Клас або урок | Тема | Формат проведеного уроку | Використані методики,технологіі | Індивідуальна робота з унями | Результат засвоєння матеріалу(взаємозв*язок) | Перевірка робіт |
Маріянчук Н.П. 1-А |
1-А | Читаю про кольори в природі. Єлизавета Гуменко«Олівці».За Миколою Стояном «Розмова кольорів». | Онлайн урок | Індивідуалізоване навчання, відео презентації | Відео зв'язок, голосові повідомлення, роз'яснення у телефонному режимі | Відео зв'язок, голосові повідомлення | Перевірка і аналіз відео |
1-А | Буква є. Звуковий аналіз слів. Списування тексту , поданого рукописним шрифтом | Онлайн урок | відео презентації Індивідуалізоване навчання, | Відео зв'язок, голосові повідомлення. роз'яснення у телефонному режимі | Відео зв'язок голосові повідомлення | Перевірка і аналіз скрін фото |
4-А | Створення та виконання алгоритмів з розгалудженням та циклами для виконавців у середовищі програмування для дітей | Онлайн урок | відео презентації Індивідуалізоване навчання, | Відео зв'язок, голосові повідомлення роз'яснення у телефонному режимі | Відео зв'язок голосові повідомлення | Перевірка і аналіз скрін фото |
1 –А | Записуємо числа другого десятка | Онлайн урок | відео презентації, відеоролик Індивідуалізоване навчання, | Відео зв'язок, голосові повідомлення роз'яснення у телефонному режимі. | Відео зв'язок голосові повідомлення | Перевірка і аналіз скрін фото |
1-А | Проект: «Який дар природи найцінніший для людини» | Онлайн урок | відео презентації Індивідуалізов-ане навчання, | Відео зв'язок, голосові повідомлення роз'яснення у телефонному режимі | Відео зв'язок голосові повідомлення | Перевірка і аналіз скрін фото |
Бондаренко О.В. 1-В |
1 - В | 1.ЯДС Тема: Винаходи людства | Урок - консультація | Вайбер, голосові повідомлення | Індивідуальне консультування | Фото робіт | 32 роботи |
| 2. Читання Тема: Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту « Як ми виграли комп’ютер», віршів М. Хоросницької та В. Зорик. | Урок – пояснення та консультування | Вайбер; телефонний зв’язок; голосові повідомлення; | Розбір та коментування помилок | Перевірка робіт індивідуально із коментуванням помилок; слухання віршів | 32 роботи |
| 3. Українська мова Тема: Закріплення вмінь писати вивчені букви. Доповнення та списування речень. | Урок – пояснення та консультування | Вайбер телефонний зв’язок; голосові повідомлення; | Розбір та коментування помилок | Перевірка робіт індивідуально із коментуванням помилок | 32 учнів |
| 4. ДІТ Тема: Комбінована робота «Будильник - кошенятко» | Урок - консультація | Вайбер | | Фото робіт | 32 |
Запорожченко Т.В. 2-Б |
Укр. мова. Читання | Письмовий переказ тексту «Як квітень до березня в гості їздив». Уривок твору М.Олійника «Дочка Прометея» | Он-лайн | скайп | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення | Укр. мова. Читання |
Япс | Доброзичливість – благородство вчинків і думок. | Он-лайн | скайп | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення | Япс |
Математика | Нумерація багатоцифрових чисел. Задачі на дворазове зменшення числа в кілька разів. | Он-лайн | скайп | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення | Математика |
Фіз-ра | ЗРВ. Стрибки зі скакалкою. Вправи з м’ячем. Ведення м’яча. Рухливі ігри. | Дистанційно | Відео зарядки у скайпі, вайбер | | | Фіз-ра |
Кривалап І.Ю. 2-В |
Математика | Таблиця ділення на 7 | Он-лайн | Скап | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка у аналіз робіт y вайбер і голосове повідомлення | 30 учнів |
Обм | Створення мозаїки з кольорового картонуеа | Он-лайн | Вайбер | Вайбер. Голосові повідомлення | Фотозвіт | 28 |
Англ.мова | Тварини. Складання речень. | Он-лайн | Скайп | Відео та телефонний зв’язок | Пояснення уроку через вайбер. | 28 учнів |
Українська мова | Складання діалогу. Письмово. | Он-лайн | . Скайп | Індивідуальне консультування. Розбір та коментування помилок | Перевірка у аналіз робіт y вайбер і голосове повідомлення | 29 учнів |
Ядс | Різноманітність людей у світі. Країни світу. | Он-лайн | . Скайп | Відео та телефонний зв’язок | Фотозвіт | 20 учнів |
Фудар О.І. 2-Г |
2-Г | 1.ЯДС.Які бувають громадські місця. | Пояснення нового матеріалу. | Презентація,дослідження.елементи гри. | Голосові повідомлення,пояснення по телефону. | Фотоматеріали роботи у зошиті. | Фотозвіт робіт. |
| 2.Читання.Л.Українка «На зеленому горбочку». | Вивчення нового матеріалу. | Презентація,елементи гри. | Голосові повідомлення,відеоурок. | Фотоматеріали:робота з текстом. | Вербальне формувальне оцінювання. |
| 3.Українська мова.Визначення головних слів у реченні.Складання розповіді за малюнком.Повт.діалог. | Пояснення нового матеріалу. | Презентація,дослідницька робота. | Голосові повідомлення. | Фотоматеріали. | Самоперевірка.Вербальне оцінювання. |
| 4.Ф-ра. | Перевірка фото робіт з ОБМ. | Коментар малюнків.. | | | |
| 5.Англ.мова. | Самопідготовка до уроків. | | | | |
| 13:15-14:40 | Добірка завдань | Самоосвіта. | | | |
Войтковська І.М. 3-А |
Українська мова | Прислівник Правопис найуживаніших прислівників | Презентація, перегляд відеоматеріалу | Інтелект карти, перегляд відеоматеріалу, слехання поезії (пояснювально-ілюстративний) | Онлайн-консультації, телефонний зв'язок (за потреби) | 20 | |
Людина і світ | Внутрішня будова Землі | Відеоурок,, відеоматеріал, тестування | Проблемне навчання, , дослідження, ІКТ | Онлайн-консультації, телефонний зв'язок ( за потреби) | 21 | |
Математика | Звичайний дріб. Задачі на знаходження двох добутків Об’ємні фіруги. | Презентація , відеоматеріал | Програмоване навчання ІКТ, виконання завдань за алгоритмом | Онлайн-консультації, телефонний зв’язок (за потреби) | 21 | |
Інформатика 4 – А | Складові комп’ютера | Презентація | Програмоване навчання ІКТ, | Онлайн-консультації, телефонний зв’язок (за потреби) | | |
Інформатика 4 – Б | Складові комп’ютера | Презентація | Програмоване навчання ІКТ, | Онлайн-консультації, телефонний зв’язок (за потреби) | | |
Барбенягре Р.А. 4-А |
09.04.20 | Математика | Множення трицифрових чисел на двоцифрові.Задачі на знаходження числа за двома різницями. | Телефон, вайбер, youtube. Голосові повідомлено, відео уроки, відеоролики | Індивідуалізоване навчання, індивідуальні консультаціі | Відеоповідомлення, фотоповідомлення, голосові повідомлення | Перевірено і оцінено 30 робіт |
| Украінська мова | Дієслова на –ся(літературна вимова і правопис).Відеоурок. | | | | Перевірено і оцінено 30 робіт |
| Основи здоров,я | Вплив рухової активності на розвиток організму.Принципи загартування. | | | | Прокоментовано |
Жуковська В.В. 4-Б |
Читання | Марія Парр «Вафильне серце» | Аудіокнига | Viber | Протягом дня в телефоному режимі та відеозв’язок з усіма | Фотозвіт дитячих робіт. Перевірка на платформе | 28 |
Фізкультура | Комплекс ранкової гімнастики | Відеоурок | Відеоурок | | | |
Я у світі | Проєкт «Українці яких знає світ» | Практична робота | Відеоролик | | | 28 |
Трудове навчання | Послідовність виконання квітки з паперу. П.р. «Весняні квіти» | Практична робота | Практична робота за поясненням вчителя, відеоролик, платформа Google classroom | | | 28 |
Англійська | Міські види транспорту | Робота на платформі | Платформа «мій клас», Viber | | | 28 |
| | | | | | |
Нагога С.В. 4-В |
4-В | Укр. мова Відеопояснення нового матеріалу | Вимова і правопис дієслів на –ся (-сь) | Відео урок, голосові повідомлення,текстові повідомлення | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | Фотозвіт | Перевірено і оцінено 29 робіт |
| Літ.чит | О.Єфімов. Тут є все… | Вайбер, текстові повідомлення | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | Фотозвіт, голосові повідомлення | Перевірено і оцінено вибірково 10 робіт |
| Природознавство Відеопояснення нового матеріалу | Мішані ліси | Відео урок, текстові повідомлення | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | Фотозвіт | Перевірено і оцінено 29 робіт |
| Інформатика (І група) | Створення алгоритмів з розгалудженням | Вайбер, текстові повідомлення, посилання на електронний підручник | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | Фотозвіт | Перевірено і прокоментовано 14 робіт |
Зубова В.В. |
3-А 09.04. | Погода. Одяг. Повторення : Past Simple. | Інтегрований урок ,урок засвоєння знань. | Інтерактивні методи , розвиток критичного мислення. | Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики. Читання за диктором. Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита. Голосове повідомлення. Відеоролик. 14 робіт. |
1-В 09.04. | Вчимо букви. Їжа та напої. Повторення: ABC. | Інтегрований урок, урок засвоєння знань, навичок. | Розвивати критичне мислення. | Пояснення, відповіді на питання. Вайбер. Відеоролики. Читання за диктором. Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита. Голосове повідомлення. 14 робіт |
1-А 09.04. | Вчимо букви. Їжа та напої. Повторення: ABC. | Інтегрований урок, урок засвоєння знань, навичок. | Проблемний урок – питання - відповідь. | Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики. Відеопризинтація. Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита. Голосове повідомлення. 10 робіт. |
4-А 09.04. | На вокзалі. Повторення : ступені порівняння прикметників. | Інтегрований урок, урок введення нової лексики. | Розвивати критичне Мислення. Проблемний урок – питання - відповідь.Лондон. | Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики. Відеопризинтація. Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі. Перегляд відео,завдань. | Фото зошита. Голосове повідомлення. 14 робіт. |
2-Г 2грп. 09.04. | Світ диких тваринтварин .Мій домашній улюбленець. Повторення: Одяг. | Інтегрований урок, , урок введення нової лексики. | Інтерактивні методи , розвиток критичного мислення. | Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики. Читання за диктором. Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита. Голосове повідомлення. 13 робіт. |
Бурдюг О.С. |
6-А | Країни та національності | Формат проведення Liveworksheet відеопрезентація | Технології вайбер голосові повідомлення | Інд. робота з учнями Відео та телефонний зв'язок | Взаємозв’язок перевірка робіт у Google classroom,фотозвіт | Перевірка робіт 7 |
1-В | | Урок консультація | Вайбер | Відео та телефонний зв'язок | Фотозвіт, перевірка робіт у Google classroom | 11 |
1-А | Їжа та напої | Урок консультація | Вайбер | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка робіт у Google classroom, відеоролик | 5 |
7-В | З історії Великобританії | Урок презентація | Вайбер | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка у аналіз робіт y google classroom та viber | 5 |
7-Б | З історії Великобританії | Урок презентація | | | | 5 |
Спусканюк К.В. |
5В | Роальд Дал «Чарлі та шоколадна фабрика» | Урок - пояснення | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | ( 13 ще надсилають) |
9А (I-II група) | Швейцарія | Урок – пояснення матеріалу з відео доповненням | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 0 |
Індив. навч. Коваленко К. | Твоя думка щодо проблем довкілля | Урок – закріплення теми | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації через Viber | Фотозвіт виконаної роботи | |
Шутило О.І. |
4 – А | В аеропорту | Удосконалення знань | Інтерактивні методи. Розвиток критичного мислення. Відео | Відповіді на запитання у Viber, на платформі Google Class room, телефонний зв`язок | Дистанційні завдання на платформі | Фото зошита. 13 робіт |
4 – В | В аеропорту | Удосконалення знань | Інтерактивні методи. Розвиток критичного мислення. Відео | Відповіді на запитання у Viber, на платформі Google Class room, телефонний зв`язок | Дистанційні завдання на платформі | Фото зошита. 15 робіт |
4 – Б | В аеропорту | Удосконалення знань | Інтерактивні методи. Розвиток критичного мислення. Відео | Відповіді на запитання у Viber, на платформі Google Class room, телефонний зв`язок | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита. 13 робіт |
Яковенко Т.В. |
6А | Граматика Present Simple | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт (5 учнів), ще надсилають | Учням дозволений термін здачі робіт до понеділка з метою уникнення їх перевантаження. |
8Б | Тест з теми « Артикль з геогр.назвами» | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт (1 учнів) ще надсилають |
8А | Тест з теми « Артикль з геогр.назвами» | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт (3 учнів) ще надсилають |
| Урок з Заворотнюк С | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт (0) ще надсилають |
6Г | Великобританія.Present Simple | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт (2 учні) ще надсилають |
10 В | Спорт у Великобританії | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт (2 учні) ще надсилають |
Гузенко М.А. |
6-г(м) | Перевірочна дистанційна робота. Тема: "Числівник".( тести, завдання). | Дистанційно платформа classroom | Тести, завдання | Консультації у вайбер | фотозвіт | 16 учнів |
9-в(л) | " Чорна рада"- перший україномовний історичний роман-хроніка. Походження його назви.Історична основа й авторська уява, романтичність стилю. Т.Л. роман, роман-хроніка, історичний роман. | Дистанційно платформа classroom | Робота з підручником,презентація, тести | Консультації у вайбер | фотозвіти | 15 учнів |
6-а(м) | Перевірочна дистанційна робота. Тема: "Числівник".( тести, завдання). | Дистанційно платформа classroom | Тести, завдання | Консультації у вайбер | фотозвіт | 21 учнів |
6-в(м) | Перевірочна дистанційна робота. Тема: "Числівник".( тести, завдання). | Дистанційно платформа classroom | Тести, завдання | Консультації у вайбер | фотозвіт | 19 учнів |
9-в(курс) | Інтонація як засіб зв'язку частин у безсполучниковому реченні. Смислові відношення в безсполучникових реченнях. | Дистанційно платформа classroom | Робота з пірчником, тести | Консультації у вайбер | фотозвіт | 9 учнів |
Черепенько А.О. |
5-В Українська література | Єдність людини і природи, зв'язок між станом людської душі та довкіллям. Максим Рильський «Осінь – маляр із палітрою пишною…» | Дистанційна робота (онлайн платформа Google Classroom) | Презентація, гра «Поміркуй над прочитаним», «Хто швидше», словникова робота, ідейно-тематичний аналіз. | Надання індивідуальних консультацій (Viber , Google Classroom) | Виконання завдань | Перевірено: 11 робіт |
7-А Українська література | О. Теліга «Сучасникам». Моральний заповіт нащадкам | Дистанційна робота (онлайн платформа Google Classroom) | Презентація, відео матеріали, завдання пошуково-дослідницького характеру, ідейно-тематичний аналіз. | Надання індивідуальних консультацій (Viber , Google Classroom) | Виконання завдань | Перевірено: 7 робіт |
Ткачук В.С. |
Чорноус В. | Правопис займенників | Закріплення знань. | Телеф. режим 1 година, відеоурок, тести О.Авраменко | Бесіда | | 1 |
Чорноус В. | Морфологічні типи прислівників. Ступені порівняння озночальних прислівників. | Закріплення знань. | Телеф. режим 1 година, відеоурок, тести О.Авраменко | Бесіда | | 1 |
5-Г | РМ. Лист до рідної людини з використанням звертань та вставних слів. | Пояснення | Вайбер, “Мій Клас” | Індивідуальна консультація | Фотозвіт | 13 |
7-В | Написання сполучників разом та окремо | Пояснення | Вайбер, “Мій Клас” | Індивідуальна консультація | Фотозвіт | 10 |
Мельник К. | РМ Письмовий переказ за данним планом і опорними словами | Пояснення | Вайбер | Консультація | Фотозвіт | 1 |
8-В | Контрольна робота N5. Творчість М. Коцюбинського, О. Довженка, Н. Бічуї . Розгорнуті відповіді на запитання. | Контроль знань | Вайбер | Консультація | Фотозвіт | 10 |
Волкова О.О. |
09.04 9-Б геометрія 9-В геометрія | Площі подібних Фігур. Перевірочна робота з теми:перетворення подібності та його властивості. | дистанційно | Онлайн-консультаціі,відео-уроки з каналу Стас Вольвач (у ютубі),платформа Google Клас код класу U5mn2ud | Коментарі на платформі,консультаціі у Вайбері(відео ,аудіо) в Zoom,Скайп. У класній роботі виконуємо такі № 1037?1039?1041?1043,1045Д/З пар 24 №1038,1040,1042,1044 для учнів з дост рівн №1046. | Виконані роботи,які прислані на платформу ,тестування | Виконані роботи,які прислані на платформу ,тестування |
09.04. 8-А 8-Б алгебра | Самостійна робота з теми:Квадратні рівняння.Теорема Вієта.Квадратні рівняння як математична модель прикладноі задачі(на 2 варіанти). Підготовка до контрольноі роботи. | дистанційно | Онлайн-консультаціі,,платформа Google Клас код класу Ipz5wur,Вайбер. | Коментарі на платформі,консультаціі у Вайбері(відео ,аудіо) в Zoom,Скайп. Підготовка до контрольноі роботи Д/З розв*язати ЗПЗ стор197 №1-9 | Виконані роботи,які прислані на платформу ,тестування | Виконані роботи,які прислані на платформу ,тестування |
09.04.20 8-Б Зичков Денис геометрія | Многокутник та його елементи.Опуклі та неопуклі многокутники | Дистанційно | Відео зв*язок через Скайп | Коментарі ,обмін відео файлами аудіо спілкування у Вайбері | Прислані роботи ,усні відповіді | Виконані роботи,які прислані, усні відповіді |
Кавака Л.Г. |
10-Б 1 урок | Фізика (астрон. компонент) Загальні характеристики планет Сонячної системи та їх супутників. | 3Д екскурсія по Сонячній системі https://www.youtube.com/watch?v=98kjlWWk62c https://www.youtube.com/watch?v=ygekXIWMMYU | - Ознайомлення з загальними характеристиками планет Сонячної системи та їх супутників. - Складання порівняльної таблиці планет земної групи - Складання порівняльної таблиці планет гігантів | Консультації в Вайбері | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 12.04 23:59 | 20 |
10-Б 2 урок | Фізика Коефіцієнт корисної дії | Он-лайн урок (ZOOM- відеоконференція) | - Розв’язування задач на визначення ККД та теплові процеси з врахуванням ККД - Запис рівняння теплового балансу для теплових процесів з урахуванням ККД - Аналіз перебігу теплових процесів в умовах задач ДЗ 2 задачі на платформі Google клас | Відповіді на запитання учнів під час уроку та в Вайбері. | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 09.04 23:59 | 20 |
Качуровський С. 4 урок | Фізика Виштовхувальна сила в рідинах і газах. | Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=aaS__QNfANw https://www.youtube.com/watch?v=aaS__QNfANw | - Вивчення нового матеріалу; - Знайомство з історією відкриттів; - Практичне застосування теорії: «Закон Архімеда» https://forms.gle/dHUxE478cWuFPj9S9 «Плавання тіл» https://forms.gle/XFd159gxhFL4dcYt7 | Консультації у Вайбері | Тести в Google-forms | 1 |
11 5 урок | Фізика (астрон. компонент) Світ Галактик. Квазари. | Ознайомитись з матеріалом відео: https://www.youtube.com/watch?v=V5Alb5Vj6Ik або https://www.youtube.com/watch?v=nxNvK5FUVDY | - Вивчення нового матеріалу - Розширення уявлень про будову Всесвіту Дз: https://postnauka.ru/faq/7167 Конспект. | Консультації у Вайбері | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 07.04 23:59 | 15 |
5-А 6 урок | Фізика Магнітні явища. Магніти | Використання записів відеофрагментів уроків, мультфільмів для пояснення матеріалу | - вивчення теоретичного матеріалу; - знайомство з ментальною картою; - практичне використання магнітів, історична довідка; - знайомство з новітніми матеріалами: феромагнітною рідиною. ДЗ Створити ментальну карту з теми «Постійні магніти» | Відповіді на запитання учнів в Вайбері | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 10.04 23.59 | 20 |
9-В 7 урок | Фізика Розв’язування задач на закон збереження імпульсу | Он-лайн урок (ZOOM- відеоконференція) | - Практичне застосування алгоритму розв’язування задач з теми «Закон збереження імпульсу» - коментований запис розвязку задачі; - використання он-лайн дошки в двосторонньому режимі. ДЗ впр. 36 (4 а, б ) | Консультація в режимі он-лайн під час уроку (ZOOM – конференція), у Вайбері | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 08.04 23:59 | 15 |
Сабірова О.Є. |
5Г | Знаходження відсотків від числа, числа за його відсотком Розв’язування вправ Математика | Урок застосування знань умінь і навичок | Диференційоване навчання Технологія створення ситуації успіху | Пояснення матеріалу Google-classroom, VIber, відеоматеріал | Дистанційне завдання на платформі Консультації учням | Фото зошита (14 робіт домашнього завдання) |
7А, 7Б, 7В | Лінійні рівняння та їх властивості. Розв язування вправ Алгебра | Урок застосування знань , умінь та навичок | Технологія особистісно-орієнтованого навчання | Пояснення матеріалу Google-classroom, VIber, Використання уроку Всеукраїнської школи он-лайн | Дистанціцні завдання на платформі. Консультації окремим учням | Фото зошита (10робіт- 7А) (14робіт-7Б) (10 робіт-7В) (перевірка конспекту) |
6А 6Г | Основні властивості рівнянь. Розв язування вправ Математика | Урок застосування знань , умінь та навичок, урок контролю | Інформаційно –комунікативні технології | Пояснення матеріалу Google-classroom, VIber, Використання уроку Всеукраїнської школи он-лайн | Дистанціцні завдання на платформі. Консультації окремим учням | Фото зошита (12робіт-6А) (10 робіт-6Г) |
Білецька О.В. |
8 – В Геометрія | Розв’язування задач, які передбачають розкладання квадратного тричлена на множники | 1. «Виконуємо разом». Опрацювати розв’язування завдань № 911; № 913 (1) за підручником "Алгебра 8 клас" Істер за поданими фотоматеріалами. 2. Виконати №912 і №914 (1) | Практичний метод: розв’язування задач Наочний метод: ілюстрація Робота з підручником Технологія створення ситуації успіху | | Фотозвіти на платформі Google клас (7) Термін здачі 12 квітня | 7 робіт |
10-Б Геометрія | Розв’язування задач на тему «Координати і вектори в просторі» | Розв’язування задач у тестовій формі. (12 диференційованих завдань) | Практичний метод: розв’язування задач Технології: диференційованого навчання; створення ситуації успіху. Матеріали уроку розміщенні на платформі Google клас tksdfnt | Консультації: бесіди, аудіо пояснення у Вайбері | Звіт Google клас у розділі Google форми (18) | 18 робіт |
5-В Математика | Знаходження відсотків від числа | 1. Опрацювання теоретичного матеріалу. 1) Опрацювати ст. 246 підручника "Математика 5 клас" Істер, починаючи зі слів : "Розглянемо задачу знаходження відсотків від заданого числа". Виділений текст вивчити. 2) Переглянути відеоурок за поданим нижче посиланням 2. «Виконуємо разом». Опрацювати розвязанні на фотокартках № 1517; №1519; №1520 підручника "Математика 5 " Істер. Фотоматеріали додаються. 3. Домашнє завдання виконати №1518; 1521; №1522 | Робота з підручником: прочитати, вивчити. Відео метод: перегляд пояснення теоретичного матеріалу: https://www.youtube.com/watch?v=S4qZB2S7Vjk Практичний метод: розв’язування задач Наочний метод: ілюстрація Робота з підручником Технології: диференційованого навчання, створення ситуації успіху. | | Фотозвіти на платформі Google клас (16) Термін здачі до 10.04 | 16 робіт |
6-Б математика | Розв’язування рівнянь | 1. «Виконуємо разом» №1341 і №1338 (1 і 3). 2. Домашнє завдання №1342 і № 1339(1) №1338(3) | Практичний метод: розв’язування задач Наочний метод: ілюстрація Робота з підручником Технології: диференційованого навчання, створення ситуації успіху. | | Фотозвіти на платформі Google клас (23) Термін здачі до 10.04 | 23 роботи |
6-В математика | Розв’язування рівнянь | 1. «Виконуємо разом» №1341 і №1338 (1 і 3). 2. Домашнє завдання №1342 і № 1339(1) №1338(3) | Практичний метод: розв’язування задач Наочний метод: ілюстрація Робота з підручником Технології: диференційованого навчання, створення ситуації успіху | | Фотозвіти на платформі Google клас (14) Термін здачі до 10.04 | 13 робіт |
Ментова Н.О. |
5а (матем.) | Відсотки. Знаходження відсотків від даного числа | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com Viber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт (19 учнів), ще надсилають | 19 |
5б (матем.) | Контрольна робота «Множення і ділення десяткових дробів» | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com Viber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт (21 учень) ще надсилають | 21 |
9а (фізика) | Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com Viber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт (11 учнів) ще надсилають | 11 |
10 а (фізика) | Необоротність теплових процесів. Ентропія | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com Viber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт (3 учні), ще надсилають | 3 |
10в (фізика) | Вологість повітря | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com Viber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт (10 учнів) ще надсилають | 10 |
Мартинюк В.В. |
10 -А | Пошуки сенсу буття в романі «Алхімік» | Дистанційн. | Проблемно –пошуковий,пояснювально – спонукальний, Відео перегляд. Платформа classroom | Консультації, вайбер, телефон. дзвінки | Прочитати роман,виконання письмової роботи. | 11 |
7А, 7В | Сучасна література. Д.В.Джонс | Дистанційн. | Проблемно –пошуковий, пояснювально – спонукальний, Платформа classroom | Консультації, вайбер, телефон. дзвінки | Опрацювати біографію письменниці. знайти цікаві факти життя | 19 15 |
6-Б | Р.Шеклі «Запах думок». Роздуми автора майбутнє людини та людства . | Дистанційн. | Проблемно –пошуковий, Опитування. Платформа classroom | Консультації, вайбер, телефон. дзвінки | Опрацювати біографію письменника, Прочитати твір Р.Шеклі «Запах думок»,дати відповіді на запитання . | 18 |
9Б | «Вогонь горить ясно». Р.Бредбері | Дистанційн. | Проблемно –пошуковий, пояснювально – спонукальний, Платформа classroom | Консультації, вайбер, телефон. дзвінки | Виконання письмової роботи. | 12 |
11 | Милорад Павич «Скляний равлик» | Дистанційн. | Проблемно –пошуковий,пояснювально – спонукальний, Відео перегляд. Платформа classroom | Консультації, вайбер, телефон. дзвінки | Прочитати роман,виконання письмової роботи. | 10 |
Грушецька О.О. |
5-А | Сенс зображення пригод героїв твору на шоколадній фабриці Віллі Вонки | Розміщення завдань на платформі Google classroom, особисто на ел.пошту та у вайбері | Проблемно –пошуковий, пояснювально – спонукальний, відеоперегляд | Бесіди у вайбері (класній групі) та в особистих повідомленнях, телефонний режим, обговорення на платформі | Перегляд фільму або читання тексу. Заповнення таблиці, характеристика героя Перевірка робіт із коментуванням помилок (фото) Не працюють такі учні (Кисіль Корнован Полянецький Тимофеєв Кривопіщенко Покрищенко Стеблина) | |
5-Б | Сенс зображення пригод героїв твору на шоколадній фабриці Віллі Вонки | Розміщення завдань на платформі Google classroom, особисто на ел.пошту та у вайбері | Проблемно –пошуковий, пояснювально – спонукальний, відеоперегляд | Бесіди у вайбері (класній групі) та в особистих повідомленнях, телефонний режим, обговорення на платформі | Перегляд фільму або читання тексу. Заповнення таблиці, характеристика героя Перевірка робіт із коментуванням помилок(фото) Не працюють такі учні Аль-Шаркаві Бурлака Касьяненко Щербатюк | |
8-А | Філософський зміст твору «Маленький принц» | Розміщення завдань на платформі Google classroom, особисто на ел.пошту та у вайбері | Проблемно –пошуковий, пояснювально – спонукальний, тестові завдання | Бесіди у вайбері (класній групі) та в особистих повідомленнях, телефонний режим, обговорення на платформі | Записати визначення. Пройти тестування за посиланням на платформу НА УРОК (https://naurok.com.ua/ test/join?gamecode=773933) Перевірка робіт із коментуванням помилок(фото) Не працюють такі учні Волченко Ковальчук | |
9-А | Р.Д. Бредбері «451 ° за Фарангейтом»: тема знецінення культури. Повідні мотиви твору – книги(читання), пожежі, тотальний контроль, інакомислення тощо | Розміщення завдань на платформі Google classroom, особисто на ел.пошту та у вайбері | Проблемно –пошуковий, пояснювально – спонукальний, відеоперегляд | Бесіди у вайбері (класній групі) та в особистих повідомленнях, телефонний режим, обговорення на платформі | Прочитати твір або переглянути фільм за посиланням (https://rezka.ag/films/drama/ 27636-451-gradus-po-farengeytu-2018.html) Написати аналіз твору Перевірка робіт із коментуванням помилок(фото) Не працюють такі учні Алієв Бадера Василевська Герасименко Грабко Даценко Гранковська Кучеренко Д. Павленко Петренко Скоромний | |
Гардецька С.Ю. |
6В | Екологічні групи рослин | Платформа classroom | Опрацювання презентації та робота з підручником | Консультація вайбер, телефоні дзвінки | Опорна схема, завдання. (термін до 14.04) | 7 |
7В | Практична робота №3 "Визначення форм поведінки тварин" | Платформа classroom | Опрацювання відео, презентації та робота з підручником, виконання завдань, тестування | Консультація вайбер, телефоні дзвінки | Опорна схема, завдання. (термін до 14.04) | 17(тести) 9 (практична) |
5Г | Наземно-повітряне середовище | Платформа classroom | Теорія, презентація, робота з підручником | Консультація вайбер, телефоні дзвінки | Складання опорних схем, виконання завдань | 9 |
Качуровський Сергій | «Повітря, його склад. Кисень» | Платформа classroom | Теорія, робота з підручником, виконання задач | Консультація вайбер, телефоні дзвінки | Виконання завдань, опорна схема | 1 |
7А | Практична робота №3 "Визначення форм поведінки тварин" | Платформа classroom | Опрацювання відео, презентації та робота з підручником, виконання завдань, тестування | Консультація вайбер, телефоні дзвінки | Опорна схема, завдання. (термін до 14.04) | 18(тести) 4 (практична) |
7Б | Форми поведінки тварин: репродуктивна, соціальна | Платформа classroom | Опрацювання відео та робота з підручником | Консультація вайбер, телефоні дзвінки | Опорна схема, завдання. (термін до 09.04) | 5 |
Зичков Денис | Фізичні та хімічні властивості кислот | Платформа classroom | Опрацювання теорія, робота з підручником | Консультація вайбер, телефоні дзвінки | Опорна схема, задача | |
Шевцова В.В. |
1 | 5 -Б | Тема уроку: Середовища існування організмів. Наземно-повітряне і водне. | Опрацюван-ня матеріалу підручника, перегляд презентації. Робота над складанням порівняльної таблиці за зразком вчителя. Творче завдання: Доповядь, кросворд. | Googl classroom Група вайбер | Фотозвіт виконаних завдань: таблиця, доповідь, кросворд. | 13 |
2 | 5 -В | Тема уроку: Середовища існування організмів. Наземно-повітряне і водне. | Опрацюван-ня матеріалу підручника, перегляд презентації. Робота над складанням порівняльної таблиці за зразком вчителя. Творче завдання: Доповядь, кросворд. | Googl classroom Група вайбер | Фотозвіт виконаних завдань: таблиця, доповідь, кросворд. | 17 |
3 | 10 -А | Тема уроку: Трансплантація тканин та органів людини. Репродукція клітин. | Опрацювати матеріал підручни-ка,презентації та відеопояснення. Виконати практичну роботу, завд.Самостійна робота ст.222,вправа .№1. | Googl classroom Група вайбер | Фотозвіт виконаної роботи: Конспект-схема, результат пр. роботи, творче завдання. | 8 |
4 | 8 –В | Тема уроку: Научіння, розумова діяльність. Мислення і мова. | Опрацюван-ня матеріа-лу підруч-ника, відеопояс-нення, презентація теми. Завдання: Ст.226-пояснення правил, ст.229-порівняльна таблиця. | Googl classroom Група вайбер | Фото виконаних робіт: план-конспект уроку, пояснення правил, порівняльна таблиця. | 10 |
5 | 5 –А | Тема уроку: Середовища існування організмів. Наземно-повітряне і водне. | Опрацюван-ня матеріалу підручника, перегляд презентації. Робота над складанням порівняльної таблиці за зразком вчителя. Творче завдання: доповідь, кросворд. | Googl classroom Група вайбер | Фотозвіт виконаних завдань: Таблиця, доповідь, кросворд. | 14 |
6 | 8 –А | Тема уроку: Научіння, розумова діяльність Мова і мислення. | Опрацюван-ня матеріалу підручника, перегляд презентації. Робота над складанням порівняльної таблиці за зразком вчителя. | Googl classroom Група вайбер | Фото виконаних робіт: план-конспект уроку, пояснення правил, порівняльна таблиця. | 9 |
7 | 6 –А | Тема уроку: Дистанційна узагальнююча робота «Різноманітність рослин» | Тестова робота за Друковани-ми матеріа-лами з обмежен-ням в часі. | Googl classroom Група вайбер | Фотозвіт результатів виконаних робіт. | 25 |
Комарист Ю.С. |
10А | Канада | Цифровий: платформа Google classroom – завдання +feedback | Дистанційний відео-урок, робота з підручником | | Диференційовані завдання, звіт | 14 |
11 | Виробництво транспортних засобів та електроніки, фармацевтичної продукції, текстилю, одягу, взуття. Надання послуг | Цифровий: платформа Google classroom – завдання +feedback | Дистанційна онлайн-консультація; презентація; робота з підручником | | Диференційовані завдання, звіт | 8 |
8В | Етноси | Цифровий: платформа Google classroom – завдання +feedback | Дистанційний відео-урок, опорна схема, робота з підручником | Половий | Диференційовані завдання, звіт | 13 |
9Б | Туризм в Україні. Міжнародний туризм | Цифровий: платформа Google classroom – завдання +feedback | Дистанційний відео-урок, робота з підручником, «Онлайн поїздка за кордон» | | Проєкт- звіт | 6 |
8Б | Урбанізація | Цифровий: платформа Google classroom – завдання +feedback | Дистанційний відео-урок, робота з підручником | | Диференційовані завдання, звіт | 10 |
Коваленко Катерина (11 клас -індивід.) | Виробництво транспортних засобів та електроніки, фармацевтичної продукції, текстилю, одягу, взуття. Надання послуг | Цифровий: Онлайн-урок по вайбер | Робота з підручником, відповіді на питання та завдання | | Запис у зошиті | 1 |
Овчинников Д.В. |
7 А | Футбол | Відео урок | Вайбер, ютуб | | відеозвіт та фотозвiт | |
6 А, Б | Футбол | Відео урок | Вайбер, ютуб | | відеозвіт та фотозвiт | |
6 В, Г | Футбол | Відео урок | Вайбер, ютуб | | відеозвіт та фотозвiт | |
2Г | Футбол | Відео урок | Вайбер, ютуб | | відеозвіт та фотозвiт | Вибірково 10 учнiв |
5В, Г | Футбол | Відео урок | Вайбер, ютуб | | відеозвіт та фотозвiт | |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |