Клас або урок | Тема | Формат проведеного уроку | Використані методики,технологіі | Індивідуальна робота з унями | Результат засвоєння матеріалу(взаємозв*язок) | Перевірка робіт |
Маріянчук Н.П. 1-А |
1-А | «Про що розповідає обкладинка». Джордж Дональдсон «Равлик і кит» | Онлайн урок | Індивідуалізоване навчання, відео презентації | Відео зв'язок, голосові повідомлення, роз'яснення у телефонному режимі | Відео зв'язок, голосові повідомлення | Перевірка і аналіз відео |
1-А | Ігри зі словами. Буква Ь. | Онлайн урок | відео презентації Індивідуалізоване навчання, | Відео зв'язок, голосові повідомлення. роз'яснення у телефонному режимі | Відео зв'язок голосові повідомлення | Перевірка і аналіз скрін фото |
4-А | Передавання інформації. Пристрої для передавання інформації. Джерело інформації. Приймачі інформації. Пристрої введення та виведення інформації | Онлайн урок | відео презентації Індивідуалізоване навчання, | Відео зв'язок, голосові повідомлення роз'яснення у телефонному режимі | Відео зв'язок голосові повідомлення | Перевірка і аналіз скрін фото |
1 –А | Досліджуємо задачі | Онлайн урок | відео презентації, відеоролик Індивідуалізоване навчання, | Відео зв'язок, голосові повідомлення роз'яснення у телефонному режимі. | Відео зв'язок голосові повідомлення | Перевірка і аналіз скрін фото |
1-А | Гарний настрій -запорука здоров'я. Вимірювання ваги та зросту. | Онлайн урок | відео презентації Індивідуалізов-ане навчання, | Відео зв'язок, голосові повідомлення роз'яснення у телефонному режимі | Відео зв'язок голосові повідомлення | Перевірка і аналіз скрін фото |
Бондаренко О.В. 1-В |
1 - В | 1.ЯДС Тема: Яких свійських тварин вирощують у рідному краї | Урок - консультація | Вайбер, голосові повідомлення | Індивідуальне консультування | Фото робіт | 32 роботи |
| 2. Читання Тема: Читаю про дружбу та друзів. Л. Савчук «Бігла білочка» | Урок – пояснення та консультування | Вайбер; телефонний зв’язок; голосові повідомлення; | Розбір та коментування помилок | Перевірка робіт індивідуально із коментуванням помилок; слухання віршів | 32 роботи |
| 3. Українська мова Тема: Перенос слів із рядка в рядок | Урок – пояснення та консультування | Вайбер телефонний зв’язок; голосові повідомлення; | Розбір та коментування помилок | Перевірка робіт індивідуально із коментуванням помилок | 32 учнів |
| 4. ДІТ Тема: Виготовлення вітальної листівки «З Днем народження, динозаврику» | Урок - консультація | Вайбер | | Фото робіт | 32 |
Запорожченко Т.В. 2-Б |
Укр. мова. Читання | Повторення. Самостійні частини мови. Уривок твору О.Довженка «Зачарована Десна» | Он-лайн | скайп | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення | 28 |
Япс | Видатні винаходи українців ХХІ століття. Їстівний поліетилен. | Он-лайн | скайп | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення | |
Математика | Повторення вивченого у 2 класі. | Он-лайн | скайп | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення | 28 |
Фіз-ра | ЗРВ. Впрпави для профілактики плоскостопості. Біг. Ігри. | Дистанційно | Відео зарядки у скайпі, вайбер | | | |
Фудар О.І. 2-Г |
1.ЯДС.Рослини і тварини влітку. | Відеоурок.Вивчення нового матеріалу. | Презентація,дослідження,рольова гра. | Телеф.зв*язок. | Фотоматеріали роботи у зош. | Фотозвіт робіт,коментар. | 29 |
2.Читання.Робота з дит.кн.-енциклопедіями.Діалог. | Відеоурок,творча робота по скл.реклами. | Презентація,рольова гра. | Телефонний зв*язок. | Фотоматеріали роботи у зошиті. | Фотозвіт робіт. | 29 |
3.Укр мова.Діагностична робота.Списування. | Застосування набутих знань. | Практична робота. | Телеф.зв*зок. | Скрінфото у зошитах | Фотозвіт робіт.Оцінювання та коментар. | 29 |
4.Ф-ра | Перевірка фоторобіт. | Консультація по телефону,робота над помилками. | | | | |
5.Англ.мова. | Самопідготовка до уроків. | | | | | |
13:40-14:40 | Індивідуальна робота з Суворовим Кирилом 4-а | Читання:Л.Костенко «Якщо не можеш» | Відеозв*язок по вайберу. | | | |
Барбенягре Р.А. 4-А |
30.04.20 | Математика | Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові у випадку, коли частка містить 0 одиниць. | Телефон, вайбер, youtube. Голосові повідомлено, відео уроки, відеоролики | Індивідуалізоване навчання, індивідуальні консультаціі | Відеоповідомлення, фотоповідомлення, голосові повідомлення | Перевірено і оцінено 30 робіт |
| Украінська мова | Побудова речень з однорідними членами, вираженими прислівниками. | | | | Перевірено і оцінено 30 робіт |
| Основи здоров,я | Самооцінка і поведінка людини.Упевненість і самовпевненість.Відеоурок. | | | | Прокоментовано |
Нагога С.В. 4-В |
4-В | Укр. мова Відеоурок | Ознайомлення з формами ступенів порівняння прислівників | Youtube, відео, вайбер, текстові повідомлення | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | Фотозвіт | Перевірено і оцінено 29 робіт |
| Літ.чит | Позакл чит Науково-хідожні твори | Вайбер, текстові повідомлення | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | Фотозвіт, текстові повідомлення | Перевірено і оцінено вибірково 10 робіт |
| Природознавство Відеопояснення нового матеріалу | Карпатські гори Діяльність людей. Охорона природи Карпат | Відео, вайбер, текстові повідомлення | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | | Самопідготовка |
| Інформатика (І група) Відеоурок | Інформація. Перетворення інформації з текстової у графічну. | Відео, вайбер, текстові повідомлення | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | Фотозвіт | Перевірено і прокоментовано 14 робіт |
Зубова В.В. |
3-А 30.04. | Скоро літо. Повторення .Дні тижня. | Урок перевірки знань умінь і навичок. | Інтерактивні методи , розвиток критичного мислення. | Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики. Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита. 14 робіт. |
1-В 30.04. | Що ти вмієш? Повторення: ABC. | Інтегрований урок, урок введення нової лексики. | Розвивати критичне мислення. | Пояснення, відповіді на питання. Вайбер. Відеоролики. Читання за диктором. Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита. Голосове повідомлення. 14 робіт |
1-А 30.04. | Що ти вмієш? Повторення алфавіт. | Інтегрований урок, урок засвоєння знань, навичок. | Проблемний урок – питання - відповідь. | Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики. Відеопризинтація. Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита. Голосове повідомлення. 9 робіт. |
4-А 30.04. | Видатні місця Лондона. | Урок перевірки знань умінь і навичок. | Розвивати критичне Мислення. Проблемний урок – питання - відповідь.Лондон. | Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики. Відеопризинтація. Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі. Перегляд відео,завдань. | Фото зошита. 14 робіт. |
2-Г 2грп. 30.04. | Що я роблю на ігровому майданчику? Повторення. Модальне дієслово can. | Урок перевірки знань умінь і навичок. | Інтерактивні методи , розвиток критичного мислення. | Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики. Читання за диктором. Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита. 14 робіт. |
Шутило О.І. |
4 – Б | Мої враження від подорожі | Урок систематизації закріплених знань | Інтерактивні методи. Розвиток критичного мислення. | Відповіді на запитання у Viber, на платформі Google Class room, телефонний зв`язок | Дистанційні завдання на платформі | Прикріплені файли на платформі. 13 робіт |
4 – А | Мої враження від подорожі | Урок систематизації закріплених знань | Інтерактивні методи. Розвиток критичного мислення. | Відповіді на запитання у Viber, на платформі Google Class room, телефонний зв`язок | Дистанційні завдання на платформі | Прикріплені файли на платформі. 13 робіт |
4 – В | Мої враження від подорожі | Урок систематизації закріплених знань | Інтерактивні методи. Розвиток критичного мислення. | Відповіді на запитання у Viber, на платформі Google Class room, телефонний зв`язок | Дистанційні завдання на платформі | Прикріплені файли на платформі. 15 робіт |
Ткачук В.С. |
Чорноус В | Типи підрядного зв'язку в словосполученні. | Закріплення знань. | Телефонний режим - 1 год., відеоурок, тести О Авпаменко. | Консультація, бесіда | Фотозвіт виконаної роботи | 1 уч. |
Чорноус В | Складні випадки координації підмета і присудка. | Закріплення знань. | Телефонний режим - 1 год., відеоурок, тести О Авпаменко. | Консультація, бесіда | Фотозвіт виконаної роботи | 1 уч. |
5-Г | Розділові знаки в реченнях із прямою мовою. | Пояснення | Платформа "Мій клас", Вайбер | Консультація | Фотозвіт виконаних робіт | 7 уч. |
7-В | Правопис часток не і ні з різними частинами мови(узагальнення). | Закріплення знань | Вайбер | Консультація | Фотозвіт виконаних робіт | 11 уч. |
Мельник К | Види речень за метою висловлювання: розповідні, питальні, спонукальні. | Пояснення | Вайбер | Консультація | Фотозвіт виконаної роботи | 1 уч. |
8-В | УПЧ. О. Думанська "Школярка з предмістя". | Розповідь | Вайбер | Бесіда | Фотозвіт виконаних робіт | 3 уч. |
Ментова Н.О. |
5а (матем.) | Задачі та вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com Viber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 23 |
5б (матем.) | Задачі та вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com Viber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 23 |
9а (фізика) | Фундаментальні взаємодії в природі. Межі застосування фізичних законів | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com Viber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 11 |
10 а (фізика) | Поверхневий натяг рідини | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com Viber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 8 |
10в (фізика) | Розв’язування задач | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com Viber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 16 |
Інд. (Качуровський | Коло, описане навколо трикутника | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com Viber | Консультації через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 1 |
Волкова О.О. |
30.04 8-А 8Б алгебра | Тема: Розв*язування задач за допомогою дробових раціональних рівнянь. | Дистанційне | Онлайн-консультаціі,,платформа Google Клас код класу Ipz5wur | Коментарі на платформі,консультаціі у Вайбері(відео ,аудіо) в Zoom,Скайп. | Виконані роботи,які прислані на платформу . | Прислані роботи Результати тестування |
30.04 9-Б 9-В ГЕОМЕТРІЯ | Тема:Повторення : Підготовка до річноі контрольноі роботи. | Дистанційне | Онлайн-консультаціі,,платформа Google Клас код класу u5mn2ud | Коментарі на платформі,консультаціі у Вайбері(відео ,аудіо) в Zoom,Скайп | Виконані роботи,які прислані на платформу. | Прислані роботи Результати тестування. |
30.04 8-Б геометрія Зичков Д(індивідуальне навчання | Тема:Площа трикутника. | Дестанційне | Відеозв*язок у Скайпі | Коментарі до розв*язування вправ, | Виконані роботи,які прислані на платформу | Виконані роботи,усне опитування |
30.04 10-А Алгебра ЗавортнюкС(індивідуальне навчання) | Тема:Приріст аргументу ,приріст функціі. | Дистанційне | Відеозв*язок у Скайпі | Коментарі до розв*язування вправ, | Виконані роботи,які прислані на платформу | |
Кавака Л.Г. |
10-Б 1 урок | Фізика (астрон. компонент) Проект «Зоряний годинник» | Он-лайн урок (ZOOM- відеоконференція) | Планування і обговорення проектів: «Зоряний годинник» https://drive.google.com/open?id=1F-DkOwk5oFBmJvtn8eo4IH-1CNlJfPDf&authuser=0 | Консультація (ZOOM) | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 02.05 23:59 | 20 |
10-Б 2 урок | Фізика Розв’язування задач (Перший закон термодинаміки) | Он-лайн урок (ZOOM- відеоконференція) | Розв’язування задач за збірником Гельфгата (підготовка до ЗНО) з теми: «Основи термодинаміки» | Відповіді на запитання учнів під час уроку | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 01.05 23:59 | 20 |
Заворотнюк С. 3 урок | Фізика Будова і властивості твердих тіл. Кристалічні і аморфні тіла. | Презентація «Кристалічні і аморфні тіла» | Вивчення нового матеріалу; ДЗ Написати порівняльну характеристику кристалічних і аморфних тіл. | Консультації у Вайбері | Фотозвіт у Вайбері. Дедлайн 10.05 | 1 |
11 5 урок | Фізика (астрон. компонент) Походження й розвиток Всесвіту. Основні положення спеціальної теорії відносності. Проблеми космології. | Ознайомитись з матеріалом відео: https://postnauka.ru/longreads/88750 https://www.youtube.com/watch?list=PL6A6EBEEB93ED53AE&time_continue=4&v=KUW5NV0VQOE&feature=emb_logo | - Аналіз вивченого матеріалу - Розширення уявлень про будову Всесвіту Дз: пройти тест https://naurok.com.ua/test/start/320629 | | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 01.05 23:59 | 10 |
5-А 6 урок | Фізика Око – оптична система. | Он-лайн урок (ZOOM- відеоконференція) | - вивчення теоретичного матеріалу; https://www.youtube.com/watch?v=OlMPTsA5rKk ДЗ Заповнити пропуски на схемі: https://drive.google.com/file/d/1KNJ6S4b7oeDl5Vol0zsOjK_7ZSBOk-at/view?usp=drive_web&authuser=0 Будова очного яблука: 1 - склера; 2, 9 – м’язи ока; 3, 6 – райдужка; 4 – передня камера очного яблука; 5 – зіниця; 7 – війкове тіло; 8 – кришталик; 9 – м’яз очного яблука; 10 – диск зорового нерву; 11зоровий нерв; 12 – склисте тіло; 13 – сітківка; 14 – судинна оболонка | Відповіді на запитання учнів в Вайбері | Фото, відео звіти на платформі Google клас Дедлайн: 01.05 23.59 | 15 |
9-В 7 урок | Фізика Фундаментальні взаємодії в природі. Межі застосування фізичних законів і теорій. Фундаментальний характер законів збереження. | Он-лайн урок (ZOOM- відеоконференція) | Розв’язування задач https://drive.google.com/open?id=1QNIpIgqCm4gAj89jsOrqDDxSycRArUdO&authuser=0 | Консультація в режимі он-лайн під час уроку (ZOOM – конференція), у Вайбері | Фотозвіти ессе на платформі Google клас Дедлайн: 01.05 23:59 | 15 |
Сабірова О.Є. |
5Г | Розв язування задач і вправ на десяткові дроби Самостійна робота у вигляді тестування. Математика | Урок закріплення знань умінь і навичок учнів | Технологія особистісно-орієнтованого навчання | Пояснення матеріалу Google-classroom, VIber, відеоматеріал | Дистанційне завдання на платформі Консультації учням | Фото зошита (23 роботи |
7А, 7Б, 7В | Розв язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки. Самостійна робота у вигляді тестування Алгебра | Урок застосування знань , умінь та навичок учнів | Інформаційно –комунікативні технології | Пояснення матеріалу Google-classroom, VIber, Використання уроку Всеукраїнської школи он-лайн | Дистанційні завдання на платформі. Консультації окремим учням | Фото зошита (27робіт- 7А) (25робіт-7Б) (24роботи-7В) |
6А 6Г | Координатна площина Математика | Урок засвоєння знань , умінь та навичок | Диференційоване навчання | Пояснення матеріалу Google-classroom, VIber, Використання уроку Всеукраїнської школи он-лайн | Дистанціцні завдання на платформі. Консультації окремим учням | Фото зошита (25робіт-6А) (29робіт-6Г) |
Білецька О.В. |
8-В Алгебра | Розв’язування задач за допомогою рівнянь | 1. «Виконуємо разом» Опрацювати фотоматеріали з розв’язками № 975; №977 за підручником "Алгебра 8 клас" О.С. Істер. Фотоматеріали додаються 2. Домашнє завдання. Диференційовані завдання на платформі Google клас | Практичний метод: розв’язування задач Наочний метод: ілюстрація Робота з підручником Технології: диференційованого навчання, створення ситуації успіху. | Консультації: бесіди, аудіо пояснення у Вайбері | Фотозвіти на платформі Google клас (10) | 11 робіт |
10-Б Геометрія | Розв’язування задач і вправ | Виконати тестові завдання за посиланням join.naurok.ua. | Практичний метод: розв’язування задач Наочний метод: ілюстрація Робота з підручником Технології: диференційованого навчання, створення ситуації успіху. | Консультації: бесіди, аудіо пояснення у Вайбері | Результати виконаних робіт зберігаються на платформі «На урок | 17 роботи |
5 – В Математика | Відсотки. Середнє арифметичне чисел. Вправи на всі дії з десятковими дробами | Виконати тестові завдання за посиланням join.naurok.ua. | Практичний метод: розв’язування задач Технології: диференційованого навчання, створення ситуації успіху | Консультації: бесіди, аудіо пояснення у Вайбері | Результати виконаних робіт зберігаються на платформі «На урок» | 26 робіт |
6-Б Математика | Дистанційна контрольна робота з теми « Ділення раціональних чисел. Розв’язування рівнянь та задач за допомогою рівнянь» | Виконати завдання дистанційної контрольної роботи з теми "Ділення раціональних чисел. Розв'язування рівнянь та задач за допомогою рівнянь". Зміст контрольної роботи подано у тестовій формі та міститься у документі поданому на платформі Google клас. | Практичний метод: розв’язування задач Технології: диференційованого навчання; створення ситуації успіху. | Консультації: бесіди, аудіо пояснення у Вайбері | Результати виконаних робіт містяться на платформі Google Forms | 28 робіт |
6-В Математика | Дистанційна контрольна робота з теми « Ділення раціональних чисел. Розв’язування рівнянь та задач за допомогою рівнянь» | Виконати завдання дистанційної контрольної роботи з теми "Ділення раціональних чисел. Розв'язування рівнянь та задач за допомогою рівнянь". Зміст контрольної роботи подано у тестовій формі та міститься у документі поданому на платформі Google клас. | Практичний метод: розв’язування задач Технології: диференційованого навчання, створення ситуації успіху. | Консультації: бесіди, аудіо пояснення у Вайбері | Результати виконаних робіт містяться на платформі Google Forms | 21 робота |
Комарист Ю.С. |
10А | Господарство країн Африки. Практична робота №7 | Цифровий: платформа Google classroom | Дистанційна онлайн-консультація; робота з підручником | | Диференційовані завдання, звіт | 7 |
11 | Населення України. Практична робота №9 | Цифровий: платформа Google classroom | Дистанційний відео-урок; робота з підручником | | Диференційовані завдання, звіт | 2 |
8В | Особливості природокористування в Миколаївській області | Цифровий: платформа Google classroom | Дистанційна онлайн-консультація, робота з посиланнями | | Диференційовані завдання, звіт | 8 |
9Б | Фінансові та аутсорсингові послуги | Цифровий: платформа Google classroom | Дистанційний відео-урок, робота з підручником | | Диференційовані завдання, звіт | 5 |
8Б | ГП, АТУ, історія виникнення та розвитку Миколаївської області | Цифровий: платформа Google classroom | Дистанційна онлайн-консультація, робота з посиланнями | | Диференційовані завдання, звіт | 3 |
Коваленко Катерина (11 клас -індивід.) | Населення України | Цифровий: Онлайн-урок по вайбер | Робота з підручником, відповіді на питання та завдання | | Запис у зошиті | 1 |
Шпильва І.О. |
9 В | Протидія дискримінації ВІЛ-позитивних людей. | Платформа classroom | Робота з лекцією | Консультації у вайбері | фотозвіт | 21уч |
6-Б географія | Узагальнення знань : Біосфера | Платформа classroom | Робота з завданнями | Консультації у вайбер | фотозвіт | 22 уч |
8 Б | Правопорушення | Платформа classroom | Робота з лекцією.Робота з питаннями | Консультації у вайбер | фотозвіт | 18 уч |
8 В | Правопорушення | Платформа classroom | Робота з лекцією.Робота з питаннями | Консультації у вайбер | фотозвіт | 8 уч |
6 Б | Безпека велосипедиста | Платформа classroom | Робота з прентацією | Консультації у вайбер | фотозвіт | 16 уч |
Куценко О.М. |
5-В | Музика на кіноекрані | Урок уведення у тему,інтегрований урок | Телефон,вайбер,голові повідомлення,фото текстових повідомлень | Дистанційні завдання по вайберу , на платформу Гугл класрум | Фото зошита із завданнями,відеоздача пісень по вайберу | 11 |
6-В | Фантазія | Введення в тему | Телефон,вайбер,голові повідомлення,фото текстових повідомлень | Дистанційні завдання по вайберу , на платформу Гугл класрум | Фото зошита із завданнями,відеоздача пісень по вайберу | 14 |
Овчинников Д.В. |
7 А | Легка атлетика | Відео урок | розсилання з ютуб та вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | Вибірково 10 учнiв |
6 А, Б | Легка атлетика | Відео урок | розсилання з ютуб та вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | Вибірково 10 учнiв |
6 В, Г | Легка атлетика | Відео урок | розсилання з ютуб та вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | Вибірково 10 учнiв |
2 Г | Легка атлетика | Відео урок | розсилання з ютуб та вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | |
5 В, Г | Легка атлетика | Відео урок | розсилання з ютуб та вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | Вибірково 10 учнiв |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |