн. Проблемно –пошуковий,пояснювально – спонукальний, Відео перегляд. Платформа classroom Консультації, вайбер, телефон. дзвінки Прочитати роман,виконання письмової роботи. 11
7А, 7В Сучасна література. Д.В.Джонс Дистанційн. Проблемно –пошуковий, пояснювально – спонукальний, Платформа classroom Консультації, вайбер, телефон. дзвінки Опрацювати біографію письменниці. знайти цікаві факти життя 19 15
6-Б Р.Шеклі «Запах думок». Роздуми автора майбутнє людини та людства . Дистанційн. Проблемно –пошуковий, Опитування. Платформа classroom Консультації, вайбер, телефон. дзвінки Опрацювати біографію письменника, Прочитати твір Р.Шеклі «Запах думок»,дати відповіді на запитання . 18
«Вогонь горить ясно». Р.Бредбері Дистанційн. Проблемно –пошуковий, пояснювально – спонукальний, Платформа classroom Консультації, вайбер, телефон. дзвінки Виконання письмової роботи. 12
11 Милорад Павич «Скляний равлик» Дистанційн. Проблемно –пошуковий,пояснювально – спонукальний, Відео перегляд. Платформа classroom Консультації, вайбер, телефон. дзвінки Прочитати роман,виконання письмової роботи. 10
Грушецька О.О.
5-А Сенс зображення пригод героїв твору на шоколадній фабриці Віллі Вонки Розміщення завдань на платформі Google classroom, особисто на ел.пошту та у вайбері Проблемно –пошуковий, пояснювально – спонукальний, відеоперегляд Бесіди у вайбері (класній групі) та в особистих повідомленнях, телефонний режим, обговорення на платформі Перегляд фільму або читання тексу. Заповнення таблиці, характеристика героя Перевірка робіт із коментуванням помилок (фото) Не працюють такі учні (Кисіль Корнован Полянецький Тимофеєв Кривопіщенко Покрищенко Стеблина)
5-Б Сенс зображення пригод героїв твору на шоколадній фабриці Віллі Вонки Розміщення завдань на платформі Google classroom, особисто на ел.пошту та у вайбері Проблемно –пошуковий, пояснювально – спонукальний, відеоперегляд Бесіди у вайбері (класній групі) та в особистих повідомленнях, телефонний режим, обговорення на платформі Перегляд фільму або читання тексу. Заповнення таблиці, характеристика героя Перевірка робіт із коментуванням помилок(фото) Не працюють такі учні Аль-Шаркаві Бурлака Касьяненко Щербатюк
8-А Філософський зміст твору «Маленький принц» Розміщення завдань на платформі Google classroom, особисто на ел.пошту та у вайбері Проблемно –пошуковий, пояснювально – спонукальний, тестові завдання Бесіди у вайбері (класній групі) та в особистих повідомленнях, телефонний режим, обговорення на платформі Записати визначення. Пройти тестування за посиланням на платформу НА УРОК (https://naurok.com.ua/ test/join?gamecode=773933) Перевірка робіт із коментуванням помилок(фото) Не працюють такі учні Волченко Ковальчук
9-А Р.Д. Бредбері «451 ° за Фарангейтом»: тема знецінення культури. Повідні мотиви твору – книги(читання), пожежі, тотальний контроль, інакомислення тощо Розміщення завдань на платформі Google classroom, особисто на ел.пошту та у вайбері Проблемно –пошуковий, пояснювально – спонукальний, відеоперегляд Бесіди у вайбері (класній групі) та в особистих повідомленнях, телефонний режим, обговорення на платформі Прочитати твір або переглянути фільм за посиланням (https://rezka.ag/films/drama/ 27636-451-gradus-po-farengeytu-2018.html) Написати аналіз твору Перевірка робіт із коментуванням помилок(фото) Не працюють такі учні Алієв Бадера Василевська Герасименко Грабко Даценко Гранковська Кучеренко Д. Павленко Петренко Скоромний
Гардецька С.Ю.
Екологічні групи рослин Платформа classroom Опрацювання презентації та робота з підручником Консультація вайбер, телефоні дзвінки Опорна схема, завдання. (термін до 14.04) 7
Практична робота №3 "Визначення форм поведінки тварин" Платформа classroom Опрацювання відео, презентації та робота з підручником, виконання завдань, тестування Консультація вайбер, телефоні дзвінки Опорна схема, завдання. (термін до 14.04) 17(тести) 9 (практична)
Наземно-повітряне середовище Платформа classroom Теорія, презентація, робота з підручником Консультація вайбер, телефоні дзвінки Складання опорних схем, виконання завдань 9
Качуровський Сергій «Повітря, його склад. Кисень» Платформа classroom Теорія, робота з підручником, виконання задач Консультація вайбер, телефоні дзвінки Виконання завдань, опорна схема 1
Практична робота №3 "Визначення форм поведінки тварин" Платформа classroom Опрацювання відео, презентації та робота з підручником, виконання завдань, тестування Консультація вайбер, телефоні дзвінки Опорна схема, завдання. (термін до 14.04) 18(тести) 4 (практична)
Форми поведінки тварин: репродуктивна, соціальна Платформа classroom Опрацювання відео та робота з підручником Консультація вайбер, телефоні дзвінки Опорна схема, завдання. (термін до 09.04) 5
Зичков Денис Фізичні та хімічні властивості кислот Платформа classroom Опрацювання теорія, робота з підручником Консультація вайбер, телефоні дзвінки Опорна схема, задача
Шевцова В.В.
1 5 -Б Тема уроку: Середовища існування організмів. Наземно-повітряне і водне. Опрацюван-ня матеріалу підручника, перегляд презентації. Робота над складанням порівняльної таблиці за зразком вчителя. Творче завдання: Доповядь, кросворд. Googl classroom Група вайбер Фотозвіт виконаних завдань: таблиця, доповідь, кросворд. 13
2 5 -В Тема уроку: Середовища існування організмів. Наземно-повітряне і водне. Опрацюван-ня матеріалу підручника, перегляд презентації. Робота над складанням порівняльної таблиці за зразком вчителя. Творче завдання: Доповядь, кросворд. Googl classroom Група вайбер Фотозвіт виконаних завдань: таблиця, доповідь, кросворд. 17
3 10 -А Тема уроку: Трансплантація тканин та органів людини. Репродукція клітин. Опрацювати матеріал підручни-ка,презентації та відеопояснення. Виконати практичну роботу, завд.Самостійна робота ст.222,вправа .№1. Googl classroom Група вайбер Фотозвіт виконаної роботи: Конспект-схема, результат пр. роботи, творче завдання. 8
4 8 –В Тема уроку: Научіння, розумова діяльність. Мислення і мова. Опрацюван-ня матеріа-лу підруч-ника, відеопояс-нення, презентація теми. Завдання: Ст.226-пояснення правил, ст.229-порівняльна таблиця. Googl classroom Група вайбер Фото виконаних робіт: план-конспект уроку, пояснення правил, порівняльна таблиця. 10
5 5 –А Тема уроку: Середовища існування організмів. Наземно-повітряне і водне. Опрацюван-ня матеріалу підручника, перегляд презентації. Робота над складанням порівняльної таблиці за зразком вчителя. Творче завдання: доповідь, кросворд. Googl classroom Група вайбер Фотозвіт виконаних завдань: Таблиця, доповідь, кросворд. 14
6 8 –А Тема уроку: Научіння, розумова діяльність Мова і мислення. Опрацюван-ня матеріалу підручника, перегляд презентації. Робота над складанням порівняльної таблиці за зразком вчителя. Googl classroom Група вайбер Фото виконаних робіт: план-конспект уроку, пояснення правил, порівняльна таблиця. 9
7 6 –А Тема уроку: Дистанційна узагальнююча робота «Різноманітність рослин» Тестова робота за Друковани-ми матеріа-лами з обмежен-ням в часі. Googl classroom Група вайбер Фотозвіт результатів виконаних робіт. 25
Комарист Ю.С.
10А Канада Цифровий: платформа Google classroom – завдання +feedback Дистанційний відео-урок, робота з підручником Диференційовані завдання, звіт 14
11 Виробництво транспортних засобів та електроніки, фармацевтичної продукції, текстилю, одягу, взуття. Надання послуг Цифровий: платформа Google classroom – завдання +feedback Дистанційна онлайн-консультація; презентація; робота з підручником Диференційовані завдання, звіт 8
Етноси Цифровий: платформа Google classroom – завдання +feedback Дистанційний відео-урок, опорна схема, робота з підручником Половий Диференційовані завдання, звіт 13
Туризм в Україні. Міжнародний туризм Цифровий: платформа Google classroom – завдання +feedback Дистанційний відео-урок, робота з підручником, «Онлайн поїздка за кордон» Проєкт- звіт 6
Урбанізація Цифровий: платформа Google classroom – завдання +feedback Дистанційний відео-урок, робота з підручником Диференційовані завдання, звіт 10
Коваленко Катерина (11 клас -індивід.) Виробництво транспортних засобів та електроніки, фармацевтичної продукції, текстилю, одягу, взуття. Надання послуг Цифровий: Онлайн-урок по вайбер Робота з підручником, відповіді на питання та завдання Запис у зошиті 1
Овчинников Д.В.
7 А Футбол Відео урок Вайбер, ютуб відеозвіт та фотозвiт
6 А, Б Футбол Відео урок Вайбер, ютуб відеозвіт та фотозвiт
6 В, Г Футбол Відео урок Вайбер, ютуб відеозвіт та фотозвiт
Футбол Відео урок Вайбер, ютуб відеозвіт та фотозвiт Вибірково 10 учнiв
5В, Г Футбол Відео урок Вайбер, ютуб відеозвіт та фотозвiт
Кiлькiсть переглядiв: 851

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Квітень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930