Клас або урок | Тема | Формат проведеного уроку | Використані методики,технологіі | Індивідуальна робота з унями | Результат засвоєння матеріалу(взаємозв*язок) | Перевірка робіт |
Маріянчук Н.П. 1-А |
1-А | Історія яблука. Робота з дитячою книжкою | Онлайн урок | Індивідуалізоване навчання, відео презентації | Відео зв'язок, голосові повідомлення, роз'яснення у телефонному режимі | Відео зв'язок, голосові повідомлення | Перевірка і аналіз відео |
1-А | Приголосні звуки. Розвиток мовлення. Складання речень за питаннями | Онлайн урок | відео презентації Індивідуалізоване навчання, | Відео зв'язок, голосові повідомлення. роз'яснення у телефонному режимі | Відео зв'язок голосові повідомлення | Перевірка і аналіз скрін фото |
1-А | «Вінні - Пух» ЗрВ Удари по м'ячу. Розвиток гнучкості | Онлайн урок | відео презентації Індивідуалізоване навчання, | Відео зв'язок, голосові повідомлення роз'яснення у телефонному режимі | Відео зв'язок голосові повідомлення | Перевірка і аналіз скрін фото |
1 –А | Додаємо і віднімаємо числа | Онлайн урок | відео презентації, відеоролик Індивідуалізоване навчання, | Відео зв'язок, голосові повідомлення роз'яснення у телефонному режимі. | Відео зв'язок голосові повідомлення | Перевірка і аналіз скрін фото |
1-А | Митці професіонали Ліпимо котика з пластиліну | Онлайн урок | відео презентації Індивідуалізов-ане навчання, | Відео зв'язок, голосові повідомлення роз'яснення у телефонному режимі | Відео зв'язок голосові повідомлення | Перевірка і аналіз скрін фото |
Бондаренко О.В. 1-В |
1 - В | 1.ЯДС Тема: Тварини рідного краю | Урок - консультація | Вайбер, голосові повідомлення | Індивідуальне консультування | Фото робіт | 32 роботи |
| 2. Математика Тема: Додаємо і віднімаємо числа. Задачі. | Урок – пояснення та консультування | Вайбер; телефонний зв’язок; голосові повідомлення; | Розбір та коментування помилок | Перевірка робіт індивідуально із коментуванням помилок | 32 роботи |
| 3. Фізкультура Тема: ЗРВ в русі. Ходьба, біг. Стрибки у довжину. Ігри для активного відпочинку. | Урок – онлайн | Вайбер | | Фото занять | 32 учнів |
2 - В | 4. Інформатика Тема: Алгоритми у твоєму житті | Урок - консультація | Вайбер | | Фото робіт у зошитах | |
Запорожченко Т.В. 2-Б |
Укр. мова. Читання | Повторення. Прикметник. Групи слів за значенням. Уривок твору О.Довженка «Зачарована Десна» | Он-лайн | скайп | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення | 28 |
Япс | Твої відкриття. Математика. Логіка. | Он-лайн | скайп | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення | 28 |
Япс | Я свій одяг доглядаю. | Он-лайн | скайп | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення | |
Гурток | Частини мови. | Он-лайн | скайп | Відео та телефонний зв’язок | | |
Фудар О.І. 2-Г |
1.ЯДС.Ознаки літа в неживій природі.. | Пояснення нового матеріалу. | Презентація,дослідження.елементи гри. | Голосові повідомлення,пояснення по телефону. | Фотоматеріали роботи у зошиті. | Фотозвіт робіт. | 29 |
2.Читання.Дитячі енциклопедії-джерело нових знань. | Вивчення нового матеріалу. | Презентація,елементи гри. | Голосові повідомлення,відеоурок. | Фотоматеріали:робота з текстом. | Вербальне формувальне оцінювання. | |
3.Українська мова.Розв. мовл.Скл.розпов.,за кадрами мульт.Повт.діалог. | Пояснення нового матеріалу. | Презентація,дослідницька робота. | Голосові повідомлення. | Фотоматеріали. | Самоперевірка.Вербальне оцінювання. | 29 |
4.Музика. | Перевірка фото робіт з Діт. | Коментар. | | | | |
5.Матем.Множення і ділення на 10.Робота з діаграмою.Повт.множ. на 0. | Поясн.нового матер. | Дослідження,елементи гри.презентація. | Голосові повід. | фотоматеріали | Фотозвіт,перевірка та оцінювання скрін фото. | 29 |
Войтковська І.М. 3-А |
3-А | Читання | Позакласне читання. Подорож в чарівну казку. С. Дерманський Чудове Чудовисько. | Презентація, перегляд відеоматеріалу | Інтелект карти, перегляд відеоматеріалу, слухання поезії (пояснювально-ілюстративний) | Онлайн-консультації, телефонний зв'язок (за потреби) | 15 |
| Людина і світ | Сіль | Відеоурок,, відеоматеріал, тестування | Проблемне навчання, , дослідження, ІКТ | Онлайн-консультації, телефонний зв'язок ( за потреби) | 22 |
| Українська мова | Службові частини мови. | Презентація тестування | ІКТ, Техногогія індивідуалізації процесу навчання | Онлайн-консультації, телефонний зв'язок (за потреби) | 19 |
| Математика | Контрольна робота. | Файл на платформі | Програмоване навчання ІКТ | Онлайн-консультації, телефонний зв’язок (за потреби) | 26 |
Барбенягре Р.А. 4-А |
29.04.20 | Літературне читання | Ознайомлення з творчістю В.Нестайком «В краіні сонячних зайчиків» | Телефон, вайбер, youtube. Голосові повідомлено, відео уроки, відеоролики | Індивідуалізоване навчання, індивідуальні консультаціі | Відеоповідомлення, фотоповідомлення, голосові повідомлення | Прокоментовано |
| Украінська мова | Контрольна робота. Аудіодиктант. | | | | Перевірено і оцінено 30 робіт |
| Математика | Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові у випадку, коли частка містить нулі. Відеоурок. | | | | Перевірено і оцінено 30 робіт |
| ОБМ | Малювання композиціі «Птахи прилетіли» | | | | Прокоментовано |
Нагога С.В. 4-В |
4-В | Математика Відеопояснення нового матеріалу | Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрове число. Задачі на знаходження середнього арифметичного | Youtube, голосові повідомлення,текстові повідомлення | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | Фотозвіт | Перевірено і оцінено 29 робіт |
| Літ.чит | О.Вишня Веселі артисти | вайбер, текстові повідомлення | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | Текстові повідомлення | Самопідготовка |
| Інформатика (ІІ група) Відео урок | Інформація. Перетворення інформації з текстової у графічну | Вайбер, відео, текстові повідомлення | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | Фотозвіт | Перевірено і прокоментовано 14 робіт |
| Трудове навчання | Виготовлення фоторамки | Відеоролик, текстове повідомлення | Індивідуальні консультації | самопідготовка | Перевірено і прокоментовано 29 робіт |
Зубова В.В. |
2-Б 29.04. | Історія про Гаррі та Грету. Повторення: to be. | Інтегрований урок ,урок засвоєння знань. | Інтерактивні методи , розвиток критичного мислення. | Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики. Читання за диктором. Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита. Голосове повідомлення. Відеоролик. 14 робіт. |
1-Б 29.04. | Я багато вмію! Повторення: ABC. | Інтегрований урок, урок засвоєння знань, навичок. | Розвивати критичне мислення. | Пояснення, відповіді на питання. Вайбер. Відеоролики. Читання за диктором. Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита. Голосове повідомлення. 14 робіт. |
4-В 29.04. | Мої враження від подорожі. Підготовка до к.р. аудіювання. Повторення: Past Simple. | Інтегрований урок, урок засвоєння знань, навичок. | Проблемний урок – питання - відповідь. | Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики. Відеопрезентація. Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита. Голосове повідомлення. 14 робіт. |
4-А 29.04. | Мої враження від подорожі. Підготовка до к.р. аудіювання. Повторення: Past Simple. | Інтегрований урок, урок засвоєння знань, навичок. | Розвивати критичне Мислення. Проблемний урок – питання - відповідь. | Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики. Відеопрезентація. Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі. Перегляд відео,завдань. | Фото зошита. Голосове повідомлення. 14 робіт. |
3- Б 29.03. | Свято Великдень. Повторення .Дні тижня. | Інтегрований урок, урок повторення. | Інтерактивні методи , розвиток критичного мислення. | Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики. Читання за диктором. Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита. 15 робіт. |
Шутило О.І. |
4 – Б | Підсумковий урок з теми «Подорож» | Урок систематизації закріплених знань | Інтерактивні методи. Розвиток критичного мислення. | Відповіді на запитання у Viber, на платформі Google Class room, телефонний зв`язок | Дистанційні завдання на платформі | Прикріплені файли на платформі. 13 робіт |
4 – А | Підсумковий урок з теми «Подорож» | Урок систематизації закріплених знань | Інтерактивні методи. Розвиток критичного мислення. | Відповіді на запитання у Viber, на платформі Google Class room, телефонний зв`язок | Дистанційні завдання на платформі | Прикріплені файли на платформі. 13 робіт |
3 – Б | Мої плани на літо | Урок систематизації закріплених знань | Розвиток критичного мислення. | Відповіді на запитання у Viber, на платформі Google Class room, телефонний зв`язок | Дистанційні завдання на платформі | Прикріплені файли на платформі. 17 робіт |
Мартинюк В.В. |
8-Б | Художні образи казки -притчі"Маленький принц» | Дистанційн. | Проблемно –пошуковий, пояснювально – спонукальний, тестові завдання | Консультації, вайбер, телефон. дзвінки | Прочитати твір ,дати відповіді на запитання | 26 |
6-В | М.А.Енде «Джим Гудзик і машиніст Лукас…» | Дистанційн. | Проблемно –пошуковий, пояснювально – спонукальний, тестові завдання | Консультації, вайбер, телефон. дзвінки | Опрацювати біографію,скласти асоціативний кущ. Прочитати казку. | 9 |
Ментова Н.О. |
9а (фізика) | Лабораторна робота №7 «Вивчення закону збереження механічної енергії» | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 5 |
9а (геометрія) | Трикутники. Подібність трикутників та її застосування | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 9 |
8 а (фізика) | Електричний струм в рідинах. Застосування електролізу | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com Viber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 9 |
8 в (фізика) | Електричний струм в рідинах. Застосування електролізу | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com Viber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 8 |
Волкова О.О. |
29.04 9-В 9-Б алгебра | Тема: Повторення : Функціі.Властивості та графіки функцій. | Дистанційне | Онлайн-консультаціі,,платформа Google Клас код класу 73jnkeq | Коментарі на платформі,консультаціі у Вайбері(відео ,аудіо) в Zoom,Скайп. | Виконані роботи,які прислані на платформу . | Прислані роботи |
29.04 10-А 10-В геометрія | Тема:Повторення : Узагальнення знань і вмінь щодо розв*язування вправ за курс 10 класу. Підготовка до річноі контрольноі роботи. | Дистанційне | Онлайн-консультаціі,,платформа Google Клас код класу F6jk66q | Коментарі на платформі,консультаціі у Вайбері(відео ,аудіо) в Zoom,Скайп | Виконані роботи,які прислані на платформу. | Прислані роботи |
8-Б Алгебра Зичков Д(індивідуальне навчання | Тема:Розв*язування рівнянь які зводяться до квадратних. | Дестанційне | Відеозв*язок у Скайпі | Коментарі до розв*язування вправ, | Виконані роботи,які прислані на платформу | Виконані роботи,усне опитування |
Кавака Л.Г. |
7-В 1 урок | Фізика Лабораторна робота №11 «З’ясування умов рівноваги важеля» | Використання матеріалів віртуального симулятора https://phet.colorado.edu/sims/html/balancing-act/latest/balancing-act_uk.html | Виконання лабораторної роботи згідно інструкції в підручнику з фізики стор. 226 В роботі використати дані з віртуального симулятора. | Консультації у Вайбері | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 01.05 23:59 | 30 |
11 2 урок | Фізика Дозиметрія. Дози випромінювання. Захист від іонізуючого випромінювання. | Використання відеоматеріалу +конспект https://www.youtube.com/watch?v=M8BQW6OPV-g | Застосування радіоактивних ізотопів https://www.youtube.com/watch?v=R88pgvZj4BQ https://www.youtube.com/watch?v=fjxQ25nDvqQ | Консультації у Вайбері | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 16.04 23:59 | 10 |
10-Б 3 урок | Фізика Практикум з розв’язування задач | Он-лайн урок (ZOOM- відеоконференція) | Розвязування задач за збірником Гельфгата (підготовка до ЗНО) стор. 129. ДЗ задачі зі зб. Гельфгата | Консультація в ZOOM | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 02.05 23:59 | 20 |
7-Б 5 урок | Фізика Лабораторна робота №11 «З’ясування умов рівноваги важеля» | Використання матеріалів віртуального симулятора https://phet.colorado.edu/sims/html/balancing-act/latest/balancing-act_uk.html | Виконання лабораторної роботи згідно інструкції в підручнику з фізики стор. 226 В роботі використати дані з віртуального симулятора. | Консультації у Вайбері | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 01.05 23:59 | 30 |
7-А 6 урок | Фізика Лабораторна робота №11 «З’ясування умов рівноваги важеля» | Використання матеріалів віртуального симулятора https://phet.colorado.edu/sims/html/balancing-act/latest/balancing-act_uk.html | Виконання лабораторної роботи згідно інструкції в підручнику з фізики стор. 226 В роботі використати дані з віртуального симулятора. | Консультації у Вайбері | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 01.05 23:59 | 30 |
8-Б 7 урок | Фізика Види самостійного розряду. | Он-лайн урок (ZOOM- відеоконференція) | Он-лайн урок (ZOOM- відеоконференція) Вивчення нового матеріалу ДЗ § 40 – вивч. Створити ментальну карту «Електричний струм в газах» | Відповіді на запитання під час уроку, консультації у Вайбері. | Фотозвіти на платформі Google клас Дедлайн: 17.04 23.59 | 15 |
Сабірова О.Є. |
5Г | Розв язування задач та вправ з десятковими дробами і натуральними числами Математика | Урок застосування знань, умінь і навичок | Інформаційно-комунікативні технології навчання | Пояснення матеріалу Google-classroom, VIber, відеоматеріал | Дистанційні завдання на платформі | Фото зошита (19робіт) |
7А, 7Б, 7В | Розв язування задач на побудову Геометрія | Урок засвоєння нових знань , умінь та навичок. | Технологія критичного мислення | Пояснення матеріалу Google-classroom, VIber, Використання уроку Всеукраїнської школи он-лайн | Дистанціцні завдання на платформі. Консультації окремим учням | Фото зошита (14робіт- 7А) (20робіт-7Б) (19робіт-7В) |
6А | Паралельні та перпендикулярні прямі Математика | Урок засвоєння нових знань , умінь та навичок | Технологія особистісно-орієнто-ваного навчання | Пояснення матеріалу Google-classroom, VIber, відеоурок | Дистанціцні завдання на платформі. Голосові повідомлення | Фото зошита (26- робіт) |
11 | Геометрія Коваленко К. (ІНД.НАВЧ.) Розв язування квадратних,показникових та логарифмічних рівнянь. | Узагальнення і систематизація знань,умінь і навичок | Технологія створення ситуації успіху | Роз яснення завдань. Google-classroom, VIber, відеоматеріали | Дистанційні завдання на платформі | Фото зошита (1 робота) |
Білецька О.В. |
11 Чорноус Вадим | Повторення вивченого матеріалу з теми «Трикутник та його елементи» | Виконати завдання зміст якої у документі доступ до якого здійснюється через Вайбер | Практичний метод: розв’язування задач Технології: диференційованого навчання; створення ситуації успіху. | Консультації: пояснення у Вайбері | Результат тестування у вигляді фото звіту через Вайбер. Термін здачі до 06.05.20 | |
5-В Математика | Середнє значення величин. | 1. Опрацювати теоретичний матеріал за підручником «Математика 5 клас» О.С. Істер ст256. Знати правило знаходження значення середньої швидкості. 2. «Виконуємо разом». Опрацювати фото з розв’язками № 1597; №1601; №1603; №1605 за підручником "Математика 5 клас" О.С. Істер. 3. Виконати диференційоване домашнє завдання розміщене на платформі Google клас | Робота з підручником Практичний метод: розв’язування задач Технології: диференційованого навчання; створення ситуації успіху. | Консультації: бесіди, аудіо пояснення у Вайбері. | Звіт на платформі «Google клас » (14) | 14 робіт |
10-Б Алгебра | Повторення вивченого матеріалу з теми «Степінь з раціональним показником та його властивості. Степенева функція» | Виконати тестові завдання на платформі «На урок». | Практичний метод: розв’язування задач. Технології: диференційованого навчання; створення ситуації успіху. | Консультації: бесіди, аудіо пояснення у Вайбері. | Результат виконання тестових завдань на платформі «На урок» | 19 робіт |
7- А Інформатика | Розв’язування компетентнісних задач з теми: «Опрацювання табличних величин» | Виконати тестові завдання на платформі «На урок». | Практичний метод: розв’язування задач. Технології: диференційованого навчання, створення ситуації успіху. | Консультації: бесіди, аудіо пояснення у Вайбер | Результат виконання тестових завдань на платформі «На урок» | 6 учнів |
7-В Інформатика | Розв’язування компетентнісних задач з теми: «Опрацювання табличних величин» | Виконати тестові завдання на платформі «На урок». | Практичний метод: розв’язування задач. Технології: диференційованого навчання, створення ситуації успіху. | Консультації: бесіди, аудіо пояснення у Вайбер | Результат виконання тестових завдань на платформі «На урок» | 7учнів |
7-Б Інформатика | Розв’язування компетентнісних задач з теми: «Опрацювання табличних величин» | Виконати тестові завдання на платформі «На урок». | Практичний метод: розв’язування задач. Технології: диференційованого навчання, створення ситуації успіху. | Консультації: бесіди, аудіо пояснення у Вайбер | Результат виконання тестових завдань на платформі «На урок» | 5 учнів |
Комарист Ю.С. |
10В | Єгипет | Цифровий: платформа Google classroom | Дистанційний відео-урок, робота з підручником | | Диференційовані завдання, звіт | 2 |
10А | Природні умови та ресурси. Населення країн Африки | Цифровий: платформа Google classroom | Дистанційне відео-пояснення , робота з підручником | | Диференційовані завдання, звіт | 4 |
6Г | Практична робота 7 . Складання опису одного з природних комплексів своєї місцевості (за типовим планом) | Цифровий: платформа Google classroom | Дистанційний відео-урок, робота з підручником | | Проєкт, звіт | 5 |
7А | Індійський та Північний Льодовитий океани | Цифровий: платформа Google classroom | Дистанційний відео-урок, робота з підручником | | Диференційоване завдання, звіт | 3 |
6В | Людські раси | Цифровий: платформа Google classroom | Дистанційний відео-урок, робота з підручником | | Диференційоване завдання, звіт | 6 |
Куценко О.М. |
2-Г | Просто казка | Інтегрований урок,введення в тему | Вайбер,голосові повідомлення,фото текстових повідомлень | Дистанційні завдання на платформі гугл класрум | Фото зошита,відео пісень по вайберу | 12 |
1-В | До вершин майстерності | Урок пояснення,інтегрований урок | Вайбер,голосові повідомлення | Дистанційні завдання | Відео учнів по вайберу | 10 |
5-Б | Музика на кіноекрані | Урок введення в тему, інтегрований урок | Вайбер,голосові повідомлення,фото текстових повідомлень | Дистанційні завдання по вайберу, на платформі Гугл класрум | Фото зошита із завданням,відеоздача пісень | 14 |
5-А | Музика на кіноекрані | Урок введення , інтегрований урок | Вайбер,голосові повідомлення, фото текстових повідомлень | Дистанційні завдання по вайберу, на платформі гугл класрум | Фото зошита із завданням, відеоздача пісень по вайберу | 17 |
Овчинников Д.В. |
2 В | Легка атлетика | Відео урок | розсилання з ютуб та вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | |
5 А, Б | Легка атлетика | Відео урок | розсилання з ютуб та вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | Вибірково 10 учнiв |
6 А, Б | Легка атлетика | Відео урок | розсилання з ютуб та вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | Вибірково 10 учнiв |
6 В, Г | Легка атлетика | Відео урок | розсилання з ютуб та вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | |
5 В, Г | Легка атлетика | Відео урок | розсилання з ютуб та вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | Вибірково 10 учнiв |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |