Дистанційне навчання 14.04.2020

Клас або урокТемаФормат проведеного урокуВикористані методики,технологііІндивідуальна робота з унямиРезультат засвоєння матеріалу(взаємозв*язок)Перевірка робіт
Маріянчук Н.П. 1-А
1-АЧитаю оповідання про дітей. О. Кротюк «Несправжня вулиця»Онлайн урокІндивідуалізо-ване навчання, відео презентаціїголосові повідомлення, роз'яснення у телефонному режиміВідео зв'язок, голосові повідомлення, робота у друкованих зошитахПеревірка і аналіз скрін фото
1-АПорівнюємо числа в межах 100Онлайн уроквідео урок, віде презентаціїІндивідуалізо-ване навчання, Відео зв'язок, голосові повідомлення,роз'яснення у телефонному режиміВідео зв'язокголосові повідомленняПеревірка і аналіз скрін фото
1- АЗнак м'якшення. Буквосполучення ьо. Списування тексту поданого рукописним шрифтом.Онлайн уроквідео презентації, словесне повідомленняІндивідуалізо-ване навчанняВідео зв'язок, голосові повідомлення,роз'яснення у телефонному режиміВідео зв'язокголосові повідомленняПерегляд і аналізВідео
1 –АЯких свійських тварин вирощують у рідному краї. Виготовлення свійських тварин із пластиліну і жолудів.Онлайн уроквідео презентаціїІндивідуалізо-ване навчання, Відео зв'язок, голосові повідомлення роз'яснення у телефонному режимі.Відео зв'язокголосові повідомленняПеревірка і аналіз скрін фото
Бондаренко О.В. 1-В
1 - В1. ЧитанняТема: Читаю і відгадую загадки. Опрацювання текстів «У лісовій школі», «Солодке слово» Урок - консультаціяВайбер, голосові повідомленняІндивідуальне консультуванняСлухання виразного читання тексту у голосових повідомленнях32 роботи в зошитах з читання
2. Українська моваТема: Абетка. Звуки та букви. Урок – пояснення та консультуванняВайбер; телефонний зв’язок; голосові повідомленняРозбір та коментування помилокПеревірка робіт індивідуально із коментуванням помилок32 роботи
3. МатематикаТема: Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні. Круглі числа. Урок – пояснення, консультуванняВайбер; додаткові завдання на Мій класРозбір та коментування помилокПеревірка робіт індивідуально із коментуванням помилок32 учнів
4. ЯДС Тема: Винаходи людстваУрок - консультаціяВайбер Фото робіт32 учнів
Запорожченко Т.В. 2-Б
ЯпсСкладові погоди.Он-лайнскайпВідео та телефонний зв’язокПеревірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення28
Япс (матем)Твої відкриття. Логіка. Задачі на переправу.Он-лайнскайпВідео та телефонний зв’язокПеревірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення28
Укр. мова.ЧитанняБудова слова. Суфікс. Правопис суфіксів. Особливості драматичних творів. Читання драми-феєрії Л. Українки «Лісова пісня»Он-лайнскайпВідео та телефонний зв’язокПеревірка у вайбер, аналіз робіт через голосове повідомлення28
ІнформатикаМоделювання як спосіб пізнання.Он-лайнвайбертелефонний зв’язок, голосові повідомлення
Войтковська І.М. 3-А
ЧитанняФренк Баум «Чарівник країни Оз»Презентація, перегляд відеоматеріалуІнтелект карти, перегляд відеоматеріалу, слухання поезії(пояснювально-ілюстративний)Онлайн-консультації, телефонний зв'язок (за потреби)23
Людина і світГірські породи та їх утворенняВідеоурок,, відеоматеріал, тестуванняПроблемне навчання, , дослідження,ІКТОнлайн-консультації, телефонний зв'язок ( за потреби)21
Українська моваГраматичне значення прислівникаПрезентаціятестуванняІКТ, Техногогія індивідуалізації процесу навчанняОнлайн-консультації, телефонний зв'язок (за потреби)22
МатематикаЗвичайний дріб. Знаходження частини від числа.Презентація ,ВідеоматеріалАлгоритм знаходження частини від числаПрограмоване навчання ІКТОнлайн-консультації, телефонний зв’язок (за потреби)21
МистецтвоПрирода до храмуВідеоекскурсія до музею писанки. Розучування пісні Ю.Шевченка «Писанки»
Барбенягре Р.А. 4-А
4-АМатематикаМноження іменованих чисел на двоцифрове число.Порівняння задач на знаходження числа за двома різницями.Телефон, вайбер, youtube. Голосові повідомлено, відео уроки, відеороликиІндивідуалізоване навчання, індивідуальні консультацііВідеоповідомлення, фотоповідомлення, голосові повідомленняПеревірено і оцінено 30 робіт
Фізичне вихованняЗРВ.Вправи для розвитку координаціі.Відеозарядка. Прокоментовано
Літературне читанняМ.Сингаівський «Дощ із краплі починається» вірш напам,ять. Перевірено і оцінено 30 робіт
ПриродознавствоМішані ліси.Відеоурок. Прокоментовано
Я у світіРізноманітність культур і звичаїв народів.Відеоурок. Прокоментовано
Жуковська В.В. 4-Б
Математика Множення багатоцифрових чисел на трицифрові. Задачі на рухКонспект з поясненнямРозповідь – пояснення.Відеоролики.Платформа «Мій клас» Розгорнутий конспект. Онлайн Протягом дня в телефоному режимі та відеозв’язок з усімаФотозвіт дитячих робіт28
Фізкультура Комплекс ранкової гімнастики. Загальнорозвивальні вправи Посилання на відеоролик. Зарядка знята з дітьми.
Українська моваРозвиток зв’язного мовлення. Пишу текст про прочитаний твір. Розгорнутий конспект. Відео з поясненням 28
Природознавство Мішані ліси. Відеоролики 28
Нагога С.В. 4-В
4-ВУкр. моваВідеоурокЗакріплення знань про дієсловоYoutube, текстові повідомленняІндивідуальні консультації у вайбері, в телефонному режиміФотозвітПеревірено і оцінено 29 робіт
Математика Множення багатоцифрових чисел на трицифрове числоВідеорелик, текстові повідомлення, Індивідуальні консультації в телефонному режиміфотозвітПеревірено і оцінено 29 робіт
ПриродаДіяльність людей у зоні мішаних лісів. Охорона мішаних лісівтекстові повідомлення, самопідготов-каІндивідуальні консультації в телефонному режиміФотозвітПеревірено і оцінено 29 робіт
Християнська етикаВеликденьТекстові повідомлення, відеоІндивідуальні консультації в телефонному режиміфотозвітПеревірено і прокоментова-но вибірково 10 робіт
Зубова В.В.
2-А14.04. Давай пограємо!Проект.Інтегрований урок ,урок засвоєння знань.Інтерактивні методи , розвиток критичного мислення.Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики.Відеопрезентація.Відеозв'язок через вайбер. Дистанційні завдання на платформі.Фото зошита.12 робіт.
1-В14.04.Підсумковий урок з теми : Моя їжа. Повторення: ABC.Інтегрований урок, урок засвоєння знань.Розвивати критичне мислення.Пояснення, відповіді на питання. Вайбер. Відеоролики.Читання за диктором.Відеозв'язок через вайбер.Дистанційні завдання на платформі.Фото зошита.Голосове повідомлення.13 робіт.
2-Г 1грп.14.04.Читаємо, слухаємо, говоримо разом.Повторення I have got….Інтегрований урок.Інтерактивні методи , розвиток критичного мислення.Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики.Відеопрезентація.Відеозв'язок через вайбер.Дистанційні завдання на платформі.Фото зошита.Голосове повідомлення.13 робіт.
3-А14.04.Урок домашнього читання.Інтегрований урок.Розвивати критичне мислення.Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики.Відеопрезентація.Відеозв'язок через вайбер.Дистанційні завдання на платформі.Перегляд відео,завдань. Голосове повідомлення.14 робіт.Відеоролик .
2- Б14.04.Я люблю море!Повторення: to be.Інтегрований урок, урок повторення.Інтерактивні методи , розвиток критичного мислення.Пояснення уроку Classroom. Вайбер. Відеоролики.Читання за диктором.Відеозв'язок через вайбер.Дистанційні завдання на платформі.Фото зошита.Голосове повідомлення.14 робіт.
Бурдюг О.С.
5-АДомашнє читанняФормат проведенняУрок-консультаціяТехнології вайбер голосові повідомленняІнд. робота з учнямиВідео та телефонний зв'язокВзаємозв’язок перевірка робіт у Google classroom,фотозвітПеревірка робіт 8
1-ВПідсумковий урок з теми,,Їжа та напої''Урок презентаціяВайберВідео та телефонний зв'язокФотозвіт, перевірка робіт у Google classroom відеоролик12
5-БПовторення вивченого матеріалу і підготовка до контрольної роботиУрок консультаціяВайберВідео та телефонний зв’язокПеревірка робіт у Google classroom,.8
5-ГПовторення вивченого матеріалу і підготовка до контрольної роботи Урок консультаціяВайберВідео та телефонний зв’язокПеревірка у аналіз робіт y google classroom та viber6
Спусканюк К.В.
Узагальнення вивченого матеріалуТестові завданняДистанційно, платформа classroom.google.comКонсультації з учнями через ViberФотозвіти виконаних робіт (6 ще надсилають)
Наші твариниЗасвоєння нових знаньДистанційно, платформа classroom.google.comКонсультації з учнями через ViberФотозвіти виконаних робіт (1 ще надсилають)
9А (I-II група)Люксембург та Ліхтенштейн Засвоєння нових знаньДистанційно, платформа classroom.google.comКонсультації з учнями через ViberФотозвіти виконаних робіт(2 ще надсилають)
Шутило О.І.
3 – В (1 гр.)Незабаром літо!Засвоєння нових знаньРозвиток критичного мислення. Відповіді на запитання у Viber, на платформі Google Class room, телефонний зв`язокДистанційні завдання на платформі. Фото зошита, прикріплені файли на платформі.13 робіт
Яковенко Т.В.
11МистецтвоУрок за розкладомДистанційно, платформа classroom.google.com Консультації з учнями через ViberФотозвіти виконаних робіт (0 учнів),ще надсилають
ІнтернетУрок за розкладомДистанційно, платформа classroom.google.com Консультації з учнями через ViberФотозвіти виконаних робіт (3 учнів)ще надсилають
ПодорожіУрок за розкладомДистанційно, платформа classroom.google.comКонсультації з учнями через ViberФотозвіти виконаних робіт (6 учнів)ще надсилають
Англомовні країниУрок за розкладомДистанційно, платформа classroom.google.comКонсультації з учнями через ViberФотозвіти виконаних робіт (2 учні)ще надсилають
Кіно.ГраматикаУрок за розкладомДистанційно, платформа classroom.google.comКонсультації з учнями через ViberФотозвіти виконаних робіт (3 учні)ще надсилають
Черепенько А.О.
6-БУкраїнська моваОсобові займенники. Зворотний займенник себеДистанційна робота(онлайн платформа Google Classroom)Вибірковий диктант, пояснювальний диктант,робота з підручникомНадання індивідуальних консультацій (Viber , Google Classroom) Перевірка письмових робітПеревірено: 12 робіт
5-А Українська мова Складні речення зі сполучниковим та безсполучниковим зв’язкомДистанційна робота(онлайн платформа Google Classroom) Презентація, робота з підручником, творча робота, пояснювальний диктантНадання індивідуальних консультацій (Viber , Google Classroom) Перевірка завданьПеревірено: 15 робіт
7-АУкраїнськалітератураОлександр Гаврош "Неймовірні пригоди Івана Сили". Повість про пригоди українського силачаДистанційна робота(онлайн платформа Google Classroom)Повідомлення про біографію письменника, вікторина, робота з підручникомНадання індивідуальних консультацій (Viber , Google Classroom) Перевірка завданьПеревірено: 8 робіт
7-БУкраїнськалітератураОлександр Гаврош "Неймовірні пригоди Івана Сили". Повість про пригоди українського силачаДистанційна робота(онлайн платформа Google Classroom)Повідомлення про біографію письменника, вікторина, робота з підручникомНадання індивідуальних консультацій (Viber , Google Classroom) Перевірка завданьПеревірено:11 робіт
Волкова О.О.
14.04.209-Б9-ВгеометріяТема:Самостійна робота №8:Геометричні переміщення(по варіантам). Підготовка до контрольноі роботи.ДистанційноВайбер ,платформа Google Клас код класу u5mn2udУмова та коментарі на платформі,у Вайбері ,консультаціі у Вайбері(відео ,аудіо) в Zoom,СкайпПрислані роботи .Прислані роботи .
14.04.8-А8-БгеометріяТема:Самостійна робота №10:Площа паралелограма,ромба,трикутника,трапеціі(по варіантам).Підготовка до контрольноі роботи.ДистанційноВайбер ,платформа Google Клас код класу Ynja6qrУмова та коментарі на платформі,у Вайбері ,консультаціі у Вайбері(відео ,аудіо) в Zoom,СкайпПрислані роботи.Прислані роботи
14.0410-А Заворотнюк С ( інд. навчнння)алгебраТема:Похідна функціі,іі геометричний та фізичний зміст.ДистанційноВідеозв*язок через скайпКонсультаціі,пояснення,візуальні прикладиПисьмове та усне опитуванняПисьмове та усне опитування
Сабірова О.Є.
Середнєарифметичнечисел. Середнє значення величиниУрок вивчення нового матеріалуІнтерактивні методи, розвиток критичного мисленняПояснення матеріалуGoogle-classroom,VIber, голосові повідомленняДистанціцні завдання на платформіФото зошита(8 робіт дистанційної роботи +конспект переглянутого відео)
7А,7Б,7ВРозв язуваннязадач за допомогою лінійних рівнянь.Рівняння як математична модель задачі Урок засвоєння нових знань , умінь та навичокТехнології інтерактивного навчанняПояснення матеріалуGoogle-classroom,VIber, Використання уроку Всеукраїнської школи он-лайнДистанціцні завдання на платформі.Консультації окремим учням Фото зошита( 24роботи-7А)(20 робіт-7Б)(22 робіт-7В) Тестування по темі Рівняння
Розв язування задач за допомогою рівнянь (задачі на рух)Урок засвоєння нових знань , умінь та навичокТехнологія особистісно-орієнтованого навчанняПояснення матеріалуGoogle-classroom,VIber, Використання уроку Всеукраїнської школи он-лайнДистанціцні завдання на платформі.Голосові повідомленняФото зошита(6 робіт) Конспект переглянутого відео
11Функції та їх графіки.Степенева, показникова, та логарифмічна функціїСистематизації та узагальнення знаньТехнології опрацювання мультемедійних данихРоз яснення завдань.Google-classroom,VIber, відеоматеріалиДистанційні завдання на платформіФото зошита(10 робіт)
Білецька О.В.
8 – ВГеометріяПлоща трапеції1. «Виконуємо разом». Опрацювати розв’язування диференційованих завдань на картці за збірник «Самостійні та контрольні роботи з алгебри та геометрії 8 клас» автор О.С. Істер. Картки із завданнями та картки із обґрунтуванням розв’язків завдань додаються 2. Домашнє завдання виконати диференційоване домашнє завдання на картці зміст якої додається на платформі Googlt класПрактичний метод: розв’язування задач Наочний метод: ілюстрація Робота з підручником Технологія створення ситуації успіху Консультації:бесіди, аудіо пояснення у ВайберіФотозвіти на платформі Google клас (6)Термін здачі 16 квітня7 робіт
10-БГеометріяКоординати і вектори у просторі 1. Повторити геометричну інтерпретацію діїі над векторами у просторі за підручником «Математика 10 клас» О.С. Істер ст. 334-336 та переглянути відеоматеріали за посиланням, яке додається.2. Домашнє завдання пройти онлайн тестування з теми «Координати і вектори у просторі» на платформі на урок join.naurok.ua за кодом 435853Робота з підручником: прочитати, вивчити. Відео метод: перегляд пояснення теоретичного матеріалу:https://www.youtube.com/watch?v=UdmG4JU2L4o&t=338sПрактичний метод: розв’язування задач Технології: диференційованого навчання; створення ситуації успіху. Консультації:бесіди, аудіо пояснення у Вайбері; відеоконсультації через програму ZoomЗвіт на платформі «На урок» (7) 7 робіт
11Чорноус ВадимЕлементи комбінаторики, теорії ймовірностей та математичної статистикиВиконання тестових завдань з теми «Елементи комбінаторики, теорії ймовірностей та математичної статистики» на платформі «На урок» за посиланням join.naurok.uaКод 960692Практичний метод: розв’язування задачТехнології: диференційованого навчання; створення ситуації успіху. Консультації:у ВайберіЗвіт на платформі «На урок».Термін виконання до 21 квітня
6-Б математикаРозв’язування задач за допомогою рівнянь1. Опрацювання теоретичного матеріалу: прочитати параграф 49 підручника тільки ст.242 розглянути "Задача 1." та на рожевому фоні виділений алгоритм "Розв'язання задач за допомогою рівнянь" частина якого знаходиться і на ст. 243. Підручник "Математика 6 клас" Істер2. «Виконуємо разом». Опрацювати подані на фото розв'язки завдань № 1360; №1361; №1362; :№1363; №1364; №1365; №1366 підручника "Математика 6 клас" Істер 2. Домашнє завдання виконати диференційовані завдання на електронних картках. Картки із завданнями додаються в документі на платформі Google класРобота з підручником Практичний метод: розв’язування задачНаочний метод: ілюстрація Технології: диференційованого навчання, створення ситуації успіху. Консультації:бесіди, аудіо пояснення у ВайберФотозвіти на платформі Google клас (11)Термін здачі 15.0411 робіт
6-В Математика Розв’язування задач за допомогою рівнянь1. Опрацювання теоретичного матеріалу: прочитати параграф 49 підручника тільки ст.242 розглянути "Задача 1." та на рожевому фоні виділений алгоритм "Розв'язання задач за допомогою рівнянь" частина якого знаходиться і на ст. 243. Підручник "Математика 6 клас" Істер2. «Виконуємо разом». Опрацювати подані на фото розв'язки завдань № 1360; №1361; №1362; :№1363; №1364; №1365; №1366 підручника "Математика 6 клас" Істер 2. Домашнє завдання виконати диференційовані завдання на електронних картках. Картки із завданнями додаються в документі на платформі Google класРобота з підручником Практичний метод: розв’язування задачНаочний метод: ілюстрація Технології: диференційованого навчання, створення ситуації успіху. Консультації:бесіди, аудіо пояснення у ВайберФотозвіти на платформі Google клас (10)Термін здачі 15.0410 роботи
Ментова Н.О.
5а (матем.)Розв’язування вправУрок за розкладомДистанційно, платформа classroom.google.comViberКонсультації з учнями через ViberФотозвіти виконаних робіт 18
5б (матем.)Знаходження відсотків від даного числаУрок за розкладомДистанційно, платформа classroom.google.comViberКонсультації з учнями через ViberФотозвіти виконаних робіт 22
9а (фізика)Розв’язування задачУрок за розкладомДистанційно, платформа classroom.google.comViberКонсультації з учнями через ViberФотозвіти виконаних робіт 12
9а (алгебра)Формули скороченого множення та їх застосуванняУрок за розкладомДистанційно, платформа classroom.google.comViberКонсультації з учнями через ViberФотозвіти виконаних робіт 12
10 а (фізика)Узагальнення і систематизація знань за темою «Основи термодинаміки»Урок за розкладомДистанційно, платформа classroom.google.comViberКонсультації з учнями через ViberФотозвіти виконаних робіт 8
10в (фізика)Розв’язування задачУрок за розкладомДистанційно, платформа classroom.google.comViberКонсультації з учнями через ViberФотозвіти виконаних робіт 9
Кравець Г.Ю.
14.04.5-В5-Г«Кислотні дощі»ДистанційнеОнлайн-консультації, платформа «Мій клас».Консультації у Вайбері (відео , аудио) Фото конспектів ,платформа «Мій клас»-завданняПлатформа –«Мій клас»,
14.049-Б «Білки, як біологічні полімери. Денатурація білків» ДистанційнеОнлайн-консультації, платформа «Мій клас».Консультації у Вайбері (відео , аудио) Фото конспектів , платформа «Мій клас»-завданняВсе що прислано перевіряється Платформа –«Мій клас» (тести)
14.0411«Розв’язування вправ та задач»ДистанційнеОнлайн-консультації, платформа «Мій клас».Консультації у Вайбері (відео , аудио) Фото конспектів ,платформа «Мій клас»-завданняВсе що прислано перевіряється Платформа –«Мій клас» (тести)
14.04.7-Б«Значення води і водних розчинів у природі та житті людини.Кислотні дощі»ДистанційнеОнлайн-консультації, платформа , «Мій клас» Коментарі на платформі Google Клас, консультації Вайбері .Виконані роботи,які прислані на платформу , «Мій клас»-завданняВсе що прислано перевіряється Платформа –«Мій клас» (тести)
14.0410-Б10-А«Найпоширеніші полімери та сфери їхнього використання»ДистанційнеОнлайн-консультації, платформа , «Мій клас» Коментарі на платформі Google Клас, консультації Вайбері .Виконані роботи,які прислані на платформу , «Мій клас»-завданняВсе що прислано перевіряється Платформа –«Мій клас» (тести)
Овчинников Д.В.
6 А, БФутболВідео урокрозсилання з ютуб, вайбер відеозвіт та фотозвiтВибірково 10 учнiв
6 В, ГФутболВідео урокрозсилання з ютуб, вайбер відеозвіт та фотозвiтВибірково 10 учнiв
8 АФутболВідео урокрозсилання з ютуб, вайбер відеозвіт та фотозвiтВибірково 10 учнiв
2 ВФутболВідео урокрозсилання з ютуб, вайбер відеозвіт та фотозвiт
5 В, ГФутболВідео урокрозсилання з ютуб, вайбер відеозвіт та фотозвiтВибірково 10 учнiв
Кiлькiсть переглядiв: 567

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Квітень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930