Клас або урок | Тема | Формат проведеного уроку | Використані методики,технологіі | Індивідуальна робота з унями | Результат засвоєння матеріалу(взаємозв*язок) | Перевірка робіт |
Маріянчук Н.П. 1-А |
1-А | Читаю оповідання про дітей. О. Кротюк «Несправжня вулиця» | Онлайн урок | Індивідуалізо-ване навчання, відео презентації | голосові повідомлення, роз'яснення у телефонному режимі | Відео зв'язок, голосові повідомлення, робота у друкованих зошитах | Перевірка і аналіз скрін фото |
1-А | Порівнюємо числа в межах 100 | Онлайн урок | відео урок, віде презентаціїІндивідуалізо-ване навчання, | Відео зв'язок, голосові повідомлення,роз'яснення у телефонному режимі | Відео зв'язокголосові повідомлення | Перевірка і аналіз скрін фото |
1- А | Знак м'якшення. Буквосполучення ьо. Списування тексту поданого рукописним шрифтом. | Онлайн урок | відео презентації, словесне повідомленняІндивідуалізо-ване навчання | Відео зв'язок, голосові повідомлення,роз'яснення у телефонному режимі | Відео зв'язокголосові повідомлення | Перегляд і аналізВідео |
1 –А | Яких свійських тварин вирощують у рідному краї. Виготовлення свійських тварин із пластиліну і жолудів. | Онлайн урок | відео презентаціїІндивідуалізо-ване навчання, | Відео зв'язок, голосові повідомлення роз'яснення у телефонному режимі. | Відео зв'язокголосові повідомлення | Перевірка і аналіз скрін фото |
Бондаренко О.В. 1-В |
1 - В | 1. ЧитанняТема: Читаю і відгадую загадки. Опрацювання текстів «У лісовій школі», «Солодке слово» | Урок - консультація | Вайбер, голосові повідомлення | Індивідуальне консультування | Слухання виразного читання тексту у голосових повідомленнях | 32 роботи в зошитах з читання |
| 2. Українська моваТема: Абетка. Звуки та букви. | Урок – пояснення та консультування | Вайбер; телефонний зв’язок; голосові повідомлення | Розбір та коментування помилок | Перевірка робіт індивідуально із коментуванням помилок | 32 роботи |
| 3. МатематикаТема: Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні. Круглі числа. | Урок – пояснення, консультування | Вайбер; додаткові завдання на Мій клас | Розбір та коментування помилок | Перевірка робіт індивідуально із коментуванням помилок | 32 учнів |
| 4. ЯДС Тема: Винаходи людства | Урок - консультація | Вайбер | | Фото робіт | 32 учнів |
Запорожченко Т.В. 2-Б |
Япс | Складові погоди. | Он-лайн | скайп | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення | 28 |
Япс (матем) | Твої відкриття. Логіка. Задачі на переправу. | Он-лайн | скайп | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення | 28 |
Укр. мова.Читання | Будова слова. Суфікс. Правопис суфіксів. Особливості драматичних творів. Читання драми-феєрії Л. Українки «Лісова пісня» | Он-лайн | скайп | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення | 28 |
Інформатика | Моделювання як спосіб пізнання. | Он-лайн | вайбер | телефонний зв’язок, голосові повідомлення | | |
Войтковська І.М. 3-А |
Читання | Френк Баум «Чарівник країни Оз» | Презентація, перегляд відеоматеріалу | Інтелект карти, перегляд відеоматеріалу, слухання поезії(пояснювально-ілюстративний) | Онлайн-консультації, телефонний зв'язок (за потреби) | 23 | |
Людина і світ | Гірські породи та їх утворення | Відеоурок,, відеоматеріал, тестування | Проблемне навчання, , дослідження,ІКТ | Онлайн-консультації, телефонний зв'язок ( за потреби) | 21 | |
Українська мова | Граматичне значення прислівника | Презентаціятестування | ІКТ, Техногогія індивідуалізації процесу навчання | Онлайн-консультації, телефонний зв'язок (за потреби) | 22 | |
Математика | Звичайний дріб. Знаходження частини від числа. | Презентація ,ВідеоматеріалАлгоритм знаходження частини від числа | Програмоване навчання ІКТ | Онлайн-консультації, телефонний зв’язок (за потреби) | 21 | |
Мистецтво | Природа до храму | Відеоекскурсія до музею писанки. Розучування пісні Ю.Шевченка «Писанки» | | | | |
Барбенягре Р.А. 4-А |
4-А | Математика | Множення іменованих чисел на двоцифрове число.Порівняння задач на знаходження числа за двома різницями. | Телефон, вайбер, youtube. Голосові повідомлено, відео уроки, відеоролики | Індивідуалізоване навчання, індивідуальні консультаціі | Відеоповідомлення, фотоповідомлення, голосові повідомлення | Перевірено і оцінено 30 робіт |
| Фізичне виховання | ЗРВ.Вправи для розвитку координаціі.Відеозарядка. | | | | Прокоментовано |
| Літературне читання | М.Сингаівський «Дощ із краплі починається» вірш напам,ять. | | | | Перевірено і оцінено 30 робіт |
| Природознавство | Мішані ліси.Відеоурок. | | | | Прокоментовано |
| Я у світі | Різноманітність культур і звичаїв народів.Відеоурок. | | | | Прокоментовано |
|
Жуковська В.В. 4-Б |
Математика | Множення багатоцифрових чисел на трицифрові. Задачі на рух | Конспект з поясненнямРозповідь – пояснення.Відеоролики.Платформа «Мій клас» | Розгорнутий конспект. Онлайн | Протягом дня в телефоному режимі та відеозв’язок з усіма | Фотозвіт дитячих робіт | 28 |
Фізкультура | Комплекс ранкової гімнастики. Загальнорозвивальні вправи | | Посилання на відеоролик. Зарядка знята з дітьми. | | | |
Українська мова | Розвиток зв’язного мовлення. Пишу текст про прочитаний твір. | | Розгорнутий конспект. Відео з поясненням | | | 28 |
Природознавство | Мішані ліси. | | Відеоролики | | | 28 |
Нагога С.В. 4-В |
4-В | Укр. моваВідеоурок | Закріплення знань про дієслово | Youtube, текстові повідомлення | Індивідуальні консультації у вайбері, в телефонному режимі | Фотозвіт | Перевірено і оцінено 29 робіт |
| Математика | Множення багатоцифрових чисел на трицифрове число | Відеорелик, текстові повідомлення, | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | фотозвіт | Перевірено і оцінено 29 робіт |
| Природа | Діяльність людей у зоні мішаних лісів. Охорона мішаних лісів | текстові повідомлення, самопідготов-ка | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | Фотозвіт | Перевірено і оцінено 29 робіт |
| Християнська етика | Великдень | Текстові повідомлення, відео | Індивідуальні консультації в телефонному режимі | фотозвіт | Перевірено і прокоментова-но вибірково 10 робіт |
Зубова В.В. |
2-А14.04. | Давай пограємо!Проект. | Інтегрований урок ,урок засвоєння знань. | Інтерактивні методи , розвиток критичного мислення. | Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики.Відеопрезентація.Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита.12 робіт. |
1-В14.04. | Підсумковий урок з теми : Моя їжа. Повторення: ABC. | Інтегрований урок, урок засвоєння знань. | Розвивати критичне мислення. | Пояснення, відповіді на питання. Вайбер. Відеоролики.Читання за диктором.Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита.Голосове повідомлення.13 робіт. |
2-Г 1грп.14.04. | Читаємо, слухаємо, говоримо разом.Повторення I have got…. | Інтегрований урок. | Інтерактивні методи , розвиток критичного мислення. | Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики.Відеопрезентація.Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита.Голосове повідомлення.13 робіт. |
3-А14.04. | Урок домашнього читання. | Інтегрований урок. | Розвивати критичне мислення. | Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики.Відеопрезентація.Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі.Перегляд відео,завдань. | Голосове повідомлення.14 робіт.Відеоролик . |
2- Б14.04. | Я люблю море!Повторення: to be. | Інтегрований урок, урок повторення. | Інтерактивні методи , розвиток критичного мислення. | Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики.Читання за диктором.Відеозв'язок через вайбер. | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита.Голосове повідомлення.14 робіт. |
Бурдюг О.С. |
5-А | Домашнє читання | Формат проведенняУрок-консультація | Технології вайбер голосові повідомлення | Інд. робота з учнямиВідео та телефонний зв'язок | Взаємозв’язок перевірка робіт у Google classroom,фотозвіт | Перевірка робіт 8 |
1-В | Підсумковий урок з теми,,Їжа та напої'' | Урок презентація | Вайбер | Відео та телефонний зв'язок | Фотозвіт, перевірка робіт у Google classroom відеоролик | 12 |
5-Б | Повторення вивченого матеріалу і підготовка до контрольної роботи | Урок консультація | Вайбер | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка робіт у Google classroom,. | 8 |
5-Г | Повторення вивченого матеріалу і підготовка до контрольної роботи | Урок консультація | Вайбер | Відео та телефонний зв’язок | Перевірка у аналіз робіт y google classroom та viber | 6 |
Спусканюк К.В. |
6Б | Узагальнення вивченого матеріалу | Тестові завдання | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | (6 ще надсилають) |
7А | Наші тварини | Засвоєння нових знань | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | (1 ще надсилають) |
9А (I-II група) | Люксембург та Ліхтенштейн | Засвоєння нових знань | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | (2 ще надсилають) |
Шутило О.І. |
3 – В (1 гр.) | Незабаром літо! | Засвоєння нових знань | Розвиток критичного мислення. | Відповіді на запитання у Viber, на платформі Google Class room, телефонний зв`язок | Дистанційні завдання на платформі. | Фото зошита, прикріплені файли на платформі.13 робіт |
Яковенко Т.В. |
11 | Мистецтво | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт (0 учнів),ще надсилають | |
8Б | Інтернет | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт (3 учнів)ще надсилають | |
6В | Подорожі | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт (6 учнів)ще надсилають | |
9В | Англомовні країни | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт (2 учні)ще надсилають | |
7А | Кіно.Граматика | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.com | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт (3 учні)ще надсилають | |
Черепенько А.О. |
6-БУкраїнська мова | Особові займенники. Зворотний займенник себе | Дистанційна робота(онлайн платформа Google Classroom) | Вибірковий диктант, пояснювальний диктант,робота з підручником | Надання індивідуальних консультацій (Viber , Google Classroom) | Перевірка письмових робіт | Перевірено: 12 робіт |
5-А Українська мова | Складні речення зі сполучниковим та безсполучниковим зв’язком | Дистанційна робота(онлайн платформа Google Classroom) | Презентація, робота з підручником, творча робота, пояснювальний диктант | Надання індивідуальних консультацій (Viber , Google Classroom) | Перевірка завдань | Перевірено: 15 робіт |
7-АУкраїнськалітература | Олександр Гаврош "Неймовірні пригоди Івана Сили". Повість про пригоди українського силача | Дистанційна робота(онлайн платформа Google Classroom) | Повідомлення про біографію письменника, вікторина, робота з підручником | Надання індивідуальних консультацій (Viber , Google Classroom) | Перевірка завдань | Перевірено: 8 робіт |
7-БУкраїнськалітература | Олександр Гаврош "Неймовірні пригоди Івана Сили". Повість про пригоди українського силача | Дистанційна робота(онлайн платформа Google Classroom) | Повідомлення про біографію письменника, вікторина, робота з підручником | Надання індивідуальних консультацій (Viber , Google Classroom) | Перевірка завдань | Перевірено:11 робіт |
Волкова О.О. |
14.04.209-Б9-Вгеометрія | Тема:Самостійна робота №8:Геометричні переміщення(по варіантам). Підготовка до контрольноі роботи. | Дистанційно | Вайбер ,платформа Google Клас код класу u5mn2ud | Умова та коментарі на платформі,у Вайбері ,консультаціі у Вайбері(відео ,аудіо) в Zoom,Скайп | Прислані роботи . | Прислані роботи . |
14.04.8-А8-Бгеометрія | Тема:Самостійна робота №10:Площа паралелограма,ромба,трикутника,трапеціі(по варіантам).Підготовка до контрольноі роботи. | Дистанційно | Вайбер ,платформа Google Клас код класу Ynja6qr | Умова та коментарі на платформі,у Вайбері ,консультаціі у Вайбері(відео ,аудіо) в Zoom,Скайп | Прислані роботи. | Прислані роботи |
14.0410-А Заворотнюк С ( інд. навчнння)алгебра | Тема:Похідна функціі,іі геометричний та фізичний зміст. | Дистанційно | Відеозв*язок через скайп | Консультаціі,пояснення,візуальні приклади | Письмове та усне опитування | Письмове та усне опитування |
Сабірова О.Є. |
5Г | Середнєарифметичнечисел. Середнє значення величини | Урок вивчення нового матеріалу | Інтерактивні методи, розвиток критичного мислення | Пояснення матеріалуGoogle-classroom,VIber, голосові повідомлення | Дистанціцні завдання на платформі | Фото зошита(8 робіт дистанційної роботи +конспект переглянутого відео) |
7А,7Б,7В | Розв язуваннязадач за допомогою лінійних рівнянь.Рівняння як математична модель задачі | Урок засвоєння нових знань , умінь та навичок | Технології інтерактивного навчання | Пояснення матеріалуGoogle-classroom,VIber, Використання уроку Всеукраїнської школи он-лайн | Дистанціцні завдання на платформі.Консультації окремим учням | Фото зошита( 24роботи-7А)(20 робіт-7Б)(22 робіт-7В) Тестування по темі Рівняння |
6Г | Розв язування задач за допомогою рівнянь (задачі на рух) | Урок засвоєння нових знань , умінь та навичок | Технологія особистісно-орієнтованого навчання | Пояснення матеріалуGoogle-classroom,VIber, Використання уроку Всеукраїнської школи он-лайн | Дистанціцні завдання на платформі.Голосові повідомлення | Фото зошита(6 робіт) Конспект переглянутого відео |
11 | Функції та їх графіки.Степенева, показникова, та логарифмічна функції | Систематизації та узагальнення знань | Технології опрацювання мультемедійних даних | Роз яснення завдань.Google-classroom,VIber, відеоматеріали | Дистанційні завдання на платформі | Фото зошита(10 робіт) |
Білецька О.В. |
8 – ВГеометрія | Площа трапеції | 1. «Виконуємо разом». Опрацювати розв’язування диференційованих завдань на картці за збірник «Самостійні та контрольні роботи з алгебри та геометрії 8 клас» автор О.С. Істер. Картки із завданнями та картки із обґрунтуванням розв’язків завдань додаються 2. Домашнє завдання виконати диференційоване домашнє завдання на картці зміст якої додається на платформі Googlt клас | Практичний метод: розв’язування задач Наочний метод: ілюстрація Робота з підручником Технологія створення ситуації успіху | Консультації:бесіди, аудіо пояснення у Вайбері | Фотозвіти на платформі Google клас (6)Термін здачі 16 квітня | 7 робіт |
10-БГеометрія | Координати і вектори у просторі | 1. Повторити геометричну інтерпретацію діїі над векторами у просторі за підручником «Математика 10 клас» О.С. Істер ст. 334-336 та переглянути відеоматеріали за посиланням, яке додається.2. Домашнє завдання пройти онлайн тестування з теми «Координати і вектори у просторі» на платформі на урок join.naurok.ua за кодом 435853 | Робота з підручником: прочитати, вивчити. Відео метод: перегляд пояснення теоретичного матеріалу:https://www.youtube.com/watch?v=UdmG4JU2L4o&t=338sПрактичний метод: розв’язування задач Технології: диференційованого навчання; створення ситуації успіху. | Консультації:бесіди, аудіо пояснення у Вайбері; відеоконсультації через програму Zoom | Звіт на платформі «На урок» (7) | 7 робіт |
11Чорноус Вадим | Елементи комбінаторики, теорії ймовірностей та математичної статистики | Виконання тестових завдань з теми «Елементи комбінаторики, теорії ймовірностей та математичної статистики» на платформі «На урок» за посиланням join.naurok.uaКод 960692 | Практичний метод: розв’язування задачТехнології: диференційованого навчання; створення ситуації успіху. | Консультації:у Вайбері | Звіт на платформі «На урок».Термін виконання до 21 квітня | |
6-Б математика | Розв’язування задач за допомогою рівнянь | 1. Опрацювання теоретичного матеріалу: прочитати параграф 49 підручника тільки ст.242 розглянути "Задача 1." та на рожевому фоні виділений алгоритм "Розв'язання задач за допомогою рівнянь" частина якого знаходиться і на ст. 243. Підручник "Математика 6 клас" Істер2. «Виконуємо разом». Опрацювати подані на фото розв'язки завдань № 1360; №1361; №1362; :№1363; №1364; №1365; №1366 підручника "Математика 6 клас" Істер 2. Домашнє завдання виконати диференційовані завдання на електронних картках. Картки із завданнями додаються в документі на платформі Google клас | Робота з підручником Практичний метод: розв’язування задачНаочний метод: ілюстрація Технології: диференційованого навчання, створення ситуації успіху. | Консультації:бесіди, аудіо пояснення у Вайбер | Фотозвіти на платформі Google клас (11)Термін здачі 15.04 | 11 робіт |
6-В Математика | Розв’язування задач за допомогою рівнянь | 1. Опрацювання теоретичного матеріалу: прочитати параграф 49 підручника тільки ст.242 розглянути "Задача 1." та на рожевому фоні виділений алгоритм "Розв'язання задач за допомогою рівнянь" частина якого знаходиться і на ст. 243. Підручник "Математика 6 клас" Істер2. «Виконуємо разом». Опрацювати подані на фото розв'язки завдань № 1360; №1361; №1362; :№1363; №1364; №1365; №1366 підручника "Математика 6 клас" Істер 2. Домашнє завдання виконати диференційовані завдання на електронних картках. Картки із завданнями додаються в документі на платформі Google клас | Робота з підручником Практичний метод: розв’язування задачНаочний метод: ілюстрація Технології: диференційованого навчання, створення ситуації успіху. | Консультації:бесіди, аудіо пояснення у Вайбер | Фотозвіти на платформі Google клас (10)Термін здачі 15.04 | 10 роботи |
Ментова Н.О. |
5а (матем.) | Розв’язування вправ | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.comViber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 18 |
5б (матем.) | Знаходження відсотків від даного числа | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.comViber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 22 |
9а (фізика) | Розв’язування задач | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.comViber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 12 |
9а (алгебра) | Формули скороченого множення та їх застосування | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.comViber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 12 |
10 а (фізика) | Узагальнення і систематизація знань за темою «Основи термодинаміки» | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.comViber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 8 |
10в (фізика) | Розв’язування задач | Урок за розкладом | Дистанційно, платформа classroom.google.comViber | Консультації з учнями через Viber | Фотозвіти виконаних робіт | 9 |
Кравець Г.Ю. |
14.04.5-В5-Г | «Кислотні дощі» | Дистанційне | Онлайн-консультації, платформа «Мій клас». | Консультації у Вайбері (відео , аудио) | Фото конспектів ,платформа «Мій клас»-завдання | Платформа –«Мій клас», |
14.049-Б | «Білки, як біологічні полімери. Денатурація білків» | Дистанційне | Онлайн-консультації, платформа «Мій клас». | Консультації у Вайбері (відео , аудио) | Фото конспектів , платформа «Мій клас»-завдання | Все що прислано перевіряється Платформа –«Мій клас» (тести) |
14.0411 | «Розв’язування вправ та задач» | Дистанційне | Онлайн-консультації, платформа «Мій клас». | Консультації у Вайбері (відео , аудио) | Фото конспектів ,платформа «Мій клас»-завдання | Все що прислано перевіряється Платформа –«Мій клас» (тести) |
14.04.7-Б | «Значення води і водних розчинів у природі та житті людини.Кислотні дощі» | Дистанційне | Онлайн-консультації, платформа , «Мій клас» | Коментарі на платформі Google Клас, консультації Вайбері . | Виконані роботи,які прислані на платформу , «Мій клас»-завдання | Все що прислано перевіряється Платформа –«Мій клас» (тести) |
14.0410-Б10-А | «Найпоширеніші полімери та сфери їхнього використання» | Дистанційне | Онлайн-консультації, платформа , «Мій клас» | Коментарі на платформі Google Клас, консультації Вайбері . | Виконані роботи,які прислані на платформу , «Мій клас»-завдання | Все що прислано перевіряється Платформа –«Мій клас» (тести) |
Овчинников Д.В. |
6 А, Б | Футбол | Відео урок | розсилання з ютуб, вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | Вибірково 10 учнiв |
6 В, Г | Футбол | Відео урок | розсилання з ютуб, вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | Вибірково 10 учнiв |
8 А | Футбол | Відео урок | розсилання з ютуб, вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | Вибірково 10 учнiв |
2 В | Футбол | Відео урок | розсилання з ютуб, вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | |
5 В, Г | Футбол | Відео урок | розсилання з ютуб, вайбер | | відеозвіт та фотозвiт | Вибірково 10 учнiв |